register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a   .. 6 7 8 9 10 11 12 ..  
Poster Message
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
No nii, eelmine n2dal sain siis puuduvad kummilapakad k2tte - Saksast (ebay) tellides l2ks alla n2dala. Sildade poldid sai siis korda seatud ja parimad v2lja nopitud. Tagumine sild leidis enda tee raami kylge koos amortidega. Isetehtud reaktiivvardad sobisid ilusasti vahele. V6iks 8elda, et t2itdsa produktiivne n2dalavahetus :)

Kusjuures v2ga mugav oli tagumist silda tagurpidi alla panna. Saaks esisillaga ka nii lihtsalt.













____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
20.11.2017 at 12:43 2 edits. Last edited 04.12.2017 at 14:28 by PhilipJFry
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Ikka m6nus on asja kokku panna, kui riiulist on v6tta uusi v6i puhastatud ja korras asju. See n2dalavahetus oli mul tsipa lyhikene, n6nda palju kui pyhap2eval sai tehtud. Roolikarp, pendelhoob, keskvarras ja alumised 66tsad leidsid oma koha raami kyljes. Amordid ja vedrud saab j2rgmine n2dal kylge krudida (vedrude jaoks tuleb teha siis miski mehine t6mmits, kuna olemasolevad ohkavad nende vedrude all).

Kere sai siis eile viidud talvituma (loe: keevitusele) Ingmari juurde.












____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
27.11.2017 at 14:14
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mina sain omal vedrud ilma tõmmitsata sisse

____________________________
May the spring be with us!!
27.11.2017 at 15:03
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mis trikki sa kasutasid?

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
27.11.2017 at 15:39
fuel
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kardan, et see trikk nõuab kompleksset autot (kogu oma raskuses) ja tõstukit, mis võimaldab alumised õõtsad rippu lasta (šarniirist lahtiühendatult).
Kui õõtsa geomeetria lubab vedru mingilgi moel raami ja rippuva õõtsa vahele meelitada, siis kokkusurumise saab juba õõtsa alt tungraua põhimõttel teostada.
Minu Buigil täitsa teostatav moodus.
NB! Kokkusurumine nõuab ettevaatlikust, et tungraud ei väärataks...
27.11.2017 at 18:02
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Seda trikki t6esti ei saa hetkel kasutada.

Esimesel raamil sai traktori t6stukiga esimene ots pinge alla surutud; ylemine 66ts lahti lastud; peale mida vaikselt pinge alt vabastatud. K22ndmik sai lahti kruditud ja vedru oligi vabastatud. Mugavaks tegid tegemise m6ne keeru v6rra lyhemaks murdunud vedrud.

Kuna teisel raamil rattaid all ei olnud, siis tollel sai lihtsalt t6stukiga vastu toedatud ja delfriga alumine 66ts pinge alla, edasine drill oli sama nagu esimese raamiga.

Tehase manuaalis on 6petus, et vedru tuleb alumise 66tsa kylge kokku keerata; vahele panna; asjad kinni ja vedru pinge alt vabastada. Vanaga m6tlesime seda teha hoopis raami poolt, l2bi amordi kinnituse augu. Oleks see auk 0.5mm suurem, siis saaks 16mm keermelatiga 2ra teha. Kuid peab leppima 14mm latiga.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
27.11.2017 at 23:29
fuel
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
keermelatiga raami poole pingutades sai ka endal tehtud sel ajal kui mootorit peal polnud.
Aga proovi leida tavalisest pikem mutter ja keeramise ajal ära õliga koonerda, sest vedru pinge on üsna suur ja tavamutri keere võib ära väsida.
27.11.2017 at 00:20
simson77
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Sai endalgi raamil vedrud ees ilma auto enda raskuseta paika pandud. Aega ja nuputamist võttis. Vedru kokkutõmbamiskammitsatega pole seal suurt midagi teha. Lisaraskuseks kasutasin autotõstukit ja teist autot. Raam tõstuki alla, tõstuki ja raami vahele palju pehmeid asju ja sai ilusti all õõtsaga toimetada ilma, et raam eest ära läheb.

