register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic 1981   1 2  
Poster Message
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Tere,teen siis ka ühe teemakese oma masina kohta.Tegu siis minu unistuste autoga juba väikesest peale,kunagi 90ndatel sai nähtud Caprici eesti liikluspolitsei värvides pargituna Roosikrantsi tänaval,siis ma teadsin,et mina sellise auto kunagi soetan.2010 lõpul sai siis teoks.Auto on kokku pandud 1981 aastal Ameerika mandril,täpsemalt vist Kanadas.Eestisse tuli ta Soomest ja väidetavalt oli tehasest otse soome toodud,sellele viitab nt soomekeelne manual ja KM/H spido.Kollased tagumised suunad käivad ka muidugi asja juurde.2010 talvel sai sellega linnas sõidetud,aga rohkem talvel sõitu sellega ei tee.Roostet natuke on ikka,raami päris tagumine (küttepaagi kõrval)osa tahaks keevitust ja kerel on eespool paar kohakest mis seda vajavad,aga üldiselt on põhi ilus.Üks murekoht on kütusepaak,millel on päris palju roostet.Just vahetasin esivedrud,õõtsad,amordid,sarniirid.tegin õli vahetuse.Varsti peaks ka lõppema kere värvimine koos salongi korrastusega.Värvimist teen detail haaval,kuna ei usalda ennast tervet autot veel korraga värvima(esimene kord).
Paar suve sõidab selle tagasihoidliku remondiga,aga mingi aja pärast plaaniks põhjalikumat remonti,nii,et kere maha raamilt ja kõik üle vaadata ja korda sättida.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.438958242815706.107023.100001046018962&type=1
Sellesse albumisse lisan uusi pilte,kui neid tekib.

Paar küsimust kah siis juba!
Mootor on tal 305,aga tahaks ka kasti täpset marki teada,ühe kataloogi andmetel on sellise koodiga kast 250c,ei tundu eriti usutav,äkki keegi oskab öelda,suunata mõnele usaldusväärsele saidile vms?









____________________________
May the spring be with us!!
02.08.2012 at 20:59 2 edits. Last edited 19.12.2012 at 01:09 by 2TEP60
Lowrider
Chevrolet Caprice Classic 1981
Selliseid teemasid oma autodest võiks rohkem olla :beer Tore lugeda kohe midagi
02.08.2012 at 21:06 1 edit. Last edited 02.08.2012 at 21:06 by Lowrider
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Kas käigukasti margi osas ei oskagi keegi aidata?

Ette tänades!

____________________________
May the spring be with us!!
08.08.2012 at 12:37
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Caprice Classic 1981
http://mmerlinn.com/catalog/sugaa_fix/gm_635/gm635010.htm

siit peaksid leidma. TH250C

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.08.2012 at 12:48
altraditional
Chevrolet Caprice Classic 1981
Aastate jooksul võib autosse mida tahes kõigukastiks sattuda. TH250 on küll väga vähe levinud nähtus, ja vähetõenäoline. Vb. saad abi siit: http://www.roadkillcustoms.com/hot-rods-rat-rods/garage-shop-reference-Transmission-Identification.asp
08.08.2012 at 12:48
90Deville
 
Chevrolet Caprice Classic 1981
Pildista selle koodi asemel ölivanni ja loe üle mitme poldiga see kinni on.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
08.08.2012 at 13:04
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Caprice Classic 1981
kiire googel ütleb:

TH250 - Non-lockup, Band adjuster, No wire plug on driver's side
TH250C - Lockup, Band aduster, Wire plug
TH350 - Non-lockup, No band adjuster, No wire plug
TH350C - Lockup, No band adjuster, Wire plug
TH375B - Non-lockup, No band adjuster, No wire plug, 12" tail housing

Any of these may have a switch by the TV cable on the passenger side of transmission.

Look at the passenger side, towards the front of the tranny. If there's a threaded stud w/ a lock nut (this is where the cooler lines enter the tranny) it is a TH250C tranny. The stud/nut is a band adjuster.



____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.08.2012 at 13:09
hirax
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
quote:
Vanaisa: kiire googel ütleb:
Look at the passenger side, towards the front of the tranny. If there's a threaded stud w/ a lock nut (this is where the cooler lines enter the tranny) it is a TH250 tranny. The stud/nut is a band adjuster.

