register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2005 Cadillac SRX 4.6 AWD  
Poster Message
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Kuna talv tulekul ja millegiga polnud talvele vastu minna siis seekord otsustasin proovida pargimaasturit. Esimene Cadillac minu ameerika autode ajaloos. Loomulikult sai valitud V8, sest ega pisimootoritega ikka pole see õige. Vigu natuke on aga eks jõuab need enne talve ära kõrvaldada. Ees vajavad vahetust klotsid, kettad, 1 rattalaager ja amordid (amordid on muidugi need kõige kallimad, magnetvedelikuga). Taga klobisesid stabikapuksid mis said juba täna vahetatud. Mootoris 1 nukaandur annab viga ja katalüsaatorid on ebaefektiivsed. Aga muidu sõidab ilusti. Eks kindlasti tuleb veel mõni varjatud viga ka välja aja jooksul aga tundub, et suht heas korras auto. Mõni laenatud pilt ka:





____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
11.08.2012 at 20:36
Rein000
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
No näed, leidsid ka lõpuks õige margi üles ;)
11.08.2012 at 21:16
Maik
  
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Kas mingit head nippi sellest katalüsaatori ebaeffektiivsuse vastu ka on ? Reaalselt saab ju auto üle üv-st , samas mul endal ka põleb tuli... sama asja pärast.

aga 1100 eurine kati hind just ostma ei kutsu.. ja B sid vist hästi ei anna paigaldada.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.08.2012 at 21:42
trs200
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Katalüsaatori ebaefektiivsus peaks tuletatama tagumise lambda kaudu, ehk tuleb katalüsaator kokkuostu viia :) ja tagumine lambda elimineerida. Variante selleks on netiavarustes hulgim. Alustades vahejuppidest lambda ja summuti vahel ning lõpetades simulaatoritega.
11.08.2012 at 22:24
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
B osa katti annab panna küll aga tulemus jääb suht sama, umbes kord kuus paneb ikka tulukese põlema. Uuematel autodel ikka suht tundlikuks aetud see emissioni teema ja ma pole toimivat lahendust leidnud petmiseks ja et ka ülevaatuselt läbi läheks. 97 suburbanile sai küll petturid pandud ja töötab siiani ilusti. SRX'il on aga juba lairibalambdad nii ees kui taga. Peaks proovima seda vahejuppide teemat aga siis võib tekkida see effekt, et aju ei näe enam käivitades lambda voldimuutusi, kuna neid pole ja hakkab selle peale viga andma.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
12.08.2012 at 08:15
anryo
  
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Aga kui tagumine lambda esimese kõravale tuua? Samas, see ei anna mingit efekti siiski vist.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.08.2012 at 09:21
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Sai siis täna natuke nokitsetud, esipidurid nüüd ok ja rattalaager ka vahetatud. Muid kolinaid ei tuvastanud. Juurde avastasin tagakardaani vahepukil suure loksu kuna leevenduskumm pehmeks tambitud. See vist teebki põhja all tümaka kui kohalt vähe järsemalt kiirendada. Eks läheb remondinimekirja. Elektroonika vigadega pole veel saanud tegeleda aga need Otepääle sõitmist ei sega. Pühapäeval sai tehtud väike ring rapla maakonnas, umbes 250km ja kuluks tuli 11,9l sajale. Põhimõtteliselt see mis ka andmed annavad. Natuke oli seal sees ka linnasõitu ja möödasõite. Ma usun, et puhas maantekulu oleks siis kusagil 11 liitri tuuris. Tore väikeauto vahelduseks suurtele aga jõudu ikka on nii, et päris häbisse ei jää.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
14.08.2012 at 21:18
Ri-Q.
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Kuidas Dodgega võrreldes on? Kummaga mugavam sõita on? Dodge oli vist võimsam?

____________________________
REC
BB
14.08.2012 at 22:22
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
quote:
Ri-Q.: Kuidas Dodgega võrreldes on? Kummaga mugavam sõita on? Dodge oli vist võimsam?

