register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : '86 Buick LeSabre STW  
Poster Message
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
veidi ratsitud esimesed uksepolstrid - st ehitud suvaliste kõlaritega, armatuuri kaunistatud random tweeterite ja sony leierkastiga, keskmist istmerida kaunistas audi iste ning jalamatid olid fooliumiga mukitud. salong sodi täis, lagi rippus, kerel paar mullitavat kohta - ilmselt seal all ka läbivat roostet. sõitis-pidurdas, tuled vilkusid, enamus asju küljes, põhja all suuremaid auke ei näinud, jahutusvedelikuga polnud koonerdatud - paisupaak oli kuhjaga täis pandud, õnneks üleliigse ajas välja. sai siis sel oktoobrikuu külmal nädalavahetusel tartus käed löödud ja tallinna poole sõitma hakatud. paaki 50 kohaliku raha eest kütust ja kilulinn tervitas mingi aja pärast. sõit mahe, kruiis toimis, sooja puhus.

enne sõitu nägi välja selline:


tallinnas auto tõstukile ja inspekteeritud. ei tea mis töökojas kütuseliini kas summutipastaga või mingi analoogse materjaliga lapitakse, aga ilmselt see nii ei toimi. sai osa liinist väljavahetatud (tänan, john!). väljalaske viimast otsa ka peotäie müntidega lapitud. kevadel see välja vahetada. kojameeste kummid oli juba raamini ära kulunud - hea et reisi ajal sadama ei hakanud.

auto seest puhtaks - väljanägemine hoopis teine ja tunne roolis kordades parem. koristamise käigus tuli välja mõned power campi rekvisiidid aastate tagusest ajast. ilmselt autoga lõunaosariikide teid mõõdetud ning seetõttu auto nii mõnelegi tuttav, mistõttu oleks hea selle ajaloost rohkem teada. enivei viskasin eurostereosüsteemi välja kui selgus, et originaalhelisüsteem toimis. antenni polnud, selle asendasin, esimesed armatuuris olevad kõlarid panin uued (st kasutatud) ja heli on nüüd toas olemas. tagumise luugi aken ei toiminud. võtsin lahti ja selgus, et mootor on jalutama läinud. antennimehelt (kummardus!) sai uus mootor + mõned jubinad veel, aga aken liigutama ei hakanud. selgus, et juhe kuskilt puruks. vedasin uue juhtme - nüüd toimetab ilusti kuigi lüliti on veidi viga saanud. üles aken lastes jääb vool peale ning ilmselt seetõttu on kuskil midagi läbi põlenud. tuleb lülitil nõks tagasi lükata kui aken üleval.

luuk ei avane alla. seda ei saanudki toimima. natukene nagu lubaks, aga mõistus ei hakanud peale. samuti ei toimi kaasreisijapoolne tagumine aken. võtsin lahti ja asendasin antennimehelt saadud mootoriga, kuid see ka tööle ei hakanud. proovisin mootorile voolu peale lasta, siis toimis. lüliti vahetasin ning see ka ei aidanud. ilmselt viga kuskil juhtmetes - oi ma olen elektriasjades juhm. las kevadel mõni asjalikum mees vaatab. samuti ei toimi kesklukk juhiukse lülitist.

laeriide panin ka kinni (ilusate knopkadega). nüüd on salongis tähistaevas.

uue tagurdustule ostsin ja selle installeeris sõber (aitäh veel kord!) külge kuni ma antenni paigaldasin.

armatuuril süttib aegajalt service engine tuli. ilmselt peaks veakoode ka kevadel lugema.

viimase istmerea pink oli puudu. auto ju soomest tulnud 2006.a. selle leidmine on hirmus trouble. soomes kuulutusele ei vastanud keegi. sai siis ise vanu kuulutusi hakatud läbi kammima. lõpuks leiduski üks nahkne pink. kevadel saab näha, kuidas see istub sinna. antennimehelt sain tagumisele kindalaekale uue luku ka - st pooliku. kahest sai üks kokku kombineeritud, kuid testimise käigus lõin selle meeltesegaduses kinni. muidugi jäi lukk võtme jaoks kohandamata ning nüüd tuleb see kuidagi lahti muukida. kel ideid, siis andku teada.

