register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevy Camaro SS '69   1 2 3 4 5  
Poster Message
Riho
Chevy Camaro SS '69
quote:
peep: ABCS: 15,7@146 tuli katsel, mille tulemuse teada sain. Info jagamisega oli seal väga kehvasti.


Hiljem kuulsin ka miskit 15,2-te. 100% numbris kindel ei ole.
16.07.2007 at 15:40
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Jah, parim oli 15,19@148,1 ! Omal ajal 350 mootoriga sõideti ajalehetestides 16,0 ehk stockist kiirem on see masin küll, tõsi eks rehvist sõltub ka palju.
17.07.2007 at 21:17
hunt
 
Chevy Camaro SS '69
Peep, nende mootori häälte järgi oleks paremat tulemust oodanud ....
A õnneks on talv veel ees ... Kas tahad ka järgmise hooaja tulemust prognoosida ?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
17.07.2007 at 21:30
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Hee, hääl ongi see põhiline antud auto puhul:) ja madal 15 on piisav, et mitte jalgu jääda linnavahel. ABCS on ainus kiirendus, kus see auto osaleb ning ei prognoosi midagi, kuigi 2,5 60-ft näitab, et parema pidamisega pole 14 sek. aega sõita probleem.
17.07.2007 at 22:08
Maandy
 
Chevy Camaro SS '69
Väga kena auto nägin siis ka seda oma silmaga Battery race´il ja kui ära minek oli sõitsin sinu taga thunderbirdiga väga hea hääl on sul aga mingi nõme golfi mees sõitis meist mööda nii et s..a rahe üle käis siiamaani auto seest tolmune ja küürimine võtab veel aega tolm jäi armatuuri konaruste vahele kinni. Auto seest nagu vana pann nüüd aga no eks keemiline asja ära ajab. Aga mis sa sellele golfi mehele seal kõrvale sõites ütlesid.

Tervitused jätka samas vaimus!
06.08.2007 at 18:25
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
quote:
Maandy: Aga mis sa sellele golfi mehele seal kõrvale sõites ütlesid.

Autot kasutas sel päeval üks teine foorumiliige ehk ei oska arvata mida seal öeldi aga ta mainis jah midagi tolmu kohta.:)
06.08.2007 at 22:30
Riho
Chevy Camaro SS '69
quote:
peep:
quote:
Maandy: Aga mis sa sellele golfi mehele seal kõrvale sõites ütlesid.

Autot kasutas sel päeval üks teine foorumiliige ehk ei oska arvata mida seal öeldi aga ta mainis jah midagi tolmu kohta.:)

Mina seda autot tollel päeval kasutasin.
Diskuteerisime lühidalt ja kultuurselt päevapoliitilistel teemadel.
Arukate noormeestega on alati huvitav vestelda.
08.08.2007 at 10:04 1 edit. Last edited 08.08.2007 at 10:05 by Riho
hents99
  
Chevy Camaro SS '69
Uues TehnikaMaailmas lugu, päris huvitav lugemine.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
04.12.2008 at 16:07
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Jah, hea töö laiadele rahvamassidele USA muskelautode ajaloo tutvustamise vallas - sõnaline pool Kaido ja pildid newton ! Minu auto oli seal lihtsalt taustaks.
04.12.2008 at 16:17
Kaido
Chevy Camaro SS '69
Mnjah - kui ma teinekord enne enne trükkiminekut avastan end öösel mingit eriti igavat materjali (minu jaoks) küljendamas, siis ei jõua ma enda tööd ära kiruda. Samas on teisest küljest sarnased üürikesed sõiduproovid nagu maa sool - palga kallal vingumine ja pikad päevad ununevad iseenesest. Pean siinkohal tänama omanikku vintsutustele vastu pidamise eest ning kuulsat õpetlast, kellele ubinad pähe pudenevad. Kui soovite nähe pühendumist töösse 120 %, siis pange Newton autot pildistama – muuhulgas kehtib ka vaenuliku saksa raua puhul. Igatahes teeb kohtumine I põlve Camaroga silmad niiskeks, sellest parem saab olla vaid miskit Cuda nimelist.
05.12.2008 at 10:32
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Kergitan teemat kuna tekkis mõte auto juures tehtavaid suuremaid töid dokumenteerida.

7 suve on vahepeal möödunud ja auto on igal suvel kasutuses olnud hoolimata sellest, et mänguasjadega tegelemisel vaevab mind krooniline ajapuudus. Seetõttu on läbitud miilide arv jäänud tagasihoidlikuks, kokku 3 tuhande kanti ehk.

Alustaks ilusamast poolest ehk pealt kullakarvaline. :D Mõned pildid newtoni kaamerast:







Sai tehtud mitmeid parendusi/täiendusi, ehk oluliseim neist mootori remont. Nimelt mingi hetk tekkis surve karterisse ja ka jahutusvedelikku hakkas kaduma. Asja uurides selgus, et ilmselt on plokk kunagi ilmastiku käes olnud ja ühe silndri seina oli auk roostetanud. Õnneks oli probleem lahendatav ja peale Soomes teostatud hülssimist ning Erkki käe alt läbikäimist töötas mootor kui siidi. Võimsust kasvatada polnud eesmärk, hinnanguliselt (1/4 m lõppkiiruse põhjal) on seal 250-270 hj.

