register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.  
Poster Message
Rein000
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Kuram, ei saa aru, kas on raske kasutada autode juures korralikke täpseid võtmeid, ennem keeramist puhastada, määrida lahti ehmata vahadusel koputamisega, mis iganes ja kuidas veel iganes saaks asju avada sulgeda nii, et kante maha ei keerataks. Kütuse filtri otsa mutrid no nii ümmargused, kui olla saab. Õnneks sain nõksu kinnipoole tõmmata ja siis õnnestus juba lahti poole meelitada. Asju kokku tagasi pannes saab ju määrida vasega, tõrvaga, et teist kordselt juba seda tööd lihtsam teha oleks. EI saa aru, kuidas lennatakse ikkagi asjadele 100 peale, pooleks ja poolringi tagasi. Kas töömehel on heameel oodata järgmiseks korraks autot enda juurde tagasi, kui ta teab, et on mutril kandid maha keeranud, kuid mõne ajapärast peab ta selle mutri uuesti lahti saama. :) Mul selle autoga meerikamaal siis ümmarguselt ümber käidud.
20.08.2011 at 19:55
cipo
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Proovi enne kirjutamist paar korda sisse-välja hingata. Äkki valedooli tarvitada, et päris südarit ei saaks.
Viimasest kirjutisest on ikka väga raske aru saada!

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
20.08.2011 at 20:14
Rein000
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Viimane rida on siis see, et ta on siia toodud ja siin ei ole teda erinevates töökodades kiusatud. Päris paljud asjad on sealsemaa remondimeeste kätetöö, kuid ega siinmaal remonditud autodega ka väga teisiti ei ole. Kuuskantidel ja torx, xzn poltidel ei puhastata pesasid ära, enne kui keerama on hakatud võti sisse, toks pihta ja keerama, loomulikult viskab siis pesast välja, eriti kui veel väheke nurga alla ka veel. jne
Validooli see küll võtma ei pane, kuid lihtsalt teeb meele mustaks, kui 10 minutilisest tööst saab sujuvalt tunnine tegevus järjekordselt kellegi oskamatuse kokku.
20.08.2011 at 23:41 1 edit. Last edited 20.08.2011 at 23:44 by Rein000
Vanapagan
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Ole rahulik kõik peabki nii olema, sealmaal ju ei remondi autosid valged inimesed. Ega üle piiri jooksnud mexican monkey ei olegi võimeline paremini tööd tegema.

____________________________
Smart CDI 0.8 30kW
21.08.2011 at 07:58
moron
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Teema püstitamise põhjus jääb mõistmatuks:S
21.08.2011 at 08:03
Rein000
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Sellepärast on paar rida kirjutatud vabasse teemasse, et vabasse teemasse võin kirjutada, mida näen, arvan või mõtlen. Selle paari reaga mõtlesin ma seda, et 16 mm pole õige võti sinna, kuhu läheb 5/8". Ja sellest pole aru saadud isegi nende autode kodumaal. Olen kindel, et minu auto pole ainuke, millel on need mutrid ümmargused. De Ville, mis oli Sveitsist toodud, olid need samamoodi ümmargused.
21.08.2011 at 10:07
moron
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Arusaadav frustratsioon.Ametialaselt olen näinud ka plokiaanepolte,mille sisemised kuuskandid rämedalt ülekeeratud.Üks klient tuli peale mingis Lasnamäe töökojas tehtud piduriklotsi vahetust meile kurtma vilistavaid pidureid.Oh üllatust: klotsid olid pandud terastallaga ketta poole,elik katted väljapoole.Igasugu imesid näeb,aga see foorumis kirjutamine ei pane mehaanikuid paremini tööle ei USAs,Sveitsis,Eestis jne.
21.08.2011 at 11:23
Rein000
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Aga võib juhtuda, et mõned algajad ise tegijad taipavad vähemalt tikkpoltide pesadest kompressoriga enne sitta välja puhuda, kui võtme siise löövad ja loksuva võtme puhul kindlaks teha, kas on õiges mõõdus, või siis võti juba paremad päevad ära elanud ja ilmutab väljavenimise märke.
21.08.2011 at 13:16
vvt
  
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
quote:
Arusaadav frustratsioon.Ametialaselt olen näinud ka plokiaanepolte,mille sisemised kuuskandid rämedalt ülekeeratud.

