register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : '78 Chevy Camaro   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
Saatuse tahtel suurenes minu tagasihoidlik autopark veel ühe sõbrakese võrra ja seda puhtalt tänu Alo'le (Autodusa).
Kui nüüd päris aus olla, siis just Alo pärast, kes tõmbas üle aasta tagasi mul sae käima selle Camaroga, ostsin ma suure vihaga omale rahustuseks '69 Chevy Nova, kahjuks ei andnud hing rahu ja oli ikka Camaro't ka hädasti vaja.

Pilli täpsem ajalugu on hetkel veel selgitamisel, küll aga on teada, et '90date alguses taris selle USA'st siia Robert Krimm, kes olevat ostnud ainult mootori aga saanud räbala kere kaubapeale. Ja just Robert Krimm on antud laia kere idee autor ja tema näpunäidete järgi on see töö ka Eestis sooritatud ja veel väga hästi kusjuures. Kogu laiendatud osa on metallist (tiivad ees, taga ja uksed)!

Roberti teed läksid autoga kahjuks lahku enne, kui pill päris sõiduvalmis sai uue kerega. Seejärel rändas auto Märteni juurde, kust omakorda Alo sellele käpa peale pani ja taas ellu äratas, ostis kokku uue salongi, mille lasi ka veel omakorda Naha Kristjanil kõik üle nahatada, sealjuures uus laepolster, vaip põrandale, Firebird'i armatuur ja palju-palju muud. Eks Alo oskab ise täpsemalt kirjutada oma vägitegudest - ei saa olema kindlasti just kõige lühem jutt...

Hetkel on auto selline:







Kuna veljevalik jättis minu silmis pisut soovida, siis ostsin ära ka 1976a. Appliance TurboVec veljed 15" x 8.5" ette ja 15" x 10" taha



Tööd on muidugi autoga veel nii, et hoia piip ja prillid, aga eks sellest räägib juba töö käigus.

Nova'ga tekkis üks ilgelt nõme tehniline probleem, aga sellest räägime õiges teemas juba lähiajal pikemalt, küll aga selle tulemusena ootavad Camarot ees tõsised tehnilised muudatused :)

Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
16.10.2013 at 20:16 6 edits. Last edited 25.10.2013 at 15:47 by Fredy.ee
viplala
'78 Chevy Camaro
Kui saladus pole, siis kust sa need veljed ostsid ja palju maksid? Minu arust üks ilusamaid disaine velgede maailmas läbi aegade.
16.10.2013 at 01:42
partel
  
'78 Chevy Camaro
Muuseas, kas hr. Krimm on miskitmoodi lehmadega seotud ???

Aga muidu tahaks näha mõnda BBC C3'e, SBC "näppimisega" on juba kitsas...

Ise nii "rikutud" et küünaldele ligipääs mitte-Hemi mootoril on üsna prioriteetne, olen ikka küünlavõtit "ehitanud" nii et pärast oli mitu liigendit, rääkimata sõrmede kõrvetamisest...


____________________________
_
17.10.2013 at 08:55
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
quote:
viplala: Kui saladus pole, siis kust sa need veljed ostsid ja palju maksid? Minu arust üks ilusamaid disaine velgede maailmas läbi aegade.

Ebay.com, 2000$ set.

quote:
partel: Muuseas, kas hr. Krimm on miskitmoodi lehmadega seotud ???

Aga muidu tahaks näha mõnda BBC C3'e, SBC "näppimisega" on juba kitsas...


"Lehm" oli varalahkunud Disaini Matti poolt külge poogitud sõbralik hüüdnimi, mis oli enam tuntud kui kodaniku päris nimi :)

Rääkides BBC'st, siis kui Alo ütles üle aasta tagasi, et Fredy osta Camaro ära, helistasin loomulikult kohe Erkkile, et uurida tema arvamust antud sõiduki ja tehnika kohta, siis sealt tuligi kohe vastus, et vahel oleva 5,7L säärekaga pole mul teha väga midagi, sest sellistel autodel on vahel ainuõige mootor ikkagi BBC.

Kuna Nova on mul olemas juba piisavalt kange tehnikaga, siis Camaro puhul saab vist asja ka olemasolevast mootorist, juhul kui sinna suur Blower peale panna :)

Kasti poolelt on seal hetkel all 3 käiku automaat (70'ga sõites 2000 pööret), kuna see uimerdis ei rahulda kuskilt otsast minu vajadusi, läheb asemele T56 6-käiku manuaal.

Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
17.10.2013 at 09:24 1 edit. Last edited 17.10.2013 at 09:25 by Fredy.ee
partel
  
'78 Chevy Camaro
quote:
Fredy.ee:
quote:
partel: Muuseas, kas hr. Krimm on miskitmoodi lehmadega seotud ???

"Lehm" oli varalahkunud Disaini Matti poolt külge poogitud sõbralik hüüdnimi, mis oli enam tuntud kui kodaniku päris nimi :)

Alati on hea küsida kui vastust juba tead! :)

Lehmast räägitud lugusid naeran siiamaani...

Manuaalkastist/ülekandearvudest:

Erkki ex 68 Camarole sai pandud Muncie M21 vist, esimene käik 2.2:1 ja peaülekanne oli vanast ajast mingi 2.73 või üldse 2.56 vms.

Ehk et "linnasõit käis esimese käiguga" on üsna väike liialdus... :)

Väga fun oli sellegipoolest!

Sel oli Tallinna tänavaid arvestades see jama, et kerge pepu tõttu oli kaks olukorda:

* Keerad amordid pehmeks - lööb koopasse
* Keerad amordid jäigaks - põrkab iga konaruse peale nagu pinksipall

Suht teine äärmus vast 3500 dually kastikas, mis massi tõttu liikus otse ka vertikaalsel teljel, lihtsalt kergelt tunned/tead, et vedrustus töötab. Ükskord sai peateelt üsna hoogsalt maha keeratud, kui mingi "tikutops" tahtis peale keerata. Juhi näoilme oli üsnagi ehmunud... :)

C3'st:

Siin teemas:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41445

minu poolt mainitud oli amortiseadete poolest minu diletantliku arvamuse kohaselt ikka päris hea, nii et saab korda küll kui vaja...


____________________________
_
17.10.2013 at 10:10
partel
  
'78 Chevy Camaro
quote:
partel:
C3'st:

Siin teemas:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41445

minu poolt mainitud oli amortiseadete poolest minu diletantliku arvamuse kohaselt ikka päris hea, nii et saab korda küll kui vaja...

Heh, bljäd, hakkan 2nd gen Camaro puhul rääkima C3'st! :)

Kerelaienduste "coke-bottle" efekt vast töötab!

Aga öeldu muidu kehtib ka antud juhul: massid/mõõtmed üsna samad ju...


____________________________
_
17.10.2013 at 14:33
kaedoo
 
'78 Chevy Camaro
Veljed on väga edevad, mul jooksis hõbekett suunurgast välja neid nähes! Edu projektidega! :)
17.10.2013 at 20:27
vlzman
 
'78 Chevy Camaro
Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
17.10.2013 at 21:06
otipoiss
'78 Chevy Camaro
Kogu laiendite ja scoobi kompott töötab minu silma jaoks nii hästi, et julgen seda antud kere puhul lugeda väga lähedaseks perfektsusele! Väga ilus!
17.10.2013 at 21:14
partel
  
'78 Chevy Camaro
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)
Noh, tänaval ei saa ka vabalthingaval big-blockil gaasi põhja vajutada.

Ehk ülelaadimisviis on maitseasi, mitte vajadus. Turbo on muidugi füüsikaseadustest tulenevalt suurema võimsuspotentsiaaliga kui blower.

Aga bloweri välimus ja vile vast köidavad tähelepanu ka, rääkimata, et kuna pole väljalaskes ees, nagu turbo, siis ei summuta mootorihäält...


____________________________
_
17.10.2013 at 01:15
Olds
  
'78 Chevy Camaro
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)
Alustame peatselt ühe sellise projektiga

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
18.10.2013 at 06:26
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)

Ära palun saa valesti aru, järgnev on minu isiklik seisukoht Turbo vs. Muskelauto teemal ja ei ole kuidagi suunatud sinu tegemiste halvustamiseks või kritiseerimiseks. Seni, kuni sa mind oma tegemistesse ei sega, pole mul vahet, kas sa ehitad enda autole vahele 1, 2 või 6 turbot :D

Miks ei värvita muskelautosid roosaks, keerata "musta mehe" velgesid alla, miks ei kanna treenitud rinnaga kulturistid rinnahoidjat ja rippuva õllekõhuga mehed rasedatele mõeldud pükse - sest see on julmalt üle võlli/maitsetu, selline naistekas oma olemuselt.

