register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8   1 2  
Poster Message
Fog
 
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
DevilDeVille tabas märki. Küsumus pole vatikilodes, vaid mugavuses ja töökindluses.
Mõni mootori-kasti combo on hea sõita, ja teine jälle kohutav.
1200kg 76kw 1.6+AT on kohutav sõita, aga 1700kg 90kw 3.1+AT ei ole.
Probleem algab mitte optimaalsest kombinatsioonist, antud juhul 1.6 mootori nukkvõllist, mis on MT massinaga sama, ning see 76kw on saadaval kuskil seal 5700 pöörde juures korraks. Vahetades selle lahjema vastu, jääks alles küll vaid 65kw, kuid sõita oleks palju parem tomaadi taga.

Ja täpselt seda võiks teemaalgatajale kirjutada GV 2,4 3,3 ja 3,8 kohta.




____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
08.03.2010 at 14:07 1 edit. Last edited 08.03.2010 at 14:08 by Fog
Sillakas
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Miks voyager? Miks mitte Astro?
08.03.2010 at 14:43
rivo09
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Rääkige mida tahes aga vojager 2,4 ja anaal kast oli minu jaoks väsitav , mitte sellepärast ,et ma oleks tahtnud temaga jubedat ralli sõita vaid ,et ta üleüldse kuidagi liiguks pidi vahetpidamatta käike vahetama ja käigu vahetus ei ole sellel autol eriti kerge !!! Aga kui võrrelda sama kubatuuriga sarannidega siis lisaks kõigele on nad võrreldes vojageriga rõvedalt ebamugavad. See ,et terve jevroopa 2,0 mootoritega sõidab ei ole argument miks peaks ennast kiusama. Mul on kaks 3,3 vojageri olnud ja üks neis 4vedo ja ei ole ma mingei müstilisi küttekulu nr. saanud ja samas on sõbral 2,5 b ja sellega ainult ikaldus ja küttekulu tal väiksem kindlasti ei ole.Tegelikult ma saan aru mida osad üelda tahavad oma väikese mootori jutuga . Transit 2,0 td kaupa täis ja sõita on ikkagi jube hea. Osadel autodel mõned mootorid sitad osad head ,vojageril 4 potased sitad kuuesed head
08.03.2010 at 15:13
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Maitse asi, ütles muki ja pistis ..... edasi.

Jään enda kogemuse juurde - 2,4 MT liigutab Voyageri täiesti keskmise pereauto tasemel (sh bensiinikuluga) ning elektriaknad-kruisid ja külmamasin on tal kah üldjuhul olemas. Tegelikult oleks kõige mõistlikum combo turbodiisel, aga kahjuks on Voyagerile mingi loodusõnnetus sattunud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.03.2010 at 15:16
villem
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Linnasõidu kütusekulu 3.3 AT puhul 17,3 100 km peale - täitsa mõttetu juu, vaatasin, et LT-1 võtab samapalju


Kui ikka selline kütte kulu,siis peaks küll teenindusse pöörduma.Mul võttis 5.7 Savana linnas 17 l. 3.3 vojaga tuleb praegusel külmal talvel umbes 12-13l.
08.03.2010 at 22:43
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Eks sõltub, kus sul see tuleb. Mina sõitsin kahe erineva bussiga ja kompuutri järgi sellises eeslinnareziimis alla 15 nagu ei langenudki. Et 3.3 AT võtab praegu linnas 12-13 on ulme. Isegi 2.4 urban kulu on juba 14.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.03.2010 at 09:08
PlyVal64
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Aare, lollidega ei ole mõtet vaielda! Sa oled ka selgelt "liiga vanaks" ja liiga mõtlemisvõimeliseks saanud. Kui me need ise olime, mäletad veel ilusaid aegasid :D Las petuhhid kirevad, kuidas 110kW on liiga vähe ja see ei liigu sittagi edasi. Seda veel ERITI pere mahtuniversaali teemas. Annab ju tugevalt tunda, kuidas laste koolifaridus ka füüsika vallas jätab ikka kõvasti soovida. Sa võid tuua välja peaaegu et "aksioomid" kordi mugavamast hooldusest, jõusäästlikust manuaalist etc, etc,, see ei mõju nii või teisiti. Aga ole mureta, masu on juba korrektuure teinud ja loodetavalt teeb veel ka nende kirejate kallal, kes siin "anaalkaste" vastuvõetamatuks peavad. Juba täna on pool Eestit täis noori, kes vanaisa Lada üle õnnelikud on ja eriti veel siis, kui vanaema bensuraha ka annab.

