register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Magnum '05 5.7 Hemi  
Poster Message
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Lõpuks sai siis ennast niipalju kokku võetud ja oma uue (Antennimehe vana) auto ostust ja edasisest käekäigust paar rida siia kirjutatud.

Et saamisloost kõik ausalt ära rääkida tuleks alustada selles ,et 2013 aasta suvel sai minu eelmine auto ,tänu tormakale BMW-le kes kõrvaltänavalt ette lendas, maha kantud. Saigi siis kindlustusest hüvitised ja hakkasin uut masinat otsima. Kriteeriumid olid suht lihtsad : universaal, piisavalt jõudu ja hinnaskaala 10k kandis. Kuna eelmised paar autod olid olnud Audi S6-d siis sai esialgu vaadatud järglast just samast klassist aga kuna sellel hetkel jäid c6 kere S6 minu rahakoti ulatusest välja sai vaadatud igasugu asju. Sai küll vaatamas käidud nii c5 kere RS6 (mis oli täielik raibe) kui ka MB AMG c32-te (mitte kehvem raibe) kui ka mingisuguses meeltesegaduses mitmeid 3,0 TDI c6 A6-sid (millest kõik olid keritud spidonäiduga ja pea 400k sõitnud). Ei olnud ükski neist nii piisavalt meeldiv ,et oleks kaupa sündinud. Olin juba suht lootust kaotamas kui ühel päeval jäi silma pealkirjas nimetatud masin. Kuna minu kogemus ameerika masinatega oli suur 0 siis olin kergelt skeptiline kuid hoolimatta sellest otsustasin asja üle vaadata. Päriselus nägi auto palju parem välja ja muidugi kuuldes kuidas asi käivitus ning kuidas sujus proovisõit oli minu hing müüdud. Nii saigi omanikuga pisut kaubeldud ja käed löödud. Väga teretulnud oli ka see,et Antennimees andis veel igasugust nodi autoga kaasa (sillajuppe, piduriklotse, Predator progeja jne).

Olles ülirahul oma uue kallimaga sai järgitud loosungit "kalla ja talla" mitmed kuud. Siiski hakkas mingil hetkel tunduma ,et jõust nagu puudus :evil
Kaalutud sai igasugu asju alates kompressoritest , nitrodest ja krt teab veel millest. Autol endal olid juba küljes CAI, summutisüsteemist mõned pütid puudu ja olemas Diablosprodi Predator ECU tuner. Arutasin asja ka endise omanikuga kes kohe abivalmilt pakkus SRT kollektoreid. Mõeldud-tehtud. AB sai asi sujuvalt lahenduse ja mina jälle rahul...natukeseks ajaks. Vahepeal tuli selga tali ja sai autole soetatud talverehvid ja masinale esimest korda tema elus lund näidatud. Päris lõbus...

Kõik sujus vahejuhtumiteta kuni kevadel avastasin ,et velgedelt on hakanud soola tõttu kroom ära kooruma (ei kuulanud ju Antennimehe hoiatusi). Saigi siis otsustatud ,et tuleb veljed üle värvida lasta. Tegijaks sai OÜ Siidiussi maaler kes minu nõdmisi eirates värvis veljed auto kerevärvi. Ma olen väga tänulik ,et ta nii tegi sest tema versioon on mulle päris meeldima hakanud.



Veel sai auto alla endale uued suverehvid mõõtutega 255/55/18 ees ja 285/50/18 taga. Sai ka suve hakul esimest korda käidud autot kiirendusel proovimas. Tulemuseks 10 koht klassis street/a ajaga 14.61 60 ft 2.0 mis näitas ,et autos alles täpselt tehasest lubatud 340-350 heppa. Ajas ikka närvi kuidas Evod tegid ringe ümber....

Jällegi tekkis päevakorda lisavõimsuse leidmine. Rahakotiga aru pidades sai otsustatud ,et esialgu vahetab ainult nuka vähe teravama (CompCams 112-530-11) vastu ja selles tulenevalt klapivedrud, taldrikud, tõukurvardad. Kuna uus nukk vajaks ka uut sätet sai jänkistanist Hemifever Tuning nimelisest asutusest tellitud uus ajufail.

Saanud parima pakkumise Oldsult firmast Premium Performance sai suund Tartusse seatud.



Kohalejõudes vaatasime siis mis karul kõhus on ja see pilt ei olnud ilus...

Üks keps mingil põhjusel vahetatud..



..silindrites uppumise jäljed..





...ja üldiselt mitte kõige paremas korras 60k miili sõitnud mootori kohta..









