register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1975 Chevrolet Camaro Type LT   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Poster Message
mrtn
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Krt, kus me erviniga ükspäev jootsime juhtmekimpe sellisel tasemel, et peaks vist marsikulgurit ehitama hakkama.

quote:
rnx69: Ilmselt erinevad inimesed auto ajaloo erinevatel perioodidel, töökultuuris ja -meetodites olid silmatorkavad erinevused. Ükski lappimismeetod minu standardite järgi kriitikat ei kannatanud (OK, tänu oma sidebusinessile/hobile olen viisaka elektripaigalduse koha pealt ka parasjagu pervert, aga siiski), kasutatud oli nii jootmist (mis oleks ju täiesti OK lahendus, kui joodetud oleks viisakalt, mitte nii, nagu pildil ja siis kahe tiiru isoleerpaelaga üle mässitud), tangidega pigistatavaid ühendusi kui ka näpuga kokku keerutatud juhtmeid.
25.05.2016 at 16:02
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Nagu ikka enne üritusi, autod kipuvad neid kartma, nii ka seekord.

F-Body kokkutulekule tuli auto kohale tarida treileril, sest paar päeva varem kõnges ära hiina töökate koolilaste koostatud kütuserõhu regulaator, mis otsustas jagada karburaatorile korraga kogu kütte, mis pumbast tuleb. Tulemuseks ülirikas segu ning tagant väljas must lont. Lisaks on lahendamata probleem, kuidas õhupuhasti panna tooreklapi hoovastikust mööda mahtuma, eelnevalt sai seda pisut haamriga modifitseeritud, aga vibraga keerab ennast vaikselt ikkagi asendisse, kus puhasti serv vajutab tooreklapi kinni. Karburaatoriks siis 650ne elektrilise tooreklapiga Street Demon.

Päev enne F-Body sai korraks autosse lukustatud ka võtmed (nüüd saate aru mu tänulikkusest puuduvate ukselinkide osas), õnneks õnnestus need lukust traadiga välja koukida, mille käigus sai kannatada küll kundepoolne uksetihend. Üllatusena selgus, et need aftermarket tihendid on mingist vahtkummi laadsest lateksist, mis iga pisema kriimu peale kohe laiali pudenema kipuvad. Nüüd küsimus - millise tootja tihendid võiks istuda normaalselt ning olla ka samast materjalist, millest tehase omad?`Need konkreetsed, mis sinna külge topitud eelmine aasta said, olid vist Metro Seali omad, igatahes nende kvaliteet nii materjali kui ka kerekuju järgimise osas jätab korralikult soovida. Lisaks rääkimata üle 150 Eurosest hinnast :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
01.06.2016 at 09:29 1 edit. Last edited 01.06.2016 at 09:30 by rnx69
FM66
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mu Corvettele meeldisid kõige rohkem Soft Seal-i omad. Aga need olid ka poole kallimad.
01.06.2016 at 14:41
anryo
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
(OT: Kui tihendeid tellima hakkad, lööksin kampa. Räägime privas edasi.)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
01.06.2016 at 21:39
max
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mul on vastupidine kogemus. Kui olin Soff Seal'i installinud, siis Oldsu juures Metro Seali nähes tundus visuaalselt kvaliteedi vahe just viimase kasuks olevat. Hind kinnitas sama. Proovinud pole. Soff Seal toimib, aga OEM tootega võrreldes on sobivus ikka viletsam.
02.06.2016 at 11:01
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kohale jõudsid uue summuti ehitamiseks tarvilikud materjalid. Küll aga nagu ikka, koorus välja ikaldus - nimelt Magnaflow arusaam 2.5" torust on huvitav - summuti küljes on toru, mis on seest pea 65mm. Senimaani on 2.5" toru suht täpselt läinud meil ainsana levinud 2 3/8" ehk 60.3mm toru peale. Pole senimaani aru saanud, miks keegi meil ei tunne standartset 2.5" (63.5mm) roostevaba toru, samas 3" on igas roostevaba müüvas asutuses ilusti letikaup.

Nüüd küsimus, kust saaks kiiresti ning ilma lolliks maksmata 4 63.5 mm -> 60.3 mm roostevaba üleminekut. Hetkel ainus koht, kus paistis neid laos olevat, on Inglismaal, aga eemale peletab 20 euro tuuri jääv tükihind ning ka uimane kuningriigi postiteenus. Ideaalis tahaks järgmise nädala lõpuks viisaka summuti alla saada.

