register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1975 Chevrolet Camaro Type LT   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Poster Message
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sild ise liigub ülespoole ca 1 cm maksimaalselt, seega ma ettepoole nihkumist väga ei pelga hetkel. Põhiliselt saab madalamaks tagumise otsa lasta tagumises kiiges vedrusid järgmisse auku tõstes, mis omakorda nihutab minu loogika järgi silla nõks tagasi. Hetkel on tagumised vedru silmad kiige alumistes aukudes, kuna vanade ratastega käis muidu põhi vastu maad.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.04.2016 at 10:42
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Täna jõudsid fritsudemaalt kohale ka ukselingid. Frits oli kaasa saaginud pool makaronisööjate disainiimet, mis kunagi auto nime oli ilmselt kandnud. Tuleb välja, et Barchetta uksed siiski roosteussile maitsvast materjalist on ning lisaks veel üpris ebamakaronisöödikulikult paksust. Lisaks veel oli kaasa sokutatud pakk kummikomme altkäemaksuks, et ikka positiivse tagasiside annaks jebais. Tormasin kohe proovima, kas linkidest on tolku ja tutkit - ainus variant linke tagasi paigaldada on ainult originaalasukoht. Ülespoole nihutada ei kannata, küll jääb ette klaas, küll ukse ülaservas olev tala. Ehk tulemus - uste värvimisest ei pääse. Peale mehhaaniliselt toimiva lingi legaalset lahendust ka ei ole - käisin läbi kõik vähegi sõbralikuma suhtumisega ülevaatuspunktid ja tulemus oli üks - uks peab olema väljastpoolt mehhaaniliselt avatav. See, millise kujuga link on, ülevaatajaid ei huvita, "pane või Moskvitši omad" nagu üks ülevaataja teatas. Mingitest elektrilistest lahendustest keegi kuulda midagi ei tahtnud, kui just see ümberehitusena tehnilisse passi kantud pole. Ehk siis jõuame selle punktini, kus kohalikud bürokraadid rõõmsalt veeretavad hallil alal palli üksteise kapsaaeda, kuna keegi ei taha vastutust mingisuguse erilahenduse lubamise eest võtta. Maanteeamet ütleb, et teema on ülevaataja rida, ülevaataja teatab, et ei, pöördu maanteeametisse. Nokk kinni - saba lahti.

Ega's midagi, tuleb siis ikkagi keevitusega läheneda ning võimaliku laigulise autoga sõitmisega leppida. Hetkel tahaks jubedalt "tänada" toreda idee autorit, kes iganes see ka poleks, tänu kellele neid linke tagasi tuleb ehitada ning eelmist omanikku, kes kohe autot ostes selle ajutiselt registrist kustutas, selmet sellele kahe aasta peale kuu aega kindlustust lubada. Kui auto hetkel arvel ning lihtsalt kehtiva ülevaatuseta oleks, siis oleks plaanipäraselt rivvi tagasi saamine veidigi lihtsam, hetkel aga juriidiliselt korrektselt käitudes peaksin auto tarima arvele tagasi saamiseks kõigepealt treileril ülevaatuspunkti, kellel võib asjast ikkagi omamoodi arvamus lõpuks olla.

Meeleolupilti kah:





____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.04.2016 at 22:00 1 edit. Last edited 29.04.2016 at 23:31 by rnx69
Vanaisa
  
Moderator
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Pane ülevaatajate tarbeks laenuuksed külge ;)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
29.04.2016 at 22:16
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Heh, mitte, et selliseid riiulis väga lademetena seisaks :) Ja värvima peaks neid ikkagi.

Kuna keberniit on igat pidi, siis ilmselt tuleb paar magamata ööd ohverdada ning need uksed siiski legaalseks teha. Tuttav võõba andis lootust, et kui veidi värvipoode mööda tuulata ning proovitükke reaalse värviga teha, peaks suhteliselt viisakalt siiski asja klappima saama. Õnneks on värv ka suhteliselt värske. Nurga alt vaadates muidugi on tera teine konsistents näha, aga meetri kauguselt võiks vähem kogenud silma siiski ära petta.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.04.2016 at 22:21
tõnisson
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Odavam oleks ilmselt mitte üldse ülevaatust omada :)

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
29.04.2016 at 22:58
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote:
tõnisson: Odavam oleks ilmselt mitte üldse ülevaatust omada :)

Kui sa nüüd paar posti ülespoole vaatad ja aru saad, miks ma eelmise omaniku peale mürgiselt sisisesin, siis mõistad, miks see nii pole :)


____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.04.2016 at 23:22
Martin460
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kui ukselink mehhaaniliselt liigub ja lülitab väikest salalülitit ja uks avaneb(kuigi elektriga aga mida näha ei ole) siis ei tohiks ju ülevaatajal probleemi olla kui ta just läbi metalli ei näe?