Ega ei jäänudki üle muud kui hakata otsast minema. KB Pistons uued kolvid-rõngad, uued saaled, uus õlipump, uued tõukurid, uus õlirõhuandur, uus ketipinguti, kõik uued tihendid, mootor pestud-puuritud-hoonitud. klapid treitud ja pead puhastatud.

Paar pilti kah









Sai peale seda tehtud mootorile sissesõit, uued õlid-filtrid sisse ja dünosse minek :burnout



Tulemuseks 360 hp ja 555 nm rattast ja mina jälle rahul...mingiks ajaks :devil Igaks juhuks sai juba Oldsult võetud nitro pakkumine...

Talveks sai soetatud siis uued 255/55/18 lamellid ja vaatame mis see talv siis toob.

Kevadel tahaks muidugi kohe rajale proovima kas evo-d teevad ikka ringe ümber :D aga eks näitab aeg.



21.11.2014 at 18:43 1 edit. Last edited 21.11.2014 at 18:44 by AK1
charger
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Ah sinna need minu kolled siis läksidki :)

Edu-jõudu selle daimlerchrysleriga!
21.11.2014 at 19:49
Jesper
 
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Silm kohe puhkab, nagu sajandialguse tqhq-d loeks - V8, kolvid-nukad-kolled, võimsus ja drag. Väga värskendav kõigi nende hävitaja talvekummide liisimise teemade vahele :) Edu ja jaksu!

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
21.11.2014 at 20:24
antennimees
 
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
quote:
charger: Ah sinna need minu kolled siis läksidki :)

Edu-jõudu selle daimlerchrysleriga!

Ma jah ise ei jõudnudki neid külge panna, jäi kuidagi venima aga külge nad lõpuks said.

Minugi poolt edu ja jaksu ja küll see jõud ka tuleb. See ju nii tavaline, et jupikaupa mitte korraga.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
21.11.2014 at 22:40
Olds
  
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
See mootor oli tõesti üllatusi täis.Lõpptulemus on aga hea kuigi parandatud plokk jääb siiski riskifaktoriks.Kurb ka,et MB käigukast ei lubanud dünos korralikku tõmmet teha ja rattakiirus kippus liialt piiripeale minema.Sellele vaatamata sai mingi numbri kätte ning arenemise ruumi on veelgi.



____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
22.11.2014 at 13:01
Astro SS
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Mida selles plokis parandati?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
22.11.2014 at 14:23
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
quote:
Astro SS: Mida selles plokis parandati?

Plokist on ilmselt keps väljas käinud, siis tükk tagasi keevitatud kuid tehtud seda mitte eriti vedelikku pidavalt. Oli ennem keemilise metalliga lapitud. Isegi mõtlesime mis teha ja uuesti keevitamisega oli suur võimalus ,et tõmbab vändaliini kõveraks seega sai jäetud vana keevitus ja lihtsalt uus keemiline metall korralikumalt peale. Kuna auk oli kohas kus survet sisuliselt pole ja toimub ainult lendõlitus siis sai seda teed mindud.
24.11.2014 at 10:41
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Vahepeal siis niipalju ainult muutunud, et alla sai talverehvid. Väljavalituks osutusid Hankook 255/55 R18 109Q Dynapro Icept RW08. Peavad päris hästi.

Peale mootori remonti kütusekulu langes suisa 10% mis nüüd muidugi lume saabumisega taas tõusis 10% aga see rohkem sõidustiilis kinni :devil

Mõtteid olen mõlgutanud veel paari asja kohta.
Esiteks tuleks ilmselt ära vahetada käigukasti aju sellise jupstüki vastu. Saaks sättida shift-pointe ja veojõu kontroll peaks muutuma inimlikumaks (vähem segavaks). Samas on ka üks varjant sinna sokutada asemele SRT käigukasti aju aga see varjant vajab veel uurimist.
Teiseks peaks ikkagi vaatama alla LSD. Kui ennem mootori remonti ei olnud pidamist niiske ilmaga siis nüüd pole teda ühegi ilmaga :D Leidnud olen ainult ühe lahenduse asjale. Teiste usakate omadega võrreldes paganama kallis. Eks asja teeb kalliks ,et sama jupp ka AMG C32 ja E55-le sobilik.