No loomulikult Cadillac mugavam, kuigi eks uuemate vedrustus tegelikult minu meelest liiga jäik. Jõudu jah Magnumil natsa rohkem aga Cadil jälle peaülekanne aeglasem nii,et kiirendus suht sama tehaseandmete järgi. Ruumi sees enamvähem sarnaselt aga Cadi muidugi seest silmale ilusam vaadata.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.08.2012 at 11:19
Vanaisa
  
Moderator
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Vaatan et on mikimaa versioon - kas navi meie maad ka näitama saanud oled?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
16.08.2012 at 12:56
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
quote:
Vanaisa: Vaatan et on mikimaa versioon - kas navi meie maad ka näitama saanud oled?

See ikka puhas eurokas tagatuledest ju ka aru saada, mikiversioonil on üleni punased ja pilt vähe paha nurga all nii et tagaudukad ei paista välja. Naviga pole veel tegelenud aga dvd on kindalaekas kuigi Eestit seal eriti märgitud pole. Aga uuem plaat pidi olemas olema nii et tuleb miskine update teha ja peaks töötama.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.08.2012 at 15:25
Vanaisa
  
Moderator
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
jah vat, ei osanud seda tuld nii kaeda küll. Siis jah lihtne kui eurokas. Mind just huvitab, kas ka miki süsteemile öiroopa kuidagi söödavaks teeks (ilma makki-süsteemi vahetamata).
Kuidas sa sisse sinna mahud?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
16.08.2012 at 21:26
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
quote:
Vanaisa: jah vat, ei osanud seda tuld nii kaeda küll. Siis jah lihtne kui eurokas. Mind just huvitab, kas ka miki süsteemile öiroopa kuidagi söödavaks teeks (ilma makki-süsteemi vahetamata).
Kuidas sa sisse sinna mahud?

Makkidel tootja sama nii usa kui euro turu jaoks aga täpsemalt pead STEPSIDE käest uurima. Mul polnud vaja aga kuulda on, et pidavat saama kuidagi vist. Sees üllatavalt palju ruumi, tavaliselt mul kõigil autodel iste kõige taga aga sellel tuli ikka miskine 3-4 cm ettepoole tuua.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.08.2012 at 21:46
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Power camp siis möödas ja auto jälle 600km lisaks saanud. Võib öelda, et sõidab ka õliste esiamortidega väga mugavalt. Neljapäeval sai ka rooliasendi andur ära vahetatud ja ABS plokile softiuuendus tehtud ning sellega kadus ära ka vedrustuse aju viga mis ei näinud rooli asendit. 1 tagaratta ABS andur viskab vahetevahel villast ja aktiveerib tractioni. Loksu laagris pole ja kui juhtmestikus viga ei leia siis tuleb ka tagaratta laager vahetada. Siis jääb veel kardaani vahepukk ja esiamordid ning võib julgelt sõita korras autoga.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
19.08.2012 at 21:43
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Täna siis sai vahetatud tagaratta laager ja kui juba lahti oli siis ka pidurid üle käidud. Vähemalt täna proovisõitu tehes enam traction ei nokkinud sõidu vahele, et tundub korras olema. Paar päeva tagasi tegelesin kardaaniga ja selgus, et vahepukk peabki selline lobe olema aga ka viga sai üles leitud, mis kiirendades põhja alla tümpsus. Kunagi vist kusagil tagadifri simmerit vahetatud ja difri käbi otsamutter oli lahti ja käbi klobises difri korpuses. Mutter õige jõuga pingutatud ja klobin kadunud. Õlilekkeid pole kui mitte arvestada mootori õlijahutuse torusi mis kergelt higistavad. Mootor õli ei võta ja töötab ilusti aga tundub, et millalgi peaks mõtlema küünalde vahetuse, vaevalt seal keegi neid vahetanud on kui vahetusvälp on 160t km ja läbisõit 150t km. Kapoti amordid tuleks ka välja vahetada keski on sinna 20cm lühemad pannud nii, et kapott avaneb vaevalt 70-80cm.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
25.08.2012 at 21:50
Astro-97
  
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
nii..listi jäänud veel: 3 tolline tõste, tuledering vahetusse, kobedamad veljed, rauad ette.....midagi oli veel :D


ok, see sõbralik tögamine.. :) aga muidu ilusa pargika oled jah saanud.. julgem nüüd talvele vastu minna kah.

õnne uue liikuri puhul !!!

____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
26.08.2012 at 10:28
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
quote:
Astro-97: nii..listi jäänud veel: 3 tolline tõste, tuledering vahetusse, kobedamad veljed, rauad ette.....midagi oli veel :D


ok, see sõbralik tögamine.. :) aga muidu ilusa pargika oled jah saanud.. julgem nüüd talvele vastu minna kah.

