register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest 2001 - Aftermath   1 2 3 4  
Poster Message
partel
  
Speedest 2001 - Aftermath
BTW, mis te arvate, kas aegadel oli ca pool sekundit juures? Paljud avaldasid imestust oma ülikehva tulemuse üle.

Näit Lauri parimaks jäi 13.7, norm oleks olnud 12.7 (seda on nii Tartu kui Haapsalu lennuväljal sõidetud), ca pool sekundit võib kanda kehva pidamise arvele, aga ülejäänu?
23.07.2001 at 11:36
rustang
  
Moderator
Speedest 2001 - Aftermath
Ylesmäge sõit - +0.2 umbes;
reaktsiooniaeg - ??
kehv pidamine - ??
23.07.2001 at 11:37
fire83
 
Speedest 2001 - Aftermath
Vat ühes asjast mina aru ei saa - miks oli Viiperimehel vaja sõita aken lahti ja käsi aknast väljas? Päris paljud parastasid selle pärast kui ta Mitsule alla jäi ???
23.07.2001 at 11:37
rafael635
Speedest 2001 - Aftermath
niipalju kui mina eile ristost aru sain läks tal suure rapsimise peale 4 käigu asemel 2 käik sisse ja sealt kujutage ise edasi.
mina korraldasin 97-kanalis 99,00 haapsalus.
see aasta loobusin korraldamisest, olin lihtsalt asja juues.
tean väga hästi, mis kohad loksuvad.
mina arvan, et enne muutu midagi, kui ei investeerita kõva summa raja turvalisusse, pealtvaatajate mugavusse jne. st tuleb võtta üks lennuväli (haapsalu sobib kõige paremini)
ja teha see rajaks. aga võtke nüüd hoog maha, kes mõtles kooraks, et see tasub ära. ei tasu. lähete pankrottttttttti. surnud ring. siiski tunneli lõpus paistab valgus. kui tõesti hakatakse eestisse ehitama korralikku ringrada, siis tavaliselt ehitatakse ka selline sirge, kus üks kiirendusvõistlus mahapidada on nalja asi.
23.07.2001 at 11:42
mrtn
Speedest 2001 - Aftermath
tuline õigus, täiesti arusaamatuks jäid ka peebu ajad, kui haapsalu proovisõiduga võrrelda. ajasime oma mõttes asja vastumäe kaela. ja üldse andis see mägi 4-veolistele eelise. erkki sõidud olid positiivne üllatus. muuseas, osavõtjad, kas rahva paiknemine rajal instinktiivselt jalga tagasi ei tõmmanud? viimaseid sõite vaatasin stardist silla pealt ja pidamisprobleemid olid päris kõvad =)
23.07.2001 at 11:42
mrw
Speedest 2001 - Aftermath
Viper RT10 pole ju aknaid.
Tal ainult mingi kile näss on aga seda vist ei viitsitud sinna aretada.
23.07.2001 at 11:44
rafael635
Speedest 2001 - Aftermath
niipalju kui mina eile ristost aru sain läks tal suure rapsimise peale 4 käigu asemel 2 käik sisse ja sealt kujutage ise edasi.
mina korraldasin 97-kanalis 99,00 haapsalus.
see aasta loobusin korraldamisest, olin lihtsalt asja juues.
tean väga hästi, mis kohad loksuvad.
mina arvan, et enne muutu midagi, kui ei investeerita kõva summa raja turvalisusse, pealtvaatajate mugavusse jne. st tuleb võtta üks lennuväli (haapsalu sobib kõige paremini)
ja teha see rajaks. aga võtke nüüd hoog maha, kes mõtles kooraks, et see tasub ära. ei tasu. lähete pankrottttttttti. surnud ring. siiski tunneli lõpus paistab valgus. kui tõesti hakatakse eestisse ehitama korralikku ringrada, siis tavaliselt ehitatakse ka selline sirge, kus üks kiirendusvõistlus mahapidada on nalja asi.
23.07.2001 at 11:45
anti
 
Speedest 2001 - Aftermath
eee...pole eriti ütleja mees, aga kas ei võiks siis siin foorumis kirjutavad ja tarku tähelepanekuid tegevad mehed kasvõi siin foorumis asjad lõpuni läbi arutada ja siis esitada korraldajatele lausa paberil juhised, kuidas sõitjatele, pealtvaatajatele, pressile jne hää oleks? Või ei võeta kuulda vä?
23.07.2001 at 11:50
ats
 
Speedest 2001 - Aftermath
quote:
partel wrote:
BTW, mis te arvate, kas aegadel oli ca pool sekundit juures? Paljud avaldasid imestust oma ülikehva tulemuse üle.

