register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käivitades suitseb   1 2  
Poster Message
Black-Camaro
Käivitades suitseb
Jama siis selline ,et tuttaval on kah 3.4 mootoriga aga pontu ja külmalt käivitades viskab kergelt suitsu sumpsist välja...siukest tumesinist aga mitte musta ega valget...samas kui mootor töösoe on siis tuleb kergelt valget suitsu . õli ega jahutusvedelikku ei söö..milles asi võib olla`?
14.05.2010 at 13:34
Stang-R
 
Käivitades suitseb
quote:
Black-Camaro: Jama siis selline ,et tuttaval on kah 3.4 mootoriga aga pontu ja külmalt käivitades viskab kergelt suitsu sumpsist välja...siukest tumesinist aga mitte musta ega valget...samas kui mootor töösoe on siis tuleb kergelt valget suitsu . õli ega jahutusvedelikku ei söö..milles asi võib olla`?
klapisääretihendid?, kas käiguvahetusel viskab ka korraks suitsu?
seismise ajal ajal valgub veidi õli läbi kehvade tihendite silindrisse, käivitamisel põleb see ära, samal ajal olulist õlikadu ei ole.

____________________________
Mustang 68 HT
14.05.2010 at 13:59
Black-Camaro
Käivitades suitseb
hmm..käiguvahetusel ja üleüldse kiirendamisel kaob see suits nagu ära...ainult kui käima panna ja siis kohe talda tühikäigul panna siis viskab nagu vungi üles...ja samas on tahm ka maas mingilmääral.
14.05.2010 at 14:12
Stang-R
 
Käivitades suitseb
http://www.autozone.com/autozone/repairinfo/common/repairInfoMain.jsp?whereId=52&whereName=Engine

klõpsi: troubleshooting - smells like - Smoke - Starting engine - Engine exhaust

____________________________
Mustang 68 HT
14.05.2010 at 15:38
Black-Camaro
Käivitades suitseb
mis see esimene varjant on ma päris täpselt aru ei saa..? teine oli ,et kaane tihend?
14.05.2010 at 18:27
anryo
  
Käivitades suitseb
Kui on klapisääretihendid läbi, siis mootoriga "pidurdades" viskab sinist tagant välja. Automaatkastiga autol on seda muidugi keeruline testida.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
14.05.2010 at 18:43
valge
 
Käivitades suitseb
Mul 305cid viskab ka alguses sinist kui käima läheb. Mitte igakord, aga eriti just,
siis kui mootor kuum ja siis natukene aega seisab-paned uuesti käima siis sinine väljas.
4a on sedasi olnud, pole hullemaks ega vähemaks muutunud. Ja õli pole õlivahetuste
vahepeal lisama pidanud. Eks vast sääre tihendid ka mul õhtal.

____________________________
Chevrolet Camaro z28 ´83
14.05.2010 at 19:19
Black-Camaro
Käivitades suitseb
jah..sama asi on ka tal..ei tähelda nagu mingisugustki vedeliku kadu jms. eks siis peab ülemise osa tihendite vahetusele ta mõtted panema. Millega see asi lõpus lõppeda võib?
15.05.2010 at 08:50
Turx
 
Käivitades suitseb
Klapisääre tihendid,tõenäoliselt just väljalaske O rõngad(minu masinal olid need muutunud siukeseks plastiku moodi jäigaks ja enamik olid üldse aint tykid alles)sisselaske tihendid olid veel korralikud.Isendiks oli siis 93.a 3,4 camaro,sai vahetatud klapisääretihendid,enam ei visand sinist suitsu käivitamitamisel.
15.05.2010 at 08:51
Black-Camaro
Käivitades suitseb
ja mis see sulle maksma läks kokku? Kui saladus pole?
15.05.2010 at 14:06
Turx
 
Käivitades suitseb
Ylemine tihendite komplekt oli vist mingi 1200 või 1300 eeku eelmine aasta kevad.
16.05.2010 at 10:24
Märt J
Käivitades suitseb
Vana teema, aga mida arvatakse eelpool mainitud situatsioonist, et aeg-ajalt viskab ka umbes pool tundi seisnud soe mootor korraliku pilve sekunditeks välja, samas mitte ning seisnud on sõiduk mõlemal juhul horisontaalselt. Arusaamatuks muudab asja veel see, et klapisääretihendid on kõik vahetatud, kust pagana kohast see õli sinna põlmiskambrisse siis satub. Kuna kiirendamisel on sinist märgata, siis see näitab küll, et kolvirõngastega on midagi valesti, samas ka liiga suur õlikulu aga just see käivitamine. Kui kellelgi on mingit head mõtet kuidas kinni jäänud kolvirõngaid lahti saaks võib ka teada anda. Seafoami nimelise toote suhtes olen skeptiline. Mootoriks siis Northstar aastast 98 224 kw.

