register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 8 9 10 11 12 13 14  
Poster Message
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo


No mine võta nüüd kinni, kas on auto liiga väike või hoopis käru liiga suur?! :lol




____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
16.06.2016 at 13:08
Maik
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Pole siin miskit kinni võtta, omal suht samasugune käru ja ilmselt su typhoon on ikka madal lihtsalt :)

Käisin mõõtsin ära , auto mul ca 170cm kõrge,reelinguteta. Sinu oma vist alla 150cm..

edit: plastosta vist on ikka väiksem, tundub vähemalt. Suvel pole katet eriti kasutanud ..

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
16.06.2016 at 18:05 3 edits. Last edited 16.06.2016 at 18:08 by Maik
Raxo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo:No mine võta nüüd kinni, kas on auto liiga väike või hoopis käru liiga suur?! :lol

Tõesti, SEE käru ei sobi selle auto külge mitte üks raas. Ja asi ei ole mõõtudes :D

____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6
17.06.2016 at 17:49 1 edit. Last edited 18.06.2016 at 11:44 by Raxo
Maik
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Täiesti kasutamatut autot on pointi omada vaid väga hobikorras. Sinu auto puhul on tegu maasturiga,
seega peaks siiski eeldama,et sellega saab midagi ka vedada. Seega sobib väga hästi.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.06.2016 at 23:25
kaedoo
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo

See on ka maastur!

Sorry nilbitsemi eest aga kui soovid käru vedada siis peaks olema auto mitte Ferrari vastane. Ma ei soovi autot kritiseerida vaid käru ei sobi sinna, vähemalt selline. :)
17.06.2016 at 23:46 2 edits. Last edited 20.06.2016 at 18:05 by kaedoo
v6sa
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo:

No mine võta nüüd kinni, kas on auto liiga väike või hoopis käru liiga suur?! :lol


Ma olen kogu aeg rääkinud, et madaldamine rikub auto ära :P

Aga tõsiselt rääkides: vahelduseks üks maastur, mille järel taritav käru ei aja nina uhkusest (õigemini megatõste tegemisel langetamata jäänud veokonksu tõttu) taevasse.
18.06.2016 at 08:02
Nicholas
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo:
No mine võta nüüd kinni, kas on auto liiga väike või hoopis käru liiga suur?! :lol

Antud haagis on iga auto sabas liiga kõrge, võta poordikõrgendus ära, saad madalamaks :)

____________________________
Mustang Bullitt ‘08
Mustang GT ‘20
Challenger ‘15
18.06.2016 at 18:32 2 edits. Last edited 19.06.2016 at 12:26 by Nicholas
PiiluMart
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Vaevalt see haagis 24/7 seal taga ripub ,et niipalju kisa tekitada. Lisaks see kooslus sobib paremini kui uhked linnamaasturid Zubrjonok sabas.
võtame mõistusega auto on ikkagi tarbeese.
18.06.2016 at 01:00
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Nonii - täna oli siis see päev, kus talvise avarii jäljed said lõplikult parandatud! :)
Ühesõnaga - kogu selle jama tulemusena otsustasin kogu auto ikkagi üle värvida, kuna üks külg tahtis niikuinii tegemist saada ja paaris kohas oli väike roosteuss ka närima hakanud.
Värviks valisin täiesti tavalise musta, millele segasime sisse hästi vähesel määral kuldset tera. Tulemus on selline, et kui päikest ei paista, siis on auto ilus sügavmust - kuid päike toob tera esile.
Tänud Heimarus'ele värvimise eest ja RDL Detailing'ule poleerimise ja vahatamise eest!











