register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : raadi 11. mai   1 2 3 4  
Poster Message
GT500KR
raadi 11. mai
quote:
Riho:vaata asja positiivselt - ei ole vaja solaariumisse minna.
Solaariumis saab pruuniks, mina sain punaseks
12.05.2002 at 13:24
JustMe
raadi 11. mai
Ametlikud tulemused kah kuhugi tulevad???
12.05.2002 at 16:20
jaanus
 
raadi 11. mai
Võitjate järjekord siis järgmine:

Tsiklid
I Andri Olev
II Janek Kompost
III Indrek Hirvlaan

Kuin 2L

I Ain Miller
II Jogius Janis
III Risto Post

Kuni 3L

I Ain Miller
II Kristjan Pappa
III Hart Jürine

Suured ;)

I Lauri Kuriks / Hannes Luht
II Indrek Teppan
III Richard Caikims


Hiljem saab ka ajasõitude tulemused, kui Pärtelpoeg need ülesse leiab.

Jaanus@Pärtelpoeg (Afterparty kestab siiani)
12.05.2002 at 16:47
Hannes
  
raadi 11. mai
quote:
BlueStang: Lõpp oli küll väga ebaselge. Ajavõtt ei töötanud ja asi käis umbes nii silma järgi. Finaalsõit - joonel Lauri ja üks kõva Audi. Stardis oli silmaga selge, et neljajalgne turboaudi läks varem minema ja loomulikult oli esimesena ka finishis. Rahvas ümberringi hakkas hõikuma, <<<<---- WTF

Mis ajast ametlikul üritusel otsustatakse asju RAHVA hõikumise peale???
-----------------------------------------------------
Sellega nagu esialgu oli asi lahendatud. Autasustamise eel aga mingid mehed läksid kohtuniku kuuenõõpi keerutama, et ikka esimene sõit oli õige ja nii ja naa...

Inimesed näitasid videoülesvõtet stardist,kus on selgesti näha,et hakkasin liikuma lipu liikumise hetkel
(mina sinna oma nina ei toppinud st. ei läinud seletama)

-----------------------------------------------------


Noh kohtunik siis ei julgenud selget seisukohta võtta (kuigi otsustati ju ikkagi uus sõit korraldada) ning tehti nagu oleksid mõlemad võitnud???


Kohtunik tegi järeldused- ei tohi mitte rahva arvamuse järgi suvalt valestarte anda jms.

Lisaks: Kui on kokku lepitud,et start on lipu liikumahakkamise hetk - siis see nii ka on aga mitte ei öelda peale 40 sõitu,et vot NÜÜD me muutsime reegleid,aga uups,sulle unustasime öelda....

Ma ei ole sellise pjedestaalil käimise üle kindlasti mitte õnnelik-pigem vastupidi...

Õppige selgeks lihtne tõsiasi - ka kaotada peab oskama!

12.05.2002 at 19:07 Last edited 12.05.2002 at 21:22 by Hannes
vkx
 
raadi 11. mai
Kas keegi pilti ka tegi ja saab neid ehk siin ka varsti näha?
12.05.2002 at 19:13
zapi
raadi 11. mai
to kiireaudi: see viimane lause oli sul imelik ,saaks aru et viimases sõidus oleks sa ka võitja olnud või nii
12.05.2002 at 19:41
JustMe
raadi 11. mai
quote:
zapi: to kiireaudi: see viimane lause oli sul imelik ,saaks aru et viimases sõidus oleks sa ka võitja olnud või nii
Siinkohal usun et Hannes vihjas sellele , et esimese sõidu( see milles arvati et ta varastas) ta ju võitis! Ning kui reeglid oleksid paigas olnud siis oleks pidanudki ta võitma
12.05.2002 at 20:39
askeldaja
 
raadi 11. mai
quote:
BlueStang: Käidud. Muljed - ??? Võistluse kulminatsioon tekitas ebamääraseid tundeid, kui kohtunikud selget seisukohta varastamise suhtes ei suutnud võtta ning esikoht läks nagu jagmisele või nii. Tegelt aga Lauri Camaroga isegi ilma nitro aktiveerimiseta asja kinni pani:)

Kui nii, siis nii. Sisuliselt seda ma oletasin ka :)

quote:
zapi: to kiireaudi: see viimane lause oli sul imelik ,saaks aru et viimases sõidus oleks sa ka võitja olnud või nii

Audi ei saanud ju jah selget esikohta, hoopis läks koht jagamisele.
12.05.2002 at 21:22 Last edited 12.05.2002 at 21:27 by askeldaja
MaSo
raadi 11. mai
quote:
to kiireaudi: see viimane lause oli sul imelik ,saaks aru et viimases sõidus oleks sa ka võitja olnud või nii

Mina isiklikult olen selle poolt

Kui ajavõtusüsteem oleks töötanud, oleks kordussõit lihtsalt olemata jäänud. Seega siis Lauri kasuks igati.

