register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 8 9 10 11 12 13 14  
Poster Message
GfffG
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Lumise platsi peal tehtud avarii korral (ja teiste segaste avariide) on igal juhul mõtekas süüdlane kohapeal kindlaks määrata. Kui juba politsei väljakutsumiseks läks, siis oleks võinud kaubikule mingi taastamise raha pakkuda. Ei näe pildilt kaubiku vigastusi, kuid vaadates Typhooni vigastusi võisid kaubiku vigastused olla üsna väikesed (värvimine 100-200 eur + mõni jupp lammutusest 100 eur). Kindlustus taastaks Typhooni tõenäoliselt summas 500-1000 eur. Ehk kokkuvõttes oleks kõigil kahju väiksem.

27.02.2016 at 09:14
Maik
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
tagantjärgi tarkus on täppistarkus .


Lolle juhuseid elus juhtub ja lolle otsuseid saab vahest tehtud.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
27.02.2016 at 09:18
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kohapeal kokkuleppele ei jõudnud selles oligi asi. Aga mis siin enam jahuda sellest. Plastikud ise maksavad kokku üle 1500, seega 500-st võib vaid unistada! :(
Aitab sellest teemast küll.

Mis muud vahepeal toimunud on?
Olen saanud kaugkäivituse ja keskluku lõpuks korralikult tööle ja nö. "talviseks seadeks" ootavad kapil uued flantsid, millega saab mõlemal teljel rattaid veel u.2cm väljapoole, et parem stance ikka oleks, nagu on popp öelda.
Samuti puhastasin kõik põhilised elektriklemmid/ühendused korralikult ära ja olen peaaegu täiesti lahti saanud tahhomeetri hüppamise jamadest, mis on selle auto tüüpviga.
Uurima olen hakanud coilover/4-link lahendamise võimalusi ning paigaldamist ootab veel selline näidikutepaneel:



____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
27.02.2016 at 19:44 2 edits. Last edited 02.03.2016 at 15:42 by anryo
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Siin on üks väga hea tutvustus Typhooni kohta. Kel vähegi huvi ja viitsimist, vaadake lõpuni.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
24.03.2016 at 09:23 2 edits. Last edited 24.03.2016 at 09:31 by anryo
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Veetsime piltide autori, Henri Tamm'ega ühe ilusa laupäevase hommikupooliku linnalähedal metsaservas ning tulemus on alljärgnev.
Aitäh sulle Henri! ;)







____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
28.03.2016 at 09:40 3 edits. Last edited 28.03.2016 at 09:47 by anryo
Riho
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Väga head pildid!
28.03.2016 at 13:36
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo

http://czasami.pl/gmc-czyli-nadciaga-syclon

Kes Poola keelt oskab, või taipab Google Translate'i kasutada, siis on siin paar ilusat pilti ja natuke juttu mu tuttava poolaka Syclone'st.
(Pildil on ka tükike Eestist, sest veljed on näiteks minu auto alt pärit!)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
21.04.2016 at 13:39
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo


Üks kaasfoorumlane helistas täna ja uuris üldisemalt V6 Turboga USA'kate kohta ja just nagu tellitult jäi silma üks Buick Regali artikkel.
Head lugemist: http://www.gm-efi.com/features/feature-cars/buick/car-feature-turbo-t-rehabilitation/

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
25.04.2016 at 20:56 1 edit. Last edited 25.04.2016 at 21:04 by anryo
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo


Paremaid pilte saab, kui värv on lõpuks korralikult ära kuivanud, et saaks poleerima minna. Praegu võtab päikese käes ikka korraliku värvi-lebra veel üles... :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
09.05.2016 at 21:10
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kui termostaat ise hoiab (maanteel sõites) temperatuuri 92C, siis milline oleks mõistlik jahutusventilaatori töövahemik? Lülitada sisse 94C ja välja 90C? Või peaks see nn. hüsterees olema suurem?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
18.05.2016 at 08:42 1 edit. Last edited 18.05.2016 at 08:43 by anryo
Fredy.ee
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo: Kui termostaat ise hoiab (maanteel sõites) temperatuuri 92C, siis milline oleks mõistlik jahutusventilaatori töövahemik? Lülitada sisse 94C ja välja 90C? Või peaks see nn. hüsterees olema suurem?

Tsikli puhul on näiteks info selline:

Coolant Temperatures
ITEM °C ° F
Thermostat initially opens 85 185
Thermostat fully open 100 212
Engine temperature lamp 117 243
Antifreeze protection - 36.7 - 34

Fan Operation
STATUS ° C ° F
On 103 217
Off 98 208

Fredy.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
18.05.2016 at 10:29
max
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Fredy pakutu tundub mõistlik. Sinu algse variandi puhul hakkavad termostaat ja ventikas teineteisele vastu töötama (ventikas 90-ni jahutada, termostaat 92-ni soojendada). Ventika ülesanne on ikkagi sekkuda, kui liiga soojaks läheb.
18.05.2016 at 13:39
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Hmm... päris huvitav vaatenurk, polegi niimoodi mõelnud ise.
Ehk, ventika võiks välja lülitada, kui temp on kukkunud uuesti 92C peale? Aga millal siis sisse? 96C? 98C välja ja 103C sisse tundub nagu natuke liiga palju kuidagi turboka kohta?
Samas - jahutusvedeliku (tavaline roheline, mis on ilmselt 50% etüleenglükooli miks) keemispunkt on minu süsteemis 16psi rõhu juures alles 130C, seega varu selles mõttes on piisavalt.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
19.05.2016 at 08:13
max
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ma ise läheks katsetamise teed: lülitaks sisse 95, välja 93. Timmiks siis vastavalt sellele, mida temp ja ventikas teevad.

