register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.   1 2 3 4  
Poster Message
Aspelund
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Sinised numbrid roheliseks teeb kollane kile...
13.07.2014 at 11:19
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
Aspelund: Sinised numbrid roheliseks teeb kollane kile...
Nii on, proovin järgi.
Mingi päev sai mässatud el. antenniga - tavaline viga, tross puruks. Imehästi sobis asenduseks 2,7mm trimmerijõhv. Paraku on minu omal mast nii palju kannatada saanud ja kõver et jääb ikka kinni ja ei sõida täielikult üles/alla.
Seega kellel on pakkuda mõni terve mast, teeks kaupa.
Vastu võin pakkuda kaks mastita, toimiva mehhanismi/mootoriga antenni...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
13.07.2014 at 16:35
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Aeg edasi veerenud, auto ka.
Kohale jõudsid vajalikud jupid OBD I kaabli jaoks, jootsin kokku ja pistsin prooviks autole sappa.
Töötab, kõik parameetrid jooksevad. Täpsemalt ei hakanud uurima, liig palav on. Eks homme-ülehomme vaatan täpsema pilguga üle mis karul kõhus.
Kasutan seda softi:
http://www.camaroz28.com/forums/computer-diagnostics-tuning-36/scan9495-free-obd1-scan-app-94-95-lt1-874306/

Edit: nokkisin täna vabal hetkel natuke auto kallal. Esimesena jäi silma et O2 andurid istuvad 0.45 voldi juures ja proge näitab et auto ei lähe välja open loop tsüklist. No mida kuradit, ju andurid või juhtmed surnud. Aga siis tuli väike mõistusesähvatus - auto ju NM8 optioniga - NON CATALYST, LEADED FUEL. Ja nii ongi - O2 andureid ja katalüsaatoreid pole, pole ka pistikuid, midagi, null :) (väidetavalt NM8 export autodel ka teistsugune juhtmestik). Pole ka täitmisaugul ees pliivaba püstoli klappi, puuduvad "leaded fuel only" klebad täitmisava juures ja näidikuplokil.

Minu küsimused on nüüd
- mille järgi siis lugupeetud aju arvestab kütusesegu?
- kas skanner peabki näitama pidevalt open loop´i või kuskil siiski mingi kala?
Minu sõidu juures (70/30 maantee/linn) mõõdetud keskmine kulu on 13l/100km - veidi palju?
Küünlad uued, benapump ja -filter uued, temp andur toimib korrektselt, rõhuregulaator ei leki, vaakumilekkeid ka justkui pole.
Üks tähelepanek - külmalt läheb käima pika käiamise peale, soojalt poolpöördest, mis pole ka korrektne. Ja ninaandur ütleb et käib üsna rikkalt.


____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
30.07.2014 at 19:14 2 edits. Last edited 01.08.2014 at 14:38 by Vanaisa (Moderator)
kaedoo
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
13 keskmist pole vist palju, sest LT1( strokker ) samases miljöös võtab 14, puhas linn 17. Möödunud aastal Annimatsilt naastes maantee 10,88. Su Caprice vist monopritsega, mõned siin foorumis on maantee kulu saanud isegi 9,8. Kui leian siis postitan. :beer
01.08.2014 at 21:45
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
ei ole TBI, ikka 8punkti pritsung. Ja maanteel võiks normaalne minu hõreda ülekandega olla 9...10 liru sajale.
Selge see et kui O2 andurid ei anna oma osa, jääb õige segu sättimine viletsamaks aga kas niipalju?

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
01.08.2014 at 22:57
kaedoo
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Jep, O2 sensor tõstis märgatavalt kütusekulu, neid on vahetatud lausa 3 tk. Üks pidas vastu ca aasta ja siis läksid mõlemad pea korraga. Julgen käia välja oletuse ca 2 liitrit sajale.
01.08.2014 at 23:35
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
mhmh, seda küll, rikkis andur jah tõstab. Mul peaks olema samas ecm´is sellega juba arvestatud et O2 andureid pole ja miskine muu seade paika pandud mis seda juba arvestab.
Aga ega ma imesta kui kodanikud GMst lambist midagi kirvega ajusse raiusid :)
Loogiliselt peaks minu auto puhul pilli puhuma MAF, TPS ja ECT...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
02.08.2014 at 08:54 1 edit. Last edited 02.08.2014 at 08:55 by Vanaisa (Moderator)
Queen onRoad
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Teema, milles parema meelega kaasa ei räägiks, kuna ei pea end eksperdiks ja Sulle konkreetset nõuannet ei jaga...