rohkem vist praegu ei meenugi. ahjaa kapoti all paar pistikut sai ühendatud ja mõni ripub veel kummaliselt + kapotiamordid on väsnud. eks kevadel saab aegamööda kõpitsetud, kui ühe (või ka kahe) uhkema isendi kõrvalt aega jääb.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
08.12.2014 at 00:28
Raxo
  
'86 Buick LeSabre STW
Kui palju tagaluuk alla tulemist lubas? Lukud tulid lahti?
Minu omal oli probleemiks kinniroostetanud hing.

Tagurdustule VÕIB paigaldada ;)

Kui võimalik, vii amortidega kapotihinged vedrusüsteemi peale üle. Amortidega hingede kapotipoolne kinnitus on lühem ja hakkab kapotti murdma. Vedrud tunduvad eluaegsed ka olema.
09.12.2014 at 17:53
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
tagaluuk tuli umbes sellisesse asendisse nagu uks mida korralikult kinni ei lükka, kuid lahti ka ei tule lihtsalt tõmmates.

kui vedruhinged sinna paigaldada, kas tuleb uued augud ka puurida? uusi auke teha ei taha. tahaks ta tehasekonditsiooni jätta. uued amordid uspartsus 24 eur/tk

tagurdustuli seal nüüd uus juba olemas, aga mul küsimus nende esimeste valgete ja tagumiste punaste helkurite kohta. kas need peavad seal olema? tagatuledes ka punased helkurid muidu olemas. kas keegi teab tehnonõuete kohta rääkida? ei suuda neid ministri määrusi ning seadusi selle kohta lugeda

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
09.12.2014 at 19:54
kaedoo
 
'86 Buick LeSabre STW
Esimesed ei pea seal kindlasti olema, tagumiste osas jään vastuse võlgu kuna mu Caprice`l on tagatuledes helkurriba ja probleeme polnud arvele saamisega ega TÜV`is. http://www.riigiteataja.ee/akt/13311266
09.12.2014 at 21:43
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
"Ülejäänud M ja N kategooria sõidukitele on mittekolmnurksete helkurite paigaldamine sõiduki ette vabatahtlik." ja "M ja N kategooria sõidukil peab taga olema kaks mittekolmnurkset tagumist helkurit." see viimane tähendab kui tule sees on need olemas, siis ilmselt täiendava tuuningu võib seaduslikult maha võtta.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
09.12.2014 at 22:27
lumeinimene
'86 Buick LeSabre STW
need caprice ja buicki stwd on alati mulle meeldinud.Eelmine aasta juba pidin peaaegu caprice ostma kuid jäi katki.Kas karpa mootoriga linn mingi 15 liitrit jõujooki on reaalne kulu.Mul oli 91.aasta sedaan caprice monopritsung,oli ka mingi 13-14 sajale.
11.12.2014 at 21:44
DevilDeVille
  
'86 Buick LeSabre STW
Mustvee linnas ilmselt saaks hakkama :)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.12.2014 at 22:16
kaedoo
 
'86 Buick LeSabre STW
Mu Caprice(karpa) linnas 25+ L / 100 km :devil, maantee ca 13 L, Buick 17/11(LT1!).
11.12.2014 at 23:00
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
peale ulatuslike otsinguid leidsin viimase istmerea soomest ning keskmise istmerea rootsist. kui täpne olla siis leidis viimase neist ERAK (suur kummardus!) ning korraldas selle saabumise ka maarjamaale. täna said need oma kohale installeeritud. muid pisemaid pudinaid on samuti soomest taga aetud ning need ootavad paigaldamist. üks liist leidis täna siiski oma koha esitiival... ja tahhoka mass sai puhastatud ja hakkas jälle pöördeid näitama - oluline lisaseade cruiseril :)

ahjaa.. käima läks peale paari pedaalivajutust "poolest pöördest"