Edit: Kui keegi oskab pakkuda Tartu kandis ka mõnda asutust, kes suudaks selle 60mm toru otsad paar millimeetrit suuremaks venitada, siis oleks tänulik ka selle info eest :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
11.06.2016 at 22:18 2 edits. Last edited 11.06.2016 at 22:46 by rnx69
SPITFIRE
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Treipingis venitamist kutsutakse trugimiseks. Kui sellist teenust ei leia, siis kas punaseks aetud toru ots kuhugi koonuse otsa pekstes ei toimi? Kunagi pidin mustast terasest sumpatoru otsa kerge flantsi tekitama, siis sain kullinokkadega vaikselt venitades ja pärast alasi koonuse peal pinnides päris hea tulemuse, muidugi roostevaba on vist kiuslikum.

____________________________
Hell Camino
12.06.2016 at 09:02
wagoneer
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kõige lihtsam oleks mõnel treialil sabast kinni saada ja lasta ots pingis parajaks trugida. Seda muidugi eeldusel,et saab kenasti kinnitada. Ja kui ei saa siis nagu eelpoolgi kirjeldatud alasi otsa meetod toimib ka päris kenasti. Ma kullinokkadega ei mässanud. Küll lasin natuke tuld peale ja toksisin sobilikuks. Oli samalaadne probleem tuttaval. Sai kenasti paikka lõpuks.
Ma lõpu tegin mingi 40mm silindri peal kenaks veel. Tiba tuld ja koputad. Aga läks aga asja sai.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
12.06.2016 at 11:08
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Nii, vahepeal sai veidi summuti kallal nokitsetud ning täna see ka põhimõtteliselt alla istutatud. Materjaliks siis Italinoxi roostevaba, mis tuli oluliselt sõbralikuma hinnaga kätte, kui Onnineni materjal. Summutipotid said varutud Magnaflowlt ning esmase soundiproovi järgi teevad päris mõistlikku häält, eks veidi aitab kaasa ka omajagu tuunida saanud X-pipe. Avastasin ka, et kuigi esmapilgul tundub, pole 2 geni põhja all sugugi nii palju ruumi. Ruumivaegusele aitasid mõnusalt kaasa ka Mr Gasketi toodetud pikad torukollektorid, millest vasakpoolne üle viie sentimeetri madalamal istub, kui parempoolne. Tundub, et "härra tihendi" insenerid on omal ajal eeldanud, et mõnel autol tõesti ka roolilt toimiv käigukang koos juurde kuuluva hoovastikuga on. Muud loogilist põhjust sellise porno jaoks ei suuda igatahes välja mõelda. Lisapõnevust summuti konstrueerimisel pakkus ka tõik, et auto põhjaalune pole ka päris sümmeetriline.

Keevitasin TIGiga ning torud said eelnevalt ka argooniga täidetud, kuna lõikama pidin torusid olude sunnil relakaga ning otsi väga täpselt klappima ei saanud, siis kohati jäi keevis pisut oksendus, eks omajagu ole süüdi ka see, et üle aasta polnud keevitust puutunud. Aga tegu on ka ainult summutiga, mis nagunii mõne aja pärast mõlke-kriime täis on :)

Kogu kulu siis ca 300 EURi pottide, 80 EURi toru ja põlvede eest, veidi ka argooni ja täitetraati. Pluss umbes 15 tundi oma aega. Polegi kõige hullem :)

Nüüd on jäänud mootor ilusti käima ajada (hetkel karburaator erinevatel põhjustel kipub üle uputama), veidi salongi elektriga vaeva näha ning uued kellad paigaldada, pidurid veel korra üle käia ja veel mõned nipet-näpet tööd ära teha ja ehk jõuab isegi siis American Beautyle. Midagi lubama ei hakka, aga on ennegi imesid juhtunud.

Paar pilti ka:









____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
22.06.2016 at 21:42
DevilDeVille
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kusjuures hoovastikumajandus kaasneb ka tehase põrmandukangiga.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
22.06.2016 at 22:47
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kas mitte rooli pealt tulev hoovastik veel eriti värdja kujuga pole ning põhja all rohkem ruumi ei võta :)?

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
22.06.2016 at 23:34
PTC
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Need hoovad juhivad park/neutral lülitit mis asub roolisamba peal. Ja süütelukku - st lock asendisse ja võtme välja saab ainult kastivalitsa teatud asendi puhul - vähemalt P asendis. ise plaanisin selle safety switchi käigukasti valitsa juurde sokutada aga süüteluku osas ideed puuduvad saamaks sellest hoovastikust lahti.
23.06.2016 at 10:50
ervin
1975 Chevrolet Camaro Type LT
uuemat sorti lukk, elektrilise solenoidiga?
23.06.2016 at 11:23
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Saaga kütuserõhuga lõpuks eile lõppes minu võiduga.

Holley kütuserõhu regulaatori disain on ikka eriline käkk - kõigepealt tehases paigaldatud kuul on liiga väike, et kütuse voolu sulgeda, peale suurema kuuli paigaldamist ning väikest vasaraga "motiveerimist", hakkas regulaator tööle ning võimaldab nüüd ka rõhku keerata. Mingi väike leke jäi, kuna viskab seisva mootoriga endiselt rõhu veidi üles, aga see mind ei häiri, sest pump hakkab reaalselt tööle läbi erinevate killimisahelate ning ilma töötava mootorita saab see toimida ainult viis sekundit esialgse rõhu üles löömiseks.