Aga. Huvitav oleks oma silmaga näha kütusearvet, mis toetaks rahvasuus levivaid legende LT1 rüüpest 9-10l/100. Võimalik teoreetiliselt, kergema kerega masinaga või on kõik kinni sõidustiilis?
Kroonikaid ma ei kirjuta, et nüüd sealt detaile otsida, aga LT1 originaaliga jäigi minuarust keskmine suvekulu vahemikku 11...14(koma-midagi). Talvel loomulikult rohkem.
Mingis meeltesegaduses olen üles tähendanud, et puhas maanteekulu pärast strokerdamist oli vahelduva eduga (suvel) 12,3 ja 12,4 l/100 . Uudishimust tehtud märtsis ja aprillis tanklast tanklani tulemused 16,5...17,5/100. Seda siis ühe piduse (aasta tagasi vahetatud) hapnikuanduriga, millega kaasnes meeletu nügimine ja lõputu hädakisa armatuuril (küll Check Engine, küll SES) kuni asi läks juba 18,4325 l/100 km.
Seni, kuni tuled armatuuris põlevad, on minu plontiini loogika järgi segu kindlasti vale ja kütusekulu laes, kuni masina ajule pole midagi paremat õpetatud. Said küll muuhulgas ka võimalik kondentsvesi paagis, küünlad, küünlajuhtmed ja ummistunud pihustid nügimise oletuslike põhjustena läbi kirutud. Lõpuks viskas mul see hädade org ja kondoomilappimine üle ja lasin ära vahetada mõlemad O2 andurid korraga. Pärast seda on keskmise näitajad (linn + maantee) üsna stabiilselt 14-ga algavad ning igasugune nügimine ning veakoodide ilutulestik lõppenud.

Kas sinu masina kütusekulu osas andurite tagasipanemine või masinale "ajuloputuse tegemine" midagi mõjutab - öelgu need, kes igapäevaselt asjaga tegelevad ;) Oletan, et kuni aju "arvab", et mingid andurid siiski kusagil peavad olema ning nendelt tagasiside puudub...


____________________________
Size matters
04.08.2014 at 14:15
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Nojah, LT1 kohta ei julge arvata, pole olnud selle mootoriga autot. Samas vana TBI (mis idee järgi janusema küttesüsteemiga) 350cid Fleetwoodiga sõitsin aastaid, läbisõidu poolest ka mitte värske ja maanteekulu oli tõesti 8...9.

Praegusel ajul pole viga midagi, seoses O2 andurite puudumisega on tal peal seaded mis lihtsalt ei arvesta neid andureid.
Veakoode pole, samas külmalt pikk käivitamine ütleb et kalad siiski olemas.

Ajusse kaevun lihtsalt uudishimu ajel, kindlasti kannatab seal mingeid settinguid muuta, usun et GM lasi sinna peale hästi turvalise seade mis igal juhul säästab mootorit jne jne.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
04.08.2014 at 14:34
antennimees
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
Queen onRoad: Teema, milles parema meelega kaasa ei räägiks, kuna ei pea end eksperdiks ja Sulle konkreetset nõuannet ei jaga...