õnne uue liikuri puhul !!!

Kusjuures velgede peale isegi mõelnud aga sel ju nii idiootlik poldiring (6x115), et isegi mikimaal neid velgi eriti pole. Rauad on ka hea mõte aga kui, siis miskised pisemad ümberringi, lihtsalt plastikuid kaitsma. Esimene alumine plastik on puruks sõidetud ja mul juba tellimuses aga uut ei tahaks talvel esimese jääkobaka otsa puruks sõita.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
26.08.2012 at 12:36
Soul
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Väga hea liikur! mul oli beebimootoriga variant ja uuema sisuga, aga kujutan ette et see 4.6 on 10x mõnusam veel. Uuema versiooni sisu on küll oluliselt paremaks tehtud, aga pole vanal ka otseselt häda miskit.

____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX
26.08.2012 at 14:48
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Täna siis lõpuks parandatud see mis põhja all tumpsus tugevalt kiirendades. Hüdrauliline mootoripadi oli võimsa mootori poolt puruks tõmmatud ja nii ta siis lasigi kiirendades mootori natuke viltu ja tegi tümaka. Uus padi all ja nüüd tõesti kõik ok. Esiamordid on ka USA'st siiapoole teel ja ehk saab paari nädala pärast alla. Peale amortide siis peaks olema kõik muu korrastatud ja eks tuleb siis esimest lund oodata (mitte, et ma seda tahaks) et neliveo mõnusi nautida. Talverattad vaja ka kriitilise pilguga üle vaadata 1 on suve jooksul tühjaks vajunud. Õnneks sain kaasa korralikud Continentali naelad originaalvelgedega nii, et vahetus vähemalt lihtne.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
08.09.2012 at 17:27
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Nüüdseks siis kogu auto üle käidud. Eile said ka uued esiamordid alla ja ees ka vaikus. Amortide vahetamisel selgus, et 1 amort oli miskil põhjusel ka kinni kusagil keskmises asendis. Eks sellepärast oli ka klobin auklikul teel kuna amort ei tahtnud liikuda vabatahtlikult. Õli oli muidugi mõlemast väljas aga samas gaas oli korralikult sees. Praeguseks siis aitab remondist ja tuleb sõitu nautida. Katalüsaatorite vahetus jääb ilmselt kevadeks kuna nad sõitu ei sega. Millalgi peaks talverattad ka üle vaatama aga ega vist enne viitsi kui allapaneku aeg on kätte jõudnud.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
30.09.2012 at 19:00
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Nädalase sõiduga ikkagi selgus, et ees ei ole siiski täielik vaikus. Õrn klobin ikkagi jäi eriti kruusateel sõites. Vaatasin siis täna veelkorra üle ja avastasin ka esistabika puksides pisikese lõtku. Ligipääs puksidele muidugi tõeline piin aga tehtud nad said ja sai kohe spetsiaalselt käidud kruusateel proovimas ja kõik on OK. Kuna esilogarid tuli ära võtta puksidele ligipääsemiseks siis sai samas ka esituledes gabariidid ära vahetatud kuna 4 pirnist põles ( õigemini vilkus kuna oli miskine hiina led pandud) ainult 1. Tagatules ka 1 led vahel põleb vahel mitte aga sellega vist pole miskit teha, selle 1 ledi pärast ei viitsi küll tuld lammutama hakata.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
06.10.2012 at 16:22
pimeroolis
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Kas neid ledisid üldse kuskil mujal tehakse kui hiinas. Nendega vahest tõesti jamasid. Olen siin ise vahest nikerdand veokitesse neid kabiini öö tausta valguseid. Viimasel ajal häda just nende moes olevate siniste ledidega. Juba päris mitmeid uuesti teinud, hakkavad vilkuma ja lõpuks kustuvad ära. Proovisin ka pinget maha võtta natuke suurema takistusega aga oluliselt kauem ei kestnud. Samas oma tööautos punased juba ligi 5 aastat kestnud. Ilmselt mingi aia taha läinud partii. Samas panin tähele, et paljudes tehase tehtud asjades muresid külmjoodistega, joodad üle ja võib toimima hakata. Ja näiteks veokites on katuse reklaampaneelis juba luminesentslambi asemel lediriba koostatud. Klassikaliselt 4 kaupa grupeeritud. Aga hakkasid läbi põlema, noh kukkus vilkuma ja lainetama niikui värvimuusika. Uurisin ükskord asja ja tuli välja ,et gruppide takisti arvestatud 24V peale...no tööpinge veokil kui mootor töötab aga 26-27V ja led teadupärast ülepinget ei kannata. Ja ega visuaalselt on suht raske selgeks teha kas led põleb ülepingega või normaalselt. Võtsin siis kätte ja vahetasin takistid ära ja toimib... No kujutan ette, et sinu autu tagatuli ilmselt mingi umbevalatud moodul...?, mille lammutamine ühe ledi pärast ei ole ehk kõige tehtavam, mõttekam lahendus. Ei tahaks muidugi uskuda, et nendes tehasetuledes nüüd pingega puusse on pandud.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
08.10.2012 at 10:15 1 edit. Last edited 09.10.2012 at 12:41 by pimeroolis
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
quote:
pimeroolis: Kas neid ledisid üldse kuskil mujal tehakse kui hiinas. Nendega vahest tõesti jamasid. Olen siin ise vahest nikerdand veokitesse neid kabiini öö tausta valguseid. Viimasel ajal häda just nende moes olevate siniste ledidega. Juba päris mitmeid uuesti teinud, hakkavad vilkuma ja lõpuks kustuvad ära. Proovisin ka pinget maha võtta natuke suurema takistusega aga oluliselt kauem ei kestnud. Samas oma tööautos punased juba ligi 5 aastat kestnud. Ilmselt mingi aia taha läinud partii. Samas panin tähele, et paljudes tehase tehtud asjades muresid külmjoodistega, joodad üle ja võib toimima hakata. Ja näiteks veokites on katuse reklaampaneelis juba luminesentslambi asemel lediriba koostatud. Klassikaliselt 4 kaupa grupeeritud. Aga hakkasid läbi põlema, noh kukkus vilkuma ja lainetama niikui värvimuusika. Uurisin ükskord asja ja tuli välja ,et gruppide takisti arvestatud 24V peale...no tööpinge veokil kui mootor töötab aga 26-27V ja led teadupärast ülepinget ei kannata. Ja ega visuaalselt on suht raske selgeks kas led põleb ülepingega või normaalselt. Võtsin siis kätte ja vahetasin takistid ära ja toimib... No kujutan ette, et sinu autu tagatuli ilmselt mingi umbevalatud moodul...?, mille lammutamine ühe ledi pärast ei ole ehk kõige tehtavam, mõttekam lahendus. Ei tahaks muidugi uskuda, et nendes tehasetuledes nüüd pingega puusse on pandud.

