register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1979 Lincoln Continental   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
partel
  
1979 Lincoln Continental
Käiguvahetuspunkt sõltubki, kui palju gaasi vajutad.

Vaakummodulaator reageerib mootori koormusele, mida rohkem gaasi annad, ehk mida väiksem vaakum on, seda kõrgem "line pressure" ja kõrgem shift-point.

Näiteks omal ajal jäi TH-350'l vaakumtoru paigaldamata, sai siis proovisõitu tehtud ja ülesvahetamisega oli tõsiseid raskusi, gaasipedaali järgi sai rahulikult linnas cruisatud, aga kast sai vaakumipuudusest aru, et gaas on põhjas ja ei tahtnud üles vahetada... :)

C6 rõhkude kohta midagi:
http://www.tciauto.com/tc/trans-line-pressure/#C6


____________________________
_
03.11.2013 at 22:07
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Olgu-olgu, tegelikult on see minu jaoks liiga keeruline. Jätan spetsialistide hoolde käigukasti reguleerimisel. Oma vigadest õppida on küll kasulik, aga mõnikord väga kulukas.

____________________________
Martti pildigalerii
05.11.2013 at 19:59
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Pärast radiaatori vahetamist arvasin et lõpuks on saanud tehnilise osa remont ühele poole. Aga ei, jahutusvedelik kadus endiselt, ja sama kiiresti. Mootori töötades oli näha vedeliku tilkumine veepumba juurest. Esialgne diagnoos oli veepumba tihend. Pool päeva rahuliku nokitsemist ja veepump oligi käes:


Veepumba alus oli sama soojades toonides:


Pärast puhastamist oli valmis uue tihendi jaoks:


Kulus veel paar tundi ja asi oli komplekteeritud ning valmis proovimiseks. Mootor käima ja ikka jooksis samamoodi. Polnudki asi tihendis vaid veepumbas endas. Õnneks oli see kohe saadaval ning järgmisel päeval juba käes:


Kulus paar tundi uue veepumba paigaldamiseks, sest eelmisel päeval oli asi selgeks saanud. Toimetab siiani korralikult.

Eile oli natuke rohkem aega ja tegin kütusekulu statistika lõpuni, seekord linnakulu. Laagris tankisin paagi täis nagu ikka. Sõitsin teise linna otsa mööda Vabaduse pst-d ja Pirita teed. Peatumisi oli vähe, sest liiklus hõre. 12,3 miili tuli odomeetrile, selle väikese hulga miilide peale kulus üle 10 liitri bensiini. Kokkuvõttes 55l/100km linnas vaikselt sõites, ei mingeid äkilisi kiirendusi ega pidurdusi, lihtsalt sõit. Tundub natuke liig? Mulle ka...
Huvitav, mis töörežiim sellist asja põhjustab? Maanteekulu on sellega võrreldes tühine!

____________________________
Martti pildigalerii
11.11.2013 at 20:33
vvt
  
1979 Lincoln Continental
Selline kollane pläga tekib muidu siis, kui õli on jahutussüsteemi sattunud.
Põhjuseid võib olla palju - alates hooletust kaante vahetusest kuni praegudeni.
Sh ka ameeriklane, kes mootorile õli lisades seda paisupaaki kallas.
Õli ja vee emulsioon on selline majoneesikarva või kollakas.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.11.2013 at 09:39 2 edits. Last edited 12.11.2013 at 09:40 by vvt
DevilDeVille
  
1979 Lincoln Continental
Kas on kindel, et naftaprodukt otse maha ei jookse kusagilt?

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.11.2013 at 09:58
vvt
  
1979 Lincoln Continental
Autobaaside ajal tekkis selline pläga jahutusse nii, et autobaasides olid autode määrimiseks spetsiaalsed määrdepostid elektriliste tavotipritsidega ja kui juhtus seal esmaspäeva hommikul olema tiba väsinud sinise ninaga vennike ja juhtus autojuht samatark olema, siis mõnikord saadi veepumba laagrite määrimine pidama alles siis, kui tavott hakkas radika korgi vahelt välja tulema juba :D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.11.2013 at 12:06 1 edit. Last edited 12.11.2013 at 12:10 by vvt
partel
  
1979 Lincoln Continental
* Bensupaagi kork peab?

* Andurid-näidikud näitavad õigesti?


