register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Challenger 2013   1 2 3  
Poster Message
spiid
Dodge Challenger 2013
Metslane jõudis kohale. Esimene Eestis. Ilmselt ei saa samapalju meediat, kui Mario Kadastiku Tesla. Indrek Saul ja Vootele Voit ei ole põhjust arutleda, kui palju suudab ühe "laadimisega" läbi sõita. Etteruttavalt mainin, et teekonnal Tallinn-Saaremaa 250 km läbimisel hoidis biist 8 silindri asemel vaid nelja töös 95-ga sõites, kulu 10,8 l/100km kohta. Möödasõidul vajutades gaasipedaali, kostus saatana mõire, kõik 8 silindrit rakendusid ja 6,5 liitrit haakis end taha, tahtes tagumise osa autost ette tuua.
Lisaks sellele, et masin on kurjem, kui Mustang või Camaro, mahub ka minu suur Berni alpikoer Hubert kenasti taha, sest tagumised istmed on klapitavad. Kui Hubertit taga istumas pole, siis kolm inimest koos kolmepunkti turvavööga istuvad rahulikult, ilma, et tunneksid kitsikust. Meediakeskust ei hakka mainimagi, igavesti kaasaegne, saundist rääkimata.
Isegi see, et sisu on odava plastmassiga tehtud ja on üpris askeetlik, ei häiri. Sellises masinas naha kasutamine ei ole kooskõlas auto olemusega
Lõpetuseks, kui mu teised autod, MB CL600, on high society escort girl, ja X5 lipsuga CEO, siis Challenger on tõeline Müüriladuja, me like!








07.02.2014 at 13:25
Märt
Dodge Challenger 2013
Talveks valiks küll teised liikurid, kuid lumeta ajal teeb kangesti kadedaks küll:)
Edu ja meeldivaid miile!

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
07.02.2014 at 13:45
blood
 
Dodge Challenger 2013
Väga ilus - tore, et tänaval jälle silmailu rohkem :)
hmm ja talvel on just lõbus sõitmine!

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
07.02.2014 at 13:49
peep
 
Moderator
Dodge Challenger 2013
Palju õnne ja hea teada, et selline masin on meie tüübikinnituse on edukalt läbinud.

Kas Ameerika Auto teostas registreerimise ?

Edu !
07.02.2014 at 16:01
spiid
Dodge Challenger 2013
Ameerika Auto kaudu sai tellitud ka, nemad jah ajasid kogu paberimajanduse korda.
07.02.2014 at 16:31
ERAK
  
Dodge Challenger 2013
Õnne, väga mõnus massin :beer
, tänavapildis keerab selline Challenger vähemalt minu kaela palju rohkem kui eakaaslasest Mustang või Camaro.

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
07.02.2014 at 16:46
charger
Dodge Challenger 2013
Tervitus ja rõõmsaid miile! :)

Kaelakeeramisest rääkides tuleb oma Charger SRT8 meelde (sai kah 2007 esimesena eestisse toodud) ja neli väga meeldejäävalt koos veedetud suve ;)
07.02.2014 at 18:12
ramman
Dodge Challenger 2013
Õnne omanikule ja pikka iga autole. Tõeline USA muskel ja pilkupüüdvam Camarost ja Mustangist. Üks minu lemmikutest.
Väike ääremärkus: jäi silma, et autol all originaalveljed, kas kroomitud või poleeritud. Olen kindel, et talvel meie teedele puistatav keemia nende väljanägemisele pikemas perspektiivis hästi ei mõju. Ehk talveks mõned teised veljed, siis on suvel originaalid säramas ja veatud.