____________________________
Chrysler 300C
25.06.2017 at 18:06
kaedoo
 
Käivitades suitseb
Suur see õlikulu on? Kütusekulu pole suurenenud? Mõõda silindrites surved ära, samas näed ka küünalde seisukorra. :beer
25.06.2017 at 19:43
Märt J
Käivitades suitseb
Kulu on ikka suurem kui väidetav GMi kulunorm 1l 1000km kohta, pakun et 500 ja 1000 vahe. Northstari puhul soovitav wot protseduur pole leevendust toonud, kütusekulu justkui pole muutunud, surveid pole jah mõõtnud, küünlad said 1000km tagasi uued, vanad olid natuke rikka segu tunnustega.

____________________________
Chrysler 300C
25.06.2017 at 20:27
jeebik
Käivitades suitseb
1 liiter 1000 km peale on normaalne n. puhul? Või sain millestki valesti aru?


____________________________
2000 Grand Cherokee 4,7 V8
1997 deville concours 4'6 V8
25.06.2017 at 21:53
Vanaisa
  
Moderator
Käivitades suitseb
N* puhil võiks normaalsest kulust rääkida liru 10k peale :)
Ega midagi neti teel ei paranda, aga tundub et pead moto lahti kiskuma.
Kui rõngad kinni/katki siis on surve ka karteris, ma pakun. Keera kork ära ja vaata.
25.06.2017 at 22:01 1 edit. Last edited 25.06.2017 at 22:03 by Vanaisa (Moderator)
emty
Käivitades suitseb
liiter 3k km kohta on okei sel mootoril...suurem kulu on juba probleemi algus...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
26.06.2017 at 13:43
Vanaisa
  
Moderator
Käivitades suitseb
quote:
emty: liiter 3k km kohta on okei sel mootoril...suurem kulu on juba probleemi algus...

Ei ole :)
26.06.2017 at 14:26
emty
Käivitades suitseb
The following text is referenced from Corporate Bulletin #01-06-01-011 for your convenience.

Oil Consumption:

The accepted rate of oil consumption for engines used in the vehicles referenced is 0.946L (1 qt) in 3200 km (2000 mi). This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, maintained in accordance with the appropriate maintenance schedule, with less than 58,000 km (36,000 mi), or 80,450 km (50,000 mi) for Cadillac, driven at legal speeds in an unloaded (for trucks) condition.

Cause
Although there are several reasons for less than expected oil economy described in Corporate Bulletin #01-06-01-011, one area not covered is reduced sealing ability of the rings. Through normal usage, combustion chamber deposits may build up to the point that the movement of the rings could become restricted and prevent the rings from wiping all of the oil off the cylinder walls and allowing it to be burned in the combustion process.


____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
26.06.2017 at 14:33
Vanaisa
  
Moderator
Käivitades suitseb
----This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, maintained in accordance with the appropriate maintenance schedule, with less than 58,000 km (36,000 mi), or 80,450 km (50,000 mi) for Cadillac, driven at legal speeds in an unloaded (for trucks) condition.---

jah, värsked N* tahavad korralikku "päti kombel" sõitmist et rõngad õigesti sisse töötaks.
Ma enam ei mäleta palju mul neid on olnud, 5..6 tk kindlasti (70k....330k km läbisõiduga) ja ükski pole võtnud nii palju.
26.06.2017 at 15:14
emty
Käivitades suitseb
see bulletini poolt lubatu ongi hooldatud ja v2ikese l2bis6iduga mootori kohta..."saanid" v6tavad, m6istagi, rohkem 6li...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
26.06.2017 at 15:35
Vanaisa
  
Moderator
Käivitades suitseb
miks sa proovid valget mustaks rääkida? Palju sul N* kogemust on? :)
26.06.2017 at 15:41
kaedoo
 
Käivitades suitseb
quote:
Märt J: Vana teema, aga mida arvatakse eelpool mainitud situatsioonist, et aeg-ajalt viskab ka umbes pool tundi seisnud soe mootor korraliku pilve sekunditeks välja, samas mitte ning seisnud on sõiduk mõlemal juhul horisontaalselt. Arusaamatuks muudab asja veel see, et klapisääretihendid on kõik vahetatud, kust pagana kohast see õli sinna põlmiskambrisse siis satub. Kuna kiirendamisel on sinist märgata, siis see näitab küll, et kolvirõngastega on midagi valesti, samas ka liiga suur õlikulu aga just see käivitamine. Kui kellelgi on mingit head mõtet kuidas kinni jäänud kolvirõngaid lahti saaks võib ka teada anda. Seafoami nimelise toote suhtes olen skeptiline. Mootoriks siis Northstar aastast 98 224 kw.
Plokikaane tihend võib olla, samas peaks siis üks küünal suht kakane olema. Värskelt omatud kogemus mis lõppes hüdrolöögiga.
26.06.2017 at 20:43
Märt J
Käivitades suitseb
Ja tõenäoliselt peaks ka jahutusvedelik kuhugi siis kaduma, aga ei kao. See on õige küll et neti teel autot ei remondi, aga arvuti taga istudes võib ju spekuleerida. Survet karteris ei ole, kontrollitud. Siit võib teha ka sellise järelduse, et ehk on surverõngad tibens, kuid õlirõngas/rõngad kinni.

____________________________
Chrysler 300C
26.06.2017 at 23:09
kaedoo
 
Käivitades suitseb
Ei pea jahutusvedelik kaduma samaaegselt.
27.06.2017 at 09:47
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Käivitades suitseb   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.