Kui ta nt korraks 95-ni läheb pärast mõnda kiirendust, siis see ei pruugi koheselt ventikat tahta, jahtub ise normi tagasi. Ventika võib ka kõrgemalt sisse panna, sest kuni 100-ni pole mootorile mingit kurja.
19.05.2016 at 13:13 1 edit. Last edited 19.05.2016 at 13:15 by max
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Selle mootoriga ei jahtu ise midagi, kui ei sõida vähemalt 40km/h.
Praegu on seadistatud 95C sisse ja 90C välja. Ummikus seistes on niimoodi, et kui temp saavutab 95C, siis vent hakkab tööle ja lülitub ~2min välja 90C juures ja umbes sama kaua läheb, kuni on jälle 95C ja nii ringiratast.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
19.05.2016 at 14:42 2 edits. Last edited 19.05.2016 at 14:43 by anryo
PiiluMart
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Pane natu jahedam termostaat sisse umbes 86 kraadi, mootor ei pea istuma seal 90+ kraadi juures.
20.05.2016 at 06:27
Vanaisa
  
Moderator
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Peab ikka. Kuskil komistasin teemale, kus lahati erinevaid temperatuure (5.7 Vortec´il küll) ja kokkuvõte oli et kõige efektiivsem on mootor 90...95 kraadi juures.
Kui leian, lingin siia ka.

Muidugi on tegu internetiga ja ei pruugi täistõde olla...

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
20.05.2016 at 06:34
Martin460
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kas mitte selline rusikareegel pole, et mootor olgu nii soe kui sõiduks veel kannatab ja sisseimetav õhk võimalikult jahe?

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
20.05.2016 at 07:45
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ma olen ka seda meelt, et mootor peaks olema sellisel temperatuuril, kui talle on ette nähtud selles autos. Seepärast sai eelmise külmema termostaadi asemele ka OEM õige 92C termostaat.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
20.05.2016 at 08:13
PiiluMart
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Madalama temperatuuriga termostaat ei tõmba mootori töötemperatuuri nii maha, ta avab suure ringvoolu varem lihtslalt, sinu seadistatud 95 kraadi kus ventikas käima läheb tõuseb temp aeglasemalt ja jahtub kiiremini 90ne kraadi juurde, niikaua kui sul mootor käib kütab ta jahutusvedelikku ikka edasi, ainuke vahe tuleb maanteel kus piisavalt suure esimese radika puhul jahutab ta sõiduajal temperatuuri madalamaks siis sulgub termostaat ja hakkab jälle kiiremini kütma.
sellepärast ta sul aeglaselt jahutabki ,et termostaat on koguaeg kinni (Ventikas hakkab läbi mootoribloki jahutama vedelikku) ehk siis väike ringvool taga mootor ja salongi radikas, termostaat avaneb siis käib vedelik ka läbi suure radika. Sorry kui tundub targutamine.
21.05.2016 at 21:44
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Mitte midagi ei saanud aru.... :)
Äkki keegi selgitab teise nurga alt?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
22.05.2016 at 11:53
malloc
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ühesõnaga, su ventikas jahutab vedeliku mootori jahutusradikas. Seal radikas aga praeguste vendi lülitustempidega jahutusvedelik pmtslt seisab, sest termostaat alla 92 kraadi sulgub ja toimub üldse väike ringlus.

Vent pane sisse lülitama ikka mingi 100 kraadi juures ning eraldi tee sunniviisiline lülitus kuhugile nupu alla. OEM lahendused lähevad ka tavaliselt seal 98+ kraadi juures alles tööle.
27.05.2016 at 08:31 1 edit. Last edited 27.05.2016 at 08:31 by malloc
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Nüüd sain mõttele pihta küll. Proovin ja katsetan. Õnneks on ajust seda kõike väga lihtne muuta.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
27.05.2016 at 09:20
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Mis "truck" see on, kui kärukonksu pole, eks?
Ning kuna vahest on ikka vaja ka midagi suuremat vedada - siis otsustasingi valmistajatehase kiuste konksu paigaldada, mis õnneks oli üsna lihtne, kuna tagaosas oli risttala juba olemas, mille külge poltisin kanduri koos konksuga. Vaja oli vaid paar auku puurida ja kaitseraua sisse numbri taha vastavad augud lõigata.
Number kinnitub nüüd pamperi külge tugevate magnetitega ja tavaolukorras ei ole midagi kusagilt aru saada ega näha.







Nüüd on vaid "õiget" käru veel vaja.... :)
(spoiler)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
15.06.2016 at 10:09 4 edits. Last edited 19.06.2016 at 09:13 by anryo
kristjan_l
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Judas Priest "Breaking the Law":)

____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
15.06.2016 at 23:56
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 8 9 10 11 12 13 14  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.