Kui just inimesed ei oletanud, et nüüd võiks minna, siis pool sekundid reaktsiooni ajaks arvata on hea küll. MTV3st drag racingut vaadates on mulje jäänud, et kui alla 0.2 minema saad, siis on valelähe. (Jooksjatel on see piir 0.1 näiteks). Ja hea r. aeg on kuskil .4xx ja palju lähevad ka üle 0.5 minema. Veerandmiili aeg võetakse ilma r-ajata ning vabalt võib olla nii, et kaotab see, kel parem veerandmiili aeg. R-aeg on stardihetkest jala läbimiseks kulunud maa? Seal peaks olema 1. andur.


23.07.2001 at 12:02
partel
  
Speedest 2001 - Aftermath
Mõtlesin 12.7 on Lauri norm aeg koos reaktsiooniga, 13.7 koos reaktsiooniga oli parim Speedestil. Kuhu kadus sekund? Betooniga võrreldes ei arva küll palju üle 0.5 sek kadu.

Jõulupuust rääkides on Pro Tree (kollased süttivad korraga ja 0.4 sek pärast roheline) puhul ideaalseks 0.400 sek reaktsiooniaeg, profid võtavad ca 0.420 - 0.470 aegu tavaliselt.

Sportsman tree (amatööridele) korral süttivad kollased 0.5 sek vahedega, ideaaliks 0.500 reaktsiooniaeg.

Sõiduaeg (ET) võetakse eraldi, lõpptulemuseks liidetakse ET ja reaktsioon (RT).


[Edited by partel on 23.07.2001 at 12:20 GMT]
23.07.2001 at 12:17
jyrki
Speedest 2001 - Aftermath
With my car and a 0.4 second Pro Tree I leave at the moment when I see the yellow flash. My best reaction time ever with the Pro light is 0.52 seconds, so that's about the reaction part of the Speedest times if you actually wait to see the green light. I think many of the drivers did not; the interval between the lights was pretty small so I would think that you could take a 'pro' start and leave when you see yellow and not red light.

The traction in the street was horrible, newer driven on such a slippery dry pavement. That the roads right side was lower than the left side didn't help the situation, my rear end was loose all the way to the end of the track and the car didn't like to stay straight. So I decided that since no one was dead at that point there was no sence to drive more. The crowd was so close behind the small fence next to the narrow track and driving at 200 km/h with the tires spinning and 0.6 bar pressure in them for 'handling' if you loose the control wasn't very encouraging.

Spectators safety is one thing that should be handled before anything serious happens. And that can happen in every run, should always prepare for the worst.

We had to leave before the race was over, too soon on my opinion. I didn't even have the time to thank all the people that helped us during the two days, Peep, Lauri etc. etc. etc. etc. There are not enough words to thank everyone enough, I'll try to pay it back someday.

Don't know yet about the Power Camp; my wallett is about empty at the moment. There were some people interested to come over there but after that a few things have changed. Mainly that the 'nightrace' in Finland is going to be driven in the day time. Everyone hates to drive in the night race so there were some drivers that would have liked to go in to power camp and to Tartu to drive instead. But since the 'night race' isn't going to be a night race this time it might change the situation. I think it all clears up in the end of this week.

