register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Camaro, 5.7, 1989   1 2  
Poster Message
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Tervitus, kaasfoorumlased.

Foxi build on jäänud venima, nagu projektiautodega tavaks kipub olema. Oli igasuguseid ideid, alates R4 turbotamisest
kuni 302cid swapini, aga ideeks need jäidki.
Kibelesin tükk aega, et aasta on Foxi ostust saadik möödas ja siiamaani pole seda õiget V8 müdinat, mis kõrvu paitaks.
Püstitasin enda jaoks ultimaatumi - selle hooaja peab korralikult ja pauguga lõpetama.
2 nädalat tagasi nägin kuulutust, käisin vaatamas- katsumas.
Värvkate vaja üle käia, sisu pole komplektne, palju lahtiseid sisudetaile. Positiivse poole pealt, oli istmealune tagant
kuni tulemüürini pigimatiga üle käidud.
Põhja alt näeb viisakas välja, talve pole näinud. Sillad on üsna viisakas seisukorras, puksid korralikud. Proovisõit jättis
näo pähe peeretama - 5.7 ja manualkast on lihtsalt that much fun. Lisafaktor oli muidugi ka see väljalase, mis ilusaid
noote mängis. Veljed - nagu rusikas silmaauku, samamoodi rehvidega. :hail
Murettekitavaks jäi muidugi see, et mootor on küll V8, aga käigukastiks oli kiiruga alla sobitatud Sierra diisel kast.
Kardaan oli "samodelnik", elik kahest osast kokku keevitatud ja 100km/h juures oli juba päris ränk vibra. Tagasild
oli jäetud 2.8 originaal. Leppisime kokku, et mõtlen veel.
Esimese päeva jooksul oli mul otsus juba peas tehtud, aga mõtlesin, et kaalun veel läbi. Mõeldud-tehtud, möödunud
nädala esmaspäeval saime kokku ja vormistasime paberid.
Olen praeguseks hetkeks sõitnud hea paarsada kilomeetrit ja täna juhtus esimene intsident. Nimelt kardaan otsustas
keset ummikut asfaldile "pikali" visata :finger. Mureks siis kardaani otsavõli kummimuhv mis murdus.
Mis seal ikka - kõne American Beauty puksiirimehele, kes reageeris väga kiiresti ja toimetas masina ilusti AB õuele.
selle eest suurimad tänud Margusele.
Varsti jälle tänavatel :burnout

Mis ma ikka jahun - pilte ka :rollin







Klõpsud tegi: Paula Johanna Adamson

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
10.09.2015 at 11:33 6 edits. Last edited 13.09.2015 at 10:30 by T-A
Martin460
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Hea, et rist üles ütles keset ummikut...ehkki võib vaid kujutleda mis koormusi ta võis saada ummikus :) Mul lendas rist maanteekiirusel ja kui siis kardaan lappama paneb kõhu all siis...
Paluju õnne ja kannatust. Kas võib arvata, et väiksestel mootoritel on tihedam ülekanne tagasillas mis peaks igati positiivne uudis olema? Tavalinesev8 käigukast ei tohiks üle mõistuse kallis olla?


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
10.09.2015 at 14:37
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Just, joppas rängalt, et ummikus see juhtus ja praktiliselt jalakäijakiirusel. Ülekanne on igati sobiv, vähemalt hetkel. Uuringi, mis variandid on,
kui kellegil on üle v8 kast, siis võib teada anda.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
10.09.2015 at 15:43 1 edit. Last edited 10.09.2015 at 15:43 by T-A
DJ Seebimull
  
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Ülekanne peaks olema hea 3.42, sest nagu ma aru saan, on see masin olnud kunagi 2.8 manuaal ja neile pandi ainult 3.42 ülekannet.
Muidu tundub täitsa pull masin, vaatasime ka seda kamraadiga, aga kuidagi jäi Tallinn Tartust liiga kaugele :)

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
11.09.2015 at 14:52
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
:) Reede õhtul sain Laagri lammutuskojast polditud kardaani otsavõlli koos kardaaniga, seega esmaspäeval loodetavasti saab auto jälle liikuma.
Originaal T5 kasti katsun kuskile remonti viia.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
12.09.2015 at 15:41
Aspelund
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Autocardan teeb korraliku kardaani, tasakaalustab ära ka. Hoopis kuivem ja muretum tunne...
12.09.2015 at 20:52
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Juba kursis :) Aga hetkel oli see tee märksa lihtsam, kuna Sierra kasti tõttu pole mõtet mingit hullu aretust teha. Talvel läheb nagunii korralik kast alla, siis juba kõik korraga.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
13.09.2015 at 10:28
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Tegemistest - Auto Cardani mehed ei pidanud otstarbekaks originaalkardaani taastama hakata, sest see oli niigi keevitatud, seega tegid uue.
Tulemusega väga rahul, eks varsti selgub, kas saab ka auto lõpuks liikuma. Ilmasid ju veel jagub :)





____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
15.09.2015 at 15:08
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Ooh Beauty, Beauty, Beauty... toredad mehed

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
16.09.2015 at 09:04
cartmann
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Puht uudishimust. Mis sellise tegemine maksab?