Aga õnne veelkord ja jaga kogemusi ja elamusi siinse rahavaga.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
07.02.2014 at 21:46
cartmann
Dodge Challenger 2013
Kui suured need k6ige tähtsamad numbrid on? Ilmselgelt pole SRT8 ainult kleeps, mis Ameerika autost ostetud :D



____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
07.02.2014 at 22:45
kaedoo
 
Dodge Challenger 2013
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Dodge_Challenger/Performance/
07.02.2014 at 22:58
spiid
Dodge Challenger 2013
Tänan kõiki õnnitluste eest :)
Velgede kohta ei oska kohe miskit öelda, teist päeva auto alles käes ja ei ole kõigi detailidega kursis. Siin on auto näitajad:

HEMI MDS engine

Monotone Paint

Smoker’s group

220 Amp alternator

730 amp maintenance free battery

Rain Brake support

Ready alert braking

Knock back mitigation

Electronic Stability control

Hill Start assist

Hydraulic Assist Brake booster

Anti-Lock 4 wheel disc perf. Brakes

Active Head Restraints

Leahter Trim Seats

Rear 60/40 folding seat

Child seat upper tether anchorages

Supplemental side air bags

Advanced multistage front air bags

Floor carpet

Cargo compartment dress-up

Luxury front rear floor mats

Floor console with armrest

Leather wrapped shift knob

Cell phone storage

Illuminated cupholders

226MM rear axle

Anti-Spin differential rear axle

Solar Control glass

Front rear solar control glass

Rear window defroster

Sun visors with vanity mirrors

RR view auto dim mirror with microphone

Power heated mirrors. Fold away.