____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.07.2016 at 11:16
ramman
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Jätkuvalt tegemist ainulaadse ja väga kena autoga. Paar korda linna peal näinud ja silm jääb ikka pikaks peale pidama.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
05.07.2016 at 21:35
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Eilne avastus, et Typhoonil tühikäigult kuni ~3500 rpm'ni õlirõhk tõuseb ja siis hakkab jälle langema. Või õigem oleks isegi öelda, et hakkab hüplikult kõikuma üles-alla ja seda pöörete tõustes järjest madalamale. Soojalt tühikäigul ~1, 3500 peal ~3.5 aga 4500 peal juba ~2.5. Õlivann on suuremaks ehitatud ja kasutusel on high-volume pump. Mootor on Chevy V6 Turbo.
Kas põhjus võiks olla-
- liiga "vedel" õli? (kas peaks täissünt 5W-30 asemele panema 5W-40 või ikka mingi 5W-30 mineraalõli)
- high volume pump ajab õli liiga kuumaks ja seetõttu muutub liiga vedelaks?
- high volume pump tõmbab karteri kuivaks (samas ülevalt klabikambrist vaadates oli seal kerged pritsmed, nagu ikka. Seega kus see õli siis on?)
- õlitase on liiga kõrge ja peksab õli laiali/vahtu ja tõmbab õhku vahele (sellele võiks viidata rõhu kõikumine pööretel?)
- saaled kulunud ja lihtsalt ei hoia enam rõhku (pigem loodan et mitte, mootor on peale kap. remonti ~4000km vast sõitnud)
- midagi muud?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
17.08.2016 at 09:10
v6sa
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo: Eilne avastus, et Typhoonil tühikäigult kuni ~3500 rpm'ni õlirõhk tõuseb ja siis hakkab jälle langema. Või õigem oleks isegi öelda, et hakkab hüplikult kõikuma üles-alla ja seda pöörete tõustes järjest madalamale. Soojalt tühikäigul ~1, 3500 peal ~3.5 aga 4500 peal juba ~2.5.
...
- midagi muud?

Mismoodi see kõikumine välja näeb? Kas osuti väreleb või lainetab? Teise manomeetriga on sama efekt?
Õlifiltri vahetus ei muuda õlirõhu käitumist?

2,5 on täiesti piisav õlirõhk, ma selle pärast ei muretseks. Kui rõhumuutus on ebaühtlase intervalliga ja väga kiire (osuti väreleb) siis see teeb ettevaatlikuks küll.

Igasugused õlinäljad peaks väljenduma selges ja kiires rõhukukkumises, mis taastub aeglaselt. Kaviteeriv pump või vahus õli peaks andma väreluse väikses vahemikus... Samuti võiks õlinälg ilmneda dünaamilisel sõidul kurvides, tavapärasel kulgemisel ei tohiks seda häda küll tekkida.

Lihtsalt liigvedel õli aga ei saa olla rõhu kõikumise põhjuseks, rõhulanguse põhjuseks aga küll.

Ühtlasi tuletan meelde, et rõhk tekib siis, kui süsteemi äravool on väiksem pumba tootlikkusest. Mootori õlitussüsteemis siis lekked+rõhuklapi väljavool ning pumba tootlikkus tasakaalustuvad näidikult loetaval rõhul.
17.08.2016 at 11:34
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Logides on näha rõhu kiire kõikumine ~0.3 bar ulatuses mis siis pöörete kasvades langeb järjest madalamale. Mehaaniline korralik manomeeter näitas sama. Seega andurit võib usaldada küll. Seda "kella", mis armatuuris on väga usaldada ei saa tavaliselt aga sel korral käitub ka see samamoodi. Seega "triple check" sel korral.
Minu arust on 4500rpm pealt 2.5 juba madal - või noh, ütleme siis niimoodi, kui see olekski stabiilne maksimum, oleks veel OK aga see et ta langeb (veel edasi) on halb.
Jama on selles, et ma just vahetult enne seda vahetasin õli ja vana õliga ei taibanud selliseid pööretel teste teha enne - muidu oleks kohe võrdlusmoment, et kas enne oli või tekkis õlivahetusega.
Ma ise arvan, et lähenen asjale sellises järjekorras ja vaaatn iga kord, kas ja mis muutus:
- lõikan kõigepealt vana filtri lahti, et vaadata mis seal sees
- lasen osa õli välja kuni normini (eile panin prooviks nati üle normi, et näha kas see tegi asja paremaks, kuid mulle tundub, et pigem veelgi hullemaks)
- lasen veel õli alla alla normi
- panen paksema õli
- ja kui ükski eelmine asi ei anna tulemusi, siis peab ikka maha võtma ja õlipumba kontrollima/vahetama.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
17.08.2016 at 12:09
tõnisson
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ütlesid, et õlipann on suuremaks tehtud, kui kõrgel on õlivõtt panni põhjast?
Kui nüüd lampi pakkuma peaks, siis ma arvaks, et kui miskise liitri alla normi välja lased, läheb asi paremaks.