To Hannes : mis nilbused sul seal esivelgede ja ketta vahel on???

Aga seegi oli hea nali, et ESTfield mõne mehe nutu peale tõsteti üle 3-ste klassi. Aga ega sealgi ju midagi halba polnud, oli rohkem võtlusmomenti, kui oleks omas klassis olnud (st - kuni 2-sed - mootor ju 1,6!) Teine koht on igati hea, kui vastased nii võimsad;)

Muidu oli korraldus hea - visati isegi nalja ja korvati seda, et ajavõtusüsteemist masendunud inimesed liig nukrad poleks :D

Ootan huviga järgmist korda:)
12.05.2002 at 22:55
peep
 
Moderator
raadi 11. mai
Ise küll kohal polnud ja seega midagi konkreetse situatsiooni kohta kommenteerida ei oska aga see pole mitte esimene võistlus, kus võitja selgitamine eriti hästi välja pole kukkunud, näiteks kõik kolm Speedesti on võitja selgitamise osas miskitpidi ebamäärased olnud. Kui start oli tõesti lipuga ja ilma ajavõtuta siis niikuinii kogu asi ju suht. lambist, ehk järgmine kord töötava ajavõtuga on asjad selgemad.

MaSo - kiirenduses ei ole määrav vaid võimsus nagu Sa isegi hästi tead ja Estfield on selles mõttes eriline masin, et tal on oma konstruktsioonist tulenevalt selge eelis tavaliste autode ees, midagi samas stiilis kui wankel vs. ottomootor. Kui panna samasse klassi kokku väga erineva algpotensiaaliga masinad siis pole ju võitjas kahtlust ja mis mõte oleks üldse kellelgi teisel tõsiselt üritada ? Lõppkokkuvõttes kaotaks kogu võistlus ja ka see Estfieldi omanik kes uhkes üksinduses rajal põristab. Ja pole mõtet loota, et kõik hakkavad seepeale endale usinalt Estfielde ostma/ehitama, see on siiski üksikute lõbu.

Mujal maailmas toimub sportlik rebimine ikkagi eelkõige võistlusmasinatel, kus kehtivad mh. ka miinimumkaalu nõuded ja amatöörid tänavamasinatel sõidavad rohkem oma aegu just for fun. Niikaua kui meil spets. masinaid pole tuleb konkurentsi reeglitega võrdsena hoida. Mina isiklikult muidugi reegleid ei tee ja mul ka suht. poogen kus klassis Estfieldid sõidavad aga nii tundub õiglane teiste võrriklassis osalejate suhtes.
12.05.2002 at 01:41 Last edited 12.05.2002 at 01:46 by peep (Moderator)
Hannes
  
raadi 11. mai
quote:
MaSo:
quote:
to kiireaudi: see viimane lause oli sul imelik ,saaks aru et viimases sõidus oleks sa ka võitja olnud või nii

Mina isiklikult olen selle poolt
-----------------------------------------------------

Kuna kohtunikud muutsid oma esmast otsust,siis pole ikkagi 1. sõidu õigsuses kahtlust,või mis?



Kui ajavõtusüsteem oleks töötanud, oleks kordussõit lihtsalt olemata jäänud. Seega siis Lauri kasuks igati.
-----------------------------------------------------
Ega Sa juhtumisi 1 ajasõitu ei näinud???
Aa,ei tahtnud?
Pole hullu. Aga oma eelsõidu aega ma tean,nagu ka Lauri oma. Kui keegi need ka ametlikult üles viskab,siis vahuta edasi ;)


To Hannes : mis nilbused sul seal esivelgede ja ketta vahel on???
-----------------------------------------------------

Need on sellised asjad,mida kutsutakse piduriketasteks.
Sinu jaoks ilmselt jälle liig keeruline :lol

-----------------------------------------------------
Aga seegi oli hea nali, et ESTfield mõne mehe nutu peale tõsteti üle 3-ste klassi. Aga ega sealgi ju midagi halba polnud, oli rohkem võtlusmomenti, kui oleks omas klassis olnud (st - kuni 2-sed - mootor ju 1,6!) Teine koht on igati hea, kui vastased nii võimsad;)

Estfield EI ole ikkagi auto,mida sai taas tõestatud....


