register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : kiikala kummipõletuspidu   1 2  
Poster Message
kristjan_l
  
kiikala kummipõletuspidu
Kellel on plaanis minna 25.08 toimuvale Burnout Party'le Kiikalas. Ehk saaks nii mõne pundi kokku.
10.08.2001 at 21:45
atz
kiikala kummipõletuspidu
ei tea veel.... :burnout
10.08.2001 at 22:19
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
Lauri ja kuuldavasti ka Peep vähemalt
11.08.2001 at 05:35
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
On plaan minna küll.
12.08.2001 at 21:13
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
Kas peale minu ja Lauri on veel tulijaid ? Telgiga ööbimisvõimalus on igatahes olemas päris võstluskoha lähedal. Kes huviline on siis kohe pileteid ostma. Meie läheme reedel kell 14.00 Meloodiaga ja tagasi tuleme sama laevaga pool kaheksa laupäeva õhtul. Inimese pilet edasi-tagasi on 390.- ja auto 530.-

Kui ilm on ok, siis see saab päris hea üritus olema.

PS. Meie autodes vabu reisijakohti kahjuks pole.
22.08.2001 at 22:08
kristjan_l
  
kiikala kummipõletuspidu
Lähen vennaga küll. Laupäeva hommikul sinna, õhtul tagasi. Heal juhul saaks 2 kohta autos pakkuda.
23.08.2001 at 22:27
kristjan_l
  
kiikala kummipõletuspidu
quote:
peep wrote:
Kas peale minu ja Lauri on veel tulijaid ? Telgiga ööbimisvõimalus on igatahes olemas päris võstluskoha lähedal. Kes huviline on siis kohe pileteid ostma. Meie läheme reedel kell 14.00 Meloodiaga ja tagasi tuleme sama laevaga pool kaheksa laupäeva õhtul. Inimese pilet edasi-tagasi on 390.- ja auto 530.-

Kui ilm on ok, siis see saab päris hea üritus olema.

PS. Meie autodes vabu reisijakohti kahjuks pole.

Kaua sadamast Kiikalase aega läheb ja kas kõige õigem on põrutada mööda Helsingi-Turu maanteed?
23.08.2001 at 22:30
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
quote:
kristj88 wrote:
Kaua sadamast Kiikalase aega läheb ja kas kõige õigem on põrutada mööda Helsingi-Turu maanteed?

Palju aega läheb ei tea - ise ka esimest korda sinna sõitmas aga vahemaa on ca. 90 km. Sõita tuleb vist mööda Turu teed tõesti, pole veel nii täpseid uuringuid läbi viinud.
23.08.2001 at 22:49
urmas
kiikala kummipõletuspidu
http://www.tiehallinto.fi/kartta/at19n2.htm
Turu tee (roheline E18 e. punane 1). 26km enne Salot on Kitula. Sealt paremale ja edasi näitavad viidad, kuhu minna.
24.08.2001 at 08:14
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
Tagasi.

Lauri sai teise koha ET Bracket klassis, parim aeg 12.4 @ 185, seega välisriigi võistlustelt karikas kodus!

Kokku oli vist 180 võistlejat. Lauri oli 60nes kiireim. Hämmastas see, et oli eriti karme asju, mida arvasin mingi 8.5 sõitvat, aga sõitsid 13-neid! ???

Jyrki sai D-klassis (üle 6 liitri) teise koha, mingi 10.4 @ 222.22 (:))

Hiljem vast pikemalt..

Special thanks to Jyrki, Seppo, Jussi, Timo etc etc
26.08.2001 at 22:42
Georg79Fire
kiikala kummipõletuspidu
Pärtel,sa nagu Lauri täieöiguslik assistent,miks sa kraanikeeramise ära unustasid! :evil
26.08.2001 at 23:28
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
quote:
Georg79Fire wrote:
Pärtel,sa nagu Lauri täieöiguslik assistent,miks sa kraanikeeramise ära unustasid! :evil
Jepp, esimeses sõidus tuli mingi 13.4 @ 170+ ja paukus ka. Lõpuks Lauri tabas põhjuse, kinnine nitropudel! Andestamatu kala, jamasime süütega ja katkise nitronupu parandamisega kogu aeg.
26.08.2001 at 23:37
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
Läksime reedel 14.00 Meloodiaga. Jyrki eskortis meid om suvilasse ca 70 km Helsingist.

Seal oli tal dragster-traktor, millel oli wheelie-bar, kuna talda andes olid esirattad õhus ca 45 kraadi nurga all.

