register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Peaülekannete vahetus.   1 2  
Poster Message
Elcamino
 
Peaülekannete vahetus.
Ehk oskab keegi head nõu anda, kuidas ja milliste vahenditega vahetada ära diffri peaülekannded.
Millega tuleks olla ettevaatlik jne.
Igasugune info on oodatud.

Jaanus.
01.06.2010 at 12:38
Astro SS
Peaülekannete vahetus.
Kui ei ole enne sellist tööd teinud,siis jäta see mõne tegelase teha kes oskab, ulguvat tagasilda ei ole kellelgi vaja

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.06.2010 at 14:20
viplala
Peaülekannete vahetus.
Samas võiks siin just sellist inffi olla. Tulevikus endalgi plaanis see töö ette võtta. Kindlasti ise tehes.
01.06.2010 at 16:08
Olds
  
Peaülekannete vahetus.
quote:
viplala: Samas võiks siin just sellist inffi olla. Tulevikus endalgi plaanis see töö ette võtta. Kindlasti ise tehes.
Selline töö tuleb pigem kogemustega ning olen Astrossiga samal meelel, et tehku seda inimene kes ennem edukalt teinud. Aga igasugust know-how näpunäiteid on nett täis. Google abiks...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
01.06.2010 at 16:14
viplala
Peaülekannete vahetus.

Sama vastuse võiks ju anda kõigile siin olevatele teemadele:

Peaülekannete vahetus.
Tugev klõbin Chevy Van mootoris!
Õlirõhu kala
Jeep 5.2 väristab ja võtab palju bensiini
Liiga kõrge lambdanäit Pages: 1 2 3
jne

Selline töö tuleb pigem kogemustega ning olen Astrossiga samal meelel, et tehku seda inimene kes ennem edukalt teinud. Aga igasugust know-how näpunäiteid on nett täis. Google abiks...
01.06.2010 at 16:31
DevilDeVille
  
Peaülekannete vahetus.
kui silda uut master kitti sisse ei topi ja kõik reguleer/distantsseibid samasse kohta saavad, peaks olema võimalik ka ise peaülekannet vahetada

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
01.06.2010 at 20:21
Astro SS
Peaülekannete vahetus.
quote:
DevilDeVille: kui silda uut master kitti sisse ei topi ja kõik reguleer/distantsseibid samasse kohta saavad, peaks olema võimalik ka ise peaülekannet vahetada
Mida sa tahad öelda ? :uhoh

Kui sa paned uue ülekande samade seibidega tagasi (nagu oli vanal ülekandel) ja ulguma ei hakka,siis oled sa väga õnneliku käega tüüp ja ma soovitan sul lotot mängima hakata.....


Teoreetiliselt on võimalus diffri korpus ära vahetada ,et kasutad vanu laagrid ja seibe , nii et hambumine jääb samaks (see muidugi eeldusel,et uuel diffirl on taldriku tassapind ja laagripesad samades mõõtudes nagu vanal)

edit: ilmselt käib jutt Chevy tagasillst,siis sa vajad kohe kindlasti uut crush-sleev'i ......... :rolleyes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.06.2010 at 20:42 1 edit. Last edited 01.06.2010 at 20:44 by Astro SS
Vanapagan
 
Peaülekannete vahetus.
quote:
DevilDeVille: kui silda uut master kitti sisse ei topi ja kõik reguleer/distantsseibid samasse kohta saavad, peaks olema võimalik ka ise peaülekannet vahetada
Vahetada on ikka võimalik aga reguleerida on ka nagu vaja...
Mis sa arvad mistarvis seal reguleerseibid siis üldse on?
Kui ei ole enne seda teinud ja eesmärk on sild korda saada siis ei ole mõtet hakata vaeva nägema aga kui tahta oma vigadest õppida siis laske käia.

____________________________
Smart CDI 0.8 30kW
01.06.2010 at 20:59 1 edit. Last edited 01.06.2010 at 21:00 by Vanapagan
mikimouse
Peaülekannete vahetus.
kunagi sai üks nii regullitud, et suitsupaki hõbepaber läks hammaste vahelt läbi. puruks ei läinud aga hambajäljed jäid sisse. täitsa hea ja vaikne sai. vbl joppamine.

