register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
anryo
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
Olds:
quote:
kristohd:
quote:
Ri-Q.: Kristo, mis tagaülekanne Firel on ja mis rehve võistlusel kasutasid?
Ülekanne 3.23 ja rehvideks "plastikud" 255/60. Tartus vist üldiselt kõigil libe, isegi slickiga.
Nagu eelpool mainisin, siis tänavarehviga sellised burnoutid nagu sa tegid on pigem halb kui hea. Piisab sekundist-paarist, et saaksid rehvid lihtsalt "puhtaks"
Mina ka vaidlen vastu. Proovisin lühikest ja pikka, kindlalt oli pikemaga parem pidamine.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
27.04.2008 at 21:21
Max3,0
 
Pontiac Trans Am `75

anryo- erinevalt sinu autost millel oli all nö. sportlik rehv oli vastukaaluks Kristo auto all väga plastiskust, põhimõttelislt maasturi rehv.
Ma usun ka, et see 170+km/h räägib hetkel autost rohkem kui ajad. Ajad ikka pigems kogemuste ja rehvi taha see kord jäid aga
eks näis, kas pean järgmine kord oma sõnu sööma :D



____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
28.04.2008 at 08:19
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Testipäev:
3 sõitu ja kõigi ET tulemus (ja lõppkiirus) pea üks- 14.2x (165)
Parim reaktsioon- 0.07
60- 2.5x
Loodetavasti järgmine kord enam mitte tänavarehviga (Lootust on :) ). :burnout
26.05.2008 at 09:32
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Esimene EM etapp Kiltsil: (BR klass)
Reedel selgus, et kiirendusrehvidele velgi ei saa. Panime alla mingid talvekad lootes natukenegi pidamist paremaks saada.
Õhtul kohale jõudes vahetasime ära küünlad ja jäime ootama ühte võimsamat karburaatorit (850 vs meie 650). Teine karpa peale ja süüdet. Seepeale hakkas auto äärmiselt huvitavalt ja arusaamatult käituma- paukus summutajast ja näitas äärmiselt lahjat segu... peale pikka ajude suitsetamist selgus, et 2 küünlajuhet olid vahetusse läinud :) ...ups... Selleks ajaks kui anomaalia oli likvideeritud oli aga võimsam karburaator Tallinna poole teel.
OK vana karpa peale tagasi ja rajale- 14.7 ja 16xkm/h pidamine kehvem kui kunagi varem.
Laupäeval võimsam karpa peale (teoreetiliselt 850 mighty demon antud mootori puhul overkill) ja rajale. Tulemus sama, mis vana karpaga 14,7 ja 16xkm/h. Segu kella järgi kütusesegu tiba lahja.
Siis aga hakkas huvitavaks minema.. saime ajasõitudeks slickid (tänud laenutajale, omme toome rehvid tagasi). Tulemus 13.2 reaktsioon 0.10 16xkm/h ja nägu nalja täis. :)
Teine sõit mingi 13.5 reaktsioon 0.20 .. ning naljakad helid mootoriruumist 8o
Asjalood kehvad. Poleks sellist asja oodanud. Erkki ennustas saale probleeme. Pillid kotti!
Treilerit ei laenutanud kuna oli hea lähedalt tulek 40km. Õnneks oli paar tuttavat Indek Ando tiimis ja saime sealt laenatud. SUURED TÄNUD :hail.
Auto garagesse ja tagasi võistlustele kuhu jõudsime 23.30. Seejärel sai natuke sõite vaadatud, mis olid VÕIMSAD.

Pühapäeva hommikul varakult üles ja garagesse. Mootor ja kast autolt maha. Karter küljest, mille põhja oli sadestunud uhke saalepuru kuhi.
Kolmanda silindri saale pidas õigeks oma asukohta muuta.
Vända saaled olid talvise mootoriremondi juures ainukesed asjad, mida ei hakatud näppima kuna õli rõhk oli väga hea ja õlivahetuste ajal kui ka mootorit lahti võttes ei olnud mitte mingit märki selle kohta, et saaled peaksid nii kulunud olema kui välja tuli. Vända raamsaaled olid veel ok aga kepsusaaledest olid kõik väga kehva olemisega.
Samuti said õnnetuse käigus kahjustada mõned nukasaaled. Nukkvõll ise õnneks ok. 3.silindri keps ellipsis ja muud jutud.