Egas tõesti RAF, vedades 12 inimest oma tellisekujulises keres, ka ju "ei liikunud". Üldse, too 2,4 R4 Gorkist ei suutnud midagi liigutada alates esindusautost kuni maastikumasinateni välja. Mis kurat RAF, legendaarne Transit oma Sierra paja ja automaadiga, see ju ei lähe kohaltki ära... Ma oleks vait, kui keegi väidaks, et vana 2,5 oma 74 kw ja automaadiga kipub täislastis bussi jaoks maanteel vastutormi mäest üles sõites lahjaks jääma, et siis tasub pigem manuaal võtta... aga see ila ületab ikka igasugused normaalsuse piirid. See ei ole hobiauto teema, kus kürba välgutada. Kui muidugi mõni peab vojadzeeri või transporti hobiautona - palju õnne!
09.03.2010 at 09:59
rivo09
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
PlyVal64: Aare, lollidega ei ole mõtet vaielda! Sa oled ka selgelt "liiga vanaks" ja liiga mõtlemisvõimeliseks saanud. Kui me need ise olime, mäletad veel ilusaid aegasid :D Las petuhhid kirevad, kuidas 110kW on liiga vähe ja see ei liigu sittagi edasi. Seda veel ERITI pere mahtuniversaali teemas. Annab ju tugevalt tunda, kuidas laste koolifaridus ka füüsika vallas jätab ikka kõvasti soovida. Sa võid tuua välja peaaegu et "aksioomid" kordi mugavamast hooldusest, jõusäästlikust manuaalist etc, etc,, see ei mõju nii või teisiti. Aga ole mureta, masu on juba korrektuure teinud ja loodetavalt teeb veel ka nende kirejate kallal, kes siin "anaalkaste" vastuvõetamatuks peavad. Juba täna on pool Eestit täis noori, kes vanaisa Lada üle õnnelikud on ja eriti veel siis, kui vanaema bensuraha ka annab.

Egas tõesti RAF, vedades 12 inimest oma tellisekujulises keres, ka ju "ei liikunud". Üldse, too 2,4 R4 Gorkist ei suutnud midagi liigutada alates esindusautost kuni maastikumasinateni välja. Mis kurat RAF, legendaarne Transit oma Sierra paja ja automaadiga, see ju ei lähe kohaltki ära... Ma oleks vait, kui keegi väidaks, et vana 2,5 oma 74 kw ja automaadiga kipub täislastis bussi jaoks maanteel vastutormi mäest üles sõites lahjaks jääma, et siis tasub pigem manuaal võtta... aga see ila ületab ikka igasugused normaalsuse piirid. See ei ole hobiauto teema, kus kürba välgutada. Kui muidugi mõni peab vojadzeeri või transporti hobiautona - palju õnne!