Selles pole midagi kummalist ega käpardlikku, on ka endal juhtunud. Uued korraliku firma poldid, korraliku firma kuuskandid (kulumata) ja 100 Nm-ga andsid 10-st poltist 2 järgi. Kuna neile õnnestus 80 Nm eelmise etapiga peale saada, siis jäidki minust sedasi, sest uusi polte polnud võtta ja asusid nad eri mootori otstes ka. Tänini pole midagi juhtunud. Keegi kunagi leiab ja karjub kuskil foorumis.

Isiklikult pean sisekuuskantpeaga kaanepolte raamatupidajate väljamõeldud perverssuseks, tavalise ega torxpeaga poltid pole veel eales järgi andnud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.08.2011 at 18:56 1 edit. Last edited 28.08.2011 at 18:56 by vvt
cipo
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Mitte ei saa aru miks peaksid sisemised kuuskandid olema pahade raamatupidajate väljamõeldis ja torx mitte!

Äkki ta on ikkagi raamatupidaja kätega ho(ä)biautonduse niiöelda "spetsialistide" valdkonna esindaja sõnakõlks foorumis.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
28.08.2011 at 19:55 1 edit. Last edited 28.08.2011 at 20:01 by cipo
antennimees
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
quote:
cipo: Mitte ei saa aru miks peaksid sisemised kuuskandid olema pahade raamatupidajate väljamõeldis ja torx mitte!

Äkki ta on ikkagi raamatupidaja kätega ho(ä)biautonduse niiöelda "spetsialistide" valdkonna esindaja sõnakõlks foorumis.

Kui sa nüüd ikka mõtled ka mida kirjutad siis saad aru, et kui me võtame 6mm sisekuuskandiga poldi ja 40 torx'iga poldi või siis 13mm väliskandiga poldi mis kõik on m8 siis missugune on järjekord mis polt kõige lihtsamalt lahti tuleb. 13mm padrun peale ja keerad lahti, 40 torx'i ette tuleb nats puhastada ja üldjuhul tuleb ka lahti või läheb torx pooleks aga sisekuuskandi keerad ikka 50% juhtudest üle puhasta või tee mis tahes ennem. Pole veel olnud juhust et sisekuuskant pooleks läheks.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.08.2011 at 20:28
cipo
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Väliskandi vastu koos õige võtmega ei vaidlegi; sisemise torxi ja kuuskandi keeramise vahest ikkagi aru ei saa: vähesed mis lammutatud aga kõik on lahti tulnud mingi meelitamisega: pole seal peale meelerahu midagi muud murda :) Võibolla vähe keeranud, et aru saada.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
28.08.2011 at 21:12
antennimees
 
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
quote:
cipo: Väliskandi vastu koos õige võtmega ei vaidlegi; sisemise torxi ja kuuskandi keeramise vahest ikkagi aru ei saa: vähesed mis lammutatud aga kõik on lahti tulnud mingi meelitamisega: pole seal peale meelerahu midagi muud murda :) Võibolla vähe keeranud, et aru saada.

Torx'i ja sisemise kuuskandi vahe on see, et torx'il pole siledaid külgi vaid sissepoole kumerused ja tänu sellele moodustuvad teravad kuuskandi tipud mis keerates hakkavad vastavt pesa nagu lõikama. Tavaline kuuskant aga töötab nagu nurgeline rull mis hakkab poldi sisepinnas olevat auku suuremaks rullima. Seletada on keeruline aga kes keeranud saab aru miks torx'id lähevad pooleks aga kuuskandid ümmarguseks.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.08.2011 at 21:50
Astro SS
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
Kui on korralik võti ja õiged võtted,siis probleeme ei ole, olenemata tema kujust.




____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
28.08.2011 at 22:38
Maik
  
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
tühja neist poltidest,

aga vat kui korra torx kruvide peale üle lähed näiteks ehituses ja vähe pikemate kruvidega, siis tahaks päris näha,et enam meelega ise mingeid kuradi ristpäid ostab...

tekib tõesti küsimus,et issand jumal mida me enne tegime....



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.08.2011 at 23:48
vvt
  
Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.
quote:
antennimees:
quote:
Torx'i ja sisemise kuuskandi vahe on see, et torx'il pole siledaid külgi vaid sissepoole kumerused ja tänu sellele moodustuvad teravad kuuskandi tipud mis keerates hakkavad vastavt pesa nagu lõikama. Tavaline kuuskant aga töötab nagu nurgeline rull mis hakkab poldi sisepinnas olevat auku suuremaks rullima. Seletada on keeruline aga kes keeranud saab aru miks torx'id lähevad pooleks aga kuuskandid ümmarguseks.

Keegi vähemalt seletas asja ära. :)


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.08.2011 at 08:40
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Siidikäpad plastiliinist valesmõõdus võtmetega.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.