register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Poster Message
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
temperatuuri probleem ikka püsib, hoolimata sellest, et ilmad soojad ja lund ei ole enam.
Mootor konkreetselt soojaks ei lähe, näidik kõigub pidevalt 60-80'ne C vahel, 15 minti seista, siis tuleb 90'c ära ka. Selle tulemusena on ka kütusekulu 2-3 liitirt suurem.
Termostaat sai vahetatud, mis järgmiseks. mis viga võib olla?

____________________________
Universumi arhitekt
06.05.2011 at 09:44
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
kas mehhaanilisega oled mõõtnud? Ehk näidik/andur ise jamab? Termostaat sai ikka mõistliku avanemistemperatuuriga?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
06.05.2011 at 10:04
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
loogiline oleks jah, et see termostaadi viga, proovin ühte teist termostaati ka igaksjuhuks ja siis ilmselt spetsialistide juurde selle teemaga

____________________________
Universumi arhitekt
07.05.2011 at 10:04
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
ega muud palju olla ei saa imho - kui pump õhtal oleks, siis vastupidi istuks temp. punases...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
07.05.2011 at 15:24
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
termostaat ka vahetatud ja ikka üle 70 ei tõuse temp (seistes umbes 10-15 minti siis nibinnabin saab seieri 90ne peale), samas on ju võimalik, et ka näidik paneb segast ja suurenenud bensukulu taga on hoopis midagi muud. igatahes läheb järgmine nädal uurimisele

____________________________
Universumi arhitekt
10.05.2011 at 20:38 2 edits. Last edited 12.05.2011 at 14:06 by Oldermann
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
ega mul ka ta koguaeg 90ne peal ei istu olen ka termostaate vahetand ja jamand aga ilmselt anduri viga tal neid 2tk 1 on näidiku jaoks ja teine ilmselt aju jaoks
aga sa kontrolli lamda üle vb paneb segast see ka mõjutab kulu
12.05.2011 at 00:22
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
viin uurmisele jah, eks paistab, niisama rohkem peale küll kallata ei viitsiks, siis sõidaks juba camaroga

____________________________
Universumi arhitekt
13.05.2011 at 10:53 1 edit. Last edited 13.05.2011 at 10:53 by Oldermann
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
palju rebib hetkel siis ?
13.05.2011 at 01:20
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
võtan paagist paagini, et mõõtmine täpne oleks ja ainult linn normaalselt sõites on 16-17, varem oli ilusti 13-14

____________________________
Universumi arhitekt
14.05.2011 at 08:22
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
lambda kannataks anyway ära vahetada kui ei tea vanust - need tõprikud ju vanast peast muutuvad uimaseks ja mõijutavad kütusekulu küll. Samas töötavad ja "insert coin" tulukest veel põlema ei pane.
Mäletan nagu kuskilt et näiteks Delco soovitus oli iga 100k pealt andurit vahetada.

Praeguste jahutusprobleemidega see muidugi ei seondu...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
14.05.2011 at 08:34
PiiluMart
 
Buick Park Avenue 1995
siis rebib küll mehiselt, sul peaks olema vist 3me juhtmega lamda ja keri ka küünlad maha vaata mis nägu need on kas on ilusad või mustad kui väga valged siis ilmselt pensufilter kinni endal oli ka kinni filter siis hakkas paar liitrit rohkem neelama muidu oli keskmine mul 10 aga siis oli 12
14.05.2011 at 21:28
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
endiselt hädas märja pagasnikuga, kusagilt sisse jooksmist ei tähelda, võtad voodri ülesse, kõik läbi vettinud ja plekk nagu higistaks. Pagasniku põhjas nagu vett konkreetselt ei ole, aga plekk on niiske kõik. Samamoodi pagasniku kaan seest poolt kõik märg. Täpselt sama jama on perekonnas oleva 92 eldoradoga. Kuidas see pagasik tuulduma peaks, kas läbi salongi kuidagi? kus need avad seal peaks olema, minu arust on probleemiks puhtalt pagasnikusse tekkiv kondents.


____________________________
Universumi arhitekt
22.10.2011 at 15:06 1 edit. Last edited 11.12.2012 at 12:02 by Oldermann
kaedoo
 
Buick Park Avenue 1995
Pane prooviks niiskuse koguja sinna,kui ei aita siis ... .Ehk abiks.Panin auto talvelorterisse ning plaanis kõik vaibad välja kiskuda,selgitamaks niiskuse olemasolu.Capricel tuulutus mäletamist viisi äge,avad suured ja vett saab sisse ainult autot uputades.Tuulutus on minu autol tagaklaasi juures oleva paneeli all(luugi ja klaasi vahelise paneeli all).
22.10.2011 at 15:51
Rein000
 
Buick Park Avenue 1995
Mul on ka sama jama mõlema Cadillaciga. Eriti hull on veel siis, kui autod väljas seisavad. De Ville on küll igapäevaselt sõidus, kuid pagass kuidagist moodi ei tuuldu.
22.10.2011 at 20:03
Vanaisa
  
