register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `84 Street Modified   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
vlzman
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Kuna on saanud kasutada NMS-i venda AMS-i, mis siis mõeldud turborõhu kontrollimiseks, siis julgeksin igal juhul vidinat soovitada. Kasutamine on lihtne ja kiire ning võimalusi jääb ülegi...

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
09.01.2015 at 23:30
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Juba järgmine nädalavahetus ootamatult esimene võistlus. :uhoh
Nädala eest sai siis hakatud autot kokku laduma. Hooaja lõpus sai mootor ja kast maha, profülaktika mõttes. Vaatasime hundi kõhtu- sisu tip top.
Mõne minuti pärast oli tehnika kere küljes tagasi ja hakkasime esivedrusid vahetama. Kergitasime natuke esiotsa paremaks jõuülekandmiseks tagasillale ja maastikusuutlikuse parandamiseks :D (siinkohal kaastunne Fog-le)
Esialgu sai ennast Street Mod klassi ära regatud. Loodetavasti ei pea seal üksi olema. Kus te 10 sekundi autoomanikud olete?!
24.04.2015 at 08:38
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
EDRA Nationals 2015
Laupäev sadas vihma oli 5 kraadi sooja.
Pühapäeva hommikul oli palavik ja muud jutud.
Meie klassis üks lätlane ja kõik. See läks ka enne finaalsõitu katki. Jutt ja väike lootus oli et keegi tuleb ikka veel Street Mod klassi sõitma aga ei.
Ilmselt võistleme bracket klassis järgmine võistlus. Jagub natukenegi elevust ja põnevust?!

Seniks Q2 10.0 sõit autost vaadatuna: VIDEO
08.05.2015 at 14:36
oto131
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
:O
08.05.2015 at 19:41
Olds
  
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
See aasta tundub tõesti masendav olevat.Arusaamatu,kuhu on võistlejad kadunud ja miks nii vähe USA rauda üritustel käib kuigi "üle keskmise" teravaid muskleid on meiemaal ju ometi küll ja küll.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
08.05.2015 at 21:25
Maik
  
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Põhjus ju lihtne tegelt.

Vaata oma telefoni äppe mida sa kasutad. Need peavad olema mugavad-kiired-jne. Usakas pole midagi neist,
samuti pole tal eestis mingit staatust.

ja noori ei huvita mingi mõttetu auto. See,et mõned meist kiiksuga,ei mõjuta üldolukorda.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.05.2015 at 23:02 2 edits. Last edited 08.05.2015 at 23:03 by Maik
malloc
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Drag on eestis nii surnud tänu raja puudulikusele, ilmast sõltumisele ja vahepeal tekitatud ajuvabadele reeglitele. Kõik on drifti kolinud. Kahjuks ülejäänud maailma eeskujul ükski "diehard" usaraua fänn drifti spordiks ei pea ja ilmselt ka kunagi rajale millegagi ei tule.

Käisin just eile trennides, lärmi poolest küll enam dragile kuidagi alla ei jää, suitsu ka palju rohkem.

Auto iseenesest on muidugi vägev, 10.0 on tugev aeg ka.
09.05.2015 at 10:59
DevilDeVille
  
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Vabandan ohvtopikupärast aga see popp ja noortepärane asi nimega "drift" on tegelikult ju iluuisutamine. Tegelikus mootorispordis kasutatakse paremusjärjestuse määramiseks endiselt ajavõttu.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.05.2015 at 14:52
oto131
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
quote:
Usakas pole midagi neist, samuti pole tal eestis mingit staatust.

Staatuse inimestele sobivadki paremini civicud ja bemmid, erilisemad asjad on ikka pigem enda hinge jaoks kui mingite mõnglite lõbustamiseks :)
09.05.2015 at 15:52
Maik
  
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
see,et muuda fakti,et ükski normaalne noor ei osta endale usakat,sest see on tüütu lihtsalt.

paratamatult "usaka" all ka siin foorumis mõeldakse enamasti vanemat ameeriklast, see omakorda eeldab,et
leidub koht ka selle auto remondiks ja seismiseks. Asi, mida enamsti noortel endal pole - ja kui vanematel ka pole
on nulliring. Seega järelkasv tekib vaid vanuse ja rahalise tuleku paranemisega.