Kunagi ehk jälle
02.06.2008 at 14:56
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Kõige tähtsam DR's on kogemus.

Asjata ei ole kõige tegijamatel 30++ aastane kogemus. Ma ise olen mingi 8 aastat jõudumööda asjaga tegelenud ja omal nahal tunda saanud, miks see nii on...

Sa said päris korralikult erinevaid kogemusi, "kooliraha" maksmine käib asja juurde (paraku)

Kõik on algusest alanud, näiteks Erkki oma esimesel big blockil (2002.a. vist) käias kahel flat tappetil nuki maha, kuna ei teadnud kontrollida, kas tõukurid pöörlevad (üks ei pöörlenud). Samas pole halba ilma heata - pani rulli sisse, jälle uus kogemus.

quote:
kristohd: Vända saaled olid talvise mootoriremondi juures ainukesed asjad, mida ei hakatud näppima
Kui jätad ühe asja kontrollimata, siis just see saatuslikuks saabki. Sagedased on proffide kommentaarid, a la et mootor lendas õhku $2 vidina tõttu või et sellist anomaaliat kohtan esimest korda 20 aasta jooksul.

Igal juhul edu! :burnout



____________________________
_
02.06.2008 at 20:02
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Tean, mis tunne teid valdab. Jääb üle soovida vaid edu ja sisukat rahakotti ;)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.06.2008 at 20:36
LaSa
 
Moderator
Pontiac Trans Am `75
quote:
partel: Sagedased on proffide kommentaarid, a la et mootor lendas õhku $2 vidina tõttu...
sellepeale meenub, kui Lauril kunagi klappi kinnihoidev poolkuu ära jalutas kanalis Speedestil...
03.06.2008 at 22:48
Tank1
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:

Pühapäeva hommikul varakult üles ja garagesse. Mootor ja kast autolt maha. Karter küljest, mille põhja oli sadestunud uhke saalepuru kuhi.
Kolmanda silindri saale pidas õigeks oma asukohta muuta.
Vända saaled olid talvise mootoriremondi juures ainukesed asjad, mida ei hakatud näppima kuna õli rõhk oli väga hea ja õlivahetuste ajal kui ka mootorit lahti võttes ei olnud mitte mingit märki selle kohta, et saaled peaksid nii kulunud olema kui välja tuli. Vända raamsaaled olid veel ok aga kepsusaaledest olid kõik väga kehva olemisega.
Samuti said õnnetuse käigus kahjustada mõned nukasaaled. Nukkvõll ise õnneks ok. 3.silindri keps ellipsis ja muud jutud.

Kunagi ehk jälle


Hea,et auto kohe seisma jätsid.Omal kahjuks analoogne kogemus chevy 5,7l motoga.Auto vana omanik oli veel kolksuga motoga mööda linn ringi kimanud.Lahtivõttes selgus täpselt sama teema-raamsaaled OK aga üks kepsusaale oli vist pikemat aega kuivalt ringi käinud.
Ega midagi,Tartus ringtee tänaval sai meeste juures käidud,kes Scania bussidele väntvõlle lihvivad.Minu chevy oma oli nende mõistes väike võll.Kaks rem.lihviti maha.Õnneks sellel vändal 4x võimalus lihvida.Uued saaled tulid ruttu(chevy suht levinud) ja sõit jätkus.
Edu.

____________________________
different day,..... shit
04.06.2008 at 08:07
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Vahepeal viidud väntvõll Tõukur OÜ-sse lihvimisele ja see ka kätte saadud:



Esialgsest kokkulepitud hinnast järgiminnes aga enam juttu ei tehtud ja küsiti ~ 50% enam 8o (Kui Rokibeer oma Caprice`i vända sinna viis sai pea 2x odavamalt :) .Elu on läinud kallimaks. ) Palusin siis kepsult kolb maha võtta. Sellepeale hakati tõredalt seletama, et selle jaoks on vaja vaeva näha ja abinõusid valmistada jne jne. Nemad võivad kokku panna kui kunagi peaks tahtma. Ma ei jõudnud miskit omalt poolt seletada/ küsidagi kui leidsin end üksi garage ukse vahelt :uhoh. Ei saa mina siiamaani aru, mis ma valesti tegin.