Moderator
Buick Park Avenue 1995
tuulutus peab olema, kui kindel et mujalt lekkeid pole, siis ju tuulutus kinni.
Kuigi ma ikka pakun et kuskil on leke. Sa võta seest polster ära ja sõida palja plekiga mingi aeg - ma sain nii näiteks jälile - tuli "täitsa-võimatu-näha-kohast"

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
23.10.2011 at 09:48
STW
Buick Park Avenue 1995
quote:
Vanaisa: tuulutus peab olema, kui kindel et mujalt lekkeid pole, siis ju tuulutus kinni.
Kuigi ma ikka pakun et kuskil on leke. Sa võta seest polster ära ja sõida palja plekiga mingi aeg - ma sain nii näiteks jälile - tuli "täitsa-võimatu-näha-kohast"

Meie pere ringis olnud Park Avenuel mälu järgi olid sarnase probleemi põhjuseks tagatuled, kuskilt sealt vahelt see vesi tuppa sai, nii et ehk kannatab see osa põhjalikult üle vaadata.
23.10.2011 at 09:54
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
STW:
quote:
Vanaisa: tuulutus peab olema, kui kindel et mujalt lekkeid pole, siis ju tuulutus kinni.
Kuigi ma ikka pakun et kuskil on leke. Sa võta seest polster ära ja sõida palja plekiga mingi aeg - ma sain nii näiteks jälile - tuli "täitsa-võimatu-näha-kohast"

Meie pere ringis olnud Park Avenuel mälu järgi olid sarnase probleemi põhjuseks tagatuled, kuskilt sealt vahelt see vesi tuppa sai, nii et ehk kannatab see osa põhjalikult üle vaadata.

Tagumise tule numbripoolsest otsast oli tihend märg, sinna siis kogunes vesi ilmselt, mis tektias kondentsi, mökerdasin silikooniga veits, elamenäeme, kas jäi pidama.

____________________________
Universumi arhitekt
07.11.2011 at 10:55
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Kas keegi oskab öelda, mis selle mootori normaalsed pöörded 90'ne pealt olema peaks?

____________________________
Universumi arhitekt
19.11.2011 at 16:34
Fog
 
Buick Park Avenue 1995
quote:
Oldermann: Kas keegi oskab öelda, mis selle mootori normaalsed pöörded 90'ne pealt olema peaks?
Olenevalt ülekandest(2.73...3.33 on seal kastis võimalikud) ja rattamõõdust nii 1600-1800

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.11.2011 at 16:50
mambr
Buick Park Avenue 1995
Kui atm ja turbiin korralikult toimetavad, siis üle 1600 minna ei tohiks. Libiseva turbiiniga võib ka 1900 olla, aga kui on 2500, siis on ilmselgelt ainult 3 käiku alles jäänud.

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
26.11.2011 at 20:56
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Kast oli ikka peetis jah, 4ndat üle ühe korra sisse panna ei suutnud.

Aga nüüd oleks aeg lustikummut ka välja vahetada, aga selleks, et see auk ära mõõta, kas sinna mõni kaasaegsem suurema esipaneeliga aparaat ka passiks, oleks vaja armatuur lahti võtta, aga ei julge kusagilt otsast peale hakata, pärast annab veel midagi järgi. Camarol on hea lihtne kruvidega, aga siin on küll mingi pressi ja painuta süsteem.


____________________________
Universumi arhitekt
01.02.2012 at 11:59 1 edit. Last edited 11.12.2012 at 11:27 by Oldermann
R.Ott
 
Buick Park Avenue 1995
Mis seal kastil siis selleks veaks oli? Endal sarnane viga ja seetõttu pakub huvi.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
01.02.2012 at 13:52
90Deville
 
Buick Park Avenue 1995
See sellest ekslusiivsest plastmassipuust tehtud riba tuli nagu ära kuidagi ja selle all olid kruvid mis ülemist plastjurakat kinni hoidsid, kui ma nüüd täiesti mööda ei pane.....aega kövasti möödunud sellest.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
01.02.2012 at 15:55
STW
Buick Park Avenue 1995
quote:
90Deville: See sellest ekslusiivsest plastmassipuust tehtud riba tuli nagu ära kuidagi ja selle all olid kruvid mis ülemist plastjurakat kinni hoidsid, kui ma nüüd täiesti mööda ei pane.....aega kövasti möödunud sellest.

Just nii ta käis jah.
01.02.2012 at 18:30
Oldermann
 
Buick Park Avenue 1995
Viimase aastajooksul tehtud/vahetsatud :
- Krown'i korrosioonitõrje
- Uus veepump
- Uus käigukasti turbiin
- Uus bensiinipump
- Uued küündlad
- Uued küündlajuhtmed
- Vahetatud 1 süütepool
- Vahetatud stabika kondid






____________________________
Universumi arhitekt
11.12.2012 at 11:56 9 edits. Last edited 03.11.2013 at 17:27 by Oldermann
tqhq.ee foorum : Minu auto : Buick Park Avenue 1995   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.