Ju seal miskine külmjoode on, sest vahel see üksik ikka põleb ka kuigi tuhmimalt. No aga praegu küll ei näe mõtet selle 1 ledi pärast tuld lammutama hakata. Ette oli jah keski pannud miskised hiina led gadariidi pirnid ja need tõesti ei kannata kuigi kaua auto küljes olemist.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
08.10.2012 at 19:07
pimeroolis
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Ja need olid sellised tavalise lambi sokliga aga ledid sisse istutatud. Meile toodi prooviks neid töö juurde, kuna neid tee peal kasutada ei tohtivat, siis mõte oli, et külmiku sisevalgustusena. Aga ka need kestsid kuu, kaks ja siis hakkasid osad ledid vilkuma ja kustusid lõpuks ära. Prepareerisin ka ühe kustunud versiooni huvi pärast ja oli ka see pinge teema seal, arvestatud 24V peale. Ja pidevat ülepinget välja ei kannata.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
09.10.2012 at 02:14
antennimees
 
2005 Cadillac SRX 4.6 AWD
Kuna talv läbi saamas siis seda autot enam vaja polnud ja läinud ta ongi. Selline pargikas ka siis järgi proovitud ja miskit hullu küll öelda ei ole. Talvel hätta ei jätnud ka väheke ekstreemsemates oludes aga eks sillalukud ja nelikveo valikvõimalused oleksid ainult plussiks kui nad olemas oleksid. Suvel siis jälle Magnumiga ja vahel ka BelAir'iga saab oma sõidud sõidetud.
Ilusat hooaja algust teistelegi.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
30.03.2013 at 21:51
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2005 Cadillac SRX 4.6 AWD  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.