Aga. Huvitav oleks oma silmaga näha kütusearvet, mis toetaks rahvasuus levivaid legende LT1 rüüpest 9-10l/100. Võimalik teoreetiliselt, kergema kerega masinaga või on kõik kinni sõidustiilis?
Kroonikaid ma ei kirjuta, et nüüd sealt detaile otsida, aga LT1 originaaliga jäigi minuarust keskmine suvekulu vahemikku 11...14(koma-midagi). Talvel loomulikult rohkem.
Mingis meeltesegaduses olen üles tähendanud, et puhas maanteekulu pärast strokerdamist oli vahelduva eduga (suvel) 12,3 ja 12,4 l/100 . Uudishimust tehtud märtsis ja aprillis tanklast tanklani tulemused 16,5...17,5/100. Seda siis ühe piduse (aasta tagasi vahetatud) hapnikuanduriga, millega kaasnes meeletu nügimine ja lõputu hädakisa armatuuril (küll Check Engine, küll SES) kuni asi läks juba 18,4325 l/100 km.
Seni, kuni tuled armatuuris põlevad, on minu plontiini loogika järgi segu kindlasti vale ja kütusekulu laes, kuni masina ajule pole midagi paremat õpetatud. Said küll muuhulgas ka võimalik kondentsvesi paagis, küünlad, küünlajuhtmed ja ummistunud pihustid nügimise oletuslike põhjustena läbi kirutud. Lõpuks viskas mul see hädade org ja kondoomilappimine üle ja lasin ära vahetada mõlemad O2 andurid korraga. Pärast seda on keskmise näitajad (linn + maantee) üsna stabiilselt 14-ga algavad ning igasugune nügimine ning veakoodide ilutulestik lõppenud.

Kas sinu masina kütusekulu osas andurite tagasipanemine või masinale "ajuloputuse tegemine" midagi mõjutab - öelgu need, kes igapäevaselt asjaga tegelevad ;) Oletan, et kuni aju "arvab", et mingid andurid siiski kusagil peavad olema ning nendelt tagasiside puudub...


Kui see auto veel minu käes oli ja jaamades veel 91 bentsu müüdi siis sain ma puhtaks maantekuluks 90'ga sõites 9,6l. Kangema bensuga seda enam saavutanud ja siis oli kulu kuskil 10-11 vahel. Linnakulu tõusis samuti kusagil liitri.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
04.08.2014 at 18:41
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
OK, siis asi ilmselt selge, liidame siia juurde mõnisada tuhat kilometraazi ja 13 ongi igati mõistlik kulu antud aparaadile. :)
Ilmselgelt pean hakkama 350 motot otsima...
enne natuke sudin ajus, ehk annab seal mõne tabeli viisakamaks keerata. Mingit kahju ei tohiks see tekitada, minekut tal ju nii ehk naa pole :devil

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
04.08.2014 at 18:45 1 edit. Last edited 04.08.2014 at 18:46 by Vanaisa (Moderator)
Queen onRoad
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
jaamades veel 91 bentsu müüdi siis sain ma puhtaks maantekuluks 90'ga sõites 9,6l. Kangema bensuga seda enam saavutanud

Sellega, et oktaanarv nende masinate kütusekulus asjaosaline on, nõustun täielikult. Lihtsalt esimese hooga ei liikunud mõte sinnapoolegi. Paar aastat tagasi sai kaedoo Caprice maitsta Valgevene madala oktaanarvuga bensiini (92, aga võis olla ka 76) ning tulemuseks oli mingi müstiline "olematu" kütusekulu samade karpa seadistuste juures, millega kodukandis 95-ga liigeldes ... ma parem ei kommentaari seda janu, las omanik ise kirjutab detailsemalt, kui vajalikuks peab :)
Aga jah, 13-siia-sinna tundub olevat üsna harju keskmine.

quote:
Ilmselgelt pean hakkama 350 motot otsima...
:) ... :) mitteüllatavalt loogiline :)

____________________________
Size matters
04.08.2014 at 19:30 1 edit. Last edited 04.08.2014 at 19:36 by Queen onRoad
kaedoo
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
Queen onRoad: Teema, milles parema meelega kaasa ei räägiks, kuna ei pea end eksperdiks ja Sulle konkreetset nõuannet ei jaga...

