register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird 5.0   1 2  
Poster Message
brenner
Pontiac Firebird 5.0
Sai endale kolm aastat tagasi soetatud antud f-body. Auto on suures osas originaal konditsioonis ja väga heas korras.

06.08.2013 at 16:41 1 edit. Last edited 01.08.2014 at 14:08 by brenner
newton
 
Moderator
Pontiac Firebird 5.0
Ilus - nagu heas korras 3gen Fire ikka :) '88 või '89 umbes ja järelikult TBI? Kus kandis liigub?
06.08.2013 at 21:42
brenner
Pontiac Firebird 5.0
Tekkis vajadus informatsiooni järgi, kes Eestis teevad korralikke väljalaske süsteeme? Hetkel oleks plaanis asendada originaal väljalase flowmaster series 10 püttidega. Loodetavasti keegi teab kedagi, kes osakab sellist tööd teha.
07.08.2013 at 10:06
R.Ott
 
Pontiac Firebird 5.0
Lihtsalt küsimusena - kas masinal olid alul torud küljelt välja?

Edit.
Ei viitsi vanu fotosid tuhlama hakata, et masin ja number kokku viia. Laisk noh :)

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
07.08.2013 at 10:09 1 edit. Last edited 07.08.2013 at 10:10 by R.Ott
brenner
Pontiac Firebird 5.0
quote:
newton: Ilus - nagu heas korras 3gen Fire ikka :) '88 või '89 umbes ja järelikult TBI? Kus kandis liigub?

Täitsa õigus masin on aastast 1989. Suuremas osas ajast liigub Tallinnas.
07.08.2013 at 10:11
brenner
Pontiac Firebird 5.0
quote:
R.Ott: Lihtsalt küsimusena - kas masinal olid alul torud küljelt välja?

Edit.
Ei viitsi vanu fotosid tuhlama hakata, et masin ja number kokku viia. Laisk noh :)

Minu masin on originaalis olnud vist terve oma eksisteeriva aja, kuid olen Tallinnas korra isegi seda firet näinud, millel on torud küljelt välja toodud.
07.08.2013 at 10:17
Olds
  
Pontiac Firebird 5.0
quote:
brenner: Tekkis vajadus informatsiooni järgi, kes Eestis teevad korralikke väljalaske süsteeme? Hetkel oleks plaanis asendada originaal väljalase flowmaster series 10 püttidega. Loodetavasti keegi teab kedagi, kes osakab sellist tööd teha.
Tere, võta meiega ühendust. Võime ehitada väljalaske süsteemi ja rikastada selle Spintech summutitega

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
07.08.2013 at 10:56
Vanaisa
  
Moderator
Pontiac Firebird 5.0
Olds, inimene tahab Flowmastersit, miks sa pead enda reklaami siia toppima? Et äkki läheb liimile?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.08.2013 at 10:01
Olds
  
Pontiac Firebird 5.0
quote:
Vanaisa: Olds, inimene tahab Flowmastersit, miks sa pead enda reklaami siia toppima? Et äkki läheb liimile?
See on pakkumine,mitte sundlus Ain ning pakkumine süsteemi väljaehitusele koos meie müüdava tootega.Ja inimene kirjutas,et on plaanis Flowmaster...Spintech pole meie maal veel palju levinud kuna aastaid on siia toodud rahva seas levinud Flowmasterit.Pakkusin välja omaltpoolt toote,mida maale toome,mida oleme müünud edukalt ja mis kindlasti pole omadustelt halvem kui Flowmaster.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
08.08.2013 at 10:28 1 edit. Last edited 08.08.2013 at 10:31 by Olds
vvt
  
Pontiac Firebird 5.0
Kisuvad omavahel, aga keegi ei räägi asjast.
Flowmasteri vms pütid on "dengi na veter", see mootor reageerib märksa elavamalt pikkadele headeritele:)