PS! SR foorum on olnud selline mõttetu läbu koht,kus enam käia ei viitsi.
SRY, aga see vist hakkab sarnaseks muutuma :(

13.05.2002 at 07:55
Taavi
raadi 11. mai
Mis nurga alt see foorum läbuks on läinud?
Kui inimesed siin foorumis su paremuses eriti kindlad ei ole, siis on kohe läbu?
Aga jah, eks siis peab ära ootama järgmise korraliku ajavõtuga yrituse;).
13.05.2002 at 08:44
anti
 
raadi 11. mai
Kahjuks üritusel ei osalenud :(
Probleem ajavõtusüsteemiga või õigemini selle puudumisega tundub tõsine olevat. Millised on tulevikuväljavaated ? Kas keegi Eesti ürituste korraldajatest plaanib muretseda? Kas üldse tasub osta, või oleks mõistlik rentida? Palju maksab korralik ajavõtusüsteem?
Krt, arvan, et oleks võimalik ka Eestis see raha kokku saada (:) teadmata palju see maksab :)
Mis?
13.05.2002 at 09:28
LaSa
 
Moderator
raadi 11. mai
ühesõnaga -- IMO oli praegune lahendus võitjate kohapealt optimaalseim, kuna mõlemad autod olid siiski väga kiired. Respect & õnnitlused mõlemale mehele, nii Laurile kui ka Hannesele!

See, mis Hannesega (see valestart siis) juhtus, oli lihtsalt kahjuks halb orgunnipool :(, nimelt oli Hannes käinud küsimas, et millal on start. Talle oli öeldud, et siis on start kui lipp liigub... Varemalt startisid kõik lipu langemise pääle.

Mis ajavõttu puutub, siis käis see tõesti stopperiga ning aegadele võib inimliku eksimise otsa liita rahulikult. Töötavat kuuske ja foori näeb mõni teine kord; siis pole enam seda probleemi kah, et kes varastab ja kes ei varasta. Sel korral lihtsalt otsustas elektroonika koos nii mõnegi muu asjaga :( pillid kotti panna & mitte kaasa mängida. IMO oli laupäev üldse paras häving -- kolme auto mootorid (Jaanus, Stealth, rinka-camaro), mittetöötav foor, Lauri starter (mis õnneks kiirete & osavate liigutustega võeti ühelt lähedusesseisvalt Chevy bussilt), päev tipnes veel sellega, et hiljem treileripeal sai kannatada Jaanuse Tbirdi parempoolne uks :(

Ja lõppeks veelkord special thanks Meelisele!

13.05.2002 at 09:37
rai
raadi 11. mai
Soomlaste ajavõtu süsteem läks minuteada 20kilo raha.
13.05.2002 at 09:39
LaSa
 
Moderator
raadi 11. mai
rentimine siis :D
13.05.2002 at 09:42
max
raadi 11. mai
Kadude poolest oli jah see võistlus silmapaistev. Lisaks Lasa poolt loetletule läks veel märteni&co käigukastihoob(? vms), rinka-camarol purunes ka tagakumm vahepeal, mingil baigil kärises lõpus midagi jubedalt ja + veel ajutised inimkaod, nii et kõik lagunes. Ahjaa, nägu ja reied on kah justkui ulmefilmist saadud, jeebi raudade kuju on parema jala peale põlenud ja päikeseprillide kuju on ka ilma prillideta pikaks ajaks näos nähtav ;)

BlueStang: see "mingi" Capri on meie foorumi auto, Kert sangas. Ja Rezniku Mitsu on hoopis midagi muud, kui need, mis seal vilkusid. Ei vaadanudki neid täpselt, aga IMHO oli seal üks vana supra ja stealth, mitsut ei hakanud silma...