Aga. Huvitav oleks oma silmaga näha kütusearvet, mis toetaks rahvasuus levivaid legende LT1 rüüpest 9-10l/100. Võimalik teoreetiliselt, kergema kerega masinaga või on kõik kinni sõidustiilis?
Kroonikaid ma ei kirjuta, et nüüd sealt detaile otsida, aga LT1 originaaliga jäigi minuarust keskmine suvekulu vahemikku 11...14(koma-midagi). Talvel loomulikult rohkem.
Mingis meeltesegaduses olen üles tähendanud, et puhas maanteekulu pärast strokerdamist oli vahelduva eduga (suvel) 12,3 ja 12,4 l/100 . Uudishimust tehtud märtsis ja aprillis tanklast tanklani tulemused 16,5...17,5/100. Seda siis ühe piduse (aasta tagasi vahetatud) hapnikuanduriga, millega kaasnes meeletu nügimine ja lõputu hädakisa armatuuril (küll Check Engine, küll SES) kuni asi läks juba 18,4325 l/100 km.
Seni, kuni tuled armatuuris põlevad, on minu plontiini loogika järgi segu kindlasti vale ja kütusekulu laes, kuni masina ajule pole midagi paremat õpetatud. Said küll muuhulgas ka võimalik kondentsvesi paagis, küünlad, küünlajuhtmed ja ummistunud pihustid nügimise oletuslike põhjustena läbi kirutud. Lõpuks viskas mul see hädade org ja kondoomilappimine üle ja lasin ära vahetada mõlemad O2 andurid korraga. Pärast seda on keskmise näitajad (linn + maantee) üsna stabiilselt 14-ga algavad ning igasugune nügimine ning veakoodide ilutulestik lõppenud.

Kas sinu masina kütusekulu osas andurite tagasipanemine või masinale "ajuloputuse tegemine" midagi mõjutab - öelgu need, kes igapäevaselt asjaga tegelevad ;) Oletan, et kuni aju "arvab", et mingid andurid siiski kusagil peavad olema ning nendelt tagasiside puudub...

Möödunud aastal Power Camp: Tallinn - Annimatsi - kruiis - Tartu linn - Märjandi tankla. 455 km - 55 liitrit - 12,08 L/100 KM.
Originaalis saime ükskord 10,98. :beer
04.08.2014 at 19:40
Queen onRoad
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
enne natuke sudin ajus, ehk annab seal mõne tabeli viisakamaks keerata. Mingit kahju ei tohiks see tekitada, minekut tal ju nii ehk naa pole :devil

Kuidas ajukirurgia edeneb?
Mingit kütuselembust vähendavaid, särtsakust lisavaid või muid huvitavaid nüansse?


(OT: ma ei jaksa ega viitsi tarkadega vaielda, nüüd SPETSIAALSELT kirjutasin üles, teekondade suhe 80/20: maanteekiirusel valdavalt 60-75 mph + tigutiksumisel linnas = 282 miili 63 liitriga. Arvutatagu. Rääkisin asja kommenteerides keskmisest, mitte üksikutest juhuslikest rekorditest. Krt, jalgsi käies ei kulu ju lausa üldse pinsiini :evil)

____________________________
Size matters
12.08.2014 at 11:51
Indrek_S
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
Queen onRoad: Arvutatagu.

jämedalt 14l/100km

____________________________
not done until it's done
12.08.2014 at 15:37
Queen onRoad
 
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
jämedalt 14l/100km
Just. Ja see ongi see varem mainitud üpris stabiilne harjukeskmine, millest suts siia-sinna kõikumised ei peaks paanikaks põhjust andma :)
(Vähemalt mitte minu silmis ja 383 cid LT1 strokeri puhul, kui ka 5,7 l LT1 puhul loetakse normaalseks keskmiseks)

____________________________
Size matters
12.08.2014 at 16:25 1 edit. Last edited 12.08.2014 at 16:30 by Queen onRoad
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Queen onRoad - pole veel ajusse uusi tabeleid lasknud. Põhjus lihtne - optispark hakkab otsa saama. Enne mudimist tuleks asi korda saada.
Paar päeva tagasi viskas koodi 36 (OptiSpark high resolution signal faulty). See seletab ka pika käivitamise aja ja bensulõhna. Eks oli otsakorral ja nüüd on käivitusaeg (koodiga) nii 6...7 sekundit. (ilma koodita nii 4sek, ideaalis peaks poolpöördest käima minema).
Sama soojaga lasen ka pihustid ära testida.
Aga mis seal ikka, võitleme edasi :)
Sügisel-talvel tahaks autole ka keremeest tutvustada... näis.