Südameoperatsioonil:





ja tagasi omal koha koos mitmete uute ja läikivate vidinatega:



Kapoti all leidsid koha kroomitud genekas ja rihmarattad. Roostes headerid sai vahetatud keraamilise kattega Doug'si headerite vastu ja auto summutid ümber ehitatud. Auto tuli USA'st mitmete puuduvate kereliistude ja muude detailidega, need sai kõik tagantjärgi paigaldatud, samuti nõme tuuningurooliratas vahetatud ajastule sobivama vastu. Salong käis laiali, palju tööd oli elektripoole, näidikute ja uste käimasaamisega aga lõpptulemus oli korralik.

Paar aastat hiljem sai süvenetud vedrustuse poole peale, tagaosa oli liiga jäik ja esiosa pehme. Selgus, et probleemi põhjuseks olid ebasobivad amortisaatorid. Alla läksid HAL'i reguleeritavad amordid ja mured olid sellega lahendatud. Mulle selle auto stance meedib ja olin rahul, et vedrude kallale ei pidanud minema.

Fast forward tänapäeva ja hetkel näeb mu Camaro välja selline:





Ta mitte polnud ainult piltidel suhtkoht sile, vaid isegi silmaga vaadates tundus kõik parimas korras olema kui välja arvata see, et uksed ja esitiivad istusid kehvasti ning mõnes kohas oli väikseid roostemullikesi. Seega tõuge keretöödeks oli lihtsalt detailide paika sättimine ja isegi minust kogenumad ei osanud oodata mis pilt avaneb peale liivapritsi. Nagu kommenteeriti, filigraanne pahtlitöö. :)











Üldpilt on siiski parem kui nii mõnelgi projektil mis sealt garaazist läbi käinud. Uued keredetailid on tellitud ja kere saab olema sama hea kui uus.

Projekti ajaliseks kestvuseks on plaanitud kaks talve, täiendan teemat nii kuis asjad edenevad.

06.02.2014 at 18:39
jürgen
 
Chevy Camaro SS '69
Kas uus värv tuleb sinine nagu oli tehase uksest välja sõites või hoopis midagi muud ...?

____________________________
Pontiac Firebird Esprit 5,7 -78
Pontiac Firebird Trans Am GTA -89
06.02.2014 at 22:26
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Hetkel mõte, et jääb seesama värvilahendus mis oli, kuna mulle meeldib. Samas on veel aega ringi mõelda aga ilmselt sinine ta ei tule. Originaalis oli tal sisu samuti sinine ja mõned muudki asjad teisiti. Ma eelistan oma maitse järgi kohendatud asju. Kui tal originaal tehnika vahel oleks, siis tasuks mõelda 100% originaali peale juba puht väärtuse mõttes aga nii ei ole.
07.02.2014 at 09:51
rivo09
Chevy Camaro SS '69
See auto on hea näide usa tööstiilist aga maalri kohta saab öelda ,et mees on skulptor ,äkki Tauno Kangro tehtud töö:)
07.02.2014 at 11:46
Jesper
 
Chevy Camaro SS '69
Ilmselge näide sellest, et töötavaid asju ei ole vaja näppida. Nende paari roosteplekiga oleks veel 10 suve rahulikult sõitnud :D

Tegelt ma tahtsin küsida et kuskohas sellised liivapritsijad pesitsevad, kelle kätte võib tervikliku auto viia ja tehakse mõistusega asja, ei lasta katust loperguseks jne?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.02.2014 at 13:13
Timo
  
Chevy Camaro SS '69
See värvilahendus sobib ju päris hästi. Mina valiks valgeks Arctic White´i mingi effektse teraga ja triibud sama kujustusega, aga sinised, samuti mingi suure teraga, või isegi mingi nn Candy värv, mis muudaks asja väga kenaks.
Kere polegi ju väga hull. Isegi plekki on pahtli alla pandud :D . Uskumatu ikka, mis kvaliteediga keretöid sealmaal tehakse. Endil on ju tegelikult kõik plekid poest soodsalt saadaval.
Jõudu igatahes.


quote:
peep: Hetkel mõte, et jääb seesama värvilahendus mis oli, kuna mulle meeldib. Samas on veel aega ringi mõelda aga ilmselt sinine ta ei tule. Originaalis oli tal sisu samuti sinine ja mõned muudki asjad teisiti. Ma eelistan oma maitse järgi kohendatud asju. Kui tal originaal tehnika vahel oleks, siis tasuks mõelda 100% originaali peale juba puht väärtuse mõttes aga nii ei ole.