Hea vaadata kohe kuidas asi edeneb sul. Varsti jõuad minust mööda.
27.11.2017 at 01:15
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
simson77: Sai endalgi raamil vedrud ees ilma auto enda raskuseta paika pandud. Aega ja nuputamist võttis. Vedru kokkutõmbamiskammitsatega pole seal suurt midagi teha. Lisaraskuseks kasutasin autotõstukit ja teist autot. Raam tõstuki alla, tõstuki ja raami vahele palju pehmeid asju ja sai ilusti all õõtsaga toimetada ilma, et raam eest ära läheb.
Eks paljud, kes pyhap2evaselt seda asja teevad, l2henevad selliste suurte vedrude installile loovamalt. Olgem ausad, aga jewrooplaste ja jaapanlaste vedrukesed on peenemad ja nende t6mmitsad ei ole selliste myrakate jaoks m6eldud. :D

quote:
simson77: Hea vaadata kohe kuidas asi edeneb sul. Varsti jõuad minust mööda.
Kui ma nyyd ausalt ytlen, siis tegelikult m6ni n2dalavahetus on ikka parajalt siiber masinast. Aga, noh, siis on paras aeg elektroonika v6i progemisega tegelda - vaheldust :) V6i siis lihtsalt lebotada - ega iga jumala p2ev ka ei kannata nagu orav rattas olla.


Yhe potska oma poltidega ja mutritega olen osanud ilusasti 2ra panna. Tagumised amordid on alt lahti, st silla kylge kinnituva poole mutrid on r2nnus.

Kere ja raami kinnitamiseks tuleks osta uued poldid. Vanasid ei hakanud puhastama ega leotama - keerme ja pea osad tundusid r2situd. Lisana oli enne mind yks pooleks, teise keerasin ise pooleks ja kahel, mille plaadid ringi k2isid, said pooleks aetud. Ehk siis 12-st poldist on 8 alles ja neist ehk pooli kannataks kasutada :P

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
28.11.2017 at 22:03
simson77
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Eks minulgi autost juba korduvalt siiber ees olnud, halvematel juhtudel isegi mõneks aastaks. Ehk selles ongi põhjus miks järgmine aasta saab juba 10 aastat täis auto ehitamisest. Küll pole ruumi, siis vahendeid, siis motivatsiooni, siis kui need on ja juba midagi tehtud, muutuvad nõuded enda suhtes ning hakkan uuesti enda tööd paremaks tegema.

Endal ka parasjagu raami poltide otsing käsil. Kahjuks vanad kadunud ning raske mõõte kuskilt võtta. Ei viitsi teise alt ka selleks ära keerata :))
Kui leiad miskit, ehk viskad kontakti või mõõdud...
28.11.2017 at 22:18
ramman
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Baltic Bolt abiks. Sealt leiab ka tollmõõdus polte-mutreid, erineva tõmbetugevusega. Ei pea hakkama puhastverd usakat millimeetermõõdustikuga rikkuma.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
28.11.2017 at 22:38
kaedoo
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Võtad poldi näppu ja vudinal Baltic Bolt`i. UPS, jõuti ette. :beer
28.11.2017 at 22:43 1 edit. Last edited 28.11.2017 at 22:45 by kaedoo
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Minul l2ks selle teemaga kuidagi huvitavalt. 2011 sai ostetud valge Chevy. Siis sai selgeks, et raam ja kere tahavad v2ga korralikku tegemist - pedant nagu ma olen, siis yle p6lve tegemine mulle ei istu. Ajasin taga uut raami - 2012 veeres t2iesti komplektne masin hoovi. Otsuseks sai v6etud, et valget hooldab ja s6idab sellega seni kuniks roheline on valmis. Ostsin manti kokku, et m6ni asi korralikumalt teha. Siis oma aastake ajasin taga 350CID mootorit (algselt oldsu oma), poole otsingu peal tuli m6te, et tahaks TH700R4 kasti ka. Yhel sygisesel 6htul helistas yks kaasfoorumlane ja pakkus mootorit. Uurisin, mis k2igukast otsas -enn2e imet- minu soovitud kombo. Ytles, et maksaksin natukene juurde ja saan terve masina. Ja j2lle veeres hoovile uus masin, see kord Chevy Van G20.

