register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
vvt
  
Pontiac Trans Am `75
Kas see mitte nii pole, et klapitõusu suurendamisega voolavus rõõmsalt paraneb? Et 0,7 tolli juures on suurem kui 0,6 juures ja 0,6 juures suurem kui 0,5 juures? Ja kui võtad klapi välja, siis on kõige suurem voolavus?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.12.2007 at 16:37
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
partel: Mis kaaned täpsemalt on?

Juba Edelbrocki #60599 annab reitingu 0.600 tolli juures ehk kui max lift on vaid .520, siis ei kasutatata kaante potentsiaali ju ära. Kaantest on vähe kasu kui nukk on harjavars.

Ja hobiautole valiksin ikka mehhaanilise rulli, mitte mingil juhul flat tappetit, kuna nende koht on muuseumis, mitte performance mootoris.


Kaante link : http://www.krepower.com/dport.htm
74cc camberitega
10 degree locks
PC teflon seals
7/16 ARP Rocker studs
Hardened spring shims
Stainless steel Ferrea race valves 2.11 & 1.66
Three angle valve job
Guides are honed to exact tolerance
Out of the box ports flow 260-270 cfm @ 28" with 2.11 valve

Kaante täieliku potensiaali ära ei kasutata ja rullnukkvõlli peale veel ei mindud kuna raha seab suured piirid.
Antud kombinatsioon peaks aga originaaliga võrreldes andma tuntavat võimsuslisa. Loodetavasti :)

Veel suurema tõusuga flat tapped nukk oleks kindlasti kurjast olnud- .520 vististi juba paljuvõitu flat tapped kohta. Oleneb suuresti, mis pööreteni mootorit keerutatakse. Meil plaanis mitte üle 5500 rpm lasta.

Et ei juhtuks õnnetust sai selline asi muretsetud: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=MSD%2D8501&autoview=sku
mis võimaldab pöördeid piirata ning olla abiks ka mõnes muus pisiasjas. :)
28.12.2007 at 17:23
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Flat tappeti põhijamad:

1. Tõukur ei hakka pöörlema ja käiab nuki maha, metallipuru mootoris.
2. Nõrgad klapivedrud ei suuda kõrgetel pööretel liikumist kontrollida, tekib valve float, mis võib lõppeda klapi kukkumisega silindrisse.

Poweri poole pealt:

1. Nagu öeldud, siis klapivedrud peavad olema nõrgad (seat max 130 lbs, mech rolleril 300+), mis välistab kõrged pöörded.
2. Tõukuri diameeter seab väga suure piiri nukiprofiili agressiivsusele. Järsu nuki puhul lõikab tõukuriserv sinna lihtsalt sisse. Ehk klapid avanevad ja sulguvad väga aeglaselt, mis vähendab kaante voolavust ehk võimsust. Lisaks on veel klapid "irvakil" kaua aega enne kui arvestatav voolavus tekib, mis vähendab silindrisurvet.

Arvesta, et kui rolleri peale üle lähed, siis ka teisi klapivedrusid vaja.

Üldiselt Pontiaci mootorist erilist jõudu ei saa, sil. läbimõõt on lihtsalt nii väike. Samuti jupivalik on väike ja kallim. See rohkem originaalsuse huvilistele, mis on ju igati tore.

____________________________
_
28.12.2007 at 23:11
DevilDeVille
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
partel:

Üldiselt Pontiaci mootorist erilist jõudu ei saa, sil. läbimõõt on lihtsalt nii väike. Samuti jupivalik on väike ja kallim. See rohkem originaalsuse huvilistele, mis on ju igati tore.

siinkohal vaidleks natuke vastu, selline Pontu mootor ju täiesti kobe tänavamasinale aiste vahele.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
28.12.2007 at 23:16
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Flat tappet nukkvõll ei ole nii hull miskit kui arvatakse ja räägitakse. Tuleb kasutada korralikku õli (näit. Torco, Brad Penn, Lucas...) ja korralikke tõukureid (näit. Schubeck mis hiljuti taas turule tuli) Täpsemalt võid lugeda siit: http://www.4secondsflat.com/Composite%20lifters.htm

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
28.12.2007 at 23:47
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Ka parimal flat tappet combol ei ole keskpärase rulli vastu mingit shanssi, kuigi võib maksta mitu korda rohkem.


____________________________
_
29.12.2007 at 10:22
partel
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
DevilDeVille:
quote:
partel:

Üldiselt Pontiaci mootorist erilist jõudu ei saa, sil. läbimõõt on lihtsalt nii väike. Samuti jupivalik on väike ja kallim. See rohkem originaalsuse huvilistele, mis on ju igati tore.

siinkohal vaidleks natuke vastu, selline Pontu mootor ju täiesti kobe tänavamasinale aiste vahele.
114 Nm/L on päris kena, aga kaante flow 385 cfm peaks a la 900 hj lubama, jälle üks näide voolunumbrite suhtelisusest.