____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
09.02.2014 at 12:43
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
quote:
Jesper: Ilmselge näide sellest, et töötavaid asju ei ole vaja näppida. Nende paari roosteplekiga oleks veel 10 suve rahulikult sõitnud :D

Tegelt ma tahtsin küsida et kuskohas sellised liivapritsijad pesitsevad, kelle kätte võib tervikliku auto viia ja tehakse mõistusega asja, ei lasta katust loperguseks jne?

Täiesti õigus aga eks ma aimasin seda ette, et kergelt ei pääse...pole kunagi enne pääsenud. Plaanin seda autot pikemalt kui 10 aastat pidada ehk vast läheb ikka asja ette.:)

Liivapritsi tegijate kohta ei oska öelda, küsi Erkki käest.
10.02.2014 at 19:00
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Asi areneb vaikselt aga kindlalt. :)

Mingi hetk jõudis USA'st kohale "pisike" karp uute kereplekkidega, valdav enamus läheb vahetusse:



ja tasapisi on neid nüüd külge sobitatud







Küll lihtne auto aga oskab aina uuesti üllatada. :lol

04.09.2014 at 14:32
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Lihtne see ei olnud aga tänu osavatele plekivõluritele on kõik mis väsinud uueks tehtud ja kere sama hea kui esimeses nooruses.



14.10.2014 at 08:10
DevilDeVille
  
Chevy Camaro SS '69
quote:
peep: kere sama hea kui esimeses nooruses.

Pigem ikka parem, kuna tehase koostekvaliteet ei kannatanud vanasti ikka mingit kriitikat.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
14.10.2014 at 11:03
PlyVal64
Chevy Camaro SS '69
quote:
DevilDeVille:
quote:
peep: kere sama hea kui esimeses nooruses.

Pigem ikka parem, kuna tehase koostekvaliteet ei kannatanud vanasti ikka mingit kriitikat.

OT:Just ja selle kohta öeldakse "ülerestaureeritud". Aga püüa sama "kõveralt" autot uuesti kokku panna, kui need tehasest tulevad - vaat see on kunst! Autoäri ajal sai korduvalt uute masinate ostjatele näidis"katsumist" korraldatud, et kui nad "kunagi" avarii teevad ja peale taastusremonti hakkavad vinguma ebaühtlaste uksevahede, kõrgemal asuva luugi jms pärast, siis tuliuus auto ongi ise ka "kõver". Väga kallid vast pole aga Camaro polnud ei siis ega ka täna kaugeltki mingi luksusauto. OT out

Aga Peebu masin saab kindlasti igavene äge pill, millega lapselapsedki veel sõita saavad. Või lapselapselapsedki... teades selle värkstoa ja Omaniku endagi põhjalikkust ja võimalusi neid ideid teostada.
14.10.2014 at 13:21 1 edit. Last edited 14.10.2014 at 13:24 by PlyVal64
Martin460
Chevy Camaro SS '69
100% restaureerimist pole niiehknaa maailmas olemas. Sellisel juhul tuleb uuesti samade seadmetega tootmisliin püsti panna...värvi keemiline koostis sama tekitada...jne...jne. Visuaalselt saab küll samasuguse nagu tehasest tuli.
14.10.2014 at 15:43
Stang-R
 
Chevy Camaro SS '69
selliseid massiivseid plekitöö-projekte ( omal nahal proovitud) vaadates kisub vägisi sellise lahenduse suunas:
http://www.dynacornclassicbodies.com/gm_models2.html,
tuleb vist küll veidi kallim ( 14 K USD + transa Eestisse ja maksud), kuid vaeva on oluliselt vähem.

____________________________
Mustang 68 HT
15.10.2014 at 13:46
Jesper
 
Chevy Camaro SS '69
Kena, aga kelle vaeva? Peebu? Vaevalt et 20 eri plekitüki eest arve maksmine vaevarikkam on kui ühe. Pleku? Tema jaoks pole see ju "vaev" vaid igapäevane leib - kui usaraua taastamise "vaev" ära võtta, siis ümber posti rulli keeratud Civicud juba ootavad sirgeks tagumist. Maalri? Tal pole ilmselt üldse vahet.

Päeva lõpus on summaarne "vaeva" kogus sama, lihtsalt ühel juhul läheb raha koduvabariigi ettevõtjate ja meistrite taskutesse, teisel juhul välismaa omadesse.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
15.10.2014 at 22:51
peep
 
Moderator
Chevy Camaro SS '69
Sai kaalutud uue kere ostu aga mul aega on ja see oleks olnud mõnevõrra kallim variant. Üks oluline põhjus veel see, et mulle meeldib kui kasvõi mõni ruutsentimeeter plekki on veel originaal. Tegelikult on seda rohkemgi.

Musta numbri plaani ei ole, sellise auto juures kuuluvad väikesed modifikatsioonid n.ö. asja juurde - need autod tihtipeale juba uuena kaotasid oma originaalsuse. Võiks väita, et modifitseerituna on nad oma algsele olemusele lähemal. Siiski külgsummuteid, tagant üles tõstetud vedrustust ja laiu kroomvelgi plaanis pole. :)
16.10.2014 at 10:43
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevy Camaro SS '69   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.