Ilmusid Eestiski nähtud oranzh Dart ja punane Nova. Edasi :beer ja saun, kus pandi paar unustamatut kildu. :)

Hommikul paarkümmend kilti Kiikalasse. Rada oli tolmune ja pidamine alguses kehva. Kogu aeg oli rahvas ümber, paar tüüpi kiitsid meie saiti ja just kõige karmimate autode omanikud olid väga sõbralikud.

Sõidud: Lauril, nagu mainitud, oskasime esimesel sõidul nitropudeli kinni unustada.

Teisel sõidul oli eelsüütenurk 28!! Jagaja oli üsna lahti. Tulemus ka vastav. Vist 13.2

Kolmandal sai pandud 35 kraadi. 12.4 @ 185

Siis panin indeksiks 12.2 igaks juhuks, kuna kogemust ja stabiilsust napib. Soolostart oli 12.8 kuna kumm käis ringi.

Muutsin dial-in 12.4-ks. Finaal oli ebaõnn, kuna Lauril oli üks küünlajuhe lahti põrunud ja stardis lõi karpast leegi välja ning mootor suri välja. Seega teine koht ning karikas!

Kuna oli laevale enam ei jõutud, siis Nova Seppo juurde Vantaale, käidi ka pubis, kus päevane päikesepiste ja :beer ebameeldiv combo olid.

Pühapäev kell 18 siis laevas ja Tallinas kell 20.30. Närvid läbi ja pisut :burnout tehes Top Partsi ja siis koju.

Igatahes mega nädalalõpp! Karikas kodus! :)
26.08.2001 at 00:07
max
kiikala kummipõletuspidu
Kui suurt nitrolaksu kasutasite, ikka 100?

... ja õnnitlused karika puhul! :)

[Edited by max on 27.08.2001 at 09:05 GMT]
27.08.2001 at 09:04
Mad
kiikala kummipõletuspidu
Õnnitlused ka siitpoolt :)
27.08.2001 at 09:16
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
Võistlejaid oli 186 ja paljud pidid loobuma, kuna rohkem lihtsalt peale ei lastud. Rada oli lõpuks täitsa ok, ma ei suutnud enam teise käiguga burnout'i teha, kuna pidamine oli hea. Ise siiski midagi korda saata ei suutnud, oleksin äärepealt masina ära lõhkunud hoopis. Nimelt panin esimeses stardis neljanda asemel teise käigu sisse. Kiirus oli ca. 150 kmh sel hetkel. Räme laks ja suitsupilv sumpsist aga ju ma siis ikka nii kiiresti reageerida jõudsin, et mootoril ja kastil ei tundu häda olevat. Ja kuigi teises sõidus olin oluliselt tähelepanelikum kordus sama jama ???, seekord küll sain kohe siduri põhja tagasi ja erilist dramaatikat ei sündinud. Tegin veel kaks sõitu aga kogu agressiivsus oli kadunud, käike vahetasin ülihoolikalt ja aeglaselt. Parimaks jäi seega 13,65@171 - mis oli 112 tulemus. Päeva kiireim oli sec-gen camaro ajaga 10,2.

Kõige cool'im relv rajal oli antiik võidusõidu HD, millel siiski päris kõbus tehnika vahel oli. Asi liikus kuskil 14,0 aegu aga see vaatepilt kuidas temaga sõideti oli ikka päris muljetavaldav.

Euro autod olid ka päris valusad, vist Opel Kadett oli kiireim aga ega Mosse ka palju maha ei jäänud. Visuaalselt oli kõige rajum üks vanema kerega põrnikas, mis pea igal käiguvahetusel tundus esirattad maast lahti saavat - ok tegelikult ei saanud aga need hüpped oli küll päris muljetavaldavad mis see auto käiguvahetusel tegi. Ajad olid tal ka kuskil 10 sek. kandis.

Tegin mõned pildid ka, eks mingi aeg saab need üles riputada. Kui sõiduhooaeg lõppeb, ehk siis tekib inspiratsioon ka ürituste alla paar sõna kribida.
27.08.2001 at 10:05
urmas
kiikala kummipõletuspidu
quote:
peep wrote:
Kõige cool'im relv rajal oli antiik võidusõidu HD, millel siiski päris kõbus tehnika vahel oli. Asi liikus kuskil 14,0 aegu aga see vaatepilt kuidas temaga sõideti oli ikka päris muljetavaldav.
Ratta nimi "Canister". Kas see ka kuidagi HD tehasetoodanguga liitub, ei tea.
27.08.2001 at 10:21
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
quote:
max wrote:
Kui suurt nitrolaksu kasutasite, ikka 100?

