register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : HP Tuners aju tuunimine.  
Poster Message
anryo
  
HP Tuners aju tuunimine.
Kas on kellegil selline aparaat soetatud või soovib keegi kampa lüüa ja osta?
499.- USD eest saab tuunida näiteks 4tk LS1 mootoriga autot.
http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
09.02.2013 at 11:45 1 edit. Last edited 09.02.2013 at 11:46 by anryo
VeixES
 
HP Tuners aju tuunimine.
Maik omab seda. Vaja auto jaoks siis 1 litsents ise osta. (tal need 2 kaasa tulnud otsas kui ma ei eksi).
Põhiprobleemiks on seni olnud, leida eestist kes oskab auto ka seadesse panna.
Plaanid GTO-d järele aidata?

____________________________
GTO '04
09.02.2013 at 12:07 1 edit. Last edited 09.02.2013 at 12:10 by VeixES
hents99
  
HP Tuners aju tuunimine.
Milles see Eesti seadistajate probleem siis väljendub? Kas ei oska selle programmiga miskit teha või tuleb probleeme mootorite tundmisega?

Progetavate ajudega sõitvaid (ja hästi sõitvaid) autosid on omajagu palju. Tasub selle foorumi kontekstist (Karpa in, sissepritse out) kaugemale näha.
Progeaju puhul on mõistagi tööd rohkem, kui 2 tabeli õrnalt ringi tegemine.

Aga ju siis ameerika rauale sobivad vaid üle lombi tegijad.

Ilmselt on asi suhtumise küsimus. Nagu ka enamus mootoritega tehtavad tööd viiase Soome näiteks, mis sest, et meil on ka oskajaid. Pigem vaadatakse oma mätta otsast - kui mina ei oska, siis ei oska keegi.

Aga edu!

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
09.02.2013 at 12:38 1 edit. Last edited 09.02.2013 at 12:39 by hents99
VeixES
 
HP Tuners aju tuunimine.
hents99, keegi ei ole siin rääkinud progeajudest(vems jms). Nende erinevate ajude seadistajad(ja ka häid) on eestis küll.
Soovides eestist leida aga ls1,ls2,ls3 jne originaalaju seadistajaid on seni olnud üpris võimatu. Tavaliselt minnakse üle kohe mõnele progeajule(Fast jms).
Kui sa tead jagada kontakte, kellel on kogemusi ja saavad oma tööle garantii anda siis oleks väga tänulik.



____________________________
GTO '04
10.02.2013 at 11:47
Maik
  
HP Tuners aju tuunimine.
Mul on see tõesti olemas ,lisaks veel PRO versioon kuhu saab otse ühendada nt. Wideband lambdat ja töötab ka stand-alone loggerina . Muidu vette puhul pidi häkkima,et seda wb signaali sinna ekraanile jooksma saada.

1 auto litsents maksab edaspidi 100 usd ehk vin koodi põhine riistvara.

Probleem tõesti on et ega keegi selle otseselt eestis väga kokku puutnud ei ole...
ise olen neti abil seadistanud ja targemad foorumlased aidanud kaugelt maalt. Soomes on teadjaid küll,tehakse ka koolitusi .

Olemas on ka tunersi õpetuse dvd... mida netist ei saa.

Ja hents , ilmselt progeajudega tegelejale seal midagi rasket tõesti ei ole,aga eelnevalt on vaja programm ja selle logimisvõimalused endale selgeks teha - siiani
eestist sellist inimest ei ole. Ise olen ka piisavalt vähe sellega tegelenud,et ennast asjatundjaks pidada. Ja kui koguaeg ei tegele,lähevad asjad meelest ära.

Iga aastane probleem mul :P Ka nüüd suvel vaja jälle hakata idle air speede ja asju seadistama,lisaks suuremaid pöördeid. Ei ole õnnestunud endal mul näiteks
1000-1200rpm vahelist ala sujuvaks saada, millegipärast. Ja kütust läheb ka muidugi palju kompamisi seadistades :P

Kuigi ma anryo ei saa aru miks sina seda vahid,sul pidi ju see FAST aju vms tulema ? Ma arvan,et odavam on minukäest tunerit laenata,kui osta. 500 -le lähevad ju ka maksud ja transa juurde. Mina olen seda laenanud driftiautode ls2 mootorite Immo eemaldamiseks :)

Autode nimekiri mida tuunida saab on ikka palju rohkem http://www.hptuners.com/products/vcmsuite_vehicles.php


