-Päätettiin että Suomen Finaalikilpailun yhteydessä ajetaan Viron mestaruus sarjan (Estonia Drag Racing Championship) finaalit. Finaalit ajetaan 31.8-1.9 eli la ja su ilman yökisaa.
-Päätettiin että Suomen Finaalikilpailun yhteydessä ajetaan Viron mestaruus sarjan (Estonia Drag Racing Championship) finaalit. Finaalit ajetaan 31.8-1.9 eli la ja su ilman yökisaa.
This is correct information, however, this so new info that there is no details yet. It will be available asap.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
BHRA Finals 2013 in Finland?http://www.bhra.ee/register/?page=25&race_id=27&
Not too many participants yet. Not all are signed up there also.
BHRA and others are doing there best at the moment to make it happen.
01.08.2013 at 13:28
1 edit. Last edited 01.08.2013 at 13:41 by kristohd
BHRA Finals 2013 in Finland?Kust oleks võimalik Soome tehnilisi nõudeid saada? Hetkel õhus küsimus, kas Eestikate jaoks mõeldud mööndused - näiteks imelikus kohas asuv veoaas, aku kinnitus, roostesed tikkpoldid ratastel, boksis auto alla tekkiv õlitilk jms - läheb Soome tehnilisest läbi.
quote:gets: *imelikus kohas asuv veoaas,
*aku kinnitus,
*roostesed tikkpoldid ratastel,
*boksis auto alla tekkiv õlitilk
Peab olema, suuruse/tugevuse kohapealt ei vinguta.
Diameeter ja keerme ulatus vaid(M12 keermel peab mutter poldi peal istuma 12+mm).
Stardis ei tohi, boksil peab nagunii kate all olema. http://fhra.fi/fi/drag+racing/saannot/
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
BHRA Finals 2013 in Finland?Jep, leidsin üles jah.
Lisaks on üldistes reeglites järgmised asjad, mis minule uudis:
Jahutusvedelik - ainult vesi Kütusevoolikud - metallist või metallrüüga (midagi lubati veel aga sellest ei saanud aru) Kardaanirõngas - alla 13,99 slikkidele ja alla 11,49 tänavarehvile Istme kinnitus - põhjale on arusaadav aga tagant kinnitusest ei saanud enam aru Tulekustuti boksis - 6kg, auto kohta ei olnud öeldud
Kiivrid - kas Soome lubab aegunud homologeeringut?
Sõiduriided - lisaks pikkadele varrukatele peab olema nahksed jalavarjud ja nahkkindad
Mis juhtub, kui tumedalt toodud tingimused ei ole täidetud? Ei viitsi üheks võistluseks küll mingeid suuri muudatusi või kulutusi tegema hakata.
BHRA Finals 2013 in Finland?kas need tingimused rakendatakse näiteks ainult osalemaks Soome klassis (Sportsman, millest mineku korral võtaks osa küll), aga EMV klassid on ikka oma reeglitega kuna ei ole ära märgitud, et reeglid ainult osalemaks kodumaa pinnal vms.
quote:gets:Mis juhtub, kui tumedalt toodud tingimused ei ole täidetud? Ei viitsi üheks võistluseks küll mingeid suuri muudatusi või kulutusi tegema hakata.
Kui hakataksegi vaatama siis järgmiseks korraks pead korda tegema. That`s it. Sina oma autoga küll ei pea millegi pärast muretsema.
BHRA Finals 2013 in Finland?Üritus oli väga hea Laupäeval ilm oli mõnus ja suht kuiv. Tempetatuur oleks võinud olla vähe parem, kuid polnud hullu.
Pühapäeva hommikul hakkas kell 6 sadama ja ühtegi starti ei toimunud.
Mina sain vähemalt laupäeval rajal kätte, mida läksin püüdma.
BHRA Finals 2013 in Finland?Üritus oli tõesti ülilahe, kuidagi väga sobiv seltskond sattus kokku seekord...
Ürituse olulisemaid hetki iseloomustavad märksõnad minu jaoks:
Enda isiklik uus rekord 7.58
Arnoveri isiklik rekord 8.8
Jevgeni ja Sami ÜLIkõva uus rekord 8.1
Jussi mootori häving, loodan et uueks hooajaks kõik korras!
Diskokeraga VKMi telgi transformeerimine eestlaste nightclubiks
Fog'i appearance peojärgsel hommikul
Vihm
Õnne kõigile 2013 meistritele ja auhinnalistele!
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
BHRA Finals 2013 in Finland?Palju õnne kõigile, kes suutsid nende kahe stardiga teha seda, mille järgi tulid! Lisaks oli suurepärane võimalus näidata Soomlastele Eesti ilusaid naisi, kiireid autosid ja suurepärast oskust panna keset tühja platsi püsti korralik pidu, kuid samas jäädes soliidseteks
Kui võistlusest endast rääkida, siis oli see kuidagi FHRA raha kokkuhoiu maiguga ja hoolimatta suurest hulgast võistlejatest ei tehtud laupäeval ajasõite pikemalt ja pühapäeval anti alla selgelt liiga vara, mis on eriti tihti juhtunud just sellel aastal. Mitteametlik info ütleb, et siis kui võistlus katkeb vihma tõttu, siis ei pea FHRA maksma Alastaro raja renti, kuid meil võistlejatel on sügavalt savi, sest meie kulud ei kao kuhugi
Aga suurele ebaedule vaatamatta tuli VKM Racing team Soomes SPS klassis 2013 aastal 3 kohale!
Suured tänud toetajatele, fännidele ja võistlejatele !
Näeme erinevatel Euroopa radadel juba 2014
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
quote:rice burner: Lisaks oli suurepärane võimalus näidata Soomlastele Eesti ilusaid naisi, kiireid autosid ja suurepärast oskust panna keset tühja platsi püsti korralik pidu, kuid samas jäädes soliidseteks
BHRA Finals 2013 in Finland?Pole midagi öelda, väga kõva kogemus ja ka igatpidi fun nädalavahetus oli. Usun et häbisse ei jäänud, autod arvestatavalt kiired ja ka veidi teistsugused. Meie eesmärk oli seekord kogemuse saamine ja erinevate asjade testimine, seadistamine jms ning tulemust lootsime 8.5-8.6 ja 270-275. Tulemuseks saime 2.stardi järel kirja - 8.11@273, mis on 1.5sek parandust! Arvestades mootori suurust/tüüpi ja startide arvu (6+2 selle setupiga) oleme hetkel loomulikult väga õnnelikud, kuid sellega auto arendus ei peatu. Kõigi nende aastate järel on feeling fantastiline.
Rada oli seal väga hea ning tõsiselt kahju, et ilm ei lubanud rohkem proovida. Võibolla oleks isegi saanud kõrge 7 ka vormistatud. Kuid see polegi hetkel enam oluline, kuna teame väga hästi milles hetkeprobleem seisneb ning kuipalju on vaja jõudu juurde et sõita soovitud 7.5sek piirile.
Lisaks sai vesteldud paljude kohalike inimeste ja tiimidega, nähtud Erkki "vana" mootorit esimootoriga dragsteri peal, Eestit korduvalt külastanud Timo Lahtit Fiat127`ga jne jne.
Õnnitlused Veljole ja Andresele rekordite puhul, tänud kõigile eestlastele hea seltskonna eest!