See band adjuster on ka ainuke väline erinevus nendel kastidel.
Olen selle teadmise eest omal ajal paar Keek "õpiraha" maksund
250 ja 350 õlivannid on samasugused

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
08.08.2012 at 15:54
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Lisan siis mõned illustreerivad fotod,töödest,mida olen teinud alates 2012 sügisest,kuni praeguseni.Plaanis veel enne kevadet küünlajuhtmed vahetada,rooliotste sarniirid vahetada,maalida valged triibud üle kere,nagu oli originaalis,panna tagasi külje liistud ja embleemid "Caprice Classic".Õlivahetus,pidurivedeliku vahetus.

Klapikanbrikaane tihendite vahetus


Õõtsade ja vedrude,amortide vahetus






Esiratta koopavahe peale katkiste vedrude vahetamist uute sastu


Geneka puhastamine

Lõpuks sain ka kauaoodatud ilukilbid,neile teen ise keskele embleemid,kere värvi punane ümmargune litter ja kroomitud Chvi logo keskel








____________________________
May the spring be with us!!
11.02.2013 at 11:17
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Vaikselt hakkasin karpat tegema,kakkusin maha ja võtsin kuigipalju osadeks,puhastan,timmin ja panen uute tihenditega kokku tagasi.Paras hunnik kakat tuli sealt kütuse kanalitest välja,lausa ime,et kütus sealt läbi läks.Pildid on enne puhastamist.
Uued küünlajuhtmed on ka olemas juba,aprilli alguses panen masina käima.Siis veel vaja rooliotsasid ja roolivarrast,needki aprilli palgapäeval saab ostetud.







____________________________
May the spring be with us!!
16.03.2013 at 21:35
DevilDeVille
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Mine viska see peotäis karpatükke kuhugi ultrahelipuhastisse, endal pärast muretum.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.03.2013 at 12:22
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
täna siis installisin karpa ja uued küünlajuhtmed.asi töötas ilusti,aga nii kui garaasist välja sain,hakkas öli voolama.ma nuud täpselt ei saanud aru misasi see alla andis,kas blokikaan,või tihend.sõitsin vaikselt tööjuurde ära,muidu oleks hiljaks jäänud.pean ka garaasi tagasi sõitma,see on mingi kaheksa km umbes.ega midagi hullu ei tee see mootorile?õli on veel sees,miinimumi lähedal,aga on.

____________________________
May the spring be with us!!
26.04.2013 at 16:07
kaedoo
 
Chevrolet Caprice Classic 1981
Kui tööle sõites võttis normi jagu siis soovitan juurde valada sest liiter õli on odavam kui mootorit remontida. :)
26.04.2013 at 19:30
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Õli panin juurde jah.Täna siis selgitasin välja probleemi.Sügisel vahetatud klapikambrikaane tihendid olid mitmest kohast katki,õli tuligi ühest kohast,kus oli tihend "välja vajunud".Tundub,et väga vilets tihend oli,mitu kohta oli veel kus oli murenenud või kohe murenemas.Ehk jõuan avakruiisi ajaks korda teha.Väljalaske kolle võtsin maha.Probleeme oli kahe poldiga mis ühendasid pükse kollega,ühe sain õnneks padruniga ilusti pooleks keeratud,teise keerasin padruniga "ümmarguseks" ja murdsin teist moodi pooleks.poltide kohad puurisin 9se puuriga tühjaks ja kokku pannes ühendan lihtsalt pikkade kaheksaste poltide ja mutritega.Siis on vähemalt kaks varianti kust saab üritada lahti keerata kunagi.

____________________________
May the spring be with us!!
28.04.2013 at 23:47
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Meisterdasil siis L rauast klapikambrikaantele asjalikumad survestajad,need on siis terve mootori pikkused ja loodetavasti survestavad ühtlaselt.Ennem peale panemist kopsisin kaasi sirgemaks ka,päris kõverad olin ennem.Laupäeval avakruiisil näeme !



____________________________
May the spring be with us!!
02.05.2013 at 19:27 1 edit. Last edited 02.05.2013 at 19:27 by 2TEP60
Allar88
Chevrolet Caprice Classic 1981
Väga kena instrument!
Kas sarniiri istu ka viitsisid mõõta?
04.05.2013 at 22:45
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Ükspäev mõtlesin käigukasti vanni poldid üle käia.Üks polt murdus koheselt.Nüüd lekib õli päris mõnuga.HUvitav kuidas seda polti kätte saada?Kas auk üle puurida on mõistlik?