____________________________

01.06.2010 at 21:18
tõnisson
 
Peaülekannete vahetus.
No ma ei tea, milleks foorum siis üldse on? Minu arust viplalal nagu täiesti õigus, niimoodi saaks kõikidele küsimustele vastata, et mine servisesse ja maksa raha..
Ega see nüüd raketiteadus küll ei ole.
Kui keelt oskad, siis alusta näiteks siit..Igast jutte selle paberiga mängimisest kuulnud aga ma arvan,et värviga ikka kõige parem,näed täpselt,mis toimub.
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Gear_Setup/



____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
01.06.2010 at 22:12
pimeroolis
Peaülekannete vahetus.
Terekest. No aga miks mitte kui mehel ei ole pöial keset pihku ja teemaga enne elus kokku puutunud siis asi pulkadeks jne aga nojah eks peaks veenduma et sahtlis pihutäis eri mõõdus d.seibe ja muud tarvilikku olemas muidu võivad asjad vähäks ajaks laiali jääda või ÕUAÕUA....noh seegi muusika...muidugi maitseasi. Ise olen kunagi kasutand taolisel teemal paberit tulemus ÕUAAÕUAA... või siis värvi tulemus UUUUUUU...Parima sain siiski tunde järgi "klõksu" jätmisega(EI OLE SOOVITUS!!) no muidugi kui ei ole teind enne peaks siiski targemate sellidega nõu pidama igal tööl oma hing ja kogemus võib olla kulla väärtusega rahalises mõttes(SOOVITUS!) Ja võib ju õnnestuda saada sild hääletuks mis ei tähenda veel õnnestunud lõpptulemust, kokkupigistatud laagrid ja võib lõpuks saada sootuks erilise soundi valmis...

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
01.06.2010 at 23:20 1 edit. Last edited 01.06.2010 at 23:32 by pimeroolis
Olds
  
Peaülekannete vahetus.
quote:
tõnisson: Ega see nüüd raketiteadus küll ei ole.
Kui keelt oskad, siis alusta näiteks siit..Igast jutte selle paberiga mängimisest kuulnud aga ma arvan,et värviga ikka kõige parem,näed täpselt,mis toimub.
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Gear_Setup/

Raketiteadus just mitte, aga lihtne see pole.Oled ise mõne silla kokku pannud ja tulem olnud hea? (sild ei unda jne)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.06.2010 at 08:07
algaja
Peaülekannete vahetus.
See nüüd nii keeruline kah ei ole et ainult paar inimest Eestis sellega toime tulevad.
See töö eeldab muidugi teatud vahendite olemasolu.Näiteks laagri sisemise võru tõmmits ja treipink seibide tegemiseks.
Indikaatorkella pole kunagi kasutanud ja dünamomeetrit samuti.
Kui aga ikka ei tunneta käega jõudu, siis võib vaja minna.
Tehtud on nii mõnigi sild ja pole ükski undama jäänud.
Häälitsemise põhjus on siiski kannatuse puudumine reguleerimisel.
Kui tundub et käib küll siis käibki.Aga mitte vaikselt.
02.06.2010 at 08:47
hents99
  
Peaülekannete vahetus.
Treipingiga seibide tegemine? Nende seibide paksused muutuvad minuteada sajandike tagant.

Tiguvõllil on märgistatud tolerants, mille järgi indikaatoriga hambumuslõtk(risti) paika panna. Lisaks tuleb paika saada pikilõtk.

Päris keeruline teema tegelikult.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
02.06.2010 at 09:41
viplala
Peaülekannete vahetus.
Kas sajandik nats vähe ei ole? Sajandik seibist käib tuul läbi.
Juhul kui regull seibe saada ei ole, siis reguleerimis seibe kasutatakse puidutööstuses, tellitavate freesipeade, vahe timmimiseks. Augu läbimõõte on erinevaid. Neid seibe peaks olema saada iga kümnendiku järgi. Tasub uurida.
02.06.2010 at 10:05
Astro SS
Peaülekannete vahetus.
quote:
algaja: See nüüd nii keeruline kah ei ole et ainult paar inimest Eestis sellega toime tulevad.
See töö eeldab muidugi teatud vahendite olemasolu.Näiteks laagri sisemise võru tõmmits ja treipink seibide tegemiseks.
Indikaatorkella pole kunagi kasutanud ja dünamomeetrit samuti.
Kui aga ikka ei tunneta käega jõudu, siis võib vaja minna.
Tehtud on nii mõnigi sild ja pole ükski undama jäänud.
Häälitsemise põhjus on siiski kannatuse puudumine reguleerimisel.
Kui tundub et käib küll siis käibki.Aga mitte vaikselt.