T88dega alustasin miskit 2014 suvel~sygisel. Siis miski hetk hakkas yks kaasfoorumlane “ajudele”, et teeksin strokeri. Alguses punnisin vastu, kuid mesilane oli juba peas ja yhel j6ulu6htul, kui piisavalt purjakil olin, andsin lubaduse, et teen 2ra. Tehtud ta sai. Eks oli selle raamiga m8llamist korralikult.

Vahepeal lipsasid pausid sisse, nii pikemad kui ka lyhemad.

Nyyd on siis selle projektiga nii, et l2ks trumm, siis mingu pulgad kah - ehk siis yritan otsast l6puni oma silmis prillikiviks teha :) Algselt, kui ASTVs t88tasin, siis m6tlesin s22stuprojektina teha.

Kas kere kinnitavad poldid on k6ik yhe pikkusega? Steps ei m2leta.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
28.11.2017 at 23:00
kaedoo
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
PhilipJFry: Minul l2ks selle teemaga kuidagi huvitavalt. 2011 sai ostetud valge Chevy. Siis sai selgeks, et raam ja kere tahavad v2ga korralikku tegemist - pedant nagu ma olen, siis yle p6lve tegemine mulle ei istu. Ajasin taga uut raami - 2012 veeres t2iesti komplektne masin hoovi. Otsuseks sai v6etud, et valget hooldab ja s6idab sellega seni kuniks roheline on valmis. Ostsin manti kokku, et m6ni asi korralikumalt teha. Siis oma aastake ajasin taga 350CID mootorit (algselt oldsu oma), poole otsingu peal tuli m6te, et tahaks TH700R4 kasti ka. Yhel sygisesel 6htul helistas yks kaasfoorumlane ja pakkus mootorit. Uurisin, mis k2igukast otsas -enn2e imet- minu soovitud kombo. Ytles, et maksaksin natukene juurde ja saan terve masina. Ja j2lle veeres hoovile uus masin, see kord Chevy Van G20.

T88dega alustasin miskit 2014 suvel~sygisel. Siis miski hetk hakkas yks kaasfoorumlane “ajudele”, et teeksin strokeri. Alguses punnisin vastu, kuid mesilane oli juba peas ja yhel j6ulu6htul, kui piisavalt purjakil olin, andsin lubaduse, et teen 2ra. Tehtud ta sai. Eks oli selle raamiga m8llamist korralikult.

Vahepeal lipsasid pausid sisse, nii pikemad kui ka lyhemad.

Nyyd on siis selle projektiga nii, et l2ks trumm, siis mingu pulgad kah - ehk siis yritan otsast l6puni oma silmis prillikiviks teha :) Algselt, kui ASTVs t88tasin, siis m6tlesin s22stuprojektina teha.

Kas kere kinnitavad poldid on k6ik yhe pikkusega? Steps ei m2leta.
Kui pilti vaadata siis pole(täpselt ei mäleta), tagasilla kohal olid vist lühemad. Seal kus olid ruudukujulised puksid.

