register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac GTO 71´   .. 3 4 5 6 7 8 9  
Poster Message
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Rõhk on normaalne 0,4..0,5 bar. Vigaseks osutus ikkagi karpa hoopis. Tänud Erkkile kes laenas teist karpat ja sellega töötab mootor nagu lust. Täna hakkas oma Edelbrock ka veel suisa mingi imeliku koha peal bensu välja pressima. Homme siis loodetavasti jõuab ARK i külastada ja siis jääb veel nipet näpet teha.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
15.07.2014 at 14:55
Astro SS
Pontiac GTO 71´
Yll ootab sind konditsioneeri täitma ..... :rolleyes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
15.07.2014 at 18:34
wagoneer
Pontiac GTO 71´
GTO-ga vahelduva eduga läbitud juba pea 1000km. Nokitsemist ja kõpitsemist on veel üksjagu, aga seda teeb talvel.
Hetkel tahaks tuju tekkides lihtsalt ringi sõitta.
Kütuse kuluks on külavahel liigeldes(mõned jutid ka ikka vahest maha jäävad ja vahest vaja ka põhjagaasiga kellegist mööduda :D ) on kusagil 21..22L/100km ja tänasel vaatlusel selgus,et trassil mingi 100...120 km/h liigeldes on kuluks ka 20..21L/100km kohta. Kas seda on palju või vähe ei osaka kommenteerida. Tahhokat ei ole aga tundub,et on päris pöördes selle 120 juures juba. Mingi aeg kui kellegil oleks laenata välist tahhokat, siis võiks prooviks võtta ja vaadata mis pöörded teevad.





____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
01.09.2014 at 16:46
partel
  
Pontiac GTO 71´
Maanteekulu on iseenesest talutav, aga võiks alla 15 olla.

* Kas süütenurk on juba 2000-2300 juures maksimumis?

* Karpa kohta ei oska ma interneti teel mõistagi midagi öelda...


____________________________
_
01.09.2014 at 17:29
wagoneer
Pontiac GTO 71´
GTO-ga sai siis läbitud ligi 2000+km. Kui väiksed karpa probleemid välja arvata siis on tegu muretult läbitud kilomeetritega.
Talve jooksul saab GTO omale tagatiiva ja tahhoka kapotile. Samuti peab esiosa natuke paremini sättima. Salongis ka vaja mõned saabunud jubinad ära vahetada ning laelamp paigaldada. Käsipiduri trossid peab ka paikka panema.
Ahjaa bensu näidik tuleb ka üle vaadata kuna see vahest töötab ja siis jälle mitte. Samuti kell mis lõpus enam grammigi edasi ei liikunud. Täistule signaallamp kah andis otsad.
Loodetavasti kevadeks siis võib öelda,et on täitsa uus ja värske 71` aasta GTO.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
25.10.2014 at 16:05
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Kuna eelmine aasta sai kiirelt ABC ajaks kokku punnitatud auto jäid mõned asjad poolikuks.
Nüüd siis auto jälle garaazis ja vaikselt likvideerin puudujääke.
GTO-saab omale tahhoka kapotile, pagasniku luugile lisandub spoiler. Kõik sisemised vent.restid koos raamidega lähevad uued, samuti ka kapotialused vent.restid. Kojameeste pump sai uus, käsipiduri trossindus tuleb ka kõik uus. Laelamp sai ka instaleeritud ja ka süttima pandud. Kuna oma töö lõpetas nii kütuse näidik kui ka kell, siis saavad ka need asjad nüüd korda. Tagumised tuhatoosid sai ka hangitud ja lähevad paigaldamisele. Kuna kapotihinged on ligadi logadi ja ei taha kapotti üleval hoida enam sai need ka uued tellitud. Roolivõimu pump hakkas ka vaatamata remondile ikka lekkima natuke. Ehk peab sellega ka tegelema.
Paar päeva sai maadeldud ka originaal raadioga,et mingi krõbin sealt ikka välja ka tuleks. Lõpuks kui oli käes pidulik hetk ja kõlari taha ühendasin oli kuulda vaid sahinat. Vaatamata jaama otsingu nupu kruttimisele. Sai siis vaadatud targast raamatust lõpuks,et mis raadio see üldse on seal. Ja oh rõõmu kui selgus,et see vaid AM sagedust mängima on ehitatud :D Ega ju jumala eest kohe alguses ei oleks võinud vaadata mis raadio seal on.
Nüüd sai siis ära tellitud retro raadio. Välja jääb paistma suht originaalne, aga samas sisaldab kõik võimalikke tänapäevaseid hüvesid.