Täna õhtul enne kruiisi tahaks veel jõuda lõplikult alla summuti, see vajas veel kollektoritihendeid ning pikemaid polte trippide tarvis. Eile korraks käis peast läbi mõte, et kui täna vaba päev võtta ning ka eelnev öö hullu panna, siis saaks ideeliselt isegi kruiisile sellega minna, aga vanus hakkab vist tunda andma, ei leidnud motti :D

Peale normaalse rõhuga kütuse peale saamist ning väikest kruttimist sain ka segu enam-vähem paika, auto tühikäigul enam ei haise ning ka tühikäik jäi talutavaks.

Väike teaser sai ka eile tehtud (kapotialust segadust ei maksa tähele panna, pole mahti olnud seda sodi sealt koristada ning natuke on vaja veel ka juhtmetega siblida):



____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
01.07.2016 at 09:20
Kingfisher
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Pakkuda Sulle korralikud uksed Keilas. Vaata varuosade alt mu kuulutust.
15.10.2016 at 09:42
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kuna kevad pressib jubedalt peale, aga ajaga on ikka nii, nagu on, siis sai täna sunniviisiliselt võetud ette enesemotivatsiooniüritus ning hakatud pihta viimaste elektritöödega. Camaro sai lõpuks omale näidikuploki ja kui homme see loodetavasti külge saab kruvitud, siis on vähemalt üks elektrijubedus lõpuks seljatatud. Õigupoolest ongi auto küljes jäänud veel paras peetäis elektritöid ja siis võiks selle juba ka suhteliselt liikuvaks lugeda.

Originaalnäidikuplokk nõudis mõningast modifitseerimist, mikihiired on tulnud ka geniaalsele mõttele valada armeerimata vaigust detail ning tänu sellele on selle töötlemine lausa ohtlik:



Detail sai ka värske värvikihi selga:



Ja näidikud enam-vähem paigas, veidi tuleb veel nuputada pealmise paneeli ja näidikuploki ühitamise koha pealt, originaalis on plokile tekitatud ülevalt laiemad sirmid ning klaas kalde all:



Nüüd on jäänud veel lõpetada veidi kapotialust elektrit, paigaldada alarm ja käivitussüsteem, panna paika armatuuri alumine pool, paigaldada lõpuni kapotilukud ning siis võiks juba asuda häälestamise ja testimise kallale :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
08.04.2017 at 23:17 1 edit. Last edited 08.04.2017 at 23:20 by rnx69
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sai eile siis kellad ka originaalraamiga korra külge istutatud - klapivad suhteliselt hästi, veidi peab nuputama ülemise "sirmi" koha pealt, kuidas see tahhokal ja spidol kokku viia kelladega, hetkel jääb sinna ca 1 cm ruumi vahele. Kiidusõnu küll ei saa öelda Christonis katmisel käinud armatuuri koha pealt, kogemusi justkui peaks neil olema, aga vinüüli kleepimisel on tehtud sama viga, mida ma ise olen kunagi esimeste katsetuste juures teinud, nimelt on materjali servade taha jäetud suhteliselt vähe ning vinüül on kleepides liiga pingule veetud. Tulemuseks on aasta pärast kokku tõmmanud kate, millel on kumerad pinnad kohati lahti ning servad narmendavad ja ei ulatu enam vana serva katma. Lahustipõhine liim nimelt teeb materjali pehmeks ja venivaks, küll aga peale lahusti välja auramist tõmbab see kokku ning kakub ennast pinnalt lahti. Seepärast olen ise viimasel ajal kleepimistel hakanud pigem vee põhiseid kontaktliime kasutama, õiendada on veidi tülikam, aga tulemus jääb oluliselt parem. Keskkonsool, mille õpipoiss kattis, on ka korralikult samadel põhjustel lokkima hakanud, selle peab ilmselt õmblustega ikkagi lahendama ning uuesti tegema. Hetkel pole veel välja mõelnud, kuidas ära parandada see kellaploki originaalraami nurk, tegu on üsnagi hapraks läinud termoplastiga.




