register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Arhiiv - K&N õhufiltrid  
Poster Message
newton
 
Moderator
Arhiiv - K&N õhufiltrid
mrw279:
Lugesin K&N web'i ja vaatasin et võiks ehk soetada, kõik kiidavad. Aga nüüd leidsin artikli kus öeldakse, et mootri iga jääb lühikeseks.

http://www.scruz.net/~barneym/toy_root/techtalk/engine/air_fltr.htm

Mida arvata?

Iff:
Taha hästi uskuda, et see mootorile valus on...

Aga ära oota, et pärast filtri installeerimist masina minek hoobilt paraneks.
Vahet näed sa ainult aparaadi all.

PeepP:
Minu mehaanik ütles selle kohta hästi: "Kui valgus läbi paistab, siis tuleb tolm ka". Ja K&N paistab läbi küll. Olen ise ka asja üle mõelnud ja järeldusele jõudnud, et tolmuseid teid tuleb vältida. Ilmselt ta tänavaolukorras nii hull ei ole, et mootorile halba teeks.

jyrki:
85000 miles for a chevy is a great achievement, that's why I use K&N too!

Iff:
Panin oma leivakärule nimetet filtri peale aga muutust pole mitte mingisugust. Oskab keegi öelda kas vahe peax kohe tuntav olema või (nagulõuapoolikud räägivad) ongi see rohkem enese petmine?

Mustang GT 94:
Mustangil on nii, et K&N annab 3-5hp. Aga kui vana õhupuhastit maha võtad, siis viskad välja ka ühe kummist luti, mille nimi on "air silencer" - see oparatsioon annab kuni +7hp. Lõpptulemusena jääb mulje, et K&N on väga kõva sõna! Selline väike muutus ilmestub ainult düno stendis.

PeepP:
4-põlve f-body'l samuti annab ainult elemendi vahetus kuni 5 hj. Seda ei ole võimalik tunnetada aga olemas ta on muidugi. Kui kogu sisselase ringi visata (nagu minul http://www.tqhq.ee/est/cars/peep.htm#power ) siis saab standardautol üle 15 rwhp juurde.

Madis:
Sõitsin 10 korda uue originaalõhufiltriga. Aeg (keskmine) oli xx.x (ei avalikusta)
Võtsin õhufiltri ära. Sõitsin 10 korda ilma. Aeg (keskmine) täpselt sama.

Niisiis. Kisub vist sinnapoole et minule K&N midagi ei annaks. Right ?

PeepP:
IMHO on ülimalt kummaline, et ilma õhufiltrita aeg sama tuli. Peaks kehvem tulema. Point selles, et aju ei suuda niivõrd suurele lisandunud õhuvoolule reageerida + mingi muu teooria mis hetkel ei meenu. Ka üldisemalt, kui mingi muudatuse mootori juures teed mis muudab parameetreid ei selgu efekt kohe, kuna aju vajab ca. 20 min. (kuskilt lugesin) aega "kohanemiseks". Sul on vist OBD I auto ?

Konkreetselt on K&N kasulikkuse kohta midagi raske öelda. Efekt oleneb sellest mil määral on stock filter ja sisselase süsteemi pudelikael. Näit LT1 Camaro puhul kägistab stock air box asja oluliselt ja vahetades see K&N sisselaske vastu on efekt märgatav (ca. 19 rwhp stock auto puhul). Samas lihtsalt filtri vahetamisest stock kopsikus pole mingit kasu, kuna mitte filter vaid kopsik ise on süsteemi pidur.

Seega on parim lahendus välja uurida milliseid tulemusi on teised saanud 1. Filtri vahetamisest 2. Sisselaske vahetamisest (ingl. k. Cold Air Intake ehk CAI) Kui piisavalt palju kommentaare asja kohta lugeda vastavatest message boardidest/listidest peaks asi selge olema.

Madis:
Arvad et asi on ajus ? Seega chipi upgrade abiks ?

Kommentaare K&Ni kohta ? midagi mõistlikku pole siiani lugenud..

PeepP:
Tegin siis natuke Sinu eest surfamist:

http://www.macprod.com/macstore/mustang/942000v6coldair.asp

Veel, see tundub üks kobedaimaid kohti olevat:

http://www.corral.net/

Ma ei tea kas oled seal regular guest aga tegin ühe kiire searchi K&N kohta. Mingi usa ajakiri dynos filtrivahetust ja sai tulemuseks + 2 rwhp. Seda ei ole võimalik rajal mõõta aga kaks hobust on ikka kaks hobust.
12.02.2001 at 17:11
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Arhiiv - K&N õhufiltrid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.