____________________________
May the spring be with us!!
14.06.2013 at 15:13
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Caprice Classic 1981
proovi vast algatuseks murdunud polt kätte saada. Kui ei saa siis jah puurimise aeg.
Lappa otsinguga, murdunud poltidest juttu ja õpetusi üsna palju olnud.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
14.06.2013 at 15:15
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Kastiga tegelen siis,kui masina käima saan.Nimelt siis mootor hakkas turtsuma,ning karpast tagasi lööke tekitama.sai jagajat ja juhtmeid kontrollitud.jõudsin järeldusele,et need on korras.arvan,et segukruvid on paigast ära ja liiga suur kütuse protsent satub mootorisse ning tõmbab märjaks küünlad.Peale karpa puhastust sai need täpselt nii kokku keeratud nagu juhendis,ehk siis täiesti lõppu ja siis kolm pööret tagasi.kuidagi veeresin/sõitsin garaasi juurde ära,eks hakkan neid kruve mingipäev näppima.Või on veel ideid?

____________________________
May the spring be with us!!
16.06.2013 at 22:18 1 edit. Last edited 17.06.2013 at 02:28 by 2TEP60
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Eelmises postis kirjeldatud väljasuremise probleem oli lekkivates karpa tihendites.Vahepeal sai käimakastile kerget hooldust tehtud.Nimelt vahetasin filtri ja vanni tihendi.Murdunud vanni polti üritasin kätte saada murdunud poldi eemaldajaga,see on selline vigur,melle keerad poldi sisse eelnevalt puurituda auku ja keerad välja.kuid murdsin ka selle sinna sisse ära.Proovisin seda uuesti välja puurida,aga ei saa,mingi karastatud värk(sitt on nii habras,et murdub kergelt).Puurisin siis kohe selle kõrvale uue augu(poldi sisse) ja lasin vanni puidukruviga sinna kinni.Äkki oskab keegi veel midagi soovitada,kuidas seda pahna sealt keermest kätte saada,või on kasti korpus metsas tänu sellele..?

Uus probleem.Piduri võim ei tööta.Vajutades pahiseb ja pidurdamiseks on vaja rakendada tohutut jõudu.Seda jama ei hakka enne talve remontima,kannatab ära.Talvel siis plaan alustada täieliku kap remondiga.


____________________________
May the spring be with us!!
08.10.2013 at 00:04
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Caprice Classic 1981
kasuta otsingut. Siin juttu olnud küll poltide väljasaamisest.
Paraku muidugi jah karastatud asja väljapuurimine saab olema üks paras keberniit.
Ehk on tõesti mõttekam kõrvale tekitada viisakas keermestatud lisakinnitus ja rikutud, vana korrektselt siledaks lihvida ja unustada.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
09.10.2013 at 06:34
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Nüüd siis sai selleks hooajaks masinaga lõpparve tehtud ja tuppa aetud.



____________________________
May the spring be with us!!
28.10.2013 at 02:18
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Haarasin võimalusest kinni ja hankisin tagavaraks teise nina(Pontiac),juhuks kui peaks vastu posti sõitma,kroom on väljast laitmatu,seespoolton osaliselt pruun.Võtsin stange lahti ja puhastasin ära ja pakkisin õli sisse ära ja turvalisse kohta seisma..
Ehk keegi tunneb nina ära ja oskab selle juurde kuuluva auto saatusest midagi rääkida?Pidi olema STW.



____________________________
May the spring be with us!!
18.02.2014 at 01:31
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic 1981
Sel hooajal garaasist välja ei jõudnudki.Järgmisel kevadel kindlasti.Vahepeal olen mõningaid juppe ostnud ja talve jooksul vaatab masina üle ja paigaldab soetatud vidinad.Kui teine auto talvituma läheb,siis ajab kapriisi kanalile selleks talveks.siis on hea tegutseda.Tahaks uut tuuleklaasi panna aga ei tea kas on mõtet.Esimesed piilarid on läbi roostetanud,need tuleks ennem taastada,aga need on nii pede kujuga,et peab vaatama ja mõtlema et täpselt samasugused uued saaks tehtud,muidu ei lähe uksed kinni.Küttepaak vajab vahetamist.Tagatuled on riiulis (punased suunad).

____________________________
May the spring be with us!!
30.10.2014 at 17:21
HannesLL
Chevrolet Caprice Classic 1981
Kindlasti on uus esiklaas hea, enamasti pole neil hinnad võrreldes eestlaste muude lemmikautodega (Vag jne) üldsegi kallimad. Veidike uurimistööd erinevate kohtadevahel ja usun,et Sa ei kahetse kohe üldse. Tegemist on ikkagi väga ilusa ja ajalooga autoga,et ei tasu tal lasta ära surra.
30.10.2014 at 20:52
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic 1981   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.