register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : American Green Car Fisker Karma  
Poster Message
brougham
American Green Car Fisker Karma
Luxury Sport Plug-In Hybrid

(hübriidtehnika on tootnud Quantum Technologies (Nasdaqi kauplemis tähis QTWW), mille osanik on ka General Motors)

Hind alates 80000USD. Tellimusi võetakse juba vastu. Esimesed Detroidi tehasest teedel 2009 lõpus. Ka Euroopasse on leitud 1. esindus Itaalias.

Lugemist and pilte :
http://www.fiskerautomotive.com


____________________________
Fuck the beer economy
05.06.2008 at 15:18
ylovoitka
American Green Car Fisker Karma
Tegu on plug-in hübriidiga - juhe seina ja saad max. 80 km vurada + backup (performance) gas guzzler.
100 + mpg.

On tõestatud, et elektriauto on keskkonnasõbralikum kui vedelkütusega liikur. Elektrit on puhtam toota, kui autos kütet põletada.
http://www.calcars.org/vehicles.html

Väga atraktiivne auto!
05.06.2008 at 23:03
freestyler
American Green Car Fisker Karma
Ei hakanud uut teemat tegema, seepärast postitan siia sada aastat vanasse teemasse. Ehk siis viimaste uudiste järgi on neil kaunitel hübriididel väga allergiline reaktsioon veele.

http://w3.ee/openarticle.php?id=1492366&lang=est
31.10.2012 at 02:32
Raceboy
 
American Green Car Fisker Karma
No põhjusi ei tule kaugelt otsida: nendes masinates kasutatavad LiFePO4 elemendid suudavad ~900A voolu päris pika aja jooksul välja anda ja neid lühistades on tulemus ilmne.

Tavaline vesi ei mõju nii karmilt, kui merevesi.

____________________________
www.vems.ee
09.11.2012 at 14:19
LaSa
 
Moderator
American Green Car Fisker Karma
Muide, neid autosid saab tänapäeval osta ka lähemalt kui Itaaliast. Nimelt on Soome Inchcape muude markide hulgas ka Fiskeri maaletooja. Ja kõige kõvem mees sealpool lahte Fiskeri hoolduseteemal on muideks täitsa ehtne eestlane.. :)

Kui autost endast rääkida, siis on tegu ikka väga eksklusiivse pilliga ja kasutatud on seal päris huvitavaid materjale. Värvijuures on sädeluse andmiseks kasutatud näiteks purustatud recycled klaasi, puit on samuti taaskasutatud jne jne. Kogu tehniline lahendus on ülikõva - turboga kaheliitrine bensumootor on ainult geneka ringiajamiseks, auto liigutamiseks teda ei kasutata. Autol on tagaratastes 400 jõudu ja 1200 Nm - ja kütusekulu seejuures mingi 3 liitrit sajale.. Igasugused muud hübriidid tunduvad selle auto kõrval ikka täitsa eilne päev. Paraku kaalub auto umbes 2.5 tonni, seega liiga väle ta pole. Ja seda, mis tänaval ja teistes autodes mööda kruisates toimuma hakkab, pole mõtet üldse rääkida. Seejuures on tegu autoga, mis kohati liigub täitsa hääletult.

Praktiline pool on muidugi nii ja naa. Mina mahtusin oma 1.80ga taha istuma, aga suuremad-pikemad ilmselt väga ei kipu mahtuma. Pagassi mahuvad mõned õllekastid ja paar väiksemat spordikotti, aga alati polegi vaja palju asju kaasa vedada.

Peale selle autoga kohtumistt hakkasin ma tõsiselt mõtlema, et miks ostavad inimesed (kallima otsa) bemme-mersusid-audisid. Selliseid, milliseid on täis terve linn ja milline on naabril, äripartneril ja konkurendil. Ja nendele autodele ei viitsi keegi isegi tänaval järgi vaadata. Reaalselt saaks sama raha eest auto, mis on äge, mida märgatakse, on (suhteliselt) kiire ja peale kõige muu ka ülisäästlik.
24.01.2013 at 00:01
DevilDeVille
  
American Green Car Fisker Karma
Alternatiivajamiga karma

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
25.01.2013 at 04:57
Stang-R
 
American Green Car Fisker Karma
quote:
LaSa: Muide, neid autosid saab tänapäeval osta ka lähemalt kui Itaaliast. Nimelt on Soome Inchcape muude markide hulgas ka Fiskeri maaletooja. Ja kõige kõvem mees sealpool lahte Fiskeri hoolduseteemal on muideks täitsa ehtne eestlane.. :)

Kui autost endast rääkida, siis on tegu ikka väga eksklusiivse pilliga ja kasutatud on seal päris huvitavaid materjale. Värvijuures on sädeluse andmiseks kasutatud näiteks purustatud recycled klaasi, puit on samuti taaskasutatud jne jne. Kogu tehniline lahendus on ülikõva - turboga kaheliitrine bensumootor on ainult geneka ringiajamiseks, auto liigutamiseks teda ei kasutata. Autol on tagaratastes 400 jõudu ja 1200 Nm - ja kütusekulu seejuures mingi 3 liitrit sajale.. Igasugused muud hübriidid tunduvad selle auto kõrval ikka täitsa eilne päev. Paraku kaalub auto umbes 2.5 tonni, seega liiga väle ta pole. Ja seda, mis tänaval ja teistes autodes mööda kruisates toimuma hakkab, pole mõtet üldse rääkida. Seejuures on tegu autoga, mis kohati liigub täitsa hääletult.

Praktiline pool on muidugi nii ja naa. Mina mahtusin oma 1.80ga taha istuma, aga suuremad-pikemad ilmselt väga ei kipu mahtuma. Pagassi mahuvad mõned õllekastid ja paar väiksemat spordikotti, aga alati polegi vaja palju asju kaasa vedada.

Peale selle autoga kohtumistt hakkasin ma tõsiselt mõtlema, et miks ostavad inimesed (kallima otsa) bemme-mersusid-audisid. Selliseid, milliseid on täis terve linn ja milline on naabril, äripartneril ja konkurendil. Ja nendele autodele ei viitsi keegi isegi tänaval järgi vaadata. Reaalselt saaks sama raha eest auto, mis on äge, mida märgatakse, on (suhteliselt) kiire ja peale kõige muu ka ülisäästlik.
Soomlastel polegi vaja neid autosid importida, sest need valmistatakse Valmet Automotive'i tehases Soomes.

____________________________
Mustang 68 HT
25.01.2013 at 09:32 1 edit. Last edited 25.01.2013 at 09:33 by Stang-R
tqhq.ee foorum : Autod : American Green Car Fisker Karma  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.