23.07.2001 at 13:08
partel
  
Speedest 2001 - Aftermath
But Night Race is 10-12.08, Tartu 04.08..
23.07.2001 at 13:21
jyrki
Speedest 2001 - Aftermath
That's true, but people have limited budgets here too....
23.07.2001 at 13:27
Riho
Speedest 2001 - Aftermath
Arvestades, et ei ole praegu Eestis mingeid normaalseid tingimusi sellise ürituse norm. korraldamiseks, kas ei oleks mõtekas publikule suunatud kiirendusvõistluste korraldamise peatamine? Seda enne kui asi traagiliseks läheb.
Sellel aastal ei käinud Speedesti vaatamas ja arvan, lugedes kommentaare, et ka paljust ilma ei jäänud.
23.07.2001 at 13:30
partel
  
Speedest 2001 - Aftermath
I understand..
23.07.2001 at 13:31
Ragnar
Speedest 2001 - Aftermath
publiku silmeläbi: paadunud autofänn nagu olen, suutsin siiski pillid enne lõppu kokku panna. Üks asi muidugi diktori teadmatus autodest(see selleks) - aga mees ei jaganud isegi matsu välja mis keeles rääkis. Juhuslikult elame Eesti Vabariigis. Lõpuks oli selline tunne nagu oleks sotsialism tagasi naasnud - 90% vene keelt; 9% eesti keelt; 1% inglise keelt (paar lauset). See pole vabandus, et Leedu rahvusest võistlejaid oli - leedukad saavad inglise keelest väga hästi aru! Seda tasub teinekord meeles pidada!!
Ülejäänud asja kohta tõi nii mõnigi juba välja märkimisväärsed vead. Nagu Avo'gi mainis - Systeemsus on lahendus.
23.07.2001 at 13:38
Riho
Speedest 2001 - Aftermath
Autofänn olen ka, aga enamasti jamale üritusele kohale 2. korda ei lähe.
Sellel suvel on minu arvates olnud kaks väga head üritust - Tapal ja Tartus Raadil. Mõlemal pool oli rahvast küllaltki vähe, aga mulje jäi, et need kes olid, jäid üritustega rahule.
23.07.2001 at 13:44
ervin
Speedest 2001 - Aftermath
mida te vingute, tehke ise parem üritus ku iei meeldinud ja kogu lugu. kommentaator oleks võinud autodest tibake rohkem teada küll, aga midagi nii meeletult häirivat, millest mitte kuidagi üle ega ümber ei oleks saanud tema juures nüüd ka ei olnud. minuarust kukkus kogu üritus kokkuvõttes täiesti normaalselt välja (võrreldes näiteks pärnu kiirendusega, kus rahvas raja peale jooksis ja lõppkokkuvõttes mitte keegi mitte halligi ei näinud) ja mul oli kahju, et ma pidin olude sunnil enne ürituse lõppu lahkuma.

Speedest on toimunud juba päris mitu aastat, seega peaksid kõik enamvähem kursis olema mida korraldusest oodata võiks, võttes arvesse eelmistel aastatel toimunut. Kui ei meeldi, siis ära roni vaatama. Või kui siiski ronid siis on juba sinu enda viga.
23.07.2001 at 14:15
mrtn
Speedest 2001 - Aftermath
juhul kui sa lõpuni ei olnud, siis sa ka ei näinud, kui finisis seakari üle raja jooksis kui autod viimasel kolmandikul olid. kui ma sõitja oleks, siis ajaks mul selline asi küll si*a keema, finaalsõitude ajal (!)
23.07.2001 at 14:39
ervin
Speedest 2001 - Aftermath
quote:
mrtn wrote:
juhul kui sa lõpuni ei olnud, siis sa ka ei näinud, kui finisis seakari üle raja jooksis kui autod viimasel kolmandikul olid. kui ma sõitja oleks, siis ajaks mul selline asi küll si*a keema, finaalsõitude ajal (!)