... ja õnnitlused karika puhul! :)

[Edited by max on 27.08.2001 at 09:05 GMT]
100 jah..
27.08.2001 at 19:28
kristjan_l
  
kiikala kummipõletuspidu
Jaah, vinge oli küll. Pagan, tahtsin 3 korda Peebule, Laurile ja teistele jõudu soovima tulla, kuid alati olite rajal või siis kusagile kadunud. Igal juhul õnnitlused ka minu poolt.

Kahju on ka sellest, et suurem osa klassikalistest Mustangitest olid tuuninguga suht ära retsitud, vaid üks ilus sinine cabrio hakkas silma.

Muuseas, mul on ürituselt korralikult pilte tehtud, nii et kui kedagi peaks huvitama...
27.08.2001 at 22:02
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
Mul endal on ka pilte veidi, tea milla need ära ilmutada jõuan. Kui Sa enda omad saaksid sisse skännida siis küll me need kuhugi üles riputame.

BTW. kas Sa viitsiksid sellest üritusest tqhq'sse loo kirjutada ? Eesmärk oleks kajastada asja n.ö. värske pilgu läbi - eelmisest aastast juba üks lugu on.

Mis veel neid üldarvestuse kohti puudutab, siis seal olid tsiklid ja autod samas arvestuses. Bike oli kohal ca. 40 - 50 ja HD'sid ka kuskil 20 - 30, seega kui need välja arvata polnudki meie kohad autode arvestuses nii kehvad. Osa tsiklitest olid muidugi meist aeglasemad ka.
28.08.2001 at 09:44
urmas
kiikala kummipõletuspidu
Inspiratsiooni puudumise tõttu jäi minu pildimaterjali saak väheseks.
* Raja ääres oli tunduvalt rohkem rahvast kui eelmisel aastal - pildistamise koha valik oli raske.
* Rajal oli taganttuul, mis tõi burnauti suitsu autodele selga.
* Tegijaid autosid oli vähem, kui eelmisel aastal.
quote:
Kahju on ka sellest, et suurem osa klassikalistest Mustangitest olid tuuninguga suht ära retsitud, vaid üks ilus sinine cabrio hakkas silma.
Soome Mustangi klubis on kaugelt üle saja aktiivse liikme. Klassikalist Mustangi modivad siiski vähesed, sellest ka tagasihoidlik osavõtt. Juuli lõpus toimunud Fun Run -st võttis osa ligi 80 Mustangi.

Ilmselt Kiikala osavõtjate rohkuse tõttu jäi korraldajatel tähele panemata Peebu nimi ja päritolu maa. Veider oli kuulata mögafonist, "toistaiseksi tuntematon kilpuri", "tämä... tämä... herra B !"

Sain Killer Mosse kapoti alt häid pilte. Uskumatu, aga seal on M412 plokk !
28.08.2001 at 10:41
peep
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
Minu andmed läksid neil arusaamtul kombel kaotsi jah aga mis sest ikka... Igatahes kui ma rekkasin siis nii nimi, automark kui ka aadress arvutisse sisse toksiti.

Mossest on siin juba juttu ja pilte olnud aga veel niipalju infiks, et see plokk on küll originaal aga oluliselt tugevdatud, kasutusel on kuiva karteriga õlitus, sissepritsesüsteem on isetehtud ja kasutab Hestec'i box'i. Seda ma ei mäleta kas kasutusel olid saabi või volvo kolvid aga üks nendest. Kast on mingi usa automaat (ei mäleta mis täpselt) ja tagasil hiace oma. Auto omanikuga olen pikalt juttu rääkinud nii kevadel hyvikääl ja ka nüüd kiikalas - ehk saab venna kunagi ka siia sõitma.

Nagu pärtel mainis on huvitav see, et just kibedamade autode omanikud olid rohkem valmis suhtlema meiega - juskui oleksime ka mingid tegijad :D

28.08.2001 at 11:28
partel
  
kiikala kummipõletuspidu
Mossest ei tasu üldse rääkida, asi liikus rõõmsalt M412 ploki jõul 10.54/228. Muuseas, vahejahutid on tagaistmete asemel ja rõhutoru mootorisse läheb läbi salongi keskkonsooli kohalt.
28.08.2001 at 17:33
jyrki
kiikala kummipõletuspidu
Results at http://www.riversidecruisers.fi tuloksia
14.09.2001 at 12:16
newton
 
Moderator
kiikala kummipõletuspidu
Kristj88 lugu kah nüüd üleval, pilte on veel mõne aja pärast juurde oodata.

http://www.tqhq.ee/events/kiikala2001.htm
26.09.2001 at 11:28
tqhq.ee foorum : Üritused : kiikala kummipõletuspidu   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.