register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
vlzman
 
Pontiac Trans Am `75
Selline vaatepilt paneb õues linnud laulma ju :)
Ülim rõõm näha, et keegi viitsib usa big block'iga mässata. Viska äkki ka veidi täpsem spec, huvitav lugeda ka peale pildi imetlemise. Oskad ka öelda, palju loodad vurtsu asjast kätte saada?
Loodan, et jõuad ikkagi ka stripile mõnikord (näiteks Tartu Autoklubi sarja raames), saaks kõrvuti big blockidega mööda strippi möurutada :D
EDU!

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
29.03.2010 at 12:43
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Indiaanlase 400 plokk üle puuritud 4.155" mõõtu. Väntvõlli käik on 4.25". H- beam kepsud nõgusate kolvidega, et natuke surveastet alla poole tuua. Surveaste nüüd tsirka 11,5:1. Kaaned sai kergelt üle käidud kuid voolavus siiski muid detaile arvestades liiga väike suurte võimsusnumbrite kättesaamiseks. Kaaned on samad, mis eelmisel mootoril peal olid. Eelnev lugu kaante osas käib ka sisselaske kohta. Klapid 2.11" ja 1.66" Eelpool mainitud solid roller nukkvõll ( 266, 272) 0.63 tõusuga ning alumiiniumist full roller nookurid 1.65. Lisaks sai siis viimased omavahel seotud vastava latiga ning paigaldatud ka vastav detail tugevdamaks tõukurite pesasid. Pontiaci mootoril pole tõukurite vahel just palju materjali võrreldes näiteks BB chevy mootoriga.
Pilti ka:

Kõik see ning ka umbes 550 lbs/in klapivedrud peaksid tagama vastupidavuse kõrgematel pööretel.
Vigurid on valitud nitrous safe ;) (see aasta gaasiohtu ei tule)
Oma kohta käigukasti otsa ootab 3600rpm stalliga konverter.

Ühe teatud kuldse Buicki-ga võiks mõõtu võtta küll. :burnout Siis saabki teada kas teeb piisavalt jõudu tagaratastesse või mitte. :devil
29.03.2010 at 14:01
incognito
 
Pontiac Trans Am `75
Väga kena :) , mis pöörde piiriks saab?

Loodaks ehk enda mootorist ka see aasta sarnast pilti näidata. :)

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
29.03.2010 at 15:59 1 edit. Last edited 29.03.2010 at 16:12 by incognito
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Kuna tegemist stroker mootoriga siis ega tema silindri diameetri ja kolvikäigu suhe ei eelista suuri pöördeid. Pigem madalatel pööretel podistamist. Esialgu saab 6500rpm-le piiraja.
Tõde selgub muidugi dynostendil palju pöördesse vaja lasta.

29.03.2010 at 19:02
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd: Kuna tegemist stroker mootoriga siis ega tema silindri diameetri ja kolvikäigu suhe ei eelista suuri pöördeid. Pigem madalatel pööretel podistamist. Esialgu saab 6500rpm-le piiraja.
Tõde selgub muidugi dynostendil palju pöördesse vaja lasta.


Kristo, kui saladus pole siis kuhu dynosse minek on? Ja kas mootori või rattadyno?

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
29.03.2010 at 20:44
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Eestis minu andmetel ühtegi mootoridyno pole. Kohe aprill ning aega ega raha pole piiri taha ronida seadistamiseks. Samuti pole ka otsest vajadust kuna ei plaani veel pilli lõhki ajada.
Silma jäänud Kostivere dyno, kus poolteljed pinki kinnitatakse. Tundub mugavam kui rullide peal sussi sahistada.
30.03.2010 at 07:20
Kaido
Pontiac Trans Am `75
Artman Racing Jüris - neil on mootoristend olemas. Minek eeldab läbirääkimisi, mis peale mootori peab veel kaasas olema. http://www.artman-racing.ee/artman/
30.03.2010 at 07:54
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Mõnel mehel lihtsalt ei vea.