Remote proximity keyless entry

Satin silver lock knobs

Sentry key theft deterrent system

Air conditioning with auto temp control

Center rear 3-point seat belt

Protective Coating and Remover

300 KPH primary speedometer

Temperature compass gauge

Variable intermittent windshield wipers

Dual note electric horns

12V center console power outlet

Power accessory delay

Power Trunk lid release

Speed sensitive power locks

Heated Front seats

Power 6-way driver seat

Power 4-way driver lumbar adjust

Power windows

Front passenger seat belt alert

Vehicle information center

Rear courtesy lamps

Trunk lamp

Traveller computer

Automatic Headlamps

High intensity discharge headlamps

Fog lamps

Illuminated door pull handles

CHMSL lamp

Satin Chrome Grille

Security alarm

Functional Hood Scoop

SRT8 badge

392 Hemi Badge

Rear spoiler

19.1 gallons fuel tank

Dual rear exhaust with bright tips

Engine oil cooler

Speed control

Heated steering wheel

Media center 431 CD/DVD/HDD

6 Boston acoustics speakers

Integrated window antenna

Steering wheel mounted audio controls

Uconnect voice command with Bluetooth

Silver metal brush ctr. Stack Beze

High perform suspension

Adaptive Damping

Rear stabilizer bar

Tilt/telescope steering column

Universal garage door opener

Tire pressure monitoring display

Park-Sense Rear Park Assist System

Front/Rear suspension parts module

Rear wheel drive

Brake assist

Premium leather trimmed bucket seats

All speed traction control

All vehicles with ABS brakes

Side curtain Front/rear air bags

Passenger assist handle

5-speed auto W5A580 transmission

3.06 rear axle ratio

Power sunroof

Keyless go

Front reading lamps

Body color exterior mirrors

Dual silver center stripes

Remote USB port

245/45ZR20 255/45ZR20 perf. Tires

20X9.0 Aluminium wheels

Goodyear brand tires

Remote start system

Tip start

Steering wheel mounted shift control

Front/rear climate control outlets

Sport mode 3

4.5 aditional gallon of gas

DCX controlled conversion center

392 Hemi Badge

Body color door handles

Body color fascias

Leather Wrapped steering wheel

Performance Tuned
07.02.2014 at 23:07
Check Engine
Dodge Challenger 2013
Kena pill jah, õnnitlused. Kuidas see Bostoni stereo on? Ühes foorumis räägiti et pidi paremini mürtsuma kui Bose. Mersul vist Harman Kardon või?
07.02.2014 at 00:20
spiid
Dodge Challenger 2013
Ma vist ei ole nii vinge audiofiil, et oskaks kohe vahet teha, aga mõlemad on vinged, nii Mersul, kui ka Challengeril. Mersul on 6-ne ekvalaiser juures, Metsalisel aga vaid 3-ne, seal tahaks nats rohkem saada. Aga lõpuks, mis seal ikka vahet, kui saundi põhja paned, siis väga vahet ei tee :)
07.02.2014 at 01:05
spiid
Dodge Challenger 2013
Aga MB CL600-ga on hea võrrelda küll. 520 hobust liigub äärmiselt sujuvalt, V12 teeb oma töö hästi. Võrdlus, et CL on kõrgklassi lits, peab paika. Kõik on viimase peal, kuni seljamasaazini välja. Ainuke asi mida see auto ei tee, on suhuvõtmine :) Samas, kui kevadel tahtsin CL-i maha müüa, siis osta.ee peal olid pakkujateks vaid tipsukesed, ehk siis naisterahvad. Siis sain aru, et auto on küll hea, aga minusugusele primitiivsele kiviaja mehel sobiks miskit muud ja peale lõhikest aega kaalumist sai samasuguseks primitiivseks relvaks SRT valitud. Kaks päeva hiljem ei kahetse miskit, aina paremaks läheb!
07.02.2014 at 01:11
Maik
  
Dodge Challenger 2013
Ilus auto ja vähemasti kõige kangem mudel . Hea. Kaalusin ka Challengeri aga ostsin midagi muud.

Kas jääb talveautoks või lihtsalt... praegu ?

10 liitrit sajale peaks see auto võtma 8 silindriga ikka ? 4 silindriga ootaks oluliselt väiksemat numbrit ? Iseasi kas just maantesõitu tegid...
Miks AT valisid,mitte manuaali :)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.02.2014 at 23:37 3 edits. Last edited 08.02.2014 at 23:45 by Maik
charger
Dodge Challenger 2013
Mul olid Chargeri orig veljed kaetud mingi keraamilise kattega vms, igatahes poleerimispastad ja värgid peale ei hakanud. Ehk kui äärekivisse ära ei kriimusta, ei juhtu nendega talvel midagi.
08.02.2014 at 01:16
Check Engine
Dodge Challenger 2013
quote:
Maik: Ilus auto ja vähemasti kõige kangem mudel . Hea. Kaalusin ka Challengeri aga ostsin midagi muud.

Kas jääb talveautoks või lihtsalt... praegu ?

10 liitrit sajale peaks see auto võtma 8 silindriga ikka ? 4 silindriga ootaks oluliselt väiksemat numbrit ? Iseasi kas just maantesõitu tegid...
Miks AT valisid,mitte manuaali :)
Kunagi jäi silma et II põlve 5,7 HEMI lubab koos MDS süsteemiga sõita kuni 120-130km/h 4 silindriga, seda siis RAM'i peal. Ma ei tea kui palju 6,4 lubab. Ja omanik mainis ka et ta tegi ka mõned möödasõidud siis need võivad üsna kergelt keskmise sinna 10 peale viia. Ja äkki auto nii uus ka veel et mootor pole veel sisse sõidetudki. 6,4 mootorit ja MDS süsteemi ei saa koos manuaal kastiga. Vaevalt et see oli põhjus miks automaat valiti.
09.02.2014 at 03:03
spiid
Dodge Challenger 2013
Jah just, tavalisel kruisimisel mööda maanteed ei saa ju 150-ga uhada :) Ikka seal 90-100 vahel, üritan olla korralik liikleja, sest viimane kiiruse trahv oli juba 400 eurot. Üle pika aja on kaks trahvi jooksval aastal olemas ja ei taha lubadest ilma jääda. Aga sellisel kiirusel sõites lööb ka ECO tuli põlema. Küsisin müüjalt üle, see tähendab jah, et vaid pooled silindrid peksavad. Küll aga pedaali põhja vajutades, noo siis muutub asi pööraseks, ECOst pole enam lühnagi!