Kahjuks on meil liiga palju remondimehi, kes ei tea dünamomeetervõtme ja indikaatorkella olemasolust mitte midagi....:uhoh ja tunnevad selle üle veel uhkust


Samas vanakoolimehed kolhoosi töökojast suutsid teha GaZ-51 mootorile ka kapremondi ainult tellitava võtmega ...



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
02.06.2010 at 12:36
Erkki
  
Peaülekannete vahetus.
Uue peaülekandega tuleb detailne õpetus kaasa. Ja selle vahetamisega saab hakkama igaüks, kel võtmed peos püsivad, aga vaikseks saavad selle ainult mõned kõvemad vennad. Peaülekande vahetamise kogemus tuleb ajaga, kuna selle töö juures on palju nüansse ja neid pole võimalik manuaali kirja panna. Kuna õpitud kogemused on tulnud raske töö ja vaevaga, siis sellepärast ei kipugi tegijad mehed oma oskustest avalikes foorumites pajatama.
Mõned ülekanded, näiteks Richmond Gear Pro seeria omad jäävadki undama, aga kuna nad on mõeldud kähku sõitmiseks, siis pole sellest probleemi. Olen ka sellist asja kohanud, et kuni tagasilla kinnituseks kasutatakse originaal kummipukse, siis on kõik tip-top vaikne, aga vahetades need poly pukside vastu on tagasilla undamine selgesti tuppa kosta. Ilmselt pehme kumm leevendab "väikest" undamist.
Eksisteerib selline asi nagu "algaja õnn" Kasuta see ära ja pajata oma kogemustest pärast meilegi.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
02.06.2010 at 16:16
algaja
Peaülekannete vahetus.
quote:
Astro SS:

Kahjuks on meil liiga palju remondimehi, kes ei tea dünamomeetervõtme ja indikaatorkella olemasolust mitte midagi....:uhoh ja tunnevad selle üle veel uhkust


Samas vanakoolimehed kolhoosi töökojast suutsid teha GaZ-51 mootorile ka kapremondi ainult tellitava võtmega ...



Indikaatorkell ja dünamomeetervõti pole võõrad riistad, kuid peaülekande saab seatud ka ilma.
Näiteks laagrite paras eelping on antud suure tolerantsiga ja erinevate õlidega saab seda suures ulatuses muuta.
Hambumislõtku ülitäpsest mõõtmisest pole samuti erilist kasu kui lõpuks kontrollitakse ikka värviga üle ja sama hästi võib ka värvijälje järgi reguleerida.
Kuskil tehases võibolla tõesti on õigustatud kõiksugu spetsiaalsete abinõude kasutamine ja kui oleks 100 ühesugust silda vaja kokku panna, siis võiks ju teha spetsiaalseid rakiseid.
Kui aga on teha üks ülekanne, siis saab ka niisama hakkama.
Reguleerseibe võib ju pealinna inimene poest osta, kuid kust Mõniste inimene neid ostab?
Pealegi ei pea tegema sajandiku paksusega seibi vaid ära võtta paksema seibi ja teha see sajandik paksem.
Pealegi kui kellelegi sellised võtted ei meeldi, siis võib ta ju teha nii nagu meeldib.
02.06.2010 at 20:16
tõnisson
 
Peaülekannete vahetus.
Aamen algaja.. Kusjuures viimase poole aasta jooksul siin 2 chevy silda laiali läinud(8,5" ja 11,5" ), mõlemad said kokku ja ei häälitse.. Mul vanamees vahetas õues pukkide otsas, talvel ja pimedas.. Pole küll kõige lihtsam töö aga kui tahta, siis saab ise tehtud küll.