Siinkohal oleks sobilik näidata ka optisparki info/diagnoosimise videot 70ndate pornostaari soengutega taatidelt


Edit: midagi ikka saab kruttida küll. mingi hetk tagasi sõitis läbi postiauto ja tõi mikist tellitud näidikuteploki. 10min, vana küljest, uus külge ja töötabki :) Jube mõnus on üle mitme kuu ka kilometraazi näha. Tänud Eikkile!

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
16.08.2014 at 08:09 2 edits. Last edited 16.08.2014 at 10:39 by Vanaisa (Moderator)
viplala
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Miljon aastat tagasi, kui meil veel 92 müügis oli, sai proovitud kütusekulu pidevalt mõõta. Raha oli vähe ja iga gramm arvel. Ja tõesti, kui autole oli ikka ette nähtud madal okt. arv, siis 95 sisse kallates tõusis kulu oma liitri võrra kindlasti.
16.08.2014 at 18:21
supp
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
natuke OT, aga soetasin kuu tagasi foorumis müügil olnud ürgaegse gaasiseadmega 5,0l caprice ja nüüd siis proovisn gaasi kulu (bensu oma pole veel suutnud adekvaatselt testida) ja tegin ühe lõuna-eesti trippi- kokku 300miili ja läks täpselt 50l gaasi, arvestades, et seade vajab veel natuke remonti ehk lekib ja tühikäik on paha, tundub kulu hea, ehk siis bensiini ümberarvestatuna ca 5,5l/100km
18.08.2014 at 18:01
MENT_GORILKA
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
huvitav küll, miks lollid tegelevad praegu hübriid- ja elektriautodega, kui 5.0 L mootoriga, suure, raske auto kütusekulu tuleb ainult 5.5 L...:) kusagil on ikka millegagi väga mööda pandud...ja kui gaasiga sõita, siis sel hetkel on ju bensiini kulu põhimõtteliselt 0 L sajale...unustame kõik muud energiaallikad ära :)
19.08.2014 at 07:58
DevilDeVille
  
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Tänases päevas, enivei, tuleb rääkida kilomeetri maksumusest. Mitte kütusekulust vms.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.08.2014 at 10:27
ramman
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
quote:
DevilDeVille: Tänases päevas, enivei, tuleb rääkida kilomeetri maksumusest. Mitte kütusekulust vms.
Ja linlasetl tuleks ka hakata rääkima kulust l/h, ummikus istudes kilomeetreid ju ei kogu

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
19.08.2014 at 10:48 1 edit. Last edited 19.08.2014 at 10:48 by ramman
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Kuna hea inimene varustas mind esitiibade ja muu vajalikuga, siis tuli Caprice jaoks juba talv ja lähiajal rändab ta keremehe hoolde. :)
Siinkohal tänud Mardile plekikraami eest!

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
01.09.2014 at 12:01
Vanaisa
  
Moderator
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
kuna vahepeal oli liiga külm või liiga soe, aega oli liiga vähe, raha veel vähem, siis suurt midagi peale veeremise pole Chevyga toimunud.
Täna lõpuks on see tore päev kus auto sai lume alt välja kaevatud, rehvidesse õhku antud, käima pandud, sisu välja roogitud ja aparaat veeres keretöödesse. Esialgse pildi järgi pakuks et peale katuse, tulepleki ja tagatiibade suurt rohkem vana plekki järgi ei jää &(

Ilmestamaks tähtsat päeva ka üks piltjäädvustus:





____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
23.01.2016 at 14:50
Martin460
vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.
Täna vaatasin lähemalt ühte Electrat mida garaashis naabrimees pakkus ja tuli ka kohe suure sedaani isu pelae. Kuhu kohta läks keretöödesse kui saladus ei ole?


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
23.01.2016 at 15:04
tqhq.ee foorum : Minu auto : vana tuttav - mikide saatkonna ´95 Caprice.   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.