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.08.2013 at 16:42
brenner
Pontiac Firebird 5.0
Tulemuseks peaks olema Flowmaster series 10 omane lõrin, sellest ka selline soov.
Kui aus olla ma arvan, et siis sinna võib panna mis tahes väljalaske... mootor on ikka sama uimane. Need mõned hobused, mis sealt juurde tulevad seda autot madalalt lendevaks ikka ei tee.
19.08.2013 at 17:31
brenner
Pontiac Firebird 5.0
On plaanis lähiajal väljavahetada olemas olev õhufiltrikopsik uue edevama vastu. (Võiks olla midagi sarnast nagu all toodud pildil) Oskab keegi sooovitada, milline oleks olemas olevatest parim sellele mootorile.



Huvitav kas selliseid asju Eesti turul kasutatuna ka liigub ning mis võiks olla selliste hinnad...




Vahepeal sai vahetatud originaal käigukastipadi perfornace vastu. Tagasilda sai uus õli ja see nädal peaks tulema kohale ka uus pendelhoob. Ühesõnaga võibolla saab see suvi sõida ikka rohkem kui praegused 10km.

Lisaks tekkis, kas kellelgi aimu, milles võib olla viga, et külmalt käima pannes gaasi andes jääb gaas peale ja sõitma minnes pole vajagi gaasi panna kuni mootor pole soojaks läinud. Auto sõidab (50km/h) gaasi vajutamata.

Oleks veel vaja leida juhipoolse tuleklapi juhtmoodul.
26.08.2013 at 15:40 6 edits. Last edited 26.08.2013 at 17:37 by brenner
anryo
  
Pontiac Firebird 5.0
Kas see pole siis edev piisavalt? Mis sel uuel on? Sinised led'id või? ;) :devil

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
26.08.2013 at 15:41
brenner
Pontiac Firebird 5.0
quote:
anryo: Kas see pole siis edev piisavalt? Mis sel uuel on? Sinised led'id või? ;) :devil

Parandsin oma vea, olemasoleva pildi tõin näiteks, millist sooviks originaal kopsiku asemele :D
26.08.2013 at 15:43
brenner
Pontiac Firebird 5.0
Huvitav kas selliseid asju Eesti turul kasutatuna ka liigub ning mis võiks olla selliste hinnad...



Lisaks tekkis küsimus, kas kellelgi aimu, milles võib olla viga, et külmalt käima pannes gaasi andes jääb gaas peale ja sõitma minnes pole vajagi gaasi panna kuni mootor pole soojaks läinud. Auto sõidab (50km/h) gaasi vajutamata.

Oleks veel vaja leida juhipoolse tuleklapi juhtmoodul.
29.08.2013 at 09:24
vvt
  
Pontiac Firebird 5.0
Selline asi 5.0 seeriamootori otsas on kahtemata "all show no go". Samasse kategooriasse kuulub ka teema alguses olev kroomitud, kapotialust tulist õhku ahmiv õhufilter.
Kõige parema eur/hp suhtega asi oleks ilmselt seeria õhupuhasti säilitamine ja selle kaudu tulisest kapotialusest vähema hõreda õhu ahmimine.
See on tüüpiline eurotjuuningu nolkide leiutis, kus korralik plastmassist õhutorustik ja filter asendatakse kapotialust kuuma õhku võtva "tjuuningfiltriga".

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.08.2013 at 15:16 1 edit. Last edited 29.08.2013 at 15:18 by vvt
partel
  
Pontiac Firebird 5.0
quote:
brenner: Huvitav kas selliseid asju Eesti turul kasutatuna ka liigub ning mis võiks olla selliste hinnad...



Õhukoguri võtmesõnaks on "Hilborn".
quote:

Lisaks tekkis küsimus, kas kellelgi aimu, milles võib olla viga, et külmalt käima pannes gaasi andes jääb gaas peale ja sõitma minnes pole vajagi gaasi panna kuni mootor pole soojaks läinud. Auto sõidab (50km/h) gaasi vajutamata.


Mis tühikäiku puutub, siis arvatavasti jääb külmkäivitus peale, toksa korraks gaasipedaali, äkki aitab.