Tänud RiQ-le, kes taaskord abiks oli ja puuduoleva kepsu(de)ga varustas!

Omale kohale on "iseenesest potsatanud" ka uued nukkvõlli saaled. :)
Töö käib, et auto oleks järgmine nädalavahetus Tartus. Pildimaterjali ja muud edusammudest lähiajal.
12.06.2008 at 13:43
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Rõõm kuulda, et Teie teamil nii muretult läks ;) Cross fingers, et Tartuks valmis saate

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
12.06.2008 at 14:25
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Töötab!
Naljakas lugu, et poolest pöördest hakkas ilusti käima. :) Ei tea kas asi hakkab käppa saama!?
Nüüdseks 30km edukalt läbitud. Proovime kauaks seekord jagub.. :burnout
18.06.2008 at 14:42
mr. RocknRoll
 
Pontiac Trans Am `75
Tundub jah, et tegu nagu vana raadioga, mida nädalas korra lahti võtad. Kust tellitud ja kelle toodangu saaled sisse läksid?

____________________________
44269
18.06.2008 at 22:17
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
mr. RocknRoll: Tundub jah, et tegu nagu vana raadioga, mida nädalas korra lahti võtad. Kust tellitud ja kelle toodangu saaled sisse läksid?

Clevite 77 saaled. US Partsust tellisin. Õnneks oli Soomest võtta.
19.06.2008 at 18:49
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
K: Kas saab käigukasti mootori külge õigesti kui konverter hooratta küljes.
V: Saab.



Proffidele jäi see pilt silma ja olid üpris veendunud, et sedasi käigukasti installides ei saa konverterit paika. Igaks juhuks sai konverter uuesti hooratta küljest lahti päästetud ja kontrollitud kas sai õigesti kasti otsa- jah, kõik oli OK.
23.06.2008 at 10:03
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
EM II etapp Tartus

III koht BR klassis. :)
Laupäev oli täis üllatusi ja probleeme. Auto sõitis 14.5 siis jällegi 13.7, rivaalid tegid reaktsiooni aegu alla 0.1sek.
Häälde saime enam- vähem alles finaalsõitude teises pooles kus oli vaja indeks muuta 13.4- ks, mida ka konstantselt sai sõidetud. Järgmine kord juba stabiilsemalt ja paremini.
Aitäh abilistele!
23.06.2008 at 10:19
Ri-Q.
 
Pontiac Trans Am `75
Tubli, Kristo! Hakkab juba tulema. Mis rehve kasutasid?

____________________________
REC
BB
23.06.2008 at 11:14
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Ri-Q.: Tubli, Kristo! Hakkab juba tulema. Mis rehve kasutasid?

Rehvid on 28" ja 10,5" M/T slickid. Istuvad kenasti ja pidamist on rohkemgi kui vaja oleks. Samuti on pöörded sobilikumad 400m lõpus. Üle 5500 rpm pole isu antud mootorit keerutada.



25.06.2008 at 09:32
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Hea töö! Jõudu edaspidiseks!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
25.06.2008 at 09:52
mr. RocknRoll
 
Pontiac Trans Am `75
Oli väike sissetöötamine ka või läksid kohe kellad "rippu"?

____________________________
44269
27.06.2008 at 08:59 1 edit. Last edited 27.06.2008 at 08:59 by mr. RocknRoll
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
mr. RocknRoll: Oli väike sissetöötamine ka või läksid kohe kellad "rippu"?