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
10.02.2013 at 11:49 5 edits. Last edited 10.02.2013 at 11:59 by Maik
hents99
  
HP Tuners aju tuunimine.
quote:
VeixES: hents99, keegi ei ole siin rääkinud progeajudest(vems jms). Nende erinevate ajude seadistajad(ja ka häid) on eestis küll.
Soovides eestist leida aga ls1,ls2,ls3 jne originaalaju seadistajaid on seni olnud üpris võimatu. Tavaliselt minnakse üle kohe mõnele progeajule(Fast jms).
Kui sa tead jagada kontakte, kellel on kogemusi ja saavad oma tööle garantii anda siis oleks väga tänulik.




Ok, seda küll.

Minu küsimus oligi selles, et kas keegi ei oska väidetavalt seepärast, et ei saa programmist aru või teine variant.

Nüüd kui saime vastuse, et seadistajaid jagub, tekib küsimus, kas programm on nii võimatu, et seadistajad ei saa tast aru.

Ma pole ise ka originaalaju kunagi seadistanud ega programmi näinud, aga lingist nähtu oli justkui süüte- ja küttetabelit meenutav.

Ajude puhul pole eriti vahet, mis ta on. Neil on eesmärk anda sädet ja pritsida kütust. Ja seda õigel ajal.


Lairiba lambdat saab lihtsalt vaadata kõrvalt ja muuta vastavalt kütusetabelit. Aga progeaju ongi seepärast, et seal ühes karbis oleks kõik vajalik olemas.


Kas seadistamine käib sõidu ajal või tehakse seda toas arvuti taga, kiip kontrolleris? Kui esimene, siis on asi lihtne. Kui teine variant, siis on tegemist väga kehva lahendusega, sest ta võtab väga palju aega ja pead õnnele lootma, et nüüd saigi hea.


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
10.02.2013 at 22:24
anryo
  
HP Tuners aju tuunimine.
Väga tore! :)
Siis hakkame tuunima! Mul on seda vaja GTO jaoks, mitte Cudale. Helistan sulle homme.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
10.02.2013 at 22:46 1 edit. Last edited 10.02.2013 at 22:48 by anryo
Maik
  
HP Tuners aju tuunimine.
Logida saab sõidu ajal ja ei imestaks kui 2004a gto-d tunnistaks ka realtime muutmist, vähemalt 2000+a corvette ecud seda võimaldavad. Mina pean seisva autoga
30 sekundit flashima ajus muutused üle.


Tegu on väga komplekse logimise ja kõikide võimalustega programmiga,kõige aluseks on logimine ja seejärel vastavate korrektuuride sisse viimisega.
Selleks on programmis palju võimalusi. Noh,üldjoontes on lihtne eksole :-)

süüte ja küttetabeleid on seal ajus piisavalt,lisaks kõiki muid tabeleid ja kordajaid ja muutujaid . Progeaju võib lihtsam olla :)

Aga ma asun ajaviiteks Singapuris preagu,et see laenamine jah, keerulisem. Saab küll kuidagi. Veixi kaudu nt.
Mida sa seal tuunida tahad stock autol muidu ?




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.02.2013 at 16:04 1 edit. Last edited 11.02.2013 at 16:07 by Maik
anryo
  
HP Tuners aju tuunimine.
Mida muuta? No mingi Diablospordi tuuner annab juba +20HP juurde ja parandab response'i - kui dynos üle käia tuuneriga, peaks nagu veelgi parem saama ju? Seal annab ju kasti shiftpoint'e ka regullida eks? Noh ja nitro shoti ajal võiks ju ka äkki natuke midagi sättida ehk? Või sa arvad, et pole pointi üldse?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
11.02.2013 at 19:11
Maik
  
HP Tuners aju tuunimine.
Peaks saama AT kasti asju muuta - mul kogemusi pole manuaali tõttu. Igastahes AT tunemine maksab usas märksa rohkem,kui mootori oma. Ilmselt on rohkem tarkust vaja .

Teoorias peaks ju saama agressiivsemaks muuta mootorit natuke. hptunersi ja corvetteforum.com ja mingi gto omades ilmselt infot leidub piisavalt,stock moto modimisel.
Arvan,et mingit väga erilist vahet muidugi õhust ei tule :)




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
12.02.2013 at 13:21
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : HP Tuners aju tuunimine.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.