23.04.2010 at 20:03
incognito
 
Pontiac Trans Am `75
Oi oi ... räägi täpsemalt, milliste erinevate tegurite juures selline asi juhtuda sai?

Scorpionid peaksid ju üsnagi tugevad olema.. samas ma olen lugenud, et dailyks on terasest nookurid paremad, sest alumiinium pidi kiiremini väsima. (Me @ Isky alu nookuritega, mida loodetavasti selle suve jooksul juba kasutada saaks)

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
23.04.2010 at 20:13
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Mnjah... Lifetime warranty on suurelt karbi peal.
Auto tegi rahulikult mootorile sissesõitu maanteel 2500rpm. Thats it! Järgmine hetk on mingi jama.. tee äärde ja vaatepilt järgmine.
Detail kestis oma 300km.
Teoreetiliselt peaksid need alu asjad kestma kenasti. Järgmine kord nende toodangut ei soeta. Butler Performance soovitas hinna kvaliteedi suhet silmas pidades.
Isky toodangut pole kasutanud aga julgeks osta küll. :)
23.04.2010 at 20:27
vlzman
 
Pontiac Trans Am `75
Krt pilti ei näe enam.

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
23.04.2010 at 22:24
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
Peeter82: Virina ja hala vahele - õnnitlused Kristole bracket klassi võidu puhul! Ja welcome to 11 sekundit!!





BHRA dragrace 2010- õnnestus 99%
Sõita sai kõvasti kuna oli vähe osavõtjaid ning sai ka mootorist vajaliku jõu kätte, millega sai selle aasta eesmärk täidetud.
11.9 sek ja 180+km/h lõppkiirus
Nüüd peaks veel trenni tegema, et kaalu alla saada ja olekski valmis.
02.08.2010 at 08:49
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Palju õnne ja rõõm kuulda! :)

Kui asjaga tegeleda ja mitte loobuda, küll siis ka tulemus tuleb. Kooliraha ju pisut makstud ka...

Sügisepoole jahedamas õhus saab vast kiirust juurdegi.



____________________________
_
02.08.2010 at 09:07
Olds
  
Pontiac Trans Am `75
Palju õnne ülikõrge 11 puhul kuid siiski 11 ajas :) Tundub et sul uued nookurid juba olemas, muidu oleks soovitanud Jesel toodangut.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.08.2010 at 16:48
vlzman
 
Pontiac Trans Am `75
Lõpuks ometi tuli number, mida suudavad sõita autod, millel tõeliselt jõudu on :) SUPERtulemus.
Palju auto kaalub muidu?
Oled ka Tartu Dragile tulemas? Pole veel maha matnud mõtet sind kuldsega kõrvuti rajal näha :D

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
02.08.2010 at 21:23
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Mass: 1750kg
Väike plaan on tõesti nädalavahetus Tartus veeta ;)
03.08.2010 at 07:30
hunt
 
Pontiac Trans Am `75
Areng on igaljuhul muljetavaldav : 14,4 to 11,x Respecto !

Kas ka kunagi 10,x plaanis ja kui siis millist laadimist kasutades ?

.... kuigi jah, alla 11,5 sõitvad tänavautod on saadanast !

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
03.08.2010 at 07:37 1 edit. Last edited 03.08.2010 at 07:40 by hunt
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Erkki vana Camaro oli põhim sama auto.

2004 - 10.33 s @ 216 km/h
2003 - 11.4 s @ 200.7 km/h
2002 - 11.7 s @ 187 km/h
2001 - 14.2 s @ 156 km/h

____________________________
_
03.08.2010 at 08:01
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
See kere alla 11.5 küll sõitma ei hakka.
Kiiremini tahaks samas sõita ikka... ja nurgas ootab üks 400 mootor.. eks aeg näitab, mis saab.
parteli tabeli järgi peaks varsti outlaw-d ehitama hakkama :D
03.08.2010 at 10:35
partel
  
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd: parteli tabeli järgi peaks varsti outlaw-d ehitama hakkama :D
Nojah, süües kasvab isu! :)

See oli üks õigemaid järeldusi!