Rafikut jõuaks vedada ka mosse mootor ja vojageri rahulikult ka sinu sitika mootor aga pointi sellel pole. Kui vaadata näiteks soome rekkaid siis nendel palju suuremad mootorid peal kui meil liikuvatel ,kuid keegi ei ei soetanud neid sellepärast ,et rekkamees paremini kimada saaks vaid nende autod veavad kõvasti suuremat koormat ja mõte suurel mootoril ainult KOKKUHOID. Üelda ma tahan seda ,et ei saa alati väiksema mootori ja kokkuhoiu vahele võrdusmärki vedada !!!
09.03.2010 at 11:07
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Osadel on raske aru saada, et elu ei koosne "stoplight tally'dest" (st foorikiirenduse võitudest). Mis teha kui kuuptollid ajumahtu asendavad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.03.2010 at 16:18 1 edit. Last edited 09.03.2010 at 16:19 by vvt
Koit
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Voyager meeldis mulle hirmsasti mingil hetkel. Olen sõitnud 1 ja 2 generatsiooniga. Kolmandat enam ei julgenud osta, sest see raha mis sinna kahte esimesse maetud sai oli üpriski suur. Ja selle masina remontimisega on see äge asi, et võid remontima jäädagi, terveks ei saa seda mitte kunagi :) Ma ei oska praegu viidata, aga sattusin ise nende Voyade kohta uurides sellisele lehele, kus oli mingi edetabel autode lagunemise kohta. Voya oli võidumees oma kõikide generatsioonidega, isu kadus ära peale seda endale uus vaadata. Samas üks tuttav sõidab 2000 alguse 3,3L ringi ja kiidab koledal kombel ja ma pole kunagi kuulnud ka, et tal mingeid ulmeprobleeme oleks. Mugavad on ka raisad tegelikult, aga osta ei julgeks enam. Teemaalgatajale, et kui vähegi võimalik, siis ära vali nendest ühtegi varianti. Nende kestvus on ehe loterii ja kui seda tööautona (eeldan, et selle limu24 firmaga seotult) kasutama hakata, siis saab üks vintske peavalu olema...kuigi jaa, uksed käivad elektriga ja puha :D

____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95
09.03.2010 at 17:23
Olds
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
PlyVal64: Aare, lollidega ei ole mõtet vaielda! Sa oled ka selgelt "liiga vanaks" ja liiga mõtlemisvõimeliseks saanud. Kui me need ise olime, mäletad veel ilusaid aegasid :D Las petuhhid kirevad, kuidas 110kW on liiga vähe ja see ei liigu sittagi edasi. Seda veel ERITI pere mahtuniversaali teemas. Annab ju tugevalt tunda, kuidas laste koolifaridus ka füüsika vallas jätab ikka kõvasti soovida. Sa võid tuua välja peaaegu et "aksioomid" kordi mugavamast hooldusest, jõusäästlikust manuaalist etc, etc,, see ei mõju nii või teisiti. Aga ole mureta, masu on juba korrektuure teinud ja loodetavalt teeb veel ka nende kirejate kallal, kes siin "anaalkaste" vastuvõetamatuks peavad. Juba täna on pool Eestit täis noori, kes vanaisa Lada üle õnnelikud on ja eriti veel siis, kui vanaema bensuraha ka annab.

Egas tõesti RAF, vedades 12 inimest oma tellisekujulises keres, ka ju "ei liikunud". Üldse, too 2,4 R4 Gorkist ei suutnud midagi liigutada alates esindusautost kuni maastikumasinateni välja. Mis kurat RAF, legendaarne Transit oma Sierra paja ja automaadiga, see ju ei lähe kohaltki ära... Ma oleks vait, kui keegi väidaks, et vana 2,5 oma 74 kw ja automaadiga kipub täislastis bussi jaoks maanteel vastutormi mäest üles sõites lahjaks jääma, et siis tasub pigem manuaal võtta... aga see ila ületab ikka igasugused normaalsuse piirid. See ei ole hobiauto teema, kus kürba välgutada. Kui muidugi mõni peab vojadzeeri või transporti hobiautona - palju õnne!
Las vanahärrale jääda siis õigus :) Mina jään enda mõtte juurde ja seda ei muuda ka paraku kõikvõimas PlyVal. Olgu ma siis sinu üldistava kommentaari põhjal petuhh mõtlemisvõimetu, madala kooliharidusega või mida muud ajakirjaniku sülg suudab mokale tuua....Ma isegi ei viitsi sinuga vaielda. Sorry, aga mida aega edasi, seda vähem Sind ära tunneb.
Ja vvt - sorry, aga sina oled küll viimane inimene, kes siin sõna peaks võtma foorikiirendajate teemal :D
Ja veel - kui 3.0 3,3 või 3,8 peetakse foorikiirendaja või kuuptollijanu tekitavateks, siis võiks selle mõtte liigitada küll kuhugi "natuke nalja" teema alla
Usu, olen TOP Partsi ja Ameerika Auto aegadel hooldanud nii 2.0 2,4 3,0 3,3 kui ka 3,8 mootoreid ja isegi vaatamata sellele, et 3,3 ja 3,8 on massilises ülekaalus 2,4 ees, oli 2,4 kõikvõimalikke vigu kui mitte rohkem siis vähemalt sama palju. Räägid siin kõva häälega hoolduse odavusest. Ok, võtame kasvõi hammasrihma vahetus, mida V6 mootoritel tegema EI pea, sest nad on KETIGA! See oli küll väga üldine näide aga palun ära tule ütlema, et hooldamine R4 on parem/odavam jne. Ok, küünlaid on lihtsam vahetada, kas sa vahetad neid iga kuu? Kütusekulu vahe on neil suhteliselt olematu, õlikogused on samas augus, varuosad on samas augus jne jne. Näiteid on veelgi, aga tõesti ma ei viitsi kogu sellel teemal rohkem peatuda.
Võtke,ostke,sõitke,proovige,kiruge,nutke või naerge