Jah, Merelene Ottey võib olla jooksurajal kiirem kui enamus mehi, küll aga pole temast vastast Ben Johnsonile, ega ka Usain Boltile (Top Fuel pillid).

Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat, mis susiseb ja mulksub ja kogu olemus India tuuningumeistrite käekirjaga - puudub lihtsus, puhtus, stiil, kompressori rihma vile, jäme ja madal v8 müdin, läbi kapoti ulatuv stiilne kompressori rihmaratas laia rihma ja perfektselt viimistletud kompressoriga, pöördesse minemisest pole mõtet üldse rääkida...

Igal asjal on oma koht. Rääkides tõusva päikese maa pärlitest, näiteks Supra, siis seal on Turbo kasutamine lausa ainuõige, kuna sobib kogu ülejäänud pildi ja stiiliga kokku, samas ei kujutaks keegi seal väga ette suurt BBC pealt pärit blowerit, naerdakse see jura välja kohe...

Vaadates tehnilise poole pealt, siis on oluliselt lihtsam ja odavam opereerida turboga (nii tsiklitel, kui ka autodel), sest keevitad ta sumpsile vahele sinna kuhu juhtub ja vead kasvõi peldikupoti torudega oma õhu sinna kuhu vaja. Tänu sellele ta näeb ka odav ja robustne välja.

Kompressori puhul on sul kohe häda lahti, sest seda on vaja käitada rihmaga, seega on enamus sõidukitel esimeseks probleemiks kohe ruumipuudus väntvõlli rihmaratta läheduses.

Selleks, et teistest erineda, pole vaja ilmtingimata joosta kohe lipp peos pedede paraadile lateks kostüümis :)

Fredy.


____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
18.10.2013 at 09:46
partel
  
'78 Chevy Camaro
quote:
Fredy.ee:
Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat,

Ja siis öeldakse, et mina olen ainus, kes siin foorumis kildu viskab! :)

Merlene Ottey kohta öeldi metalliäri aegadel, et tal on nii palju pronksi (medaleid), mis iga metalliärika kadedaks teeb! :)

Muidu turbo-usakatest, et 6 sek Comp Eliminatori kodanikud ütlevad, et kolmest sõidust tuleb üks hästi välja.

Ja kui ma Mike Morani juttu õigesti mäletan, siis just esimene 100 m on raske.

Lihtsus - turbo puhul peab üsna kindlalt EFI olema.

Samas Erkki Kiire Camaro blown alko mootorist lihtsamat on ikka raske teha, aga oli kõige võimsam ja õhku ei lennanud... Ainus elektroonika oli MSD süüteboks.

Rihmaratta ruum - praegu ei meenu, et mingil usakal oleks probleemi olnud. Muidugi karmimatel asjadel on üldse mootor tahapoole nihutatud ja mitte patjade, vaid mootoriplaatidega kinnitatud.


____________________________
_
18.10.2013 at 11:07
Olds
  
'78 Chevy Camaro
quote:
Fredy.ee:
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)

Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat, mis susiseb ja mulksub ja kogu olemus India tuuningumeistrite käekirjaga - puudub lihtsus, puhtus, stiil, kompressori rihma vile, jäme ja madal v8 müdin, läbi kapoti ulatuv stiilne kompressori rihmaratas laia rihma ja perfektselt viimistletud kompressoriga, pöördesse minemisest pole mõtet üldse rääkida...

Vaadates tehnilise poole pealt, siis on oluliselt lihtsam ja odavam opereerida turboga (nii tsiklitel, kui ka autodel), sest keevitad ta sumpsile vahele sinna kuhu juhtub ja vead kasvõi peldikupoti torudega oma õhu sinna kuhu vaja. Tänu sellele ta näeb ka odav ja robustne välja.

Fredy.

Räägi sama juttu näiteks Steve Morrisele või Tom Nelsonile :) Ja midagi nii tobedat poleks küll osanud sinu suust oodata

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
18.10.2013 at 14:57 1 edit. Last edited 18.10.2013 at 19:50 by Olds
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
Kellel on Eestis olemas kohapeal '78 Camarole 350 SBC torukollektori ja kaane vahele käivad tihendid (Ovaalsete avadega) - originaal 3'st tüksit koosnevad õhukesed väärakad ei sobi.