____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
17.08.2016 at 12:40
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Õlivõtt on panni põhjast 7-8mm, nii mälu järgi pakkudes. Ühesõanaga, sai tehtud nii nagu vaja.

Kaks pilti sama teema 7. lehelt:
(Filter on muide väline ja kapoti all, mitte siin ploki küljes, kus koht on näha)





____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
17.08.2016 at 12:51 3 edits. Last edited 17.08.2016 at 12:53 by anryo
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Vahetasin õli uuesti välja (paksema vastu) ja kõik korras.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
22.08.2016 at 09:38
max
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Mis õli täpsemalt sul sisse läks?
22.08.2016 at 09:52
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Gulf Racing 5W-50

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
22.08.2016 at 14:57
gets
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Seega tundub, et see õliguru jutt, mis varem postitati eriti ei päde? Pagan, mulle tüübi tekst täitsa meeldis :).
22.08.2016 at 15:56 1 edit. Last edited 22.08.2016 at 16:09 by gets
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
gets: Seega tundub, et see õliguru jutt, mis varem postitati eriti ei päde? Pagan, mulle tüübi tekst täitsa meeldis :).
No "guru" soovitas õli mis vastab vähemalt 1bar/1000rpm nõuetele.... ja talvel on iga õli liiga paks, isegi 0W õlid. Kuna Typhooni mootor käib päris kuumalt (nagu enamus turbokaid), siis tegelikult on isegi loogiline, et 30-ne õli vedelaks jääb kuumast peast.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
23.08.2016 at 08:59 1 edit. Last edited 08.09.2016 at 08:10 by anryo
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo



(06.09.2016 @ Tonight Show / alates 0:55)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
08.09.2016 at 08:08 1 edit. Last edited 08.09.2016 at 08:09 by anryo
jürgen
 
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
quote:
anryo:


(06.09.2016 @ Tonight Show / alates 0:55)

Clint on stiilne vend.

____________________________
Pontiac Firebird Esprit 5,7 -78
Pontiac Firebird Trans Am GTA -89
08.09.2016 at 20:24
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo

... ja kes on Postimees online'i kasutaja, saab artiklit lugeda siit: http://pluss.postimees.ee/v2/3824947/toeoerahva-kangelane

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
12.09.2016 at 08:11
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Kas see on muidu normaalne, et tühikäigul kütuserõhk kõigub vahemikus 2.3...2.7 bar? See on siis vaakum küljes - pole veel jõudnud proovida, mis ta näitab vaakum lahti. Ja praegu tuli meelde, et unustasin ka seisva mootoriga kontrollida... :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
29.09.2016 at 07:57
anryo
  
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo
Ka selle projekti osas võin teatepulga kellegile järgmisele edasi anda. On kuidagi tüdimus peale tulnud ja ei viitsi enam.
Seega auto on müüa ja arvestades tehtud töö mahtu ja auto omapära, arvan et hind 15k eur oleks sobilik.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.10.2016 at 11:54
tqhq.ee foorum : Minu auto : '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo   .. 8 9 10 11 12 13 14  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.