http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_996&ll=1


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
26.04.2015 at 16:19 1 edit. Last edited 26.04.2015 at 16:25 by wagoneer
DevilDeVille
  
Pontiac GTO 71´
Äärmiselt näotu oleks, kui sa nüüd viisakat musta numbrit asjale ei tekitaks. Ilma juudiliiduliputa.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.04.2015 at 06:20
wagoneer
Pontiac GTO 71´
No mul kapoti all pole päris nii kui tehasest tuli. Uus sisselase ja karpa, väljalase on ka torudest, reduktoriga starter, moodne HEY jagaja. Sisse saab ka moderne raadium mis küll originaalile suht sarnane on. Sees on originaalsed kõvast plastikust esiistmete seljatoed ja tagaistuja küljepaneelid ning esiistme alused plastjubinad üle lastud nahatada. Samuti katab armatuuri ning keskkonsooli nahk. Seda kõikke originaalis ei pakutud. Kuigi kapoti alusest on ka olemas originaalne sisselase koos karpaga ning väljalaskekolled ja starteri jurakas.
Värskelt (eelmisel suvel) paigaldatud hiina bensutaseme andur lakkas ka töötamast ning tuli asendada paagist välja võetud originaal anduriga aastast 1971 :D :D

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
27.04.2015 at 14:34 1 edit. Last edited 27.04.2015 at 14:35 by wagoneer
DevilDeVille
  
Pontiac GTO 71´
Musta numbri saaks vast kätte ikka, ei peagi ju 100 protsenti originaal olema.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.04.2015 at 16:12
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Ega midagi erilist polegi kirjutada. Garaaz lahti, võtit ja tuld.
Kuna aga töökojas vedelesid firebirdi projekti tarbeks soetatud 18" võluveljed ja fire veel valmimisest vääääga kaugel on, tekkis mõte neid proovida GTO alla. Poldivalem neil ju üks. Mõeldud tehtud.
Esimsesd veljed on 18"x8" ja tagumised 18"x9" ning rehvid vastavalt siis ees 225/45/18 ja taga 255/45/18
Hetkel all olnud rehvidest on uus kombo umbes 15mm suurema läbimõõduga.
Kuna rehv originaaliga võrreldes suht madal siis kartsin,et hakkab raputama. Aga ei midagi hullu.
Ka naabrite mure,et äkki nüüd mootor ei jõua enam laiemaid rattaid piisavalt ringi tossutada osutus asjatuks :D
Tekkis ka väike vaidluse moment auto kere asendiga. Hetkel on auto suht paralleelselt maapinnaga. Osade arust peab õige muskel olema aga tagaots püsti. Kuna GTO sai tehtud suht tehase näitajate järgi siis just nii see kere ennast tal hoiab.
Ise võibolla laseks eest mingi 20...30mm alla. Siis oleks rehvi ja koopa vaheline pragu väiksem natuke ja auto juba ka grammikese ettepoole kaldu. Aga ma pole kindel,et need veljed sinna alla jäävad. Nii,et kohe midagi tegema ei hakka.

http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_996&ll=1

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
25.05.2016 at 07:21
anryo
  
Pontiac GTO 71´
Laste ikka madalamaks kindlasti ja tagant ka - läheb palju ülbemaks. Praegu on ses mõttes parem, et rattad kõhu alt välja said.
(Ja musta "kodaraga" TT ei ole just superilus kombinatsioon.... tee läikivaks tagasi.)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
25.05.2016 at 07:38 1 edit. Last edited 25.05.2016 at 07:39 by anryo
diesel
Pontiac GTO 71´
peab kaklema hakkama. maitseasi noh.
a igatahes, vaatan, mis ma vaatan, algupärane on ikka hulka kobedam kui see tilu-lilu.
:)
ja musklil pole mitte pära urvakil vaid nina on bb massi all lössi vajund ja sellest seuke mulje.
seega pane suurem mootor ja ongi kohe soovitud kereasend olemas.
25.05.2016 at 08:55
rnx69
 
Pontiac GTO 71´
Kusjuures mulle imponeerib TT just pigem värvitud kodaratega, üleni läikivana jääb kuidagi liiga kriiskav :)