Tallinna supermarketites pole, Erkki põrutas ka Arubale minema, seega on tõesti ainus variant hakata tellima kuskilt?

Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
18.10.2013 at 16:56 1 edit. Last edited 18.10.2013 at 16:57 by Fredy.ee
partel
  
'78 Chevy Camaro
Kas ise ei saa teha, s.t. välja lõigata?

____________________________
_
18.10.2013 at 17:25
jungle
 
'78 Chevy Camaro
quote:
Fredy.ee: Miks ei värvita muskelautosid roosaks, keerata "musta mehe" velgesid alla, miks ei kanna treenitud rinnaga kulturistid rinnahoidjat ja rippuva õllekõhuga mehed rasedatele mõeldud pükse - sest see on julmalt üle võlli/maitsetu, selline naistekas oma olemuselt.

Lambo velgedega Nova on samasse auku ju...

quote:
Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat, mis susiseb ja mulksub ja kogu olemus India tuuningumeistrite käekirjaga - puudub lihtsus, puhtus, stiil, kompressori rihma vile, jäme ja madal v8 müdin, läbi kapoti ulatuv stiilne kompressori rihmaratas laia rihma ja perfektselt viimistletud kompressoriga, pöördesse minemisest pole mõtet üldse rääkida...

Näiteks see ka või?

Minu isiklik lemmik on samuti blower BBC, kuid korralikult tehtud turboautod ja veel eriti BBC on vaatamisväärsus omaette. Ja kui seda kommenteeritakse stiilis "lipp peos pedede paraadile lateks kostüümis", siis no ma ei tea .. :kill

____________________________
'68 Camaro
18.10.2013 at 19:33 1 edit. Last edited 18.10.2013 at 19:54 by jungle
_siim_
'78 Chevy Camaro
Turbo või kompressor,selle yle on vaieldud niikaua kui mõlemad kõrvuti on eksisteerinud,naisel laadisin kompressoriga auto ja enda oma turboga,on palju plusse ja miinuseid,mõnikord ka inimesed ei saa aru miks ma nii teinud olen jne aga minuarust niikaua kui on oma raha siis mida rohkem erinevaid asju tehakse seda põnevam siin maailmas on.

18.10.2013 at 19:59
otsiabi
 
'78 Chevy Camaro
quote:
jungle:
quote:
Fredy.ee: Miks ei värvita muskelautosid roosaks, keerata "musta mehe" velgesid alla, miks ei kanna treenitud rinnaga kulturistid rinnahoidjat ja rippuva õllekõhuga mehed rasedatele mõeldud pükse - sest see on julmalt üle võlli/maitsetu, selline naistekas oma olemuselt.

Lambo velgedega Nova on samasse auku ju...

paremini poleks vist saanudki öelda

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
19.10.2013 at 11:47
Lowrider
'78 Chevy Camaro
Alati kui ma seda autot näinud olen, pole üldse selle pealegi tulnd et kere oleks laiemaks ehitatud, nii ehe näeb lihtsalt välja et petab ära :smokin

____________________________
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos
http://www.facebook.com/Cm.Vids
19.10.2013 at 13:08
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
quote:
partel: Kas ise ei saa teha, s.t. välja lõigata?
Sain juba Erkki juurest uued poldid ja tihendid, sellega asi korras.
quote:
Lowrider: Alati kui ma seda autot näinud olen, pole üldse selle pealegi tulnd et kere oleks laiemaks ehitatud, nii ehe näeb lihtsalt välja et petab ära :smokin
Väike erinevus nagu oleks ;)



Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
19.10.2013 at 13:23
Fredy.ee
 
'78 Chevy Camaro
Krt, hetkel on juhe täiesti koos rehvi valiku poolelt.

Veljed on 15", ees 8,5" ja taga 10" laiusega.



Ideaalis peks rehvid olema valgete kirjadega ja mitte liiga madalad.

