register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chrysler 300C hoolduse arutelu   1 2 3  
Poster Message
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Tere,

Soetasin endale CHRYSLER 300CRD ,mure järgmine nimelt kostub mootoriruumist pöördeid tõstes mingit kahinat/sahinat ja see tuleb ühe lõdviku juurest, samuti on näha kerget õlileket. Lõdvik on vist katki. Kas keegi oskab öelda mis lõdviku/toruga tegemist on ja kas praegu tohib autot üldse kasutada ning millist mõju see hetkel mootorile avaldada võib kõige halvemal juhul!

http://www.upload.ee/image/2981354/lodvik2.jpg

Lõdvik/toru asub siis õlivarda juures ,kui asukoha suhtes küsimusi tekib! Ise kaldun arvama ,et tegu on karterituulutusvoolikuga.

13.01.2013 at 17:58 2 edits. Last edited 17.01.2013 at 05:19 by CHR 300C
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Ei saa pildist hästi aru aga karteri tuulutuse tihend ja turbo sisselaske tihendid vaheta nagunii kohe ära. Originaalid lähevad õliga kokkupuutel rabedaks ja siis jama majas. See tüüpviga ja tihendid tühise hinnaga.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
13.01.2013 at 20:11
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
http://www.upload.ee/image/2981968/lodvik1.jpg

Kas nüüd on paremini aru saada?
13.01.2013 at 20:45 1 edit. Last edited 13.01.2013 at 20:45 by CHR 300C
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Kui ma ei eksi, siis see karteri tuulutus ei ole. Karteri tuulutus jääb turbo sissevõtu juurde kohe.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
13.01.2013 at 21:07
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Kas neid tihendeid eelnevalt kontrollida ka saab visuaalselt ,äkki need on vahetatud?!
13.01.2013 at 02:10
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Turbo sissevõtul ja karteri tuulutused ka vist olid originaalid oranži värvi. Aftermarket omad musta värvi.
Kui inglise keel suus, siis viska pilk sinna foorumisse http://www.300cforums.com/forums/european-diesel-powered-300-models/ Seal masinat ja tema probleeme molekulideni lahatud.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.01.2013 at 09:44 1 edit. Last edited 14.01.2013 at 09:48 by ivoalaska
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Karterituulutus toru tihendit eraldi ei saa , koos toruga ja 200€ silberis ,turbo tihendid olid jah sümboolse hinnaga alla 20€.

Hetkel on jah tehase tihendid peal (oranzžid) kerge leke oli ka näha.

Saatsin varuosa keskuse kaudu päringu laiali ja ei torma kohe esindusse ostma ,ehk saab parema pakkumise
14.01.2013 at 22:04
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Kasuta siin foorumis searchi sama auto teemade kohta, seal veel kirjas mõned asjad mis peaksid tegema, mõned tüüpvead, mida parandada.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.01.2013 at 23:08
ziim_
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Saab ka ilma toruta - ostad nö. mersu tihendi. Nähtud-tehtud.
15.01.2013 at 08:10
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Ziim küsin mersu silberist siis karterituulutus toru tihendit?

Äkki on selle cooleri lõdviku tihend ka eraldi saada siis.. ülemiste silber väidab jälle ,et ei ole ,seega peaks lampi 2 tühise tihendi pärast 400€ maksma..

15.01.2013 at 22:17 1 edit. Last edited 15.01.2013 at 22:18 by CHR 300C
Maik
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Millised need tihendid siis on ?

Mersust pead küsima 2,7l mootori tihendit, sama mootor ilmselt leidub ka grand cherokee diisli peal jne..
Aga neil lihtsam, kui sarnase mootori vin kood kaasas on :)



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
15.01.2013 at 22:27 3 edits. Last edited 15.01.2013 at 22:34 by Maik
rivo09
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
Maik: Millised need tihendid siis on ?

Mersust pead küsima 2,7l mootori tihendit, sama mootor ilmselt leidub ka grand cherokee diisli peal jne..
Aga neil lihtsam, kui sarnase mootori vin kood kaasas on :)


2,7 siiski hoopis teine mootor (rida).300 Kasutab mersu 3,0 V6 mootorit.
15.01.2013 at 22:56
cam79
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
sama 3,0 merc on ka Grandil peal. Turbo õhulõdviku tihendi võiks ära vahetada kui ei taha üsna pea "Swirl engine" vahetust ette võtta. Mul juba üle elatud..