Ise ostsin vist esimese ala 22a ja siiani on 10a veel olnud usakad,kahetseda pole midagi siiani. Ja
mul olid eeltoodud tingimused olemas ka .

drag ega ka drift autode lahedust kerekujus väga ei muuda ,minujaoks on japsid väikesed ja see juba ei tõmba...
pole mõtet halada,maailmas on ju muutuvad trendid ja ükspäev imestakse,miks peaks keegi mitte elektri autoga dragi sõitma...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.05.2015 at 23:10 3 edits. Last edited 09.05.2015 at 23:15 by Maik
taaniel
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
quote:
Maik: see,et muuda fakti,et ükski normaalne noor ei osta endale usakat,sest see on tüütu lihtsalt.

paratamatult "usaka" all ka siin foorumis mõeldakse enamasti vanemat ameeriklast, see omakorda eeldab,et
leidub koht ka selle auto remondiks ja seismiseks. Asi, mida enamsti noortel endal pole - ja kui vanematel ka pole
on nulliring. Seega järelkasv tekib vaid vanuse ja rahalise tuleku paranemisega.

Ise ostsin vist esimese ala 22a ja siiani on 10a veel olnud usakad,kahetseda pole midagi siiani. Ja
mul olid eeltoodud tingimused olemas ka .

drag ega ka drift autode lahedust kerekujus väga ei muuda ,minujaoks on japsid väikesed ja see juba ei tõmba...
pole mõtet halada,maailmas on ju muutuvad trendid ja ükspäev imestakse,miks peaks keegi mitte elektri autoga dragi sõitma...


Siin on väiksed käärid hobiautonduse ja reaalsuse vahel. Enamus hobiautosid on hobiautod omanike jaoks, tegelikult pole neil hobiautolikku rariteetsust ja likviidsust. Nad peaksid olema igapäevaliikurid mis värskendavad tänavapilti. Eks see on arusaamas kinni aga minujaoks on ikka autod sõitmiseks. Garaazis võid nokitseda seda mis aastatega hinda tõstab ja mida loetud hulk järel on.
10.05.2015 at 09:49 1 edit. Last edited 10.05.2015 at 18:47 by taaniel
tõnisson
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Kristo, pet on ju ka tühi? Millegipärast arvaks, et ennemini leiab st/mod-ist vastaseid kui pet-ist.
Äkki oleks ikkagi lihtsam düüsidega sõbraks saada ja klass üles minna?
Oleks vähemalt sõita kellegagi.
Uskumatu tegelt, see 10.0 peaks ju just meie usakate mängumaa olema aga isegi 11.5 ei näe suurt peale audide midagi.
Tuleb korraldajaid kiita, et paari autotäie pealtvaatajate pärast veel midagi toimub.

Kui sa mõtled klass üles minna ja puhtatõulise nitromootori peale mõtled, siis kirjuta mulle, äkki juhtub, et saan nõuga abiks olla.

Kristian.


____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
10.05.2015 at 21:27
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
See talv sai kõvasti selle klass ülesse poole minemise peale mõeldud.
Selleks on vaja:
Uus turbiin 1200 raha
Uus tagasild koos 4 linkiga 2500 raha
masin kergemaks 500 raha
Turvavarustus 1200 raha
mootor võimsamaks natukene 1000 raha (100hp sest see mootor ei kannata lihtsalt rohkem. Paar sõitu ikka aga pikemas perspektiivis ei)
+ ettenägematud kulud
+ suurendatud risk nii käigukasti kui mootori töökindluse osas

See auto on valmis 10.0 auto. Kui vaja kiiremat siis tuleb see kas osta või nullist ehitada. Viimane pole just väga mõistlik rahalises mõttes. Ja mis kuradi pärast siis enam 8.9sek auto osta või ehitada!?
12.05.2015 at 09:04
AndreesZ
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Kusjuures jah, lihtsam on osta valmis auto, kui seda ehitada. Vähemalt osta valmis roller ja siis sinna tehnika peale tõsta.
Meie riigis suurim puudus on raja puudumine ja seepärast ka mina teen enda uut autot Soome ja Rootsi radade jaoks. Haapsalus lihtsalt on liiga ohtlik...