____________________________
_
12.11.2013 at 12:35
udu
 
1979 Lincoln Continental
mul oli täpselt samasuguse autoga täpselt samasugune kogemus,
tookord oli jagaja lahti peal :)

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
12.11.2013 at 19:09
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Partel,
bensupaagi kork peab. Kuna bensiinipaagi taseme andur ei tööta, võtan läbisõidu ja arvutan tulemusega, mis paagi täitmiseks kulub. Peaks üpris lollikindel tehnoloogia olema arvestuse tegemiseks. Spidomeeter ei valeta, proovisin.

Udu,
kas oli füüsiliselt lahti, st. loksus oma kohal või oli sees miskit viltu? Ja mis tulemuse saavutasid vea likvideerides?

DecvilDeville,
kas siis maantesõidul ei peaks samapalju maha jooksma ja seetõttu kulu taevasse tõstma?

____________________________
Martti pildigalerii
12.11.2013 at 19:35
martti17
 
1979 Lincoln Continental
quote:
vvt: Selline kollane pläga tekib muidu siis, kui õli on jahutussüsteemi sattunud.
Põhjuseid võib olla palju - alates hooletust kaante vahetusest kuni praegudeni.
Sh ka ameeriklane, kes mootorile õli lisades seda paisupaaki kallas.
Õli ja vee emulsioon on selline majoneesikarva või kollakas.
Katlakivi jäägid peaks need olema. Alguses oli probleeme katlakiviga, sest kunagi on auto kodumaal ilmselt vett kasutatud jahutssüsteemis. Et katlakivist vanakooli meetodiga lahti saada, kasutasin äädikat, pärast seda kui olin muud tänapäevased ained ära proovinud. Jahutusvedelikku olen vahetanud vist 5 korda selle 3 aasta jooksul. Päris puhtaks pole veel saanud.


____________________________
Martti pildigalerii
12.11.2013 at 19:40
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Mida siis veel tehtud on?
Eelmisel aastal summuti vahetus, seda küll ainult esimese otsa jagu, sest tagumine oli juba eelmise omaniku poolt tehtud. Tegemata jäänud osa meenutas sõela. Pärast vahetust salongis mootori müra peaaegu ei olnud, oli kohe harjumatu. Vajalikud summuti lülid leidis Fenno.
Esimene sõit kui liigne müra ja suuremad probleemid olid kõrvaldatud:


Eelmisel aastal jäi läbisõiduks tagasihoidlikud 400km, aga vähemalt kvaliteetsed ja produktiivsed.

Sel aastal enne suve lõppu sõidurõõme nautida ei saanudki, kogu suve vältel saatis elektriprobleem, sarnane nagu keskmisel säärpillil.
10 minutit sai sõita, selle ajaga mootor soojaks ja seisma ta jäigi. Kodus testides kohe pärast seisma jäämist küünal maha ja sädemekontroll. Mida pole seda pole! Vahetasin süütepooli ja jagaja sisu. Muutust mitte mingisugust. Lõpuks aitas autoelektrik hädast välja. Süütepooli tuleva madalpinge juhtme klemm oli lõtv ja vibreeris soojenedes lahti. Sinna see säde läkski. Selle eest sain vahetada mitu asja, milles polnud üldse asja. Vähemalt on uued.


____________________________
Martti pildigalerii
18.11.2013 at 20:36
johndoe
1979 Lincoln Continental
Ega ju paha tee, nädala vahetusel vaatasin autosaadet kus tüüp oli vahtanud oma pisikel opeli mingi 15-17 juppi ja viga oli kõveras klemmis.
18.11.2013 at 23:38
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Samas sümptomid sobisid nii süütepooli kui jagaja jaoks. Hea et lõpuks niigi läks, õlejäänud 13 osa jäid vahetamata.