____________________________
_
29.08.2013 at 21:20
DevilDeVille
  
Pontiac Firebird 5.0
quote:
vvt: Selline asi 5.0 seeriamootori otsas on kahtemata "all show no go". Samasse kategooriasse kuulub ka teema alguses olev kroomitud, kapotialust tulist õhku ahmiv õhufilter.
Kõige parema eur/hp suhtega asi oleks ilmselt seeria õhupuhasti säilitamine ja selle kaudu tulisest kapotialusest vähema hõreda õhu ahmimine.
See on tüüpiline eurotjuuningu nolkide leiutis, kus korralik plastmassist õhutorustik ja filter asendatakse kapotialust kuuma õhku võtva "tjuuningfiltriga".

Tuleb 100% nõustuda.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.08.2013 at 08:10
Maik
  
Pontiac Firebird 5.0
see "tuline kapotialune on mingid eesti ulmejutud" minuarust , niipalju kui ma eestis autofoorumites surfanud olen, ehk mingi 10 aastat , siis umbes tugev 80% inimesi jahub tulisest kapotialusest.

Ei viitsi küll netist otsida aga ilmselt käib arutelu mingi 5hp ümber mis on samahea kui võta 2kg alla ja on sama tulemus. Ehk hommikul käi wc-s ära.
Enamus selle jutu ajajad vist kiirendavad kohapeal,kus õhk on liikumatult ümber mootori ja auto ei liigu sentimeetritki + auto ei tarbi eriti õhku.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
30.08.2013 at 01:35 8 edits. Last edited 31.08.2013 at 09:43 by Maik
DevilDeVille
  
Pontiac Firebird 5.0
Jutt siin lihtsalt sellest, et pole vaja niigi jõuetut asja veel jõuetumaks teha vabrikuõhuvõtu kaotamisega. Nagu ka kõigi muude kuumade kapotialuste kaasuste puhul.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.08.2013 at 02:48
BlueStang
 
Pontiac Firebird 5.0
quote:
brenner: On plaanis lähiajal väljavahetada olemas olev õhufiltrikopsik uue edevama vastu. (Võiks olla midagi sarnast nagu all toodud pildil) Oskab keegi sooovitada, milline oleks olemas olevatest parim sellele mootorile.





Sellise filtri juurde peaks käima kõrgendusega nn kahekordne või kahekihiline kapott, mis välisõhku sisse võtab.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
31.08.2013 at 11:13
vvt
  
Pontiac Firebird 5.0
quote:
DevilDeVille: Jutt siin lihtsalt sellest, et pole vaja niigi jõuetut asja veel jõuetumaks teha vabrikuõhuvõtu kaotamisega. Nagu ka kõigi muude kuumade kapotialuste kaasuste puhul.

Küse pole tegelikult ainult kuumas õhus, vaid ka õhufiltri pindalas, mis mootori cfm-iga matemaatilises seoses on. Näiteks raamatus "How to build and modify Chevrolet big block engines" on see valem ka ära toodud. Minu oma on maal, kui kellelgi käepärast, siis pritsige see valem siia. Nende õhufiltrite swappimine annab tulemusi siis, kui valmistajatehas on suures kokkuhoiutuhinas millegagi mööda pannud (loe filtri cfm liiga väike). See kroomfilter tekitas oma mõõtudega küsimus (võimalik, et peale kontrolli ma võtan oma sõnad vabanduste saatel tagasi). Juhime tähelepanu, et see filtrivalem kehtib siis, kui mootor peab sealt ise õhku läbi imema. Kasutades mingit sõidutuult ja liikumise ülerõhku tarvitavat asja on muidugi olukord kohe teine (see seletab ka, mis see "scoop" nii väike saab olla.

Kui olemasolev filter OK mõõtmetega on, siis suure modimiskihu saab rahuldada nii, et osta sinna sisse kergemini hingav puuvillane element, kuid sellega peaks tolmustel teedel ettevaatlik olema (vähemalt enda auto õhutorust avastasin hiljem midagi klapilihvimise pasta laadset, mis koosnes siis arusaadavalt õlifiltri õlist ring filtrist läbi pääsenud tolmust).