____________________________
Z28 79
jpm
15.01.2013 at 23:53
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
cam79: sama 3,0 merc on ka Grandil peal. Turbo õhulõdviku tihendi võiks ära vahetada kui ei taha üsna pea "Swirl engine" vahetust ette võtta. Mul juba üle elatud..



Kas sa pead silmas turbo sisselasketihendeid ? Need jah hetkel originaalid ja lekivad hästi kergelt ,sama on ka kartertuultuse tihendiga. Saatsin Mercedes silberautosse päringu kas on pakkuda karterituulutuse tihendit ,
turbo omad silberis 20€ ,igaks juhuks saatsin top/us partsi ka päringud ,ning samuti ameerika autosse.

Hea oleks kui saaks kellegi auto pealt vaadata kas seal cooleri toru otsas üldse käib tihend.. tundub ,et käib aga 200€ eest toru vahetama hakata ei ole väga pointi ,kui asi ainult tihendis. Teab keegi kust saaks erimöödus tiheneid või milline pood nendega tegeleb!?
15.01.2013 at 01:22 1 edit. Last edited 15.01.2013 at 01:28 by CHR 300C
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
cam79: sama 3,0 merc on ka Grandil peal. Turbo õhulõdviku tihendi võiks ära vahetada kui ei taha üsna pea "Swirl engine" vahetust ette võtta. Mul juba üle elatud..


Swirl mootorit saab edukalt ise remontida kogukuluga 2 eurot. Väljamaa Mersu ja Chrysleri foorumid õpetusi täis. Esinduses läheb Swirl mootori vahetus kuskil 400 euro kanti. Aga jah turbo õhuvõtu tihend vaheta kohe ära.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
16.01.2013 at 09:48
DevilDeVille
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
ivoalaska:
quote:
cam79: sama 3,0 merc on ka Grandil peal. Turbo õhulõdviku tihendi võiks ära vahetada kui ei taha üsna pea "Swirl engine" vahetust ette võtta. Mul juba üle elatud..


Swirl mootorit saab edukalt ise remontida kogukuluga 2 eurot. Väljamaa Mersu ja Chrysleri foorumid õpetusi täis. Esinduses läheb Swirl mootori vahetus kuskil 400 euro kanti. Aga jah turbo õhuvõtu tihend vaheta kohe ära.

see takistitrikk ei oma tõesti uudisväärtust, ka kodanik cam79 silmis mitte. samas kõnealune masuudipress toimib kõige õigemini ikkagi va swirl mootori abiga.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.01.2013 at 10:19
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Kusjuures minu masinal hakkas see Swirl mootor näkku panema suvel, tuled- viled armatuuris põlesid ja masin ei liikunud korralikult. Sai Silberis ja ABs diagnosti tehtud ja öeldi, et läheb vahetuseks. Enne seda mõtlesin, et proovin selle takisti pulli ära, mida väljamaa foorumites kasutatakse. Kakkusin torud ja Swirl mootori pistikud juba lahti ja taksitigi oli olemas aga mingil põhjusel ei pannud seda vahele. Vist mingi vajalik võti oli jalutama läinud ( sisemist kuuskanti mäletamist mööda läks vaja ). Puhastasin pistikud ja muud vidinad korralikult ära ja lappasin masina kokku tagasi. Ennäe imet kõik hakkas tööle. Minek oli võrreldes varasemaga oluliselt parem ja armatuurist hoiatustuled kadusid ära. Ptui, ptui, ptui ja liigub tänaseni ilma probleemideta.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
16.01.2013 at 11:30 1 edit. Last edited 16.01.2013 at 11:31 by ivoalaska
ziim_
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
CHR 300C: Ziim küsin mersu silberist siis karterituulutus toru tihendit?

Äkki on selle cooleri lõdviku tihend ka eraldi saada siis.. ülemiste silber väidab jälle ,et ei ole ,seega peaks lampi 2 tühise tihendi pärast 400€ maksma..



