register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused  
Poster Message
max
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
Lõik pärineb thirdgen.org boardist, alajaotusest "Motor swap":
quote:
The trans isn't an issue, the bolt pattern is the same on the 2.5 4cyl, 4.3 V-6 and the SBC/BBC. I know it's funny that you can bolt the same trans to a 2.5 that you can bolt to a 502.
On tegelikult kah nii või? ???


[Edited by max on 20.06.2001 at 20:02 GMT]
20.06.2001 at 21:02
peep
 
Moderator
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
4-sil kohta ei oska öelda aga muus osas vastab tõele. Oluline on vaid, et tegu oleks Chevy kastiga, kuna teistel GM toodetel on erinev poldjagu (BOP - BuickOldsPontiac).

4,3 on ilma kahe silindrita 350 btw.
21.06.2001 at 10:08
max
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
quote:
peep wrote:
4-sil kohta ei oska öelda aga muus osas vastab tõele. Oluline on vaid, et tegu oleks Chevy kastiga, kuna teistel GM toodetel on erinev poldjagu (BOP - BuickOldsPontiac).

4,3 on ilma kahe silindrita 350 btw.

ülevaltpoolt kuni poole 4,3L -ni olin nõus, aga :eek tuli selle peale, et 2,5L on väidevalt sama kast... Ühesõnaga, kui nii ongi, siis tuleks käigukasti otsinguil ka varuosadeks müüdavaid väikeseid tagaveolisi ameeriklasi vaadata.

[Edited by max on 21.06.2001 at 11:18 GMT]
21.06.2001 at 12:18
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.