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
09.03.2010 at 20:55 3 edits. Last edited 09.03.2010 at 21:23 by Olds
Indrek_S
 
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Mikidel on kombeks liikumiseelistused (daily) jagada säänselt:
GM
Ford
Bicycle
Walking
.
.
.
.
.
.
Chrysler

____________________________
not done until it's done
09.03.2010 at 22:51
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
Olds: Usu, olen TOP Partsi ja Ameerika Auto aegadel hooldanud nii 2.0 2,4 3,0 3,3 kui ka 3,8 mootoreid ja isegi vaatamata sellele, et 3,3 ja 3,8 on massilises ülekaalus 2,4 ees, oli 2,4 kõikvõimalikke vigu kui mitte rohkem siis vähemalt sama palju. Räägid siin kõva häälega hoolduse odavusest. Ok, võtame kasvõi hammasrihma vahetus, mida V6 mootoritel tegema EI pea, sest nad on KETIGA! See oli küll väga üldine näide aga palun ära tule ütlema, et hooldamine R4 on parem/odavam jne. Ok, küünlaid on lihtsam vahetada, kas sa vahetad neid iga kuu? Kütusekulu vahe on neil suhteliselt olematu, õlikogused on samas augus, varuosad on samas augus jne jne.

Jah, seda hammasrihma vahetatakse muidugi ka iga kuu;). Oma etteastes unustasid sa ilmselt meelega (kuna see ei toeta su agendat) nimelt ühe väga olulise "hoolduse" nüansi - loodusõnnetuse nimega A604 koos oma purunevate ülekannetega (lumes kraapides) ja jupsivate ajudega. 3.3/3.8 ostes oled sundvaliku ees ja need autod, mis platsidel müügis on, teevad üle ühe imehääli kastist juba autot platsil liigutades. Ehk osta võiks kindla peale siis, kui saaks enne õli vahetada või on autol remondijärgne garantii.

Minu arusaamades kvalifitseerub 15 l/100 km võttev, mõnusalt lagunev ja seejuures mitte eriti silmapaistva dünaamikaga (0-100 11,7 sek on praegusel ajal 1,6 väikeauto kiirendus) auto ebaotstarbekate hulka. Maitse asi ja maitse on subjektiivne. Minivanide hulgas (USA päritolu/juurtega) on hulka ökomaid lahendusi ja Voyageri point on pigem Grand, sest sellist toodet teised ei paku. "Tavalise" ostmisel tasub kiigata ka teisi. Silma jäi, et nt Trans Sport on odavam ja kuuldavasti ka vähem probleemsem.