Nagu näha:
Nukk: solid roller
Klapitõus: .803"
Sisselaskeklapp: 2.230"

Ehk mida ma olen siis rääkinud?


____________________________
_
29.12.2007 at 10:28
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
partel: Ka parimal flat tappet combol ei ole keskpärase rulli vastu mingit shanssi, kuigi võib maksta mitu korda rohkem.

Korraliku rolleri vastu muidugi mitte kuid tänavakasutusse ei näe ma kõvasti kallimal rollernuka combol absoluutselt mingit mõtet. Ja kui nüüd norida, siis on ka häid flat tappet nukkvõlle, Korralike tõukuritega koostöös, mis täiesti arvestatavad keskpäraste rolleritega, igasugusest Summit brändide ja muu sellisest rääkimata...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
29.12.2007 at 10:42 1 edit. Last edited 31.03.2008 at 17:00 by Olds
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Progressist Valge Pontiaci juures:

Parem tiib omal kohal üle pika aja


Mõni hetk hiljem linnul tiivad ja noka detailid küljes.


Lisaks on hakanud mürinat tegema ka röövlinnu jõuallikas.



Aitäh abilistele ja järmine kord vast juba sõiduomadustest.
31.03.2008 at 10:32
vicat
Pontiac Trans Am `75
Väga ilus näeb välja, paistab et palju vaeva on nähtud. Endalgi oli hammas verel selle Pontu peale, aga kuna projekte niigi palju, siis oleks ta seisma jäänud tükiks ajaks.
Aga hea on vaadata ,kuidas ta elule aidatakse.

Jõudu ikka!


____________________________
H-D
31.03.2008 at 10:59
Indrek_S
 
Pontiac Trans Am `75
njaa Kirsto....tubli töö on sul ära tehtud selle napi ajaga

____________________________
not done until it's done
31.03.2008 at 18:10
jürgen
 
Pontiac Trans Am `75
Ilus vaadata jah, et omaküla meeste garaazides selline asi valmimas on! :)
31.03.2008 at 19:05
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Indrek_S: njaa Kirsto....tubli töö on sul ära tehtud selle napi ajaga


VÄHEMALT pool aust kuulub papsile! Kahekesi sai projekt pea aasta tagasi ette võetud ja nii ta läheb. Üksi poleks nii kaugele mitte jõudnud. :)

Tööd on teha masina kallal veel kõvasti. Loodame õigeks ajaks ikka valmis saada ;)

Tänud
01.04.2008 at 08:57
peep
 
Moderator
Pontiac Trans Am `75
Tundub hea projekt, jääb üle vaid edu soovida !
01.04.2008 at 10:01
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Natuke viimase aja toimetustest.
Eelmise nädala reedeks oli auto esimesteks tõsisemateks sõitudeks valmis seatud. Stopper kõrvalistujale pihku ja minek.
Käiguvalitsa D asendis tuli tulemuseks 15,1 sek 400m :uhoh ..õhtul sai mõeldud auto kiirmüügile.
Laupäeval pea tööle ja karburaatori kallale. Õnneks lihtsustab seadistamist sel aastal lairiba lambda andur (air/fuel meter). Õhtupoolikuks oli 400m aeg grammi vähenenud 14,3sek.
Õhtul saunas õlle kõrvale sai veel asja arutatud, ega see tulemus rahuldav ei ole- 1800kg 14,3 aeg.
Pühapäeval sai veel igasugu pisitöid tehtud, mis tipnes proovi mõttes K&N õhufiltri eemaldamisega ning selle asendamisega võrguga (et vareseid või muid madalalt lendavad elukaid karburaatorisse kinni ei tõmmataks). Tulemuseks küttesegu nii lahjaks muutumine, et küttesegunäidik ei osanud isegi kommenteerida.
Egas midagi karburaatori tüüsikarp lahti ja mõttepaus.. "prooviks 4 numbrit suuremaid" -see teeb 76 esimeste lõõride tüüsinumbriteks ning tagumistele 84. Seejärel käivitus isegi mootor. Proovisõidu tulemuseks oli mõnevõrra rikas segu ning ilmselgeks sai, et 14,3 sekundi aja saab nüüd unustada. :)
Hilisem sõidukogemus linnavahel (pöörded ei jõua üles ajada) andis märku siiski rikkale segule ja sai tüüsid vahetatud gramm väiksemate vastu.

Kõikvõimalikud parandus- häälestustööd kestavad tänini.