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
12.03.2015 at 21:14
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
täna käisin arkis et auto ümber registreerida taas 8kohaliseks. infost eelnevalt öeldi et tule kohale ja vaadatakse üle ja vormistatakse ära. kohapeal selgus et nemad seda teha ei saa sest seda peab siiski esindus kinnitama et sellel autol on üldse tehase poolt ette nähtud 8 istekohta. soovitasin ameerita autoteeninduse poole pöörduda ja sealt kinnitus võtta. eks siis peab meeldima. järgmine nädal võtan asja uuesti ette.

lisaks veel sain täna juhiukse keskluku lüliti tööle tänu antennimehe nõuannetele (tänan!) ning keskmise istmerea istme kinnitasin täna ka kere külge mutritega. samuti sai armatuuris olev tuhatoos installeeritud. eelmine omanik oli euromakki paigaldades muidugi originaalkinnitused sealt välja lõiganud ning seega leiutasin uued sinna. nüüd istub toos paigal nagu muiste.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
14.03.2015 at 18:03
berg_CSG
  
'86 Buick LeSabre STW
Hea töö. Edu ARKis asjaajamisele ;)
Loodan varsti sõita saada!

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
14.03.2015 at 19:00
malloc
'86 Buick LeSabre STW
Pöördu kodanik PlyVal64 poole (hetkel ta küll kusagil maailmareisil nädala lõpuni)

Nimelt käis ta alles ARKis ühe s123 mersuga, millel 7 kohta tehasest, aga passis 5. Oli seal vastavat suuvärki kasutanud ja passis ilutseb uuesti 7 kohta. Ei mingit Silberis käimist ega midagi sellist. Kui ikka originaalkinnitused ja juhuslikult ka turvavööd seal olemas, siis peab saama selle sisse (muidugi juhul, kui tehasest tulnud ikka nii auto)
16.03.2015 at 14:24
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
helistasin täna uuesti tallinna arki ning palusin end pädevate inimestega ühendada ennem kui kuhugi jälle tormama hakkan. sealt öeldi et alustuseks tuleb ikkagi kohale tulla. juhtisin tähelepanu et laup.-l veetsin 1,5h sauel ning kui järjekord minuni jõudis laiutati käsi ja saadeti pikale lainele... sama olukorda ei soovinud enam kogeda. sauel väideti mulle et neil pole pädevust seal hinnata kas autol võib 8 kohta olla või mitte. ei tea mida neil üldse on pädevus seal hinnata siis!? isegi vin koodi kontrollimisega ei saada arkis hakkama - tuli sinna vanapaar nii vanust +/- 70 ning mure et nad ülevaatust autoga ei läbinud sest dokumentides ja autol vin koodis erinevus. vanapaari rahustuseks öeldi et vaatavad asja neil üle kui nende järjekord kätte jõuab ning see viga parandatakse tasuta. enivei tallinn arkis leidis aga asi täna hommikul ilusa lahenduse. vaadati auto üle. googeldati veidi ja pandi passi 8 kohta ning juhti tähelepanu et auto pole tumepunane ka. sai seegi ümber kirjutatud. igati mõistlik ja inimlik suhtumine.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
16.03.2015 at 17:58
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
sai uspartsi viidud pisivigu likvideerima. kickdowni tross reguleeritud kuid väidetavalt kasti nn ajus probleem et käigu allavahetamiseks peab pedaali päris metallini vajutama pressima.

veakoodid 13, 21 ja 34 - e. oxygen sensor tps ja map. vahetati lamda andur ja tpsi andur. 34ga ei osatud midagi peale hakata. tegin uue diagnostika ja nüüd on kood 22 - tps circuit low.

kütuse hoiatustuli ei põle enam. sügisel toimis. nüüd käivitades põleb mõne hetke ning siis kustub. diagnoos - paagi andur läbi. selle asemel pigem tangin paagi täis :)

täheldati et veepump lekib.