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
02.06.2010 at 21:03 1 edit. Last edited 02.06.2010 at 21:03 by tõnisson
cipo
Peaülekannete vahetus.
:kill tuleb meelde, kui ma sõbraga lapsepõlves 5 kopkase tagadiffrit ümber lappasime: kõik sai suures kartuses toruga kinni keeratud, et jumala pärast uuesti laiali ei läheks!
See zhiguli suutis vaevu-vaevu oma jõuetu mootoriga teele ronida ja nädala pärast läksime uut silda otsima. Pigem naljafoorumisse, sry!


____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
02.06.2010 at 22:02
hents99
  
Peaülekannete vahetus.
Värvi järgi ka loomulikult, kõik MB difrid, millega ma tegelend olen, on pandud tehases kokku värviga.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
03.06.2010 at 11:06
k-mees
 
Peaülekannete vahetus.
Kasutan kah siis seda teemat natukene: ise vahetan hetkel difri korpust, tigu ja taldrik jäävad samaks. Probleem seibidega. Jõudsin enne vanad segamini ajada ja alles siis uurisin, et mis värk on. Nagu ma aru saanud olen siis tulebki seibe niipalju panna, et asi ika suht tihedalt sisse istub. Kusagilt lugesin, et paned niipaksud seibid et tuntavat lõtku ei jää ja siis 0,010 veel juurde. Hetkel istun sellise mure otsas siis et on 4 erineva paksusega seibi ja 2 kõige õhemat on ikka liiga palju. Kust seibe saaks? Tellida miski laagrite komplekt ja sealt 2 tk käiku lasta ? Ei tahaks hullu raha magama panna kuna "uus" differ on lahtine ja see ei lähe mitte :P

____________________________
´87 Camaro IROC-Z 5,0 TPI
------------------------------------
Liftide remont, hooldus, renoveerimine
www.liftiteenused.ee
26.06.2010 at 20:07
Astro SS
Peaülekannete vahetus.
Mis differ sul on`?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
26.06.2010 at 23:09
k-mees
 
Peaülekannete vahetus.
oli camaro all lsd aga selle korpus sai kannatada ja nüüd proovisin alla sättida tavalist lahtist 10polti. Täna võtsin silla alt ära ja kahjuks on tigu ikka niipalju kannatada saanud, et vaja uut. Nii et see seibide mure lükkub edasi :P Vaja nüüd uurida komplektsete sildade saadavust ja piiluks siis ka 4generatsiooni sildu :)

P.S. autoks ´87 camaro

____________________________
´87 Camaro IROC-Z 5,0 TPI
------------------------------------
Liftide remont, hooldus, renoveerimine
www.liftiteenused.ee
27.06.2010 at 23:23
ksound
  
Peaülekannete vahetus.
Väike nali lõõgastuseks vahele teie vaidlustele,,järeldused teete ise.
Minu ema,tark nagu ta on,käskis mu kadunudf isal kunagi tagasilla diffrit vaadata , et mis nagu viga. Ema arvates oli viga just seal.Auto ju tegi meie teede aukudest läbi sõites sellist krooksuvat häält,mis tuli tagantpoolt.Isa ei võtnud muidugi vedu.Lõpuks muidugi vaeseke(minu isa) lammutas diffri lahti. Mida ta ei leidnud,oli loomulikult viga. Pani siis mu kadunud isa selle tagasilla sama moodi kokku nagu enne oli,reguleerseibid ja muud vidinad loomulikult samuti. Tulemuseks oli undav sild,nagu seda olid Ikarus bussidel. Veidi vanemad selle foorumi lugejad ehk mäletavad. Nii ta jäigi selle auto elupäevade lõpuni.Riket sisuliselt ju polnud ja mingit vahetust ka keegi ei hakanud tegema.
Hääle põühjus selgus ka hiljem,,,,see oli hoopis porikummide hõõrdumine vastu asfalti laugjate teelainete mõjul.
Väike vahepala see nüüd oli,pakkumaks mõtlemisainet difriteemadel.
Jõudu katsetamisel!
28.06.2010 at 03:56 1 edit. Last edited 28.06.2010 at 03:58 by ksound
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Peaülekannete vahetus.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.