:)
Sissesõitu ikka kah- tsirka 400km+ parkivas positsioonis sissetöötamised.
E: Esimest korda sai üle 2500rpm Raadil.
Peaks olema vist enam vähem piisav!?!
27.06.2008 at 10:24 1 edit. Last edited 27.06.2008 at 10:26 by kristohd
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
EM III etapp
Ei läinud teab, mis hästi- esimeses eliminaatori ringis BENBENi vastu ning kaotus 0.1sek. Halb reaktsioon ning ka auto sõitis oodatust aeglasemalt.
Nii palju kui sõita sai tuli paar korda siiski 13.2 sek..
Vahepeal on masin saanud peale uue võimsama karburaatori ;) mida ei olnud aega seadistada võistlustel korralikult kuna oli vaid 1 treeningsõit. Samuti sai võistluseelsel ööl veel väljalase uus tehtud kuna auto vahepeal madalamaks lastud ja külje pealt välja ulatuvad toruotsad käisid vastu maad. WB lambdale oli see uus kogemus kui peale headereid otse maha suunati heitgaasid. Tühikäigul segu ei näita- õigemini näitab et kõige lahjem maailmas. Autos sees oli müdinat aga tuntavalt rohkem :)
Järgmine kord võistlustele eelnevalt seadistatud autoga! :burnout
06.08.2008 at 07:52
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:
Järgmine kord võistlustele eelnevalt seadistatud autoga! :burnout

EMV IV etapp
Ei läinud teab, mis hästi. :)
Treeningsõitude (3) ajal oli kõik ok. Masin töötas ilusti ja kindlalt.
Kui ajasõidud algasid tekkis anomaalia startides- korraks mõtleb ja siis kiirendab. Siiani põhjus teadmata.

Õnneks siiski pääsesime eliminaatoritesse, kus esimeses sõidus sai Hannoga väga tasavägine lahing maha pandud. Parem mees võitis ja meie sõitsime kodu poole.
Finisisse jõudsin mina 0.01 sekundit enne aga sõitsin oma indeksi katki 0.02 sekundiga :) Oluline moment oli reaktsiooniaeg- temal 0.07 ja minul 0.17.

pilti ka :burnout

01.09.2008 at 09:33 1 edit. Last edited 02.09.2008 at 09:19 by kristohd
partel
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:Kui ajasõidud algasid tekkis anomaalia startides- korraks mõtleb ja siis kiirendab. Siiani põhjus teadmata.

Enne spinnis, aga ajasõitudes oli pidamine juba parem, mis madala stalli tõttu hoidis pöörded liiga all?

Miks kiirused väiksemad olid kui Haapsalu saunas? Peaks ikka 167-170 kanti olema?


____________________________
_
06.09.2008 at 14:34
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Stardin 1500rpm pealt. Käigukast ju tugevdamata ja taga suured 28" 10.5" slickid. Konverter iseenesest laseks ka kõrgemalt startida.
Kusjuures proovisin Pärnus 2. ajasõidus 2000rpm starti. Ei täheldanud erinevust ning saaks ka veel kõrgemalt.
Nende rehvidega on pidamine 99%. Sobilikumad oleksid 26" ja 8" laiad vms. oleks 60ft vähemalt 0.05sek parem. Suurte rehvidega 1.87 vs väikestega 1.81.
Samuti on parem ka ET oma 0.3 sekundit. See aasta polnud aga aega sõita hästi kiiresti. Oli tegu sõita igat sõitu võimalikult sarnaselt.

Tippkiirustega omamoodi segadus- N: See nädalavahetus Tartus (kus ka üle 170 sõidetud) tippkiirus 167 ET 13.5 ning järgmine sõit 160 ET 13.5 ???
Kuidas saab tippkiirus sedasi kõikuda ei saa aru. Nii suurt kiiruseerinevust samal rajal samal päeval pole varem täheldanud.

Ka Tartus oli anomaalia startides olemas. Sujuvalt pedaali vajutades asi ok. See tähendab, et stardid poole gaasiga ja siis sekund hiljem pedal to the metal.
Tuleb veel leiutada, milles probleem seisneb.

08.09.2008 at 07:26
Deodor
Pontiac Trans Am `75
Ma usun, et probleem ei olnud autos, vaid selles ajavõtusüsteemis. Mul kõikusid kiirused ka: kuigi iga sõidu lõpus oli 4 käik ja 6200 pööret. Timeslippidel oli 138 kuni 166 lõppkiirused.
08.09.2008 at 07:52
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.