Minu kaalikas pani kokku sellised variandid aga pole kindel, milline oleks neist kõige asjalikum lahendus:

1. Nitto rehvid, mustade külgedega, millel saaks kirjad üle värvida, samas jube väikse mustriga

Ette 275/50R15 ja Taha 325/50R15



2. BF Goodrich rehvid, valgete kirjadega, muster mulle väga meeldib, samas pole 325 laiust :/

Ette 235/60R15 ja Taha 295/50R15 - Jääb vast liiga madal (esikets on 1,5cm väiksema diameetriga kui tagakets)
Ette 235/60R15 ja Taha 275/60R15, mis jääb 3,5cm kõrgem kui 295 kets (esikets on 5cm väiksema diameetriga kui tagakets)



Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
19.10.2013 at 13:57
vlzman
 
'78 Chevy Camaro
quote:
Fredy.ee:
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)

Ära palun saa valesti aru, järgnev on minu isiklik seisukoht Turbo vs. Muskelauto teemal ja ei ole kuidagi suunatud sinu tegemiste halvustamiseks või kritiseerimiseks. Seni, kuni sa mind oma tegemistesse ei sega, pole mul vahet, kas sa ehitad enda autole vahele 1, 2 või 6 turbot :D

Miks ei värvita muskelautosid roosaks, keerata "musta mehe" velgesid alla, miks ei kanna treenitud rinnaga kulturistid rinnahoidjat ja rippuva õllekõhuga mehed rasedatele mõeldud pükse - sest see on julmalt üle võlli/maitsetu, selline naistekas oma olemuselt.

Jah, Merelene Ottey võib olla jooksurajal kiirem kui enamus mehi, küll aga pole temast vastast Ben Johnsonile, ega ka Usain Boltile (Top Fuel pillid).

Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat, mis susiseb ja mulksub ja kogu olemus India tuuningumeistrite käekirjaga - puudub lihtsus, puhtus, stiil, kompressori rihma vile, jäme ja madal v8 müdin, läbi kapoti ulatuv stiilne kompressori rihmaratas laia rihma ja perfektselt viimistletud kompressoriga, pöördesse minemisest pole mõtet üldse rääkida...

Igal asjal on oma koht. Rääkides tõusva päikese maa pärlitest, näiteks Supra, siis seal on Turbo kasutamine lausa ainuõige, kuna sobib kogu ülejäänud pildi ja stiiliga kokku, samas ei kujutaks keegi seal väga ette suurt BBC pealt pärit blowerit, naerdakse see jura välja kohe...

Vaadates tehnilise poole pealt, siis on oluliselt lihtsam ja odavam opereerida turboga (nii tsiklitel, kui ka autodel), sest keevitad ta sumpsile vahele sinna kuhu juhtub ja vead kasvõi peldikupoti torudega oma õhu sinna kuhu vaja. Tänu sellele ta näeb ka odav ja robustne välja.

Kompressori puhul on sul kohe häda lahti, sest seda on vaja käitada rihmaga, seega on enamus sõidukitel esimeseks probleemiks kohe ruumipuudus väntvõlli rihmaratta läheduses.

Selleks, et teistest erineda, pole vaja ilmtingimata joosta kohe lipp peos pedede paraadile lateks kostüümis :)

Fredy.


Wow! Oleks piisanud täiesti vastusest, et "pole minu maitse" ja asi selge. Saan aru, et sul üsna kindel seisukoht selle koha pealt, kuid ei maksaks seda siis kohe nii halvustavalt väljendada. Esitasin lihtsa küsimuse ja põhimõtteliselt tembeldasid mind kohe rippuva õllekõhuga neegerpedeks :rolleyes
Ma olen alati olnud seda meelt, et maitseid on erinevaid ja katsunud suht neutraalselt suhtuda nendesse, kellele meeldivad lahendused, mis mulle endale just väga ei imponeeri, sinu puhul vist sellist varianti pole....
Ei oska muud sulle öelda, kui edu ehitamisel/aretamisel ja teinekord mõtle enne kui midagi säärast välja oksendad!

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
19.10.2013 at 14:00
Astro SS
'78 Chevy Camaro
Nende kahe Fredy auto ehitamise teemast loaeb välja,et kõik mis temam teeb/mõtleb on õige aga teiste soovitused ei kõlba kuhugi.