tagumine kundepoolne aken ei toiminud. diagnoos - aknamootor läbi. sügisel andis antennimees peoga mootoreid kaasa proovimiseks. proovisin ühte neist külge ikka ei toiminud. seega polnud nüüd selle diagnoosiga rahul. käisin täna antennimeest jälle tüütamas. tema diagnoos oli et massijuhe on kuskilt katki. näitas näpuga millist juhet vaja taga hakata ajama. läksin garaazi ja hakkasin lammutama. hakkasin tagumise kundepoolse ukse poolt minema. lülitist kuni b piilarini oli juhtmekimp ilusti kokku isoleeritud. osa harutasin lahti ning all paistis puutumata juhtmekimp. seejärel kõik polstrid ja plastikud maha. vaiba serv üles ja kuni armatuuri all oleva pistikuni paistis juhe ilus ja ratsimata. siis hakkasin juhiukse poolt minema. selleks et juhipoolne quarter panel kätte saada oli vaja kogu armatuur lahti kakkuda. jõudsin sellega nii kaugele et armatuuri pealne osa maha a piilari ja armatuuri alused plastikud maha. roolialune plastik maha ja siis sai mõistus otsa kuna ei saanud kudagi tulede lülitit kätte. tean et selle lüliti nupu väljatõmbamiseks vaja üks vedru alla vajutada aga ligi sellele kuidagi ei saa. samamoodi tekitas hämmeldust hoodi kang. see oli otse plastikust läbi. ei võtnud mõistus kuidagi kinni kuidas ka selle küljest saaks. jätsin selle siis pooleli ja mõtlesin uue juhtme vedada. lõikasin juhtme kundepoolse pistiku juurest läbi ja jätkasin juhet kuni mittetöötava akna pistikuni. proovisin ja toimis. seega oli viga ilmselt siiski selles isoleeritud osas. vedasin uue juhtme sinna mööda tehase ettenähtud kanaleid pidi ja kirusin et varem seda ei proovinud. testisin akent ja kõik toimis. lappasin asjad kokku tagasi. armatuuris paistis hunnik läbipõlenud pirne. käisin veel tanklast ka läbi ja viskasin sinna peotäie uusi pirne asemele. osa asju hakkasid helendama küll. kogu operatsioon võttis aega 6,5h. sain autoga vähemalt oluliselt tuttavamaks. ja hunniku puuduolevaid kruvisid leidsid ka oma koha armatuuris ja plastikutes. suur tänu antennimehele teadmiste ja pisividinate eest!

ja kapotiamordid olin ka varem uspartsust tellinud. järele minnes kujunes meeldivaks üllatuseks hind. võtsin need ühes ja panin külge. nüüd seisab kapott ka üleval.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
30.03.2015 at 02:15
PhilipJFry
 
'86 Buick LeSabre STW
quote:
otsiabi: sai uspartsi viidud pisivigu likvideerima. kickdowni tross reguleeritud kuid väidetavalt kasti nn ajus probleem et käigu allavahetamiseks peab pedaali päris metallini vajutama pressima.

Ma tean, et TH200-4R kastil torque converteri lukustamist juhib mootoriaju, kuid muud aju ma kyll sellel kastil ei ole n2inud... Kui vaid teaks mida nad m6tlesid selle all, et kasti ajus on probleem.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
30.03.2015 at 17:11 1 edit. Last edited 30.03.2015 at 17:13 by PhilipJFry
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
sain aru et neid õlikanaleid

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
30.03.2015 at 17:54
PhilipJFry
 
'86 Buick LeSabre STW
See rohkem fyysika, kui aju :P Aga ok, 6lid korras? Filtrid puhtad? Kui palju tv kaabel m88da oli?

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
30.03.2015 at 19:05
Raxo
  
'86 Buick LeSabre STW
Õiged istmed teevad meele kadedaks :D Aga hea, et ARK-is leidus ajudega inimene, kes oskas antud autole 8 kohta välja lugeda.

TV cable-i seadistamine on suht lihtne: Pilt (loe vasakust servast).

Tuledelüliti nupu vedrule lähenen nii - tõmban tuled põlema, keeran nupu kroommutri lahti, tõmban "puidust" paneeli tüüblitest lahti ja siis on vaja miskit sälguga-auguga (et vedrunupust üle ei libiseks) pulka vms, et see ülevalt sisse torgata ja vajutada.
Eks saab nii ka, et armatuuri kate maha, kõlar välja ja siis ulatab ehk sõrmega.