Linnas küll kiiremat autot vaja pole. Igale harilikule pedaalipuudutusele järgneb :burnout .

Ära tunneb Valge Pontiaci sellisena:




Kellel on kõige kiirem "üdini" Pontiac Eestis?
23.04.2008 at 14:38
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Tubli töö! Kuidas on lood süütenurgaga? Tuletan sulle meelde- igition first, then carb!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
23.04.2008 at 14:54
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Olds: Tubli töö! Kuidas on lood süütenurgaga? Tuletan sulle meelde- igition first, then carb!

Süüdet sai igaks juhuks kontrollimas käidud viimati esmaspäeval American Beauty`s (tööriist, mis meil seda infot jagas andis otsad). Asjalikud sellid!Süürenurgaga kõik ok.
23.04.2008 at 15:07
Indrek_S
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:

quote]

sweeet!!! :smokin


____________________________
not done until it's done
23.04.2008 at 16:43
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Esimest korda elus kiirendusrajal käidud Tartu Autoklubi Dragil 2008 Raadil. Ilm ilus tuju hea.
Esimene sõit 14.4 tippkiirus 171km/h (14.4- 0.6 sek reaktsiooniaeg teeb puhta sõidu ajaks 13.8)
pidamist ei olnud, käiguvalits oli startides nr 2 peal ning 4000 millegagi lülitasin juba sisse 3 kuna kõrvalrajal olev F 150-t polnud kuskil näha ja mõtlesin asja rahulikult võtta.
Teine sõit 15.0 ~150km/h. Vahepeal seadistusi ei muutnud ning surusin pedaalile hoolega.
Enne kolmandat sõitu panime sisse nr väiksemad tüüsid.
Kolmas sõit 15.7 130km/h. Küttesegu jäi lahjaks.
Peale seda sai lootuses korra rajale pääseda veelkord karburaatori tüüse vahetatud ja näpitud kuid rajale enam ei saanud.
Iga sõiduga õppisin rohkem tundma "puud" ning iga sõiduga muutusid stardid sitemaks- rehvi pidamine.

Nüüd pole muud kui kogutud infomaterjalid seadistamise tarbeks põhjalikult selgeks teha ja kapoti alla.
Esimese sõidu tippkiirus oli meeldiv üllatus, mis annab lootust. Ülejäänud numbrid tekitasid ainult meelehärmi.
Kohapeale sai mindud selleks, et saada aimu kuidas kõik toimib- nii tehnika kui ka üritusel viibimine,sõitmine jne.

Kiiremas korras vaja ka slicke ja käigukasti natuke mudida.
Kui kellelgi vedelemas 15 tolliseid rehve siis võiks kaupa teha.

Järgmistel võistlustel kohtume. :burnout
27.04.2008 at 16:19
Gsinut
Pontiac Trans Am `75
Ei taha sind kurvastada, aga aeg oli sul ikkagi 14,4. Reaktsiooniaeg on eraldi, mitte selle sees.
27.04.2008 at 16:39
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Gsinut: Ei taha sind kurvastada, aga aeg oli sul ikkagi 14,4. Reaktsiooniaeg on eraldi, mitte selle sees.

Ok, keegi kommentaator rääkis sellest, et rohelise süttides läheb käima ka aeg.
ei kurvasta :)
27.04.2008 at 17:15
Ri-Q.
 
Pontiac Trans Am `75
Kristo, mis tagaülekanne Firel on ja mis rehve võistlusel kasutasid?

____________________________
REC
BB
27.04.2008 at 17:25
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Ri-Q.: Kristo, mis tagaülekanne Firel on ja mis rehve võistlusel kasutasid?

Ülekanne 3.23 ja rehvideks "plastikud" 255/60. Tartus vist üldiselt kõigil libe, isegi slickiga.
27.04.2008 at 17:44
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:
quote:
Ri-Q.: Kristo, mis tagaülekanne Firel on ja mis rehve võistlusel kasutasid?

Ülekanne 3.23 ja rehvideks "plastikud" 255/60. Tartus vist üldiselt kõigil libe, isegi slickiga.
Nagu eelpool mainisin, siis tänavarehviga sellised burnoutid nagu sa tegid on pigem halb kui hea. Piisab sekundist-paarist, et saaksid rehvid lihtsalt "puhtaks"

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
27.04.2008 at 18:10
gets
Pontiac Trans Am `75
Eks see sõltub muidugi rehvitootjast, aga ise olen täheldanud, et pikem burnout teeb parema aja.

Kui see 170+km/h kiirus on õige, siis päris viisakas jõud mootoris. Imelik et aeg nii kehva. Haapsalus sama ülekande ja sama laia rehvi vs drag sliki vahe oli 0.4 sek.
27.04.2008 at 19:16
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.