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
30.04.2016 at 07:39
DevilDeVille
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kahtlen sügavalt, et näiteks TVR Tuscanil on passis eraldi märge elektriliste peeglialuste nuppude kohta. A kohalike ajukääbuste kenjaalsust pole ma kunagi alahinnanud.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.04.2016 at 08:00
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
TVR on sellisena tehasest tulnud ju. Sama kehtib ka igasuguste muude elektriga avanevate ustega autode kohta. Seni, kuni tehas on lahenduse ette näinud, on kõik jokk.

See, mismoodi uks lingist edasi avaneb, ilmselt tõesti ülevaatajat ei koti, tema jaoks on tähtis ainult füüsiliselt pihku istuv link, mis tehti mulle kollektiivselt ja üheselt selgeks - kui midagi pihku võtta pole, unusta ära :D

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
30.04.2016 at 08:34
märten
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tänud ukselinkide kohapealt vastuvõetud, igaühel on omanägemus, mis moodi talle meeldib või mitte. mulle need lingid ei meeldinud ja mul oli ka sügavalt savi igasugu ülevaatustest. Omades niisugust autot ei saa koguaeg väriseda kas kõik on lubatud või mitte.
30.04.2016 at 10:58
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Eks maitsed ole jah erinevad, mulle jällegi kaotatud linkidega 70te raud ei imponeeri. Kui auto arvel oleks, siis ilmselgelt ma sõidaks ka rahulikult ringi nii, nagu ma auto sain ja oleks ülevaatusest sügavalt poogen. Eriti arvestades, et nagunii paari aasta pärast tuleb korralik kere kapremont ette võtta, sest ameerikamaiselt lähenedes ilus värv ja pahtel peidavad ju kõik vead :) Erinevalt puuduva ülevaatuse eest saadavast kommirahast aga registreerimata sõidukiga sõitmine on juba selline asi, mille eest väänatakse korralikult. Seega tuleb natuke aega tatistada ja siis ikkagi mingisugune mõistuspärane lahendus leida selle registrisse tagasi saamiseks.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
30.04.2016 at 11:10 1 edit. Last edited 30.04.2016 at 11:15 by rnx69
märten
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Seda muidugi, lihtsalt sel ajal kui mina temaga sõitsin ( 2000-ndate algus) olid teised ajad. Ei olnud erilist vajadust mingeid nõudeid järgida
30.04.2016 at 11:24
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Jah, olid ajad, kus rohi oli rohelisem ja taevas sinisem :)

Eks tollal tehtigi asju vastavalt võimalustele ning tihtipeale pigistati ka ülevaatusel silm nii mõnegi asja peale lihtsalt kinni. Mäletan väga hästi, kuidas 90te teises pooles sai kotiriide ja epoliimiga isa žigulli lapitud, et aasta jälle kuidagi kulgeda saaks, raha korralikult keevitada ju polnud.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
30.04.2016 at 11:46
Jarmo
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Soomes on customitel päris levinud variant ka see, kui on ukse väljapoole ülaserva kandile, üsna klaasi kõrvale, pandud samasugune ukselukunupp nagu need tavaliselt seespool on. See nupp on siis ühendatud lingimehanismiga ja nuppu vajutades on efekt seega sama, mis oleks linki tõmmates/vajutades - avab ukse.
Iseenesest on tegu üsna väikese jubinaga ja välimust see seega oluliselt ei rikuks. Lisaks pääseb äkki ka mitte päris ülevärvimisega, sest nupu enda paigalduseks piisaks ilmselt ainult augu puurimisest.

Lukunuppe on ka igasuguseid saada, alustades stiilsete minimalistlikega ja lõpetades pealuude ja 8-ball'ide ja kõige muuga:



Iseasi küll, et kas või kui lai Camarol too ülemine kant on. Näinud olen neid paigaldatuna küll igasugustele masinatele, alates A Kadettidest kuni Chevrolet Malibu'deni jne. Ma ei suuda momendil küll kahjuks ühtki pilti sellest lahendusest leida, aga ehk annab jutt siiski mõttest kujutluspildi kätte.

Samuti Soomes on ka vähemalt üks rod (kuigi neid ilmselt leidub ka rohkem ja kindlasti ka mujal), millel ukse avamine oli lahendatud küljepeegliga - peeglijalg oli läbi ukse ühendatud lingimehanismiga ja peeglit keerates sai ukse avada.
Punast värvi rod, artikkel oli sellest ka ühes V8 ajakirjas, vist kuskil eelmise kümnendi esimeses pooles.

____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
30.04.2016 at 20:53
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Camarol sellist lahendust tarvitada ei saaks, sest seal on ukse ülemises osas päris jurakas tala. Lisaks ma kahtlustan, et torisev ülevaataja leiab kindlasti asjast oma nägemuse.