Küll olen end kirunud, et kohe ei teinud chrome-moly toruraamil autot, s.t. Pro-Modi. Oleks kokkuvõttes tohutult odavam tulnud. Kiirel Camarol sai mild steel toruraam ikkagi TIG'iga keevitatud, nagu CM, aga indeks 7.50 ees...

Igatahes, kui midagi tõsisemat ette võtad, siis võid alati loota meie toetusele!


____________________________
_
03.08.2010 at 11:44
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
quote:
kristohd:
Ühe teatud kuldse Buicki-ga võiks mõõtu võtta küll. :burnout Siis saabki teada kas teeb piisavalt jõudu tagaratastesse või mitte. :devil

Raisk.. ei teinud piisavalt, Tartu Autoklubi üritusel sel nädalavahetusel sai siis ragistatud. Buick-ga vastamisi kordi mitmeid aga otsustavas sõidus tuli runner upi koht vastu võtta.
Ilm oli nii palav, et malts lennuvälja ääres kõrbes silmnähtavalt ning vanemad inimesed kandsid hapnikumaske. :)
Veerandfinaalis vastaseks üks hirmsa väljanägemisega lätlaste Camaro, mis sai ennast peale sõitu treila peale ajada. Sõitis vist 12.8 aega.
Poolfinaalis vastaseks lätakate turbo bemm, mis oli üle poole sekundi kiiremaid aegu stabiilselt näidanud. Ei jäänudki muud üle kui teda stagemisega võita. Seekord õnnestus ja samuti kõrge 12 vs madal 12.
Finaalis siis selle foorumi lõikes parim variant ainukesed Eesti mehed selles klassis ja usarauaga- Buick vastamisi Pontiac- ga. Buickile seekord võit :)
Parimaks ajaks Tartu rajal jäi 12.1. 60ft oli libe- 1.9 enamus sõidud.
Üritus oli üldkokkuvõttes 5+

09.08.2010 at 12:21 1 edit. Last edited 09.08.2010 at 12:24 by kristohd
vlzman
 
Pontiac Trans Am `75
Tagaratta jõud tagaratta jõuks, kuid võistluse parima strateegi tiitel jääb ilmselt ikka sulle. Tead ju isegi, võistlusi ei võida see, kes parima aja sõidab, vaid see kes õigel ajal, esimesena lõpujoone ületab :)
Eks me üritame ka oma autot ja eriti just juhti veidi tuunida, et ikka väärikat vastupanu avaldada teinekordki. Igatahes puhas rõõm oli ja selline kõige paremas mõttes sportlik konkurents on ainult edasiviiv jõud.

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
09.08.2010 at 12:46
partel
  
Pontiac Trans Am `75
Võistluse võitmine, kui konkreetse tulemuse saavutamine, on ikka taktika, mitte strateegia küsimus.

RWHP'd ei pruugi muidugi võitu kindlustada, kuid on ikka pigem kasuks kui kahjuks, eriti selles suurusjärgus.

Ehk Pontiaci mootori ehitamine BBC asemel võib olla strateegiline viga, kuna sama raha eest oleks rohkem mootorit saanud.

Ajavõtusüsteem ei arvesta originaalsust...



____________________________
_
09.08.2010 at 16:19
vlzman
 
Pontiac Trans Am `75
Väike videomeenutus ka meievahelisest finaalist :)


____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
17.08.2010 at 11:55
kristohd
 
Pontiac Trans Am `75
Ei, me ikka veel pole kudumisega tegelema hakanud. On olnud üks töisemaid suvesid hoopis garages autosid ehitades.
Turvakaart/ puuri ei tahtnud autosse ehitada. Samuti ei tulnud kõne alla suurem kaaluvähendamine.
Kiiremini tahaks ikkagi sõita aga selle kerega ei saa. Tehnikas on aga potentsiaali enamaks.
Mis siis temaga edasi teha? Kütuse hind ka kole kõrge.. teeks õige elektriauto?! :kill
Veerandmiili madalaid aegu ta enam ei jahi.

Vanake jälle suuremal operatsioonil:


05.11.2011 at 10:00
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `75   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.