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
16.09.2015 at 10:26
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Hinnapakkumist saab alati küsida Autocardani meestelt. Lasin panna tugevama risti, mis kannatab 800nM, mis oli juba 50 euri, eks mingi ettekujutuse juba saab sellestki ;)

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
16.09.2015 at 11:29 1 edit. Last edited 16.09.2015 at 11:48 by T-A
DevilDeVille
  
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Äärmislt asjalik lähenemine, on selliseid asju saladuselooriga katta muidugi :D

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.09.2015 at 13:47
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Kardaani tegemine läks mulle 150 raha. Igale autole on ju kardaani hind individuaalne.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
16.09.2015 at 13:59
otsiabi
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
quote:
DevilDeVille: Äärmislt asjalik lähenemine, on selliseid asju saladuselooriga katta muidugi :D

raske oli pildilt lugeda...

mul läks samuti 150 kardaani lühemaks tegemine + uued ristid + tasakaalustamine

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
17.09.2015 at 08:02
cartmann
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
No ega ma lootnudki, et Sa yhe pulika tellimise järel, mulle hakkad/suudad hinnapakkumist teha. Lihtsalt kysisin, et saada aimu, kuhu kanti sellise teenuse hinnad jäävad.

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
17.09.2015 at 10:14
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Teisipäeva õhtul sain auto kätte koos uue kardaaniga, sain sõita loetud kilomeetrid ja käis üks litakas & värin käis läbi auto. Mõtlesin, et selge, nüüd midagi hullemat lahti. Jäin kohe seisma ja auto alla vaadates olid kardaan oma koha peal. Tellisin puksiiri & Beauty juurde tagasi. +
Järgnev päev ei olnud võimalik kuidagi tõstuki peale autot saada plaaniliste tööde tõttu, seega vedasin auto VKMi. Eile kell 4 õhtul sai auto ette võetud ja tuvastatud, et paigaldamata oli jäetud üks kardaaniristi splint. AB poolt uus rist ja VKM teeb auto korda. Tänan kõiki pooli mõistva suhtumise eest ja mingeid etteheiteid kellelegi ei ole.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
17.09.2015 at 12:15
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Nii, käigukast on LÕPUKS hakanud väsimise märke näitama, tõenäoliselt on käigukasti nn. võll kõver. 1-3 käik ideaalne, 4-5 käik korralik vibra läbi auto. Kardaan on ju uus ja tasakaalustatud. Täna saan kätte originaal GMi täissünt õli, kütusefiltri ja õlifiltri ja lähevad vahetusse. Viin originaal T5 remonti ja hetkel otsin ka Getrag 260/265 kasti. Driftipoisid on muidugi enamus kastid ära ostnud :finger

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
24.09.2015 at 08:20
rescue
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
sorry et su teemat risustan aga kas neid BMW kaste kuuekäigulisi kah leidub? näiteks välja vahetada 6speed T56 kast Camarol
24.09.2015 at 17:34
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
quote:
rescue: sorry et su teemat risustan aga kas neid BMW kaste kuuekäigulisi kah leidub? näiteks välja vahetada 6speed T56 kast Camarol

6käigulisi leidub ikka, lihtsalt julgen väita, et 5 käigulised on vastupidavamad. Driftimasinad sõidavad getragidega ulme jõunumbritega ja näe, kestab. M'i manuaalid ja jutud on muidugi teine teema, aga siis on ka hind vastav. Kui sa oma T56'st tahad loobuda, siis kirjuta mulle.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
25.09.2015 at 07:46 1 edit. Last edited 25.09.2015 at 07:47 by T-A
malloc
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
quote:
rescue: sorry et su teemat risustan aga kas neid BMW kaste kuuekäigulisi kah leidub? näiteks välja vahetada 6speed T56 kast Camarol


6 Käigulised on ZF-i kastid. Mõistlikuma hinnaga on nad nt. e46-te all, V8 kojaga variandid on 1000€ keskmine turuhind ning vähe levinud.

Väidetakse, et ei kesta nii hästi, kui 5-ne, aga tean autot eestis mis miilil sõidab üle 300 ja jõunumbrid on 4 kohalised ning 2. aastat ZF-i originaalkastiga. ET Streediga ka sõidetud sama tehnikaga, veel pole laiali läinud, kuigi tehasereiting on nendel ca 400nm.

http://www.carway.ee/mod_shop_c182f930a06317057d31c73bb2fedd4f_Kigukast_est
25.09.2015 at 09:04 1 edit. Last edited 25.09.2015 at 09:05 by malloc
mrtn
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Sina kaabetasid eile õhtul viimsis? Kui jah, siis tea, et su masin haiseb rohkem pentsu järele kui Viimsi Olerex ja Statoil kokku.

Hääl on muidugi hea.
27.09.2015 at 21:25
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Aitäh :finger. Mina see olin. Kütusesegu on paigast ära, midagi lambdaga seoses ilmselt. Ajan asja korda

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
28.09.2015 at 07:50 1 edit. Last edited 28.09.2015 at 07:51 by T-A
Camarob
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Kus ja mis hinnaga see sõiduk müügis oli?
29.09.2015 at 08:01
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
quote:
Camarob: Kus ja mis hinnaga see sõiduk müügis oli?

Auto24, algselt 4900, hiljem 3900.




____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
07.08.2016 at 14:11
T-A
 
Chevrolet Camaro, 5.7, 1989
Tegemistest ka - eelmisel sügisel andis starter saba. Sai viidud auto VKMi, kus ta pikalt seisis.
Uue starteri leidmisega oli raskusi, kuna eestist polnud saada ning US with A'st polnud isu tellida.
Sai lōpuks viidud vana starter Pärnu mnt-le, Alkale starterite remondikohta ning seal ka see korda tehtud.

Hetkel vaja üks pisiviga korda teha - õlijahutusradikast välja jooksev armeeritud voolik oli vastu kollektorit
hõõrunud ning armeeringu katki põletanud ning sellest tulenevalt lekib õli. Homme plaan Hydroscandi külastada
ja siis on see mure ka lahendatud.

Päikest,
S.

____________________________
Chevy Camaro '89 350 CID manual
ex. Ford Mustang LX '88, 140CID
07.08.2016 at 14:15
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Camaro, 5.7, 1989   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.