register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 7 8 9 10 11 12 13 ..  
Poster Message
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Paar uuemat pilti ka. Juttu sai juba eelpool kirjutatud.









____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.01.2016 at 12:04 2 edits. Last edited 05.01.2016 at 12:05 by anryo
hents99
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kena, istmed sobivad hästi. Toonitud esituled panevad kukalt kratsima, aga loodetavasti on see vaid minu kiiks.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
05.01.2016 at 13:02
peep
 
Moderator
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Maitseasi muidugi ja omanik otsustab aga minu arvates sellesse ajastusse sobivad nad hästi. Ilus auto.
05.01.2016 at 15:08
Deodor
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kuidas Ecumaster külmadega toimetab? Endal on külmadega pigem negatiivsed kogemused erinevate programmeeritavate ajudega (MS ja Hestec).
05.01.2016 at 16:14 1 edit. Last edited 05.01.2016 at 16:15 by Deodor
blood
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kena töö!

Istmed sobivad väga sellesse autosse ning usun, et ka mugavamad ka. Tuled on veidi harjumatud aga ilmselt lisaks ilusale näole on ka siin selge mugavuse (valguse) võit olemas. Selline loll küsimus kui legaalsed sellised tuled üldse on?

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
05.01.2016 at 16:27
DevilDeVille
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
hents99: Kena, istmed sobivad hästi. Toonitud esituled panevad kukalt kratsima, aga loodetavasti on see vaid minu kiiks.

Ei ole ainult sinu ;) Samas taustade toonimine ei tohiks legaalsust mõjutada, kuna luup ja eesmine klaas ju klaarid.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
05.01.2016 at 16:55
gets
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Mis te seletate, väga äss nokk on nüüd :)
05.01.2016 at 18:49
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ma olin ka ise kahevahel, kas teha heledad tuled või mitte aga otsustasin lihtsuse huvides mustade kasuks. Kroome poleks niikuinii saanud teha kuna kroomvärv ei kesta kohe üldse ja siis oleks pidanud mingi helehalli/valge tegema. Aga noh, seekord said sellised ja mulle täitsa meeldivad. Tulede ümber olevad kinnitusvõrud vaja ka veel mustaks teha, praegu oleks nagu "prillid" ees. Ning jah, kõik tulede klaasid ja on läbipaistvad - vaid ümbris on must.
Põhine eesmärk oli ja kõige suurem võit tuli ikkagi valgustugevusest - praegu on tuled samad head, kui mõne uue tänapäevase autoga sõites ja nüüd selliselt nad ka ei pimesta ja ei häiri vastusõitjaid, vastupidiselt "tavalisele" 5x7" tulele, mis on lihtsalt üks udukogu auto ees. Legaalsusega on nagu on, sest klaasidel vastavad tähised puuduvad, kui nüüd Xenoni osas läheneda. Samas, kui tavaline H1 halogeenpirn sisse panna, siis on täiesti legaalne ja usun, et ülevaatusel probleeme ei teki, sest ka väga lähedalt vaadates võiks olla tegemist tehase tulega.
Kui keegi soovib - võin ka teistele teha. Ei ole üldse keeruline. Jupid on hinnaskaalas 150 - 350 sõltuvalt kasutatavatest komponentidest ja terve nett on juhiseid täis erinevatele autodele. Märksõnaks "headlight projector retrofitting"

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.01.2016 at 21:04 1 edit. Last edited 05.01.2016 at 21:06 by anryo
ervin
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
kelle projektoreid kasutasid, kui saladus pole?
05.01.2016 at 21:24
mrtn
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kui on hea klaas ja korralikud pirnid a la Osram Nighbreaker, pole nendel isearetatud ksenoonidel mingit pointi.
05.01.2016 at 21:32
ervin
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
mõnel selle ajastu ameeriklasel on hea klaas või head reflektorid?
05.01.2016 at 22:06
mrtn
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
ervin: mõnel selle ajastu ameeriklasel on hea klaas või head reflektorid?

Tal on luubid ju. Reflektoreid enam pole.

Ma tahan öelda seda, et ksenooninöök ei tasu ennast ära, ametlikult ülevaatuselt läbi ei saa niikuinii. Luubid + korralikud halogeenid on maa ja ilm. Originaalklaasid poleerid ära.
Paari aasta pärast upgraded võib-olla üldse LEDi peale (kui nad sellele ka automaatnivelliiri ei nõua, ei tea).
05.01.2016 at 23:19
malloc
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Väga kena! Jube hea töö ikka. Need tuleraamid veel jäävad silma riivama. Ja veljed ka, aga talveaeg, niiet saad andeks :D
06.01.2016 at 09:07
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
Deodor: Kuidas Ecumaster külmadega toimetab? Endal on külmadega pigem negatiivsed kogemused erinevate programmeeritavate ajudega (MS ja Hestec).
Toimetab ideaalselt. Täna näiteks oli hommikul -21C ja käivitus poolest pöördest. Hoidis ilusti pöördeid, ei puterdanud ega kõikunud. Originaalaajuga ujusid pöörded igal ajal ja asendis. Vaid töösooja mootoriga tahab praegu 1-2sek käiamist saada, kuid usun, et see on tuuningus kinni, kuna lõplik häälestus on veel dünos ikka tegemata.