____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
25.05.2016 at 09:06
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Nu need veljed said soetatud arvestades fire vajadusi nii välimuselt kui ka rehvimõõtudelt. Fire peaks tulema sellist omapärast tumerohelist tooni kuhu need seest mustad aga servast läikivad veljed sobiksid kenasti.
Üleni kroom ei meeldi mulle endale eriti. Kuna siis on ikka päris bling.
Ilmselt aja tekkides lasen esiotsa 20..30mm madalamale mingi hetk.
Kuna fire esimese koopa ava on oluliselt pisem kui GTO oma siis sinna valitud rehv 225/45/18 oleks nagu natuke pisike.
Vaatan äkki saan kusagilt proovimiseks laenata 235/45/18 rehvi.
Mida aga peab tõdema,siis madala rehviga on GTO kurvisuutlikus ikka hoopis teisest puust kui nende 15" balloonidega. Kui nüüd veel panna originaal õliamordi asemel korralik gaasikas siis võiks juba päris rahul olla.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
25.05.2016 at 16:35
Jesper
 
Pontiac GTO 71´
GTO on lihtsalt nii suur auto, et 18" velg tundub visuaalselt nagu kahe kuhja vahel olek - pole ei originaal, ega ka päris täislaks pro touring :) Velje kujundus ei olegi vast nii kriitiline. 20" ilmselt lükkaks proportsioonid paika, aga selle valiku rahalise ja praktilise külje osas ma parem sõna ei võtaks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
26.05.2016 at 16:33
DevilDeVille
  
Pontiac GTO 71´
20" sobib reeglina vaid p.rsetoppimiseks sõiduautol. 18 ongi lagi millega autol veel hambalahtisti omadused liigjõuliselt ei ilmuta end.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.05.2016 at 08:58
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Ma ka arvan,et 20" on kindlasti tore. Aga sellega liiklemine on vist juba piinade piin. Pigem vaatan natuke kõrgemat 18" rehvi ette ja lasen nina natuke madalamaks. Mul selline loll kiiks,et pean oma hobiautodega kenasti liigelda saama ka igapäevaselt.
Ehk see juba natuke välistab 20" veljed koos olematu rehviga ja jube jäigad amordid jne.
Ma Soomes kevadel autoshowd külastades vestlesin autoomanikega kellel 20" ja+ veljed/rehvid all. Kõik kinnitasid,et no ei ole hea sõitta aga ilu nõuab ohvreid. Paaril oli siis igapäevaseks sõitmiseks jooks teisi väiksemaid velgi. Näitusele siis krutitakse suured alla.

PS! mul on kastikal 20" bling, aga seal on ka rehvi piisavalt peal,et veel hea liigelda oleks. Aga ikka peab üle raudtee/aukudest sõittes mõtlema, mitte nagu 17" ja 35 rehviga liigeldes :D

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
27.05.2016 at 09:23
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Kuna liikvel kuuldused,et GTO on maha müüdud,siis lükkan need ümber. Ei ole. Lihtsalt 2016 lõpus andis otsad käigukast ja karpat ei olnud võimeline keegi korralikult paikka saama. Pandi paikka ja natukese aja möödudes kas ujutas jälle üle või jäi vajakka. Ehk nagu sõber mainis,siis minu järgi sõittes ta igaks juhuks kustutas alati suitsu ära :) Tänaseks siis teada,et tegu on Edelbroki vigase karpaga. Seda tänu Erkkilt saadud vihjele. Kuna ka tal üks karpa samamoodi tegi nagu mul.Mingi ujuki teema seal tuksis. Aga see selleks.
Plaan oli selleks hooajaks liikuma uuesti saada. Aga nagu ikka on palju muudki vaja teha. Nüüd viimasel ajal natuke jälle asjad liiguvad. Alla on sobitatud vaheplaadi abiga TH700r4 mis ka tugevamaks lastud teha. Uus turbiin. Kardaan lastud lühemaks teha. Vaja veel teha uus sobilik käigukasti tala.
Autole lähevad alla ka uued gaasiamordid(vanad olid õlid ja jube vedelad). Lisaks laskub esiosa vast mingi 1" jagu alla.
Karpa asemele läheb FiTech Go EFI 4 toodang.
Ja üldiselt saab auto ka omale uue värvikihi. Toon jääb samaks. Lihtsalt ei sobinud enam see mis oli. Ei ole vaja igasugu spetsialiste oma auto ligi lasta eksole :) Pärast jääb kõik näidatu kummitama ja hakkab jubedalt häirima. :)
Lisaks ei rahuldanud esiosa vahed mind ennast ja häirisid jubedalt. Eriti alumise põlle ja esitiiva liitekohad. Samuti tagumise alapõlle sobivus ülejäänud tagapaneeliga. (arvati,et hakkan vanaks ja norivaks muutuma vist.)
Samuti on vaja ära vahetada kõik esiosa koos hoidvad poldid ja nende klambrid,sest see must galvaanika kiht,mis seal peal oli on nüüdseks lahkunud ja asendunud roostega.
Ka katuse vinüüli vahetan välja. Sai kunagi tehtud nii öelda soft top. Ehk vinüüli all on pehmendus. Aga no ei meeldinud see kohe algusest peale. Uus kate läheb ilma pehmenduseta otse katusele. Ehk siis natuke töid ja sõidab jälle.