Samas ühel juhul 'üle võlli ' on äge , teisel juhul 'üle võlli' on pedekas

____________________________


Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

19.10.2013 at 17:57
Olds
  
'78 Chevy Camaro
quote:
vlzman:
quote:
Fredy.ee:
quote:
vlzman: Ei saa pihta, miks ükski rauakodanik ei taha turbotada oma V8-t. Reeglina ikka pannakse peale blower. Turbousakas eristuks ju massist koheselt :)

Ära palun saa valesti aru, järgnev on minu isiklik seisukoht Turbo vs. Muskelauto teemal ja ei ole kuidagi suunatud sinu tegemiste halvustamiseks või kritiseerimiseks. Seni, kuni sa mind oma tegemistesse ei sega, pole mul vahet, kas sa ehitad enda autole vahele 1, 2 või 6 turbot :D

Miks ei värvita muskelautosid roosaks, keerata "musta mehe" velgesid alla, miks ei kanna treenitud rinnaga kulturistid rinnahoidjat ja rippuva õllekõhuga mehed rasedatele mõeldud pükse - sest see on julmalt üle võlli/maitsetu, selline naistekas oma olemuselt.

Jah, Merelene Ottey võib olla jooksurajal kiirem kui enamus mehi, küll aga pole temast vastast Ben Johnsonile, ega ka Usain Boltile (Top Fuel pillid).

Turbotatud autol näeb kapotialine välja nagu puskari aparaat, mis susiseb ja mulksub ja kogu olemus India tuuningumeistrite käekirjaga - puudub lihtsus, puhtus, stiil, kompressori rihma vile, jäme ja madal v8 müdin, läbi kapoti ulatuv stiilne kompressori rihmaratas laia rihma ja perfektselt viimistletud kompressoriga, pöördesse minemisest pole mõtet üldse rääkida...

Igal asjal on oma koht. Rääkides tõusva päikese maa pärlitest, näiteks Supra, siis seal on Turbo kasutamine lausa ainuõige, kuna sobib kogu ülejäänud pildi ja stiiliga kokku, samas ei kujutaks keegi seal väga ette suurt BBC pealt pärit blowerit, naerdakse see jura välja kohe...

Vaadates tehnilise poole pealt, siis on oluliselt lihtsam ja odavam opereerida turboga (nii tsiklitel, kui ka autodel), sest keevitad ta sumpsile vahele sinna kuhu juhtub ja vead kasvõi peldikupoti torudega oma õhu sinna kuhu vaja. Tänu sellele ta näeb ka odav ja robustne välja.

Kompressori puhul on sul kohe häda lahti, sest seda on vaja käitada rihmaga, seega on enamus sõidukitel esimeseks probleemiks kohe ruumipuudus väntvõlli rihmaratta läheduses.

Selleks, et teistest erineda, pole vaja ilmtingimata joosta kohe lipp peos pedede paraadile lateks kostüümis :)

Fredy.


Wow! Oleks piisanud täiesti vastusest, et "pole minu maitse" ja asi selge. Saan aru, et sul üsna kindel seisukoht selle koha pealt, kuid ei maksaks seda siis kohe nii halvustavalt väljendada. Esitasin lihtsa küsimuse ja põhimõtteliselt tembeldasid mind kohe rippuva õllekõhuga neegerpedeks :rolleyes
Ma olen alati olnud seda meelt, et maitseid on erinevaid ja katsunud suht neutraalselt suhtuda nendesse, kellele meeldivad lahendused, mis mulle endale just väga ei imponeeri, sinu puhul vist sellist varianti pole....
Ei oska muud sulle öelda, kui edu ehitamisel/aretamisel ja teinekord mõtle enne kui midagi säärast välja oksendad!
Ja öelda,et turbomootor on oluliselt odavam ehitada kui blower mootor,kõlab samuti väga amatöörlikult. Turbo/turbode hind,pihustite hind,juhtaju hind, throttle body hind jm sinnajuurde kuuluv ei ole sugugi odav ja kindlasti mitte odavam kui kompressor ja näiteks blow through karburaator. Aga las ta jääda....tundub nagu ka Astro SS ütles, et kõik mida teised soovitavad ei kõlba kuhugi ja ainuõige on see, mida ise mõeldakse :rolleyes

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
19.10.2013 at 18:51 1 edit. Last edited 19.10.2013 at 18:52 by Olds
tqhq.ee foorum : Minu auto : '78 Chevy Camaro   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2017. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.