Vaatasid spetsialistid käiguvahetuse üle, kõik toimib nii nagu peab ja tehases mõeldud. Ilmselt oli viga minus või arvutamise tehtes. Mõõtsin veelkord linnasisest kulu, seekord Mõigust Piritale, alguses oli 70- ala ja Lasnamäe kanalis sama lugu. 19,4 miili ja 9 liitrit, tulemuseks natuke üle 28l/100km linnas. See peaks jääma juba mõistlikuse piiridesse. Sinna sisse mahtus üks täisgaasi kiirendus. Vaatasin profülaktika mõttes küünlad ka üle. Olid ühtlast tooni, järelikult töötavad kõik silindrid.

____________________________
Martti pildigalerii
30.11.2013 at 21:05 2 edits. Last edited 30.11.2013 at 21:06 by martti17
v6sa
1979 Lincoln Continental
quote:
martti17:
...
Vaatasin profülaktika mõttes küünlad ka üle. Olid ühtlast tooni, järelikult töötavad kõik silindrid.

Ja mihandne see toon oli? Ilus kohvipruun ikka? Või säärane rammus must?
01.12.2013 at 08:17
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Pruun ikka. Musta nägin siis kui suvel proovides üks silinder ei töötanud ja ülejäänud mootoripoole silindrite tööd rikkuma hakkas. Siis näitas testsõit kuluks 110l/100km. Sai terve küünal peale ja mootor rõõmsaks.

____________________________
Martti pildigalerii
01.12.2013 at 09:44
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Täna käisin autole lund tutvustamas. Loomulikult tahtsin teada millist tööd teevad MS märkega Hiina Rahvavabariigi rehvilaadsed tooted. Täiesti kohutav!! Pidamine olematu, kurvides oli hirmus. Enda lohtuseks võin öelda, et ise neid alla pannud ei ole. Aga suvel ajavad asja ära.
Õnneks oli pimedus saabunud ja Viimsi poolsaare metsavahelisel teel sain testida kaugtulede automaatset ümberlülitust. Toimib, suurepäraselt! Midagi postiivset ka. Mitte et vasaku jalaga kaugtulede lülitamine vähem huvitav oleks...

Kas kellelgi on pakkuda velgi sellele autole? Ostaks sinna korralikud talverehvid peale, saab käänulisematel teedel ka kallutada.

____________________________
Martti pildigalerii
15.12.2013 at 19:53 1 edit. Last edited 15.12.2013 at 19:54 by martti17
partel
  
1979 Lincoln Continental
quote:
martti17:Ostaks sinna korralikud talverehvid peale, saab käänulisematel teedel ka kallutada.
Talvesõidu kohta tasub ka akronüüme teada:

FORD - "First On Rust and Deterioration" :)

Kas see tuledeautomaatika on fotoelemendil põhinev? Kui suur see on? Väga ebakindel mälestus on, et veel vanemal Caddy'l oli ikka paras kastike...



____________________________
_
15.12.2013 at 20:04
martti17
 
1979 Lincoln Continental
quote:
partel:
Kas see tuledeautomaatika on fotoelemendil põhinev? Kui suur see on? Väga ebakindel mälestus on, et veel vanemal Caddy'l oli ikka paras kastike...

Fotoelemendil ikka. Vaatasin just suuruse üle. Tulede vahel oleva korpuse mõõt on umbes 60mm x 30mm. Tagapool on kastike ka olemas.
Eks autod ongi sõitmiseks, roosteks saavad nad varem või hiljem. Vähemalt saab tuulutada natuke. Uunikumide talveralli tahab harjutamist.

____________________________
Martti pildigalerii
15.12.2013 at 20:15
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Teab keegi soovitada, kus kohast leida velgi antud autole? Kui suve ja talverattad on eraldi, jääb pidev rehvivahetus ära.