Btw, kas Kalju sai oma seadmed ilusti tööle? Võid oligi Raadil Kalju tehnika?
13.05.2002 at 09:46
LaSa
 
Moderator
raadi 11. mai
quote:
max:
Btw, kas Kalju sai oma seadmed ilusti tööle? Võid oligi Raadil Kalju tehnika?
jup

edit: õigejah, loomulikult ka inimkaod :( (õnneks küll ajutised) ja caddy kah...
13.05.2002 at 09:55 Last edited 13.05.2002 at 09:57 by LaSa (Moderator)
Kert
raadi 11. mai
Isiklikult olen tulemustega väga rahul ja nüüd on endal parem ülevaade oma masina nõrkustest. Üritus oli küll hea ja ei oska midagi halba öelda, see et ajavõtu süsteem ei töödanud 100% .... nohh mis siis ikka vähemalt sai rahulikult masinat testida ja tqhq rahvaga suhelda.
13.05.2002 at 09:57
Andres69Stang
 
raadi 11. mai
quote:
vkx: Kas keegi pilti ka tegi ja saab neid ehk siin ka varsti näha?
Mina tegin ja Kert riputab need varsti ülesse.

Üritusega olen igati rahul, isegi ilma autodeta rahvast oli kõvasti kokku tulnud. Lätlaste ees müts maha, et nad ikka viitsivad siia sõita ja konkurentsi pakkuda.
13.05.2002 at 09:57
BlueStang
 
raadi 11. mai
quote:
BlueStang: Üks Capri pani ka kõvasti.
To max:
Minu lause oli selline. Kustkohast Sa selle "mingi" välja imesid???

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.05.2002 at 10:04
partel
  
raadi 11. mai
Tartu sai sõidetud reede pärastlõunal Jaanuse T-Birdiga cruise-nuppu klõpsides ja aeg-ajalt kompressorivilega teistest mööda sõites.

Raadil sai korra proovitud, 160 pealt lähenes 500 meetri kaugusel olev kummirivi päris kiiresti. Jaanuse ja minu soovitusel liigutati need hiljem paarsada meetrit edasi.

Õhtu möödus erinevate tegevuste käigus.

Laupäeva hommikul ilmusid Lauri ja Kert koos oluliste isikutega. Camaroga hakkas viimane kas-jõuab-või-ei-jõua ponnistus. Katsetustel oli "augud", paukumist ja vahelejätte. Pärast karpa abilõõride reguleerimist, küünalde vahetust (PITA!) ja pöördepiiraja 9000 peale keeramist sai juba enam-vahem korralikult sõidetud. Täisgaasi ei saanud küll anda, ning terve esimene käik oli :burnout Kert seevastu tundus väga hästi kohalt liikuvat.

Nitroplaanidele tõmbas kriipsu peale jukerdav süüte retard, mis sätitud 6 kraadi peale, aga iga kord ei suvatsenud seda teha.

Tagatipuks käis käivitamisel "kriuks"... Starteri bendixil pooled hambad läinud.. Uus starter sai võetud Pärtelpoja Chevy Van'i alt.

Kvalifikatsioonidest midagi erilist meelde ei jäänud. Eliminaatori aja veetsin Maarjamõisa haigla erakorralise meditsiini osakonnas, seega ei oska kahjuks midagi öelda. Tagasi jõudes oli asjade pakkimini juba lõppemas. Igatahes tänud neile, kes mind elustada viitsisid ja kiirabi kutsusid.

Üldiselt minul vähemalt ei olnud sekunditki igav, aega oli hoopis puudu. Sai palju Tartu inimesi jälle ära nähtud, ning ka uusi tuttavaid hangitud.

Ootan järgmist võistlust! :burnout
13.05.2002 at 10:34
max
raadi 11. mai
quote:
BlueStang:
quote:
BlueStang: Üks Capri pani ka kõvasti.
To max:
Minu lause oli selline. Kustkohast Sa selle "mingi" välja imesid???
Krt, ära nüüd erutu :) See oli rohkem Sinu valgustamiseks kirjutatud. Ei viitsi ju sõnasõnalt kuskilt sajast postist lauseid meelde jätta ja ühte kohta kokku kirjutada. Peace :)

Lasa, mis Caddyga juhtus?

13.05.2002 at 10:42
LaSa
 
Moderator
raadi 11. mai
quote:
max:
Lasa, mis Caddyga juhtus?

ei midagi :D mõtsin märten & co, kirjutasin caddy krtt.

L@endiselt.juhe.koos.natuke
13.05.2002 at 10:49 Last edited 13.05.2002 at 10:49 by LaSa (Moderator)
FreaxxX
raadi 11. mai
BlueStang sinust saab (kui sa veel ei ole) kroonika kirjutaja :)

no hard feelings :P


MaSo way to go :) irw
13.05.2002 at 10:57
tqhq.ee foorum : Üritused : raadi 11. mai   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.