____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.03.2010 at 10:02 1 edit. Last edited 10.03.2010 at 10:03 by vvt
rivo09
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
minu arusaamist mööda on vojager sattunud lagunejate top-i etteotja just nn. euro variantidega ehk siis 4 potased ja diislid. Nagu ma olen eelnevalt kirjutanud mul pikemalt kogemusi 3 vojageriga kaks neist 3,3 motoga ja ei olnud ühtegi etteheidet ja üks 2,5 mis on siiani täielik ikaldus
10.03.2010 at 10:02
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Eurovariantide hulgas on 2.4/2.5 kõrval ka teist samapalju samas konfis autosid, mis USA-s müüakse (st 3.3 ja 3.8 AT). Platsidel müüdavatest V6'test on suurem osa muide eurovariandid.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.03.2010 at 10:04
dodge
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Siin teemas võks siiski antud isendite omanikud sõna võtta, mitte tühikargajad.
"Bla - bla olen sõitnud" jne jutt ei veena eriti kedagi. Ei saa üks inimene kõiki
maailma autosid läbi ja lõhki tunda. Eriti veel selle erinevaid põlvkondi ja mudeleid.
10.03.2010 at 11:11
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
Mind seevastu ei veena omanike ulmelised jutud suurest töökindlusest ja uskumatust kütusekulust, olgu neil või 20 tükki peetud. Automaatkasti info ei pärine mul kahjuks internetist, omal ajal sai neid oksendamiseni parandatud, nii 3seid kui 4seid, ikka 12-15K lugu. Sees oli kõik läbi,muhvi kael kulunud, kettad kärsanud, planetaarid katki või kohe minemas, ajust rauatükid läbi käinud jne jne jne. Mul praegu plaanis üks odavam minivan osta ja nendest automaatidest käin suure kaarega mööda (kuigi nt 3.8 4wd oleks väga ahvatlev, kuid ajus süttib punane tuli). 3,3 manuaal oleks väga ahvatlev valik, kuid kahjuks seda ei pakuta. Eks igaüks usub seda, mida tahab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.03.2010 at 13:22 1 edit. Last edited 10.03.2010 at 13:22 by vvt
rivo09
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
vvt: Mind seevastu ei veena omanike ulmelised jutud suurest töökindlusest ja uskumatust kütusekulust, olgu neil või 20 tükki peetud. Automaatkasti info ei pärine mul kahjuks internetist, omal ajal sai neid oksendamiseni parandatud, nii 3seid kui 4seid, ikka 12-15K lugu. Sees oli kõik läbi,muhvi kael kulunud, kettad kärsanud, planetaarid katki või kohe minemas, ajust rauatükid läbi käinud jne jne jne. Mul praegu plaanis üks odavam minivan osta ja nendest automaatidest käin suure kaarega mööda (kuigi nt 3.8 4wd oleks väga ahvatlev, kuid ajus süttib punane tuli). 3,3 manuaal oleks väga ahvatlev valik, kuid kahjuks seda ei pakuta. Eks igaüks usub seda, mida tahab.

Hea ,et lisaks jumalale ,pärtlile ja norrisele on lisaks tulnud veel üks inimene kes teab kus asub absoluutne tõde !
10.03.2010 at 13:51
PlyVal64
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
rivo09: üks 2,5 mis on siiani täielik ikaldus
Huvitaval kombel on vist kõik sellise töömahuga USA mootorid ikaldused. See 2,5 ja veel tomatiga, seda õnnetuse juttu saab juba uskuda. 74kW vanaaegse tomatiga 1400kg keres on ikaldus. Sellist kombot ei julgenud soovitada isegi 10-15 aastat tagasi a'la Rekordid ja Sierrad. Sõidab aga sitasti (nagu vanad Rootsi postiveo transiidid, mida sõbrad siia tõid ja õigetpidi roolideks ehitasid).
Aga 2,4 oma 110 kW ja manuaaliga on "tiba" teine teema. Ette võib heita, et varustus on kehvem, pole "vanaisa" keskmist istmerida sisseehitatud lapsetoolidega jne aga rääkida et see auto ei suuda sõita on BS. Lisaks veel ka see man. vs. aut. - peale Mosse 2.käigu hävitatud sünkrote rallisõitmise käigus pole elus muid manuaale katki suutnud teha. Isegi Valiandil oli ainus mitte avamist nõudnud detail käima. Samas on kaks tuttavat kõnealuse mullikujulise automaadiga V6'e soetanud ja ühel puhul kahe nädalaga suuremasse kastiremonti jõudnud. Ja ka teiselt poolt, vähemalt üks ikaldusega ja kepikastiga kandiline muuseum-kast sõidab juba 10+ aastat, veab kurat-teab-mida tonne autos ja enne vist kukub kere ümbert ära, kui see kombo katki läheb. Ja mees väga ei nurise, et "vanarauda" vedades maanteel kellelgi jalus oleks.
10.03.2010 at 14:04
DevilDeVille
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
PlyVal64: Lisaks veel ka see man. vs. aut. - peale Mosse 2.käigu hävitatud sünkrote rallisõitmise käigus pole elus muid manuaale katki suutnud teha. Isegi Valiandil oli ainus mitte avamist nõudnud detail käima. Samas on kaks tuttavat kõnealuse mullikujulise automaadiga V6'e soetanud ja ühel puhul kahe nädalaga suuremasse kastiremonti jõudnud. Ja ka teiselt poolt, vähemalt üks ikaldusega ja kepikastiga kandiline muuseum-kast sõidab juba 10+ aastat, veab kurat-teab-mida tonne autos ja enne vist kukub kere ümbert ära, kui see kombo katki läheb. Ja mees väga ei nurise, et "vanarauda" vedades maanteel kellelgi jalus oleks.