Jap. Samasugune oranz, nagu turbo otsas passiv, ainult väiksem. Peaks sobima suva 3L CRD päritolu.
Cooleritorude tihendeid ilmselt eraldi ei pakuta, kuid pead anda ilma kontrollimata ei julge.
16.01.2013 at 12:11
vvt
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Minu 2 senti üldisemalt teemast - turboautol, kui läbisõitu juba kah on - tuleks see turbotorustik kord aastas maha kruvida, kontrollida ja õlist ära puhastada (hea kui saaks intercooleri kah mõne aasta takka läbi pesta) ja korralikult - kui oma garaaz on, siis on see odav kindlustus kulukate üllatuste vältimiseks. Turboautol on sisselaskepoole korrasolek märksa elulisema tähtsusega kui vabahingaval (millega piirdub mingi lekketeema üldiselt mootori puterdamisega).

Teiseks pöörake tähelepanu karterituulutusele, eriti vidinale, mis õli eraldab. Enamasti näeb tehas ette mingi üliharva (nt 100 000 miili) puhastamise, mis jäetakse tegemata, kuna enamasti müüakse auto enne või lõpeb liising. Puhas karterituulutus on külmadega odav üllatuste vastane kindlustus (sinna kogunenud niiskust täis õli kipub tahkuma). Kui Eesti politsei sõitis kunagi massiliselt Opel Vectraga, siis oli esimeste külmadega neid autosid esinduse esine plats täis.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.01.2013 at 12:35
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Olin juba lootust kaotamas aga Ameerika autost sain kõige parema pakkumise ,isegi roolivarda tolmukate on eraldi saada, kuigi silber seda ei paku.

Kas keegi on mootori alumist osa (plokki) lahti võtnud ,nimelt on hermeetiku vahelt õli lekkima hakanud ,tundub ,et kunagi on vist midagi tehtud, sooviks selle uuesti tihendada, kas selleks peab käigukasti ka maha võtma või pääseb sellest mahukast protseduurist?

Turbo sisselaske ja karterituulutus tihendid lähevad vahetusse esimese asjana, ei tahaks hiljem halva üllatuse osaliseks saada.

Silla lasin ka korralikult üle loksutada kui mingi salapärane kolks on jäänud ,mis esineb just teravatel tee ebatasasustel ja aukudel aga mitte koguaaeg ,ei teagi ,mis see olla võiks...
17.01.2013 at 05:11
ivoalaska
 
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Selles teemas http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=39944 on ka kirjutatud mõned tüüpvead, mis peaksid varakult likvideerima.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
17.01.2013 at 09:48
CHR 300C
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Kas kellegi TPM elavnenud on ,seoses külmade ilmadega? Panin kõik rehvirõhud paika 2,4 standartne vist.. ja iga 10-15min tagant anna märku ,et kontrolli rõhke! 0,1 bar erinevust ja juba karjub ,samas mingi aeg sõiudad ,siis rehv soojeneb ja on jälle 2,4. Ei tea kas see peabki sedasi olema..

Mis kriuksuvate pidurite vastu aitab? Kettas on suht värske ,klotsid samuti alles vahetatud...
17.01.2013 at 00:21
Maik
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
2,4 on sul miinimum rõhk järelikult, pane siis normaalselt rohkem rõhku ikka mitte miinimumi. Vaevalt,et see 2,4 standartne on .

Minuarust need andurid ülerõhu peale ei karjugi vist. Ma panen enamasti sinna 2,8 kanti rõhke, raskete autode puhul.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.01.2013 at 00:45 1 edit. Last edited 17.01.2013 at 00:46 by Maik
ERAK
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
Mul on ka 2,4 ja ei ole mingit jama olnud ilmade jahenemisega seoses. Samas minu tädil siin on uuem Voyager ja selllel on igatalvine jama, et hakkab seda rehvirõhu tulukest vilgutama.

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
17.01.2013 at 01:19
vr_
  
Chrysler 300C hoolduse arutelu
quote:
CHR 300C: Kas kellegi TPM elavnenud on ,seoses külmade ilmadega? Panin kõik rehvirõhud paika 2,4 standartne vist.. ja iga 10-15min tagant anna märku ,et kontrolli rõhke! 0,1 bar erinevust ja juba karjub ,samas mingi aeg sõiudad ,siis rehv soojeneb ja on jälle 2,4. Ei tea kas see peabki sedasi olema..

Mis kriuksuvate pidurite vastu aitab? Kettas on suht värske ,klotsid samuti alles vahetatud...
Vanasti oli rehvirõhk peale kirjutatud külmana. Võibolla mälu petab küll.

____________________________
Imperialist 71
17.01.2013 at 01:59
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chrysler 300C hoolduse arutelu   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.