____________________________
Martti pildigalerii
16.12.2013 at 10:19
hunt
 
1979 Lincoln Continental
quote:
martti17: Teab keegi soovitada, kus kohast leida velgi antud autole? Kui suve ja talverattad on eraldi, jääb pidev rehvivahetus ära.
See võiks ju täiesti lammari kaup olla. Keegi Märten peab sellist butiiki Saue kõrval.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
16.12.2013 at 13:55
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Ja viga leitud!

Süütejagaja sees olev kommutaator oli oma töökohale kinni oksüdeerunud. Nikerdasin selle jälle tööasendisse, süütekontroll ja toimib. Kütusekulu kahanes 50km/h sõites umbes 21-le liitrile saja kilomeetri kohta. Lisaks tehtud õlivahetus, sest kaks aastat oli eelmisest möödas.

Ta elab!


____________________________
Martti pildigalerii
15.01.2014 at 21:05
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Me oleme turistid, me ei ela siin!

32-tunnine kestvus, öine ja jäine Saaremaa. Õhtune praam, vaikne Muhumaa, Saaremaa metsa- ja rannateed. 20% ideed ja 80 improvisatsiooni. Kunagi ei tea kuhu järgmine tee välja viib. Üks oli selge – mereni, igast küljest, ja eksida oli võimatu... Selle sama merini, mis on saarlasi juba sajandeid toitnud, neid samu saarlasi, kes Sigtuna linna väravad Rootsist ära tõid. Eesmärk oli cruisida trassil Tallinn - Eesti lõpp - Tallinn, loomulikult ringiga, sest tähtis pole mitte sihtpunkt vaid teekond! Söitsime läbi Orissaare, Leisi, Panga, Tagaranna, Kihelkonna, Sääre, Kuressaare ja Laimjala. Mingi idee andis 1990. aasta ENSV teede atlas, mille rannajoon on üsna ümaraks joonistatud. GPS-i ja muu elektroonika võib julgelt koju jätta, isegi kella, sest seda seal ei vaadata.

Peale esimest 60 miili mootoriõli vahutas, Virtsus jahutusvedelik kees. Üks punane tuluke kirjaga „Engine“ vilkus ja põles, kuni lõpuks põlemisest ära väsis. See vanakooli mootor on kivist ja pommikindel. Pidas ülejäänud 336 miili Sõrve säärele ja tagasi vastu. Ja see kestab edasi! Paistab et sissesõit sai lõpuks tehtud. Kütusekuluks tagasihoidlik 0,06 imerial gallonit/1 miili kohta.

Selline oligi talveralli peaproov... Ja see sama põder ootas jälle tee ääres, kes sügisel mu jalgrattale Sõrves ette jooksis. Tundsin näost ära!

Kes öösel Sääre majaka juures pole käinud, see polegi Saaremaad näinud!



____________________________
Martti pildigalerii
17.02.2014 at 08:58 2 edits. Last edited 17.02.2014 at 09:02 by martti17
martti17
 
1979 Lincoln Continental
Talveralli edukalt läbitud!
Lisakatsel saime auhinnalise esimese koha tagant poolt. Ravimuda kattis kogu auto. Ja need 300 km kruusateid ja tuhanded löökaugud, on mida meenutada...





____________________________
Martti pildigalerii
25.02.2014 at 20:41 1 edit. Last edited 25.02.2014 at 20:43 by martti17
2TEP60
  
1979 Lincoln Continental
Mis vigur sul seal käes on?Mingi filmikaamera?

____________________________
May the spring be with us!!
25.02.2014 at 01:06
partel
  
1979 Lincoln Continental
See on käeshoitav "Phaser":

http://en.memory-alpha.org/wiki/Phaser

---
quote:
martti17:Peale esimest 60 miili mootoriõli vahutas,

Ega jahutusvedelikku pole sisse läinud?


____________________________
_
26.02.2014 at 12:16 1 edit. Last edited 26.02.2014 at 12:16 by partel
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1979 Lincoln Continental   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.