seda, et rüüsleri tomat on ikaldus, teavad ju kõik. küsimus pigem selles, et kui kaasaegset autot niisama kulgemiseks osta, siis võiks "progressi" arvestades oma vehklemisevajadust roolis miinimumi kahandada. igasugu efektiivsusest rääkides (võimsuskadu jne) on mittemikihiirte DSG siiski ilmne näide, et mugavam asi saab ka efektiisem/ökonoomsem olla, ega need niisamatomatidki eriti liigpalju kepikastidest enam janusemad ole.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.03.2010 at 17:05
mambr
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
No ma ei saa aru, miks siin selliseks löömaks läks?! Mina ei osanud küll aru saada, kus oldsi jutus see V8 ihalus ja ainukiidetavus sees oli!? Ja mehed, lugege ise ka oma postitusi, siis saate aru, kes valesse teemasse riistaga vehkima tulevad :). Miks siin ka mõned tegelased korduvalt rõhutavad, et Grandile pole salongi mõõtude poolest vastast müügil? Chevy Trans Sport ju on ja ärge segi ajage lühikeste Sintrate ja Venturetega! Ma ise fännan just neid Chevysid ja olen küll saanud ka nendest sõprade muredest, kes hädas ona "ecotec" ikaldustega (küll ajavad õli imelikult välja ja käivad koleda laginaga...). Mul endal on olnud palju 92-95a Voyagere ja nende puhul oli 2,5l manuaal sõidetav, aga 3,3l atm nauditav. Mootori poolest on just 3,3l töökindlam ja praegugi üks komplektne 3,3l moto garaazis, mida keegi ära ei osta, sest pole vaja. Küll aga olen näinud 2,5l alumiiniumkaaneprobleeme (mõrased). ATM kastiga tuleb jah ettevaatlik olla, aga mina olen kahjuks rehvipõletamisel rohkem jagu saanud manuaalkastidest (golf, ibiza, escort) kui atm kastidest (piinasin voyageri, trans-sporti, camarot, firebirdi, scorpiot --> pole mul ükski käes katki läinud). Ümara kerega Voyager on jah, kahjuks kapriissem ja minu silmis ka ebapraktilisem kui vana: ärge hakake lööma, esitan siin oma SUBJEKTIIVSET arvamust. Ei hakka siin kilkama, et osta maanteemuhk ja pane sinna 1200 škoda moto peale, vot siis on lennuk valmis (olen sõitnud sellisega muide). Räägime ikka pereautodest, mitte rullnokudest ;) ! Ainuke atm kast, mis mulle (minivanide suurusklass ikka jutuks) on hirmu nahka ajanud oli 96a Ford Windstar... Olen paljusid omanud ja rohkem kui "laenasin paariks otsaks ja nüüd räägin kuidas asi on". Üldiselt on nii, et mina sõidaks GM toodetega, aga mitte opeli mootoriga (2,0 ja 2,2 ecotec). Endale ostsin just 3,0 atm Sintra, sest lihtsalt polnud midagi saada selle raha eest, mis mul olemas oli. Eelistaksin korralikku 3800 atm Pontiac Trans Sporti -96a või 3,3 Voyageri -95a, aga neid saab usaldusväärse ja väikese läbisõiduga Šveitsist (ma umbes 40 autot sealt siia kaasaidanud). Seal maksavad aga korralikud (ls u 150 000km ja JAH SELLISEID ON VEEL LEIDA!) umbes 40 000.- kuni 50 000.- koos siiatoomise ja arvelevõtmisega! Seda raha aga keegi maksta ei taha ja siis nutetaksegi odava ja uue raipe otsas... Üks asi veel, imelik on see, et iga mees räägib ka oma "allikatest", et laguneja nr üks on voya. Mingi testi järgi oli tipus aga hoopis kia carnival. Top Geari andmetel aga kõik Peugeoti väikebussid. Hea on see mis sõidab ja on usaldusväärse minevikuga.
Tänan tähelepanu eest.