Ah jaa, pikemate kapotihingede jaoks on kapotis juba keermestatud ava olemas.

Tagaluugil võivad ülemised lukustid n.ö. sünkroonist väljas olla - ühe poole tõmbab lahti, teist (piisavalt) mitte.
30.03.2015 at 21:36 4 edits. Last edited 30.03.2015 at 21:42 by Raxo
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
lähiajal plaanin õlid ära vahetada enivei. tikult võetud proov oli nii kolmed-neljad. kas see tõsi et sellel peab kastiõli mõõtma "park" asendis? tikul oli vähemalt nii kirjas.

keskmise rea iste pärit siiski caprice pealt nii et päris õige pole :)

armatuuri katte võtsin maha ja kõlari ka ja üsna ebamugavas asendis ulatusin seda vedru silitama ka kuid seda "tulepulka" välja ei saanud. ilmselt vaja mingi abimees sinna järgmine kord leiutada.

tagaluugi sain ka toimima. kasutasin veidi jõudu. tundub et oli kinni roostetanud. õlitasin seal mida oskasin aga käib ikka kuidagi väga raskelt.

...ja tänan selle tv kaabli lingi eest. selle järgi tundub tõesti lihtne.

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
30.03.2015 at 00:09
antennimees
 
'86 Buick LeSabre STW
quote:
otsiabi: lähiajal plaanin õlid ära vahetada enivei. tikult võetud proov oli nii kolmed-neljad. kas see tõsi et sellel peab kastiõli mõõtma "park" asendis? tikul oli vähemalt nii kirjas.

Mu teada kõigil automaatidel mõõdetakse park asendis õlitaset v.a. osadel mopari kastidel kus peab olema neutral ja loomulikult töötava mootoriga.

____________________________
Chevy Express '05 AWD
31.03.2015 at 17:53
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
no see seletab nii mõndagi - siiani olengi ainult moparil mõõtnud :)

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
31.03.2015 at 21:26
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
vahepeal siis tps vea korda saanud. tv cable sätitud aga ega see kickdown väga hästi ikka ei toimi veel. lisaks leidsin soomest punase tuhatoosi ja roolialuse plastiku, nüüd salong peale esiuste polstrite ja keskmise istmerea komplektne. juhiukse lukk vahetatud tagaklaasilt eemaldasin toonkile. eks kunagi saab sinna uus pandud. nüüd hakkab juba auto moodi olema. ahjaa PhilipJFry installeeris originaalraadiole aux-i sisendi ka. täna ostsin kaabli eks saan proovida kuidas toimib. komplektsuse aste on juba päris kõrge. kapoti alla vaja ventilaatorile veel ülemine kate siis peaks olema puuduolevad elemendid paigaldatud. nii et kel on üleliigne jublakas olemas või oskab mind selleni juhatada siis andke tuld

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
19.05.2015 at 19:56
Raxo
  
'86 Buick LeSabre STW
quote:
otsiabi:tv cable sätitud aga ega see kickdown väga hästi ikka ei toimi veel.
Igaks petteks võid seda ka vaadata, et kas salongist pedaali vajutades on võimalik WOT saavutada või mitte. Võibolla on trosside kinnituskronsa seal karpa juures paindunud.
19.05.2015 at 21:26
otsiabi
 
'86 Buick LeSabre STW
uus veepump leidis oma koha kapoti all. aknapesuvee paaki ka korrastatud ja pisiasju mis kohe kõik meelde ei tule. palgapäeva ja oma järjekorda ootab uus summuti.

ja kuna lisandus perre üks uus liige siis olen valmis suvilast (loe: stw-st) loobuma kui keegi seda rohkem tahab kui mina. häda ei ole ning vanaraua hinna eest ei loobu nii et kummalisi pakkumisi pole mõtet teha

siin ka mõned pildid hetkeseisust http://usaraud.ee/?id=15_47_48_2089&ll=1

____________________________
'64 T-bird
'74 Charger
'86 STW
01.06.2015 at 01:00 1 edit. Last edited 01.06.2015 at 01:02 by otsiabi
tqhq.ee foorum : Minu auto : '86 Buick LeSabre STW  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2018. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.