Hetkeseisuga peale selle, kui olen auto liikuma ära saanud, ajan ilmselt ikkagi TIGi kuumaks ning istutan need makaronisööjate lingid sinna külge. Ilmselt tuleb küll ülekandes lukkudele kasutada trosse, sest hoovastiku klappima saamine paistab olema keerulisem ettevõtmine hetkel.

Nüüd tekkis järgmine ikaldus - auto värv: kolormeetriga sai eelmisel aastal määratud, et tegu on GM-i 30P koodi kandva värviga. Võtsin värvipoodidesse peegli igaks petteks kaasa ja nüüd tundub, et tuvastatud toon on grammike heledam ning oluliselt väiksema teraga. Kusjuures, kui mootorit värvisin, siis toon klappis suht ilusti, ainult tera oli väiksem, toda sai aga värvitud Valspari värviga, millest auto kerel on mul omaette arvamus ning mille koodiga klappimisega on mul ka eelnevalt olnud pisut negatiivseid kogemusi isegi värske värvi puhul.

Viimasele ikaldusele lahenduseks oleks ikkagi kõige intelligentsem lahendus, kui õnnestuks kuidagi disainida sinna auto küljele mingi piisavalt lai triip, mis linkide ümbruse ära maskeeriks :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
03.05.2016 at 12:23
supp
1975 Chevrolet Camaro Type LT
kui selle värviga jamaks läheb siis võibolla oleks kõige odavama terve auto kindlakoodiga värviga üle tuisata, hetkel ta ju pahteldamise tööd ei vaja, matista ära ja leia odav maaler kes lihtsalt üle tuiskab (kunagi mul oli vaja ka odavalt üks usa raud üle võõbata, siis ma pakkusin maalrile diili et kannan teda süles ümber auto, kui vaid odavam tuleks)
03.05.2016 at 18:42
anryo
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote:
supp: kui selle värviga jamaks läheb siis võibolla oleks kõige odavama terve auto kindlakoodiga värviga üle tuisata, hetkel ta ju pahteldamise tööd ei vaja, matista ära ja leia odav maaler kes lihtsalt üle tuiskab (kunagi mul oli vaja ka odavalt üks usa raud üle võõbata, siis ma pakkusin maalrile diili et kannan teda süles ümber auto, kui vaid odavam tuleks)
Ma tahtsin eile just sama öelda. Saad omale sobiva tooni ja nii-ehk-naa olid sul osad paneelid juba erienevad, kui ma õigesti mäletan? Samas, võid ju ka teipimist kaaluda? Seal on terve auto 500-1000.- eur. Camaro tundub pigem lihtsam auto olema ja seega äkki sinna alumise otsa poole pigem, kuna keerulisi detaile ei ole, suured sirged plekipinnad.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
04.05.2016 at 07:56
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Ei ole tegelikult erinevaid paneele, hetkel on auto kenasti ühte värvi. Ilmselt lähen küll osalise kiletamise teed, eile tekkis üks idee, kuidas saada enam-vähem talutav jutt sinna küljele õigele kohale. Terve auto kiletamise jaoks raha hetkel pole, seal on veel korralik p***etäis tähtsamaid asju teha ning pole ka pointi arvestades värvi all oleva kere seisukorda. Nüüd vaja ainult leida kusagilt tumehalli metallikuga kile, mis enam-vähem matchiks stangede ja velgedega.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
04.05.2016 at 08:27
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tore, et tänapäeval purgis keemiat müüakse, mida peale kuivamist maha koorida saab. Photoshoppimise asemel oluliselt asjalikum variant, näeb reaalses mõõtkavas ning reaalse tulemuse ära. Ehk sai korraks mängitud PlastiDipiga:







Natuke tuleb kujundusega veel vaeva näha, aga idee poolest saab peale linkide tagasi tekitamist kilega külje ära maskeerida küll. Enam-vähem saab mõõdud kätte, ole nüüd ainult meister ja joonista see Corelisse ära :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
07.05.2016 at 19:13
DevilDeVille
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Täitsa söödav triip.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
07.05.2016 at 21:53
PiiluMart
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Nende triipudega minu silmis täpselt kroomist ukselingid puudu, uks tundub nagu suur tühi paneel.
07.05.2016 at 23:07
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
No linkide pärast sellise katsetamisega pidigi tegelema ju ;)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
08.05.2016 at 07:36
Martin460
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Triibu võiks jätkata üle katuse teisele poole...proovi sellist varianti ka kui viitsid.

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
08.05.2016 at 08:30
l6hmus
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Ja jäta esimene koopaäär kere värvi
08.05.2016 at 08:36 1 edit. Last edited 08.05.2016 at 08:38 by l6hmus
DevilDeVille
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote:
l6hmus: Ja jäta esimene koopaäär kere värvi

+1


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.05.2016 at 08:51
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1975 Chevrolet Camaro Type LT   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.