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
10.03.2010 at 20:51
PlyVal64
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
mambr: Mina ei osanud küll aru saada, kus oldsi jutus see V8 ihalus ja ainukiidetavus sees oli!?
Mambr, ma vihastasin jutu peale, et "ei käi edasi" ja "R4 pajaga ei saa sõita", "maanteel ei saa mööda" etc. Selline ila hakkab vaikselt juba mitmeid aastaid südant pahaks ajama... ka Eesti kohati mõttetus ajakirjanduses. Inglaste naljasaatest ei räägigi, kõik püüavad auto "headust" mõõta full-throttle kiirendusnäitajate ja ringrajasekunditega. PEREautodel k.a. ja seda siis suisa jumalatõena kuulutada. Kõige tipuks räägitakse siin teemas veel 10+ aastat vanadest (ehk need on juba ise ka vanadusest tingitult ikaldused, kui kristallselt aus olla) mahtuniversaalidest, mille puhul on kaks kõnealust "näitajat" kõige mitteolulisemad üldse. Siis hakkab juba tõesti üliolulist rolli mängima teenindusse jäetav rahahulk ja kui V6tomat vs R4kepikast on kordades V6 kahjuks (rääkimata sellest küünlavahetusest vms vvt poolt viidatu), on jutt 2 sekundit paremast kiirendusest suisa idiootne. Kust peest see surnud küünaldega V6 kiirendab ja mis valemiga selline vähem kütust võtab???

Aga Su muu jutt on jube asjalik teadmistevaru ka minusugusele vingmokale, on seda "vanaisa" istmetega asja kaua jälgitud... igaks juhuks :D Kunagi ju ei tea neid noori täiskasvanuid ;)
10.03.2010 at 22:08
vvt
  
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
quote:
mambr: Üldiselt on nii, et mina sõidaks GM toodetega, aga mitte opeli mootoriga (2,0 ja 2,2 ecotec). Endale ostsin just 3,0 atm Sintra, sest lihtsalt polnud midagi saada selle raha eest, mis mul olemas oli.

Noh selle hinnatud GM toodangu pähe said sa siis 3.0 Sintraga küll maskeeritud Ecoteci. Another name, same sh**. Vastupidavuselt on see V6 veel hullem kui R4, pulgad kallimad ja ligipääs kehvem. Kindlasti on aga 2,2 Ecotec Eesti oludes mõistlikum valik kui Chrsleri 2.4, varuosade hinnad erinevad märgatavalt ja kulujubinate hinnad on Lada tasemel. Lisaks on paljud hooldusprotseduurid aetud idiootsuseni lihtsaks, näiteks see räägitud hammasrihmavahetus, mis DOCH mootoritel on tihti probleemne töö, võttis nt minul esimest korda tehes aega pool tundi ja oli tehtav tavaliste lehtvõtmete abil (asi mis just tänapäeva autodel ülemäära lihtne pole). Lagunemine on teisalt kompenseeritud kohati naljakate varuosade hindadega.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.03.2010 at 13:19 4 edits. Last edited 11.03.2010 at 13:30 by vvt
rivo09
grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8
transport i ostes tuleb arvestada et 3.8 mootoril tuleb aegajalt vahetada sisselaske tih. mis eriti odav lõbu ei ole. Kui mu mälu ei peta on see töö kusagil 10 15 tunni pikkune kuna ligipääs on pehmelt üeldes sitt. Ja 3,0 oobljad v6 on tõesti mootor millest mina soovitaks eemale hoida.
11.03.2010 at 14:06
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : grand voyageride vahe?2,4 3,3 või 3,8   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.