Antud masina õhuvõtt on küll täiesti OK-lt lahendatud, ilma suurema kapoti lõikumiseta midagi sama head on keeruline välja mõelda, tuleks lihtsalt kontrollida, kas antud õhufilter oma suurusega pole vahest kantud mõnest GM-i ökonomistide ratsimise üritusest ja kui see OK on, siis mitte remoda töötavat asja:)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.09.2013 at 14:26 2 edits. Last edited 02.09.2013 at 14:31 by vvt
rnx69
 
Pontiac Firebird 5.0
Thirdgen.org-is päris palju asjalikku juttu TBI modimisest. Õhuvõtu koha pealt seda originaalfiltrit peetakse parajaks ikalduseks ja mitte filtri pindala, vaid õhuvõtuava suuruse pärast. Suhteliselt popp asendusmaterjal on kahe õhuvtutoruga analoogne õhupuhasti, kuna aga need suhteliselt haruldased, siis topitakse ka lahtisi filtreid. See 2-3 jõudu, mis sinna kuuma õhu tõttu kaotsi lähevad selle kone puhul erilist taganutmist nüüd küll ei vääri. Vahet pole, kas neid hobuseid on seal 170 või 165, mõttetult kohitsetud on see tehasekone nagunii :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
04.09.2013 at 20:36
vvt
  
Pontiac Firebird 5.0
Pildil paistab see korpus nagu plekist olevat, kui see nii on, siis pole sinna eriline teadus see teine õhunina keevitada.
Kui natuke nüüd järgi mõelda, siis tundub jah, et see sissevoolutoru on kahtlaselt pisikese auguga.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.09.2013 at 15:16
brenner
Pontiac Firebird 5.0
Tänud huvitava lugemismaterjali eest thirdgen.com lehe näol.

Hetkel on kaks vastandlikku mõtet peas:
1. Hoida firebird võimalikult komplektsena ja teha väikseid muudatusi a'la õhufiltrivahetus ja väljalaske uuendus.
või
2. Eesmärgiks ehitada auto kuni 500hj.

Ise pigem kalduks nr2 variandi poole, sest sai sõidetud venna Firebird Formula LT1-ga, millel on manuaalkastiga (http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=37769) ning tunda, et autol on ka reaalselt jõudu peale V8 hääle, sest need eelnevad aastad olen ma juba piisavalt V8 heli kuulanud, kuid kas valida ümber ehitatavaks olemas olev Firebird või pigem on see selline "raha tuulde loopimine", et lihtsam oleks leida endale uus auto, mille ehitamine oleks tunduvalt mõistlikum.

Õhufiltri osas:
Õhufiltrikopsik on tõesti plekist seega peaks saama sinna saama teha teisele poole samasuguse õhuvõtuava, mis hetkel on täiesti arvestatav mõte.
Samas nii palju kui ma olen eestis firesi näinud siis paljudel on just need euro tuning kroom õhufiltrid ja keegi pole väga kõvahäälselt foorumis sellest kurtnud.

Möödunud nädalal sai autol ära vahetatud käigukastipadi ja pendelhoob.
Täiesti sõnatuks võttis mind see, et miks tehakse selliseid ühe hooaja käigukastipatju. Kastipadi oli täiesti ära murenenud. Nüüd siis sai pandud performance padi, mis loodetavasti peab rohkem vastu kui järgmise hooaja.
Teiseks plaaniks oli minna nädalavahetusel sillastendi, mis aga langes ära, sest teeninduse härrad ütlesid, et pendelhoop on kõver. Sai siis ruttu tellitud uus, kuigi ise neid võrreldes tundus vana pendelhoob vägagi viisakas.
11.09.2013 at 16:21 1 edit. Last edited 11.09.2013 at 16:22 by brenner
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird 5.0   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.