Sorri jälle edit:
28.11.2017 at 23:41 2 edits. Last edited 28.11.2017 at 23:45 by kaedoo
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Sain siis Ingmarilt staatuse uuenduse piltide n2ol. Tore vaadata, kuidas asi edeneb :)



























____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
04.12.2017 at 14:35
kaedoo
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Niikaua kui raam ratastel ja pääsed igale poole ligi, võiksid roostetõrje teha. Praegult pääsed laskma igasse auku, või juba tehtud. :beer
04.12.2017 at 17:59
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Raami keemiaga t2itmine oli plaanis jah. Nyyd kui esisilla saab ka l6plikult kokku, siis tuleb p2evaks garaazi veeretada ja t2is m8gistada. Ingmar lubas kerel ka karbid ja ugerikud t2is uhada.

Talviseks tegemiseks on j22nud siis pidurisysteemi/kyttesysteemi peale aretamine, k2igukast, mootori ja k2igukasti kokku liitmine ning raamile t6stmine. Sadulsepa t88d tellin sisse nagu ka v2rvimise. N6nda v6iks ju suveks/sygiseks s6itma ju saada :)

J2rgmise aasta algul saab tsipake ehk puhkust ka. Uurisin t2na enda saadaolevat puhkust: selle aasta alguses oli mul seda k6ike 35 p2eva, hetkel on alles 28. Need tuleb j2rgmine aasta kindlasti 2ra kasutada :)

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
04.12.2017 at 20:21 1 edit. Last edited 04.12.2017 at 20:25 by PhilipJFry
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
T6mmits valmis ja toimib v2ga ilusasti. Esimese vedru vahele ajamine oli suurem nikerdamine. Eks sellega sai tehnika paika. Teise vedruga l2ks alla 10.min ja tehtud oligi. Amordid sai ka kylge kruditud. Nyyd siis ajab paralleelvardad kylge ja siis on asi juba transporditav.

Peab ytlema, et ilmad enam ei ole eriti m6nusad v2ljas tegutsemiseks. Suure tuhinaga ei pane t2hele, kuid alustuseks tuleb see l2vi yletada, et reele saada. Eks j2rgmisest n2dalast vaikselt kolib sisse 2ra oma tegemistega. K2igukasti ja muud v2iksemad pudinad t88kotta viima.











____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
11.12.2017 at 13:54
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kolisin j2lle enda tegemistega sisse 2ra. V2ljas on siiski p2ris kr6pske, et miskit nokitseda. Veermiku asjades on tsipake veel teha ja siis saab rattad alla kruvida. Plaan on siis selline, et kere v2rvimise ajaks saaks raami alla panna. Selle jaoks on vaja pidurisysteem 2ra l6petada, paralleelvardad kylge krudida ja miskit nipet n2pet veel.

Salongi v2rvi valiku osas m6tlesin, et l2heks beezi v2rvi peale, mitte kirsipunase. Mul pooled detailid seal autos on sinised ja ylej22nud beezid - need k6ik on mustaks v66batud. Istmed nagunii l2hevad sadulsepa k2tte, et nendega ei oleks probleemi. Armatuur, see on mul punane, kuid ehk siit foorumist v6i kuskilt leiaks 6iges v2rvis pudinaid. Puudu oleks laepolster, p6randakate, elmainit armatuur ja ukse polstrid. Roolisammas koos rooliga on juba 6iget v2rvi.

Kere kallal on ka usinasti tegutsetud:














____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
19.01.2018 at 14:28
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Vahepeal on siis natukene aega m88da l2inud: on saanud olla t6bine; pidusid peetud ja on isegi olnud mahti m6ndade asjade kallal nokitseda. Kere on samuti edenenud. M6ningad tellimused on USAst kohale j6udnud. Palju v2rvimist on saanud 2ra tehtud, sama palju v6i isegi rohkem on veel ees. Peab leidma sadulsepa, kelle jutule minna. Sama seis on siis automaalri osas.