PS! kui kellegil on head mõtet kuidas saada need poldid kestma seal all,siis vihjed on teretulnud. Ei taha neid läikivaks teha ega värvida. Tahan,et oleksid mustad/tumedad. Kas keegi kuskil sedamoodi ka veel teeb,et laseb asjad punaseks ja siis õlisse? Või on rohelised sellise meetodi lõplikult ära keelanud?

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
24.05.2018 at 05:49
Peeter82
 
Pontiac GTO 71´
Need mustaks oksüdeeritud poldid lähevad ka väga edukalt rooste.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
24.05.2018 at 08:09
Maik
  
Pontiac GTO 71´
Kui igav on võid ju tsinkida ja siis värvida. Või mustasid polte poest osta.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
24.05.2018 at 08:39
savi
Pontiac GTO 71´
Kui roostet karta, siis roostevabad ikkagi. FiTechi asemel soovitaks ma Holley Sniper EFI`d - säästad end ehk kvaliteediga seotud probleemidest. Näiteks display pistikud, mis trükkplaadilt lahti tulla võivad.
24.05.2018 at 09:11
wagoneer
Pontiac GTO 71´
Poest ostetud mustad poldid lähevad silmapilgutusega rooste. Kunagi sai pandud uus sari esiosa kinnituspolte/klambreid mis olid siis USA-s mustaks tehtud. Ja need siis kahe hooaja kasutusega(suvel auto 24/7 õues ja talvel garaazis) läksid rooste.
Mingi nipp peab ju olema,et need jääksid normaalseks. Kunagi seda õli sees töötlemist kiideti. Et pidavat nii jäämagi. Võru galvaanikaga suhtlesin ka ja nad ütlesid,et must on kõige nõrgem. Aga korralikult tehes(eeltöö peab korralik olema ja vana jama kõik maas) siis pidavat kestma küll. Värvitud poldid mulle isiklikult ei meeldi. Peab ühesõnaga uurima asja.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
24.05.2018 at 09:17
savi
Pontiac GTO 71´
Tsiklile ostsin mustad poldid kunagi. Nädalaga ajasid roostet välja. Tsingitud pidasid veidi paremini, aga nüüd ostan vaid roostevabasid.
24.05.2018 at 10:19
Stang-R
 
Pontiac GTO 71´
Roostevaba ja süsinikterase paari puhul võib tekkida galvaaniline korrosioon.
Vt.:http://www.amarimetals.ee/roostevaba/terase-puhastamine.html

väljavõte lingist: Vältige galvaanilise korrosiooni riski roostevabast terasest ja tavalisest süsinikterasest komponentide vahel nendes kohtades, kuhu niiskus ja vesi ligi pääsevad (kasutage näiteks elektriisolatsiooni)



____________________________
Mustang 68 HT
24.05.2018 at 11:16
Jesper
 
Pontiac GTO 71´
Kuumalt õli sisse uputamine ei ole mitte selle pärast vastupidavam, et see must kiht kuidagi teistsuguse keemilise koostisega oleks, vaid õli imbub selle protsessi puhul automaatselt oksiidikihi pooridesse ja takistab hapniku ligipääsu. Sedasama võib teha ka tehases oksüdeeritud poltidega, anoh eks seal peab hea tulemuse saamiseks natuke katsetama, ise pakun et õli võiks natuke kuumutada, et seda vedelamaks ajada ja pärast normaaltemperatuuril muutub jälle paksemaks ning ei tule sealt pooridest enam niisama lihtsalt välja. Või siis äkki kasutada mingit vaha hoopis, ajada kuumaks, poldid sisse likku ja enne vaha tahkumist sealt jälle välja õngitseda?

Ise pole viitsinud jännata, kuna mulle kõlbab kollane tsink kah, aga äkki annab ideid. Mustaks oksüdeerimist kasutatakse laialdaselt relvadel, eks seal võibolla on terase mark ka teine vms, aga tehasest tulevad nad mingi tahkemapoolse ollusega kaetult - äkki saab sealtkandist mingi hea valmismõeldud aine/protseduuri, mida kasutada.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
24.05.2018 at 11:28 1 edit. Last edited 24.05.2018 at 11:33 by Jesper
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac GTO 71´   .. 3 4 5 6 7 8 9  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.