Auto jääb autoks, vastavalt ilmale sõidan. Tänavuse talvega ei pea kevadet ootama, lähen tänagi teen mõned kiiremad ringid. Eila ümber Tallinna sõites pidin kaks korda bensupaaki ka täitma ja tagumistel rehvidel on mõned naelad välja tulnud :=

Automaatkast on maitse asi, aga lisaks on ju autol rooli küljes manuaalne käiguvahetus sõrmede all, nii et saab ka sedaviisi.
09.02.2014 at 10:00
DevilDeVille
  
Dodge Challenger 2013
Kepikast õigustab end mingilmääral ringrajal, igal sajal muul juhtumil on tomat ülimuslik.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.02.2014 at 20:52
Lowrider
Dodge Challenger 2013
+1 Devilile

Aga maru hüva olemisega auto on küll :) Vaata et varakult ära ei lõpeta autot selle elevusega. :burnout
09.02.2014 at 21:04
Maik
  
Dodge Challenger 2013
Tallinna kontekstis on tomat tõesti ülemuslik,ma vihkaks seal manuaali ilmselt. Või üldse ameeriklast... või madalat autot. Või üldse autot ilmselt . :)
Õnneks tallinn pole eesti ja AT-ga ei saa kunagi seda teha mida manuaaliga saab. Võibolla sel uuel juba saab muidugi ala 4k rpm-iga 2-se käiguga linnas pikalt sõita näiteks vms.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.02.2014 at 23:28 3 edits. Last edited 09.02.2014 at 23:46 by Maik
autodusa
  
Dodge Challenger 2013
quote:
peep: Palju õnne ja hea teada, et selline masin on meie tüübikinnituse on edukalt läbinud.

Kas Ameerika Auto teostas registreerimise ?

Edu !

Ka meie teostame vajadusel registreerimise sellisele Peep.
Aga Challengerist üldisemalt natuke. SRT on midugi üle prahi ja piilun isegi neid, et ühte tuua. Ka minu lemmik miki muskel hetkel. Aga proovisin siin sõita ka tavalise 3.6ga ja see auto on üllatavalt hea. Kohe tõsiselt hea. Sõidab väga vaikselt, igatepidi selline tummine kohe. Välismüra on olematu, salongis on väga vaikne ja mugav. Auto sõidab pehmelt ja sujuvalt. Istumisasend väga mugav. Igatahes on tegemist täiesti mõnusa igapäeva autoga ja võrreldes nt Camaro (kust ei näe välja) ja Mustangiga (kus oleks nagu mootor salongis) on tegemist tunduvalt parema masinaga. SRT siis muidugi kindlasti extra extra mõnus.
Ühesõnaga see auto on üks suurimaid üllatajaid viimasel ajal.
Ja salainfo ütleb üks 2010 3.5L must on kevadel Eestis müügis ka:)
10.02.2014 at 07:55
Olds
  
Dodge Challenger 2013
Õnnitlused! Väga ilus auto. Tore kui selliseid meie teedele tekib :beer

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.02.2014 at 08:08
spiid
Dodge Challenger 2013
Peale mõnda päeva sõitu võiks kiire vahekokkuvõtte teha. Kõigepealt jah, Tallinna teed on viletsad ikka sõiduks, aga saab hakkama. Kevadepoole, kui teeminek hakkab, ilmselt peab x5 välja ajama, kuniks löökaugud parandatud saavad.
Mõned pisiasjad võiks olla olemas, mis elu veelgi mugavamaks teeks. Näiteks vihmaandur. Või distronic. Aga see on individuaalne. Saab ka ilma hakkama. Harjumatu on kogu meediasüsteemi juhtimine - seda menüüdest teha ei saa, praktiliselt kõik toimingud on häälega. Selleks peab muidugi käskluseid teadma ja hea, kui ka fluent englishit puhuma :). Telefonile vastamisel ütleb tipsuke oma häälega, et incoming call ja helistaja nime, samal ajal muide helistaja kuuleb seda. See täh, et enne rääkima ei saa hakata, kui robot lõpetab teavitamise :) Sama on kõne lõpuga. Ja siis ei jätku automaatselt muusika striimimine, mis enne kõnet käis, vaid peab umb 15 sekki ootama ja siis käsitsi Play vajutada.
Aga veelkord, see kõik on ju tühiasi. Sõidukogemus on siiani vinge!
11.02.2014 at 19:19
spiid
Dodge Challenger 2013
A seda ka veel, et tellisin autole mõned lisatriibud külgedele. Kui peale saan järgm nädal, siis postitan pildid.
11.02.2014 at 19:24
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Challenger 2013   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.