Nojah, seda osa ma ei näinud tõesti. kuuldavasti olevat olnud ka probleeme jobudega kes oma autosid kahe sõidusuuna vahele parkisid ja kelle tõttu ei saanud sõitjad õigest kohast ümber pöörata. Anyway, eelmise jutu kokkuvõtteks nii palju, et konstruktiivseid ettepanekuid korraldajale oleks mõttekam teha kui niisama halada, sajatada ja süüdistada, a-la "nii sitale üritusele ma teist korda ei lähe".
23.07.2001 at 14:45
max
Speedest 2001 - Aftermath
offtopic:
Jälgides käimasolevat diskussiooni, siis tundub, et oleks seda justkui kuskil juba lugenud, korduvalt... Peaaegu alati kulgeb teema järgmisel:
1) A ütleb midagi millegi (B) kohta
2) B tueb ja annab pasunasse
3) tuleb C ja annab mõlemale pasunasse
4) siis tulevad veel D ja E ja lahmivad-kaitsevad kah pisut
5) sõbrunemine :lol

Point:
Võiks olla:
1) B kuulab ära ja paneb kasuliku kõrva taha,
2) C-E kaklema ei tule
Kasu:
1) tqhq.ee baas väiksem ja puhtam
2) närvid alles

Peace :)
23.07.2001 at 15:30
417RR
Speedest 2001 - Aftermath
Käisin kah siis perega vaatamas nagu viimasel ajal kombeks saanud ja tõesti väike pettumus.Pealtvaatajate nurgast vaadates oli küll nukker. Inimesed(megapaljud neist purjus) surusid ennast vastu vastu võret nagu loomaaias ja kui kellegi sõitja käsi oleks vääratanud kumm lõhkenud või mida iganes oleks .........
Ma ei tea kas olen pädev niisuguse avaldusega välja tulema aga norm. oleks kui kiirendusüritused toimuks ikka lennuväljadel.
Arvestades seda et suhtheas korras olev trass läheb peaaegu Tapale välja oleks see ju suhtohutum suund kui Haapsalu.Nagu ma aru olen saanud suhtus ju linnavalitsus kah normaalselt, seda enam et nüüd uus noor linnapea
23.07.2001 at 16:01
Erkki
  
Speedest 2001 - Aftermath
Ma olen ilmselt ainuke, kes oma aega võrreldes Haapsalu eelsõiduga parandas: Haapsalus 14,9 ja Lasnamäel 14,25. Ausalt öeldes olen alustuseks selle ajaga täitsa rahul, arvestades, et kasutasin tavalist tänavarehvi M+S ja kogemusi on ainult 7 stardi jagu: 3 Haapsalus + 4 Speedestil.
Korraldus oli nagu oli: alati saab paremini teha, aga hea et üldse keegi korraldada viitsib. Nõustun Rustangiga siinkohal, et suure osalejate arvu puhul peaks kvalifikatsioonisõidud juba hommikul ära tegema, et finaal ei veniks ja rahvas ära ei väsiks. Kommentaator on muidugi teema omaette, aga see selleks. Lõppkokkuvõtteks: ma ei virise ja nautisin teiste kiirendajate seltskonda.:)
23.07.2001 at 16:05
peep
 
Moderator
Speedest 2001 - Aftermath
Aegadest veel nii palju, et eelmisel aastal Haapsalus sõitsin 13,6+midagi ja sel aastal tänavaketsiga umbes sama aja. Mingi normaalse raja peal annaks DR ca. 0,5 sek aga kuna tegemist oli eriti libeda rajaga siis ütleme, et 0,2. St tõenäoliselt olen sel aastal nii palju kiirem. Kuna mu parim võistlusaeg oli 13,8+midagi siis justkui olin kanali rajal 0,4 sekundit aeglasem võrreldes oma Haapsalu ja Soome sõiduga. Minu arvates täiesti loogiline vahe arvestades ülesmäge rada ja kuuma ilma. Ja kas keegi võib kinnitada, et raja pikkus oli 1/4 miili ?
23.07.2001 at 23:14
jyrki
Speedest 2001 - Aftermath
The more you have power, the less you have tire and susoension, the more the traction means. Usually this kind of tracks get better when you drive more in there but I can't say if it's teue in this case because I only drove once.

I have once driven in a too long track about five or six years ago. I was wondering that the trap speeds were over 200 km/h and the ET's were over 12 seconds. The track was measured and it was 428 meters. Shortening the track to 400 meters cut the ET a couple of hundreds of second just enough to get in to 11's. I didn't watch the rpm gauge in the top end since there was also something else to do so I can't say anything about the speed.
23.07.2001 at 23:59
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest 2001 - Aftermath   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.