____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
10.04.2017 at 09:42
ervin
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote:
rnx69: Hetkel pole veel välja mõelnud, kuidas ära parandada see kellaploki originaalraami nurk, tegu on üsnagi hapraks läinud termoplastiga.

alumiiniumist lõigatud plaat originaali asemele?
10.04.2017 at 09:54
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Alust tehtud paneel jääb porno. Need alumiiniumist lõigatud plaadid on eranditult koledad, nii palju, kui ma neid näinud olen, algul tekkis ka mõte kohe tekitada selline plaat ning kellad sinna külge keerata, aga see kõrgem serv, mis tehase raamil on, näeb visuaalselt lihtsalt nii hea välja, et pigem üritaks selle ära parandada. Tegelikult on võimalus kasutada 3D printerit ja idee poolest need puuduvad tükid ka valmis printida, aga kuidas viisakalt see vana osaga ühendada, seda pole veel välja mõelnud :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
10.04.2017 at 10:01 1 edit. Last edited 10.04.2017 at 10:02 by rnx69
DevilDeVille
  
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Pole ju keelatud teha paksemast alumiiniumist ja see kõrgem serv sinna freesida ja siis plaat anodeerida või pulberdada. Niisamuti ei tohiks olla eriline takistus teha uus plaat lehtplastikust, saab ka freesida jaopärast soovikorral. A ise oleksin pannud pigem need näidikud, mida müügiks pakud ;)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.04.2017 at 10:12
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Need näidikud, mis müügis pole minu omad, on nilbelt sinise valgustusega ning lisaks on hinnavahe praktiliselt 3x. Ja pornorohelisse autosse tuleb ju ometigi panna ka pornorohelised 80-te stiilis kellad :D

Freesimistööde koha pealt - vaadates, kui palju mul viimane kord läksid maksma billet poolkuud kardaanile, siis ma ei tahagi teada, palju sellise tüki valmistamine veel maksma läheks. Ise käsijuhtimisega freesiga nikerdada lihtsalt pole aega.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
10.04.2017 at 10:21
Vette78
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Minu kellade raam on tehtud klaasplastist.

pilte teostusest saad näha sideeffecti kodulehelt www.se.ee

muid pilte sellelt lingilt:

http://www.thehogring.com/2015/12/16/1971-pontiac-firebird-interior-by-sideeffect-ltd/
10.04.2017 at 14:33
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Vahepeal on pool suve jälle tegeletud pigem teiste, kui enda auto ehitamisega, samas nii mõnigi ulmeprojekt on valmis saanud - näiteks punane lakitud halja kapotiga '69 Firebird, millega hommikul kell 6 enne ABCS-d proovisõidule mindi.

Aga, hetkeseisuga tuleb samamoodi nagu tolle puhul, ka enda autole pihta anda, plaan on nädala lõpuks asi lõpuks tänavale tagasi saada. Elektriporno saab loodetavasti homsega lõpplahenduse, paar pisiasja veel jäid täna klattida, tore avastus, mis jupiks ajaks kukalt sügama võttis, oli väga omapärane päevatulede lahendus, mille keegi osavnäpp juhtmestikku ratsinud oli. Meeleolu tegi mõrudaks ka see, et üks tunnustatud töökoda oli suutnud mulle müüa 50 Euro eest uue tuledelüliti, kuigi probleem tegelikult peitus hoopis maha põlenud tulede juhtmestikus, mille nad kenasti üle olid teipinud. Õnneks nüüd tuled-kellad-viled toimivad ning põhimõtteliselt seisab elekter kastijuhtmestikku kahe pistiku löömise taga, mida lihtsalt füüsiliselt enam täna teha ei jõudnud. Vaja on sotti saada ka veel sellest, miks poole paagi peale näitab kütusekell ümmargust nulli. Mingisugusesse komplektsusesse tuleks viia ka veel salong ja toimima saada käsipidur, mille puhul mitte kuidagi ei õnnestunud kahe erineva süsteemi trosse kokku paaritada. Esimesed kilomeetrised proovisõidud on tehtud ja kurat, ma armastan seda Opelilt pärit elektripumbaga roolivõimendit - keskel meeldivalt jäik ja läheb sujuvalt pehmemaks. Tunnetus on täiesti kaasaegse auto vääriline.

Kas keegi teab, mis mõõdus on B&M käigukanginupu keere?

Mitmes järgus tehtud juhtmepundar sai uuesti laiali harutatud ning üheks korrektsemaks kimbuks seotud:



Näidikud said ka vajalike otstega ühendatud - kõik, peale bensiininäidiku paistavad toimivat:



Korraks sai proovitud ka papist auto ehitamist :D



Tuled said peale sada aastat lõpuks taas põlema:











____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
07.08.2017 at 00:23
rnx69
 
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Ja ta liigub...



Ajutist kapotilukku ei maksa tähele panna, kiireks läks, ei jõudnud pinne enam külge keerata :D

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
13.08.2017 at 21:29
plokk81
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote:
rnx69: Ja ta liigub...



Ajutist kapotilukku ei maksa tähele panna, kiireks läks, ei jõudnud pinne enam külge keerata :D


Väga ILUS CAMARO !!! Panen sada laikki
14.08.2017 at 07:54
tqhq.ee foorum : Minu auto : 1975 Chevrolet Camaro Type LT   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.