Eks ei saa ka kohe tormates teha. Mootoriremondist tahaks rahakott kah nati taastamist saada ;)
30.12.2014 at 11:03 1 edit. Last edited 30.12.2014 at 11:04 by AK1
charger
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
SRT ongi suures osas merc - käigukast W5A580, tagasild, Boschi elektroonika jne. Aga 5,7 käigukast on minuteada erinev.
30.12.2014 at 11:29
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
quote:
charger: SRT ongi suures osas merc - käigukast W5A580, tagasild, Boschi elektroonika jne. Aga 5,7 käigukast on minuteada erinev.
Ei R/T-l kah ikka sama W5A580 kast vahel nagu ka SRT-l. Vahe ainult juhtajus peaks olema. Seda 4 käigulist 42RLE kasti topiti ainult kõige lahjemale SE versioonile.
30.12.2014 at 11:57 1 edit. Last edited 30.12.2014 at 12:00 by AK1
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Hakkavad need naljad pihta nagu nats hobust juures. Nimelt mingi aeg käis rahulikult linnavahel kruisides tagasilla räme pauk ja vedu kadunud. Alguses ehmatasin ,et kast ribadeks aga masina alla ronides nägin kardaani siiski liikumas. Samas nägin ka ,et mõlemad poolteljed terved seega aimasin juba milline differ seest välja näeb ja ega ma ei eksinud





Seega vana alt ära ja ebay-st uut otsima. Selline leiduski sealt 500€ eest (küll taastatud ja 6k garantiiga) kodu kätte. Hetkeks jäi ka pilk pidama SRT komplektsele tagasillalae 3.09 ülekande ja Getrac sillalukuga kuid selle transa tegi asja liialt kalliks seega jäi esialgu orginaal. Eks paistab kaua see kestab :devil

Samas sai ka orginaalraadiost villand ja sai soetatud uus Pioneeri stereo ja ka muu sodi juurde ,et asi koos tehasevõimuga tööle saada. Esialgu proovisin ise installiga hakkama saada aga peale 3 tundi jändamist olin valmis kõik vasta maad loopima ja 3x autoga nendest üle sõitma. Oleks kohe pidanud asja oskajate juurde viima. Järgmine nädal läheb teadjameeste kätte kes lubasid tuules ka suverehvid alla posida. Eks paistab.
10.04.2015 at 16:40 2 edits. Last edited 03.08.2015 at 09:59 by AK1
charger
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Vaatasin, et käisid stripil proovimas :) mis veerandmiili ajaks tuli?
Kui pidamist napib, siis sellele autole peaks need rattad täpselt alla istuma.
Tekib veel parem võimalus midagi ära lõhkuda :D
05.05.2015 at 10:59
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Sai käidud jah. Tulemuseks tagasihoidlik 14,3 mis oli tugevalt alla minu lootuste (dünonumbrid lubasid palju rohkem). Hoolimata sellest õnnestus endale nihverdada 4. koht klassis street A. Hetkel on tekkinud mootorisse kahtlased helid ja läheb asi uuesti laialivõtmisele ja sisu uurimisele. Eks siis kirjutab pikemalt jälle kui pada laiali kraabitud ja pilt selgem.

Rehvipakkumise panen kõrvataha sest pidamisega oli jantti küll.
06.05.2015 at 15:09
charger
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
SRT suutis peale :burnout stardis seda rehvi tugevamalt ringi vedada kuskil kümmekond meetrit, siis oli pidamine käes. Asfaldil käis muidugi veel teise käiguga ka ratas ringi :D
Mul oli veerandmiil stabiilselt 12,8x ja düno näitas natuke üle 400 jõu. Komplektne auto koos minuga kaaludel ca 1950kg
06.05.2015 at 15:25 1 edit. Last edited 06.05.2015 at 15:25 by charger
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Düno näitas minul 360 hp rattast ja kaalu on koos minuga mingi 2050 (ma vähe suurem poiss kah) seega oleks pidanud ikka 13,.. tulema aga tühjagi.
07.05.2015 at 09:55
gets
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Selle kaalu ja lõppkiiruse (155) järgi näitab kalkulaator pigem 300 kanti rwhp'd. Kui kärmelt sa peale mootori remonti rajale jõudsid? Endal kulus mitu tuhat miili sissesõitu ja alles seejärel sai pügala 0.5-1sek väiksemaks :).
Eks raskemal autol mõjuvad kiirendusrehvid vähe paremini, kuid pool tonni kergema all võtsid rehvid ajast 0.2-0.3sek maha, mitte rohkem.
07.05.2015 at 14:48
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Mootori tegemisest möödas ikka rohkem kui 2000 miili. Remont oli tehtud eelmise aasta august-september ja dünos sai käidud peale 1000 miili läbimist. Ilmselt midagi mootoris lahti kuna terve päeva jooksul läksid ajad järjest halvemaks ja järgneval päeval tekkis juba mootorisse naljakas heli (tiks teatud pööretel). Eks kisub lahti ja vaatab mis jama on.
07.05.2015 at 15:17
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Pikk ootus lõppenud:





Kohal siis uus plokk, stroker vänt, kõvemad kepsud, kõvemad kolvid, uus custom nukk, uus aju käimakastile, parem õlivõtt jne, jne, jne

Nüüd veel korra plokk Soome ülevaatamisele ja siis lego kokku ja tuld
03.08.2015 at 10:18
mrtn
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Mis seal sees lahti oli siis?
04.08.2015 at 08:58
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
quote:
mrtn: Mis seal sees lahti oli siis?