Silla osades sai siis enamus detaile v2rvitud. Nipet n2pet on veel j22nud nende juures teha. Kuna syda ei andnud rahu, siis m6ni asi sai uuest v2rvitud ja tugevama v2rviga. Paralleelvarraste keskosad/reguleermutrid sai 6lis 2ra p6letatud. V2limus j2i isegi t2itsa viisakas. Paar n2dalavahetust veel nokkida, siis on rattad all. Hetkel raami transportimiseks oli m6te teha tiisel esimese p6rkeraua kinnituste kohale - pole vaja treilerit ega midagi, lihtsalt haagi raam sappa ja s6iduta uude kohta.

Linnas olles 6htusteks nokitsemisteks olen enda auto raadiost projekti teinud. Tingimusteks on, et v2limus peab j22ma samaks; nupud, kellad ja viled peavad toimetama originaali l2hedaselt. Raadio saab korraliku uuenduse: hakkab m2ngima k6iki kohalikke kanaleid; RDS tekste 6petab ka vastu v6tma; m2lusid lisan juurde; antenn tuleb peidetud. Kassetikal vaatab mehaanika osa yle. M6tlesin ka uuendada tema (korrektor-)eelv6imendit. Lisandina tuleb sinihamba yhendus. Tolle puhul ei ole veel 2ra otsustanud, kas lisan k2edvaba osa v6i mitte. Eraldi kanali saab endale CB raadio << sai isegi yks nunnu isend v2lja valitud. RTC hakkaks kella ja kuup2eva yle arvestust pidama ehk mahutab kanalite info ka tema sisse 2ra - kui aku otsa peaks maha v6tma, siis info ei kaoks. Ekraaniks plaanisin OLEDi panna - v6imaldab seda k6ike headust ka kuvada. K6ike digiosa hakkab mingi sitikas-satikas juhtima. Hetkel puslan siis eel- ja l6ppv6imendi osaga. Paberile on esimesed skeemid kriitseldatud ja isegi Eagelisse kantud. Tuleb nelja v2ljundiga - FL, FR, RL ja RR. Sisendeid on samuti neli: raadio, kassettmakk, sinihammas ja CB raadio. Viimasele j2tan seadistuse, et oskab lylida sisendi ymber, kui tekib "lalin" ning taastab vana sisendi, kui see l6ppeb. Helitrakti osa on disainitud tegema ruumilist heli - nagu oleks syndmuste keskel. L6ppv6imenditeks on lihtsad H-klassi v6imendi, mille v6imsuseks on 40W madalate moonutustega. Selle k6ige kupatuse l6ppu tuleks ka head valjuh22ldid leida. Hetkel ootan m6ningaid kivikesi eelv6imendisse, et teha esimesed loomseid katset makettplaadil.

Kuna mul autos tuhatoosil muud tarvet ei ole, kui ainult m6ningate vidinate hoidmine, siis m6tlesin CB raadio kinnituse teha tuhatoosi siinile. Hea koht kus hoida, ei j22 jalgu ega midagi. Valikuks on kiidetud hiinakas Xiegu X-108G l2llar. V2limuse poolest ytleks, et p2ris h2sti tehtud. Antenni paigutaks praeguse raadio antenni asemele.


Ega turvasysteem/signalisatsioon saa alla j22da. Silma hakkas siis selline isend nagu seda on Viper 5906V. Omab siis 2-way suhtlust, signa, keskluku juhtimist (s6itu alustades, uste automaatne lukustamine) ja remote starti. Progemise/seadistamisega on v6imalus veel asju lisada - v6iks ju uste lukustamisel aknad kinni s6idutada. Tagaluugi avamise nuppu vajutades v6iks tagumine aken alla s6ita. Juurde veel lisada GPS-GSM j2lgimine, siis v6iks hea saada.


Kunagi sai s6bra k2est uuritud tolle ajastu Cadillaci kliimat. Kui 6nnestub paneb selle ka peale. Selle auto elektrisysteemi loomine saab t2itsa p6nev ettev6tmine olema :) Ah jaa, enne suve keskpaika ma t88lt puhkusele ei saa. Mul hetkel puhkep2evi 48. J2lle suure projektiga vaja maha saada, eelmine aasta oli sama kamm :/ Tahaks masina suvel valmis saada.