quote:
ervin: kelle projektoreid kasutasid, kui saladus pole?
quote:
mrtn:Ma tahan öelda seda, et ksenooninöök ei tasu ennast ära, ametlikult ülevaatuselt läbi ei saa niikuinii. Luubid + korralikud halogeenid on maa ja ilm. Originaalklaasid poleerid ära.
Paari aasta pärast upgraded võib-olla üldse LEDi peale (kui nad sellele ka automaatnivelliiri ei nõua, ei tea).
Ei ole. Läksin praegu odavama teed ja ostsin mingid 60.- euri'sed hiinakad. Proovimise mõttes ei hakanud raiskama aga nüüd julgen väita, et kallimad on kvaliteetsemad ilmselt küll, sest valgusvihk ei ole hiinakatel ikkagi nii terav ja täpne, kui näiteks piltidelt vaadatud Morimoto omadel. Aga noh, ega vahe ei ole suur, pakun hiinakate valgus on vähemalt 80% "kallitest" tuledest. Viimane sõna on praegu väiksemate mõõtudega tulede juures Morimoto Mini H1 7.0 ja suurematel Koito Lexus LS460. Kaalusin Koito 2.5" LED'e ja Acura RLX LED'e ka päris pikalt aga hetkel jäi samuti kõrvale, kuna see poleks enam nii lihtsalt paigaldatav olnud oma mõõtmete tõttu.
Ja uskuge mind, halogeen vs. xenon projektoris on nagu öö ja päev. Nii et see "nöök" tasub ennast ära küll. Kuhjaga. Ja reaalne vahe on vaid ülevaatusel käies, sest kui see on õigesti ehitatud, siis ei pimesta see absoluutselt rohkem, kui halogeen. Tuleb vaid õigesti reguleerida ja kasutada normaalseid komponente.
Plastikklaase saab jah poleerida, aga ma soovitan võimalusel kasutada klaasist klaase ja neid ei ole vaja poleerida. 5x7" elemente on saada mõlema "klaasiga".

Aga kuna ma olen ilge pedant, siis ilmselt pean ikkagi vist ehitama omale järgmised.... :)
Nii, et kui keegi soovib omale "bolt-on" projektoreid, siis võin antud tuled 170-ga maha müüa, mis ongi suht omahind neil.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
06.01.2016 at 10:36 2 edits. Last edited 06.01.2016 at 10:38 by anryo
Maik
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kõik muu on hästi ja super , aga ,äkki GMC märk hõbedaseks näiteks ?



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
06.01.2016 at 22:18
mrtn
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
Maik: Kõik muu on hästi ja super , aga ,äkki GMC märk hõbedaseks näiteks ?


Kamoon, red = speed

Mul on isegi Ford punane:

06.01.2016 at 23:22
dodge525
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
üldse LEDi peale (kui nad sellele ka automaatnivelliiri ei nõua)

üldiselt minu loogika järgi tuleneb nivelli nõudmine valgustugevusest, pole vahet kas xenon või led- mõlemad valgusjõulised seega ka nivelli nõue mingil määral põhjendatud.(on ka iseseadistuvad amordid näiteks täiesti olemas). Kui on aga mingid "udukad" hõõglambid :D või halogeen siis seda probleemi ju ei teki.

quote:
Ja reaalne vahe on vaid ülevaatusel käies, sest kui see on õigesti ehitatud, siis ei pimesta see absoluutselt rohkem, kui halogeen. Tuleb vaid õigesti reguleerida ja kasutada normaalseid komponente
... ja see reaalne vahe ülevaatusel käies tähendab, et tuled on vaja legaalsete jaoks vahetada, muidu sealt lihtsalt läbi ei saa olgugi sul kasvõi supertuled ja sigahästi reguleeritud- lihtsalt seadused on sellised siin väiksel mikimaal ja seda nõutakse saksa täpsusega.
06.01.2016 at 01:05
berg_CSG
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Sa oled super töö ära teinud. Silm puhkab. Paraku kuna just otsin enda autole ka 7x6 ilusamaid tulesid, siis soovin küsida et miks sa ebayst ei tellinud luubiga variante? Seal nii crystal kui smoke saadaval. Leidub ka integreeritud led päevasõidutulega p**emajakaid :)

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
06.01.2016 at 01:07
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Need Ebay luubiga variandid ei ole projektorid - seal on seesama tavaline latern millele lihtsalt luup sisse pandud, et ägedam oleks. Valgust näitavad nad sama vähe, kui ilma luubita variandid.
GMC kiri, kui üldse värvi muudab, siis tuleb ka kuldne nagu muud autol olevad pisidetailid.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
07.01.2016 at 10:21 1 edit. Last edited 07.01.2016 at 10:22 by anryo
ervin
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
istmed said toimima?
07.01.2016 at 10:46
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kõik muu peale soojenduse sain tööle ilusti. Väga mugavad on istuda, kuigi tunduvalt kõvemad, kui originaalid. Tagaistmega on ilmselt rohkem vaeva - aga kui väga tahta, küll saab selle ka sisse. Suveni ja AB'ni veel aega küll... :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
07.01.2016 at 11:55
DevilDeVille
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Dziiemmsii kiri peab ikka punane olema. A orikale tagaistmele tõmba lihtsalt Rocco Siffredi eesnahk selga ja asi unustet.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
07.01.2016 at 13:38
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Valged oleks sellised jäänud - pole just minu teetass:





____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
10.01.2016 at 15:35 1 edit. Last edited 10.01.2016 at 15:36 by anryo
mrtn
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Tõsi, valget ostaksid Kardašjanid.
10.01.2016 at 15:53
otsiabi
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
valge rahvaautovana hakkas hoovil "driftima"?

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
11.01.2016 at 12:11
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 7 8 9 10 11 12 13 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.