Päris täpselt veel ei tea mis asja põhjustas aga alates teisest kõik vändapukid ellipsis ja üks keps julmalt kulunud. Paistab nagu oleks ikkagi vigase ploki vändaliini ära tõmmanud. Oleks pidanud tegelikult eelmisel korral juba ploki metsa viskama aga noh tagantjärgi tarkus. Nüüd saab uuega vähemalt strokeri sisse mida esimesel ehitamisel küll plaanis polnud.
04.08.2015 at 09:32
Astro SS
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Loodame,et ploki remontijad on oma tööd paremini teinud kui pakkijad........




____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.08.2015 at 10:29
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
quote:
Astro SS: Loodame,et ploki remontijad on oma tööd paremini teinud kui pakkijad........




See pole remonditud plokk vaid teine kasutatud. Tegemisse läheb ta Soome (R-Koneistus ilmselt - paranda kui valetan Olds) kus siis vaadatakse vända ja nukaliinid üle ja tehakse overbore ja hone.
04.08.2015 at 11:14
AK1
Dodge Magnum '05 5.7 Hemi
Pole tükk aega infot lisanud seega aeg jälle natukene pajatada:

Nüüdseks siis uus mootor koos ja juba tükk aega ilusti kulgenud.
Väike list uutest asjadest mis sisse sai:
Bullet kolvid 10,25 surveastmega
Molnar kepsud
Molnar stroker vänt (uus maht 400cid)
Kasutatud orginaal plokk üle puuritud ja hoonitud ning värvitud vastavaks margiga
Custom nitro nukk Inertia Motorspordist koos vajalike failidega
SRT 36lbs pihustid (55lbs veel varuks sahtlis)
Soomes kõik tasakaalu
Premium Performance-is kokku ja aiste vahele
Sai käidud ka temaga dünos ja tulemus 425 hp 620 Nm mootorist ja seda veel ülirikka seguga.
Hakkasin siis vaikselt nuputama mis klassis kiirenduses jõudu proovida. Street A klassis oleks tulnud hakata indeksi pärast pidurdama ja see mulle väga ei sobi seega ei jäänudki muud üle kui klass ülespoole kolida (ST/B). Ilmselgelt ei oleks seal klassis vabalthingavana midagi teha siis saigi nitro teed mindud. Väljavalituks osutus ZEX 2 stage komplekt koos kõige juurdekuuluvaga (purge,soojendus jne) mis peaks võimaldama lisa 300 hp. Seni kuni komplekt kohale jõudis muutusid sujuvalt kiirenduse tehnilised reeglid (seda just eriti nitroautode osas) ja selgus ,et võistlustel osalemiseks tuleb autole paigaldada tulekustutuse süsteem. Võistlusteni oli jäänud paar nädalat ja minul vesi ahjus. Olds muidugi selle peale ,et pole probleemi ja otsis laos vedeleva süsteemi välja, loovutas mulle ja mina jällegi roosa ja rõõmus (kõrge viis Olds!). Lisaks sai hangitud ka õlirõhu ja segukell koos lairibaga, et kursis olla mis mootoris toimub. Samuti leidsid oma koha mootoris paar kraadi külmemad küünlad nitro jaoks. Viimased nädalad sai vahelduva eduga rõõmsalt Premium Performance garaazis koos Oldsiga veedetud ja päev enne võistlust ta valmis oligi. Pilte ehitusest siin

Kuna ei julgenud uue süsteemiga otse rajale minna siis sai läbi käidud ka dünost uuesti. Kokku sai tehtud 5 tõmmet ja parimaks jäi 150 hp shotiga 506 hp ja 794 Nm ratastel. Segu ja süüde sai väga safe pandud seega pauku on seal veel küll. 300 hp shoti kohe ei julgenud veel ja kast hakkas kah liiga kuumaks minema.

Võistlustel läks nagu arvata võis :burnout Tuleb autoga uuesti sõitma õppida. Ehk saab järgmiseks etapiks slikid kah alla. Eks paistab mis siis saab.

PS ekstra tänud Premium Performance (Olds) ja Bardahl! Ilma teieta oleksin püsti hädas.

07.06.2016 at 15:11 1 edit. Last edited 07.06.2016 at 15:12 by AK1
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Magnum '05 5.7 Hemi  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.