____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500
World fastest Small Block Ford SOLD
Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.84@406km/h
2022, 2023 European Championships FIA Promod third place!
12.05.2015 at 22:52
tõnisson
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
No vaadake Fog-i, ei tea, kas see hüppamine päris normaalne ikka on :)

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
12.05.2015 at 23:28
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
https://vimeo.com/131354164

Seekord siis sedasi.
Käigukastiga juhtus midagi ja tagarattad blokeerusid. Kasti 6li lendas väljalaske kollektorile ja süttis.

9.7 oli muidugi hea üllatus
21.06.2015 at 22:01
BENBEN
  
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Õnnitlused! Nii aja kui finiši puhul... Vaatasin stardis just su sõitu, kui olid finišeerumas, kõik hakkasid juba silmadega järgmist võistlejat ootama...nägin, et midagi mäda, karjusin atvga kutile, et pane, pane minema mida sa vahid... tossupilvest sind ei paistnud, mõtlesin, et rada sülitas su minema... :)

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
22.06.2015 at 11:32
Deodor
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Palju õnne rekordi puhul ja hea tegutsemine auto päästmisel.
23.06.2015 at 08:58
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Selle aasta viimane etapp, EDRA Finals.
Ajasõidud 10.5sek- õigete mootoriseadistuste otsimine käis.
Poolfinaaliks saime enam vähem looma tiksuma. 9.8sek soolosõidus ja natuke maad peale finišit jälle tagarattad 3. käiguga blokeerunud. Õnneks ei visanud seekord väga külge ette ja olin olukorra peremees. 2. käiguga hakkasid rattad veerema ja sõitsin natuke maad tagasigi. Käigukast raske veaga, kuigi 1. ja 2. käiguga oleks saanud sõita. Aasta üldarvestuses igal juhul esimesed, niiet finaalsõitu ei läinud.

Tänan kõiki, kes olid ka sel aastal abiks ja toeks!

Järgmine aasta puhkame.
24.08.2015 at 12:46
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Vahepeal kiskusime kasti laiali. Ei pidanud kaugele kaevama kui juba korpuse tükke hakkas siin-seal paistma.
Pika loo lühikeseks kokkuvõtteks võib üelda, et originaal korpus ei kesta sellist jõudu. Käiguvahetused koos nitroga ei sobi mitte. Jälle targemad.
Peenema kontrolleri saab ilmselt panna sõitja eest käiguvahetuse ajaks jõudu vähendama.



21.09.2015 at 07:29
tõnisson
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Ma arvan, et käiguvahetuse ajaks jõu ära võtmine ei ole hea mõte.

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
03.10.2015 at 19:39
mrtn
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
quote:
tõnisson: Ma arvan, et käiguvahetuse ajaks jõu ära võtmine ei ole hea mõte.

Kõik autod teevad seda juba tehasest ju?
03.10.2015 at 20:28
tõnisson
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Nitro üldjuhul tehase poolt lisavarustuse hulka ei kuulu.

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
03.10.2015 at 20:38
mrtn
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
No siis tuleb kastikorpus bangshiftile vastavaks teha.
03.10.2015 at 21:07
kristohd
 
Pontiac Trans Am `84 Street Modified
Hea on muidugi üelda, et tee aga tugevaks
Kuidas seda tehakse?
Vastus: http://www.rosslertrans.com/Stabilizer.htm
Mis variante veel?
08.10.2015 at 09:46
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Trans Am `84 Street Modified   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.