T2na peale t88d sain siis nuppude katted k2tte. Nupud ise on veel tellimises.


Tegemistest pilte:



























____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
14.03.2018 at 23:52
DevilDeVille
  
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kuna sa oled asja juba nii põhjalikult käsilevõtnud, siis unusta heaga see vana sodiläki kliima ja pane moodsate servodega aftermarket junntükk:

https://www.vintageair.com/builder-series/?subcat1=Gen%20IV%20Magnum

ja sellele kontroller:

http://www.dakotadigital.com/index.cfm/page/ptype=results/category_id=337/mode=cat/cat337.htm

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.03.2018 at 06:47
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Ei teadnud, et sellistele asjadele ka on aftermarket kraami saada. Sellega ma vaatan, saaks suurest kubust mootoriruumist lahti. Ainukese osana pelgan seda 6huklapi tegemist sinna kunde poole jalapaneeli juurde. Aga tundub asine tegelane olema.

Super, t2nud linkide eest :)

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
15.03.2018 at 13:13
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mida rohkem ma sellele uuele kubule m6tlen, seda paremaks see m6te l2heb - sellega saab ju hulgaliselt ruumi mootoriruumi. Kuid nyyd tuleb uurida, kui h2sti see sinna Chevy armatuuri alla mahub.

See n2dalavahetus sai j2lle t88postil passida. Seega maal oleku aeg kujunes v2ga v2ga lyhikeseks. Hindasin pisipudinate v2rvimist88 2ra - pole viga, kannatab alla keerata kyll. S2ttisin k6ik valmis, et saaks ometi need supportid kokku. Otsisin k6ik erim66dus piduritorustiku stutsid v2lja. Lammutasin natukene esiistmeid. Ingmar soovis p6hja tegemise juurde istmete aluseid, et k6ik paika saaks. Kui ma tema juurde j6udsin ja proovisime neid sinna, siis meenus see, et need ei tundu kuidagi selle masina originaalid olema. Lubas kinnitusi t2iustada, et nad saaksid selle masina originaaliks :D



Seega kysimus, kas keegi teab, mis masina oma selline kelk v6ib olla v6i isegi veel parem, kas kellelgi on sellist t2itsa komplektset kelku myya:

Tegu siis v2ga huvitava isendiga: keskel see suur kobakas tundub olema "k2igukast", mille otsas on mootor. "K2igukastist" tulevad trossid siis erinevatele tigulattidele. Seal mootori juures on kohe releeplokk. Ja lyliti on istme sees - ehk siis istmesse l2heb ainult kaks juhet - 12V ja GND.

Teine teema millega sai pead ragistatud: mul on plaanis panna see B&M 46075 pidurilukk tagasilla peale, et saaks tagupidureid v2lja lylida. Piduri2mblikust l2heb tagasilda 6.Xmm toru. Jama on nyyd selles, et selle klapi sisend ja v2ljund on m6eldud 4.8mm toru jaoks. Ja yldse, sellel ju ei ole koonusega p6hjad, et saaks kasutada kraega torusid vms. Kindlasti siin foorumis keegi on antud teemaga kokku puutunud. Kas sellel l2hevad miskid yleminekud vahele v6i kuidas seda asja lahendada?

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
18.03.2018 at 00:11
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Hing ei andnud rahu, surfisin ringi ja tuleb v2lja, et sellist el.istme systeemi kasutati 1982 Cadillac-il. Yheks tunnuseks siis 6-way. Seega kui kellelgi on miskit taolist elukat pakkuda, siis ma olen huviline :)

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
19.03.2018 at 02:16
2TEP60
  
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Minu capriisil on samasugune istmekelk.caddi oma rändas kodanik motoristi hoovi.võid talt uurida.

____________________________
May the spring be with us!!
19.03.2018 at 11:21
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a   .. 6 7 8 9 10 11 12 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.