register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Ramcharger 1980   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
2TEP60
  
Dodge Ramcharger 1980
Esmapilgul said kannatada ainult liistud,plekid,stanged,iluvõre ja peegel.Salongis sees oli uus esiklaas mis muidugi lagunes algosadeks.Kiirus maha libisemise hetkel võis olla 20kmh maksimaalselt.

____________________________
May the spring be with us!!
06.12.2015 at 21:52
berg_CSG
  
Dodge Ramcharger 1980
Mulle see masin meeldib. Äratoomine nagu action filmis :)
Jõudu ehitamisel ning hoia siis kursis toimuvaga.


____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
06.12.2015 at 01:19
Rein000
 
Dodge Ramcharger 1980
Miks ta minema jalutada tahtis?
07.12.2015 at 09:05
2TEP60
  
Dodge Ramcharger 1980
autorong hakkas vibama ja väljus kontrolli alt.Käru tõmbas risti ja auto libises vaatamata neljale koormarihmale maha,kukkus vedava auto(caprice) stangele ja murdis raaami pooleks tagasilla juurest.

____________________________
May the spring be with us!!
07.12.2015 at 11:40
Rein000
 
Dodge Ramcharger 1980
Vibamine tuli sõiduveast, või teejõnksakast? Tuulest? Ma mõtlen, et kõrge kere, kui sildadest oli kinni tõmmatud, siis kere osa hakkas õõtsutama? Lihtsalt infoks, et vältida selliseid olukordi ;) Peale ühte pilti tõmban paadi ka vöörist lisa rihmaga kinni, enne, kui hakkan slipilt üles tulema ;)
07.12.2015 at 11:51
2TEP60
  
Dodge Ramcharger 1980
Kaal oli nii meeletu ,et alla mäge surus käru autot ja ma üritasin hoogu kontrolliall hoida kergelt pidurdades.Käru surus ikka ettepoole ja hakkaski vibama.Võibolla kui mass oleks käru peal pisut eespool olnud oleks asi olemata olnud,sest siis oleks rohkem raskust veduki peale surutud.Tagantjärgi tarkus...

____________________________
May the spring be with us!!
07.12.2015 at 11:59
berg_CSG
  
Dodge Ramcharger 1980
Kunagi tõin enda Chevy vaniga treileri peal dodge ram bussi. Hakkas samamoodi vibama. Otsustasin vaikselt gaasi juurde anda ja tõmbas sirgeks. Lucky! Hirmus tunne oli, ikka väga hirmus :)
Aga siis panime treila peal auto ette poole, ning probleem kadus.

OT, aga ehk keegi õpib teiste vigadest.

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
07.12.2015 at 12:27
PiiluMart
 
Dodge Ramcharger 1980
viga oligi pidurdamises! kui käru hakkab autot lükkama siis ainult kiirenda ees ja kui asi kontrolliall siis võta hoog maha. Enamus matse kärudega sellest ongi kui ees pidurdatakse nn üritatakse hoog maha saada
selle asemel ,et kiirenda ees tõmbab käru sirgu.
07.12.2015 at 00:49
mrtn
Dodge Ramcharger 1980
Tegelikult ikka haagise ja veduki mittesobimises.
07.12.2015 at 01:09
90Deville
 
Dodge Ramcharger 1980
Tegelikult ikka veose vales paigutuses
Kui raskus on liiga taga kärul, siis hakkab veduri tagaotsa kegitama, siis loopima ja löpuks saab ka üle nipli kogu kupatooriumi.
Gaasi andmine töötab siis kui veduril on jöudu loetud sekundite jooksul mingi kiirendus tekitada, muidu mitte



____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
08.12.2015 at 06:39
franz125
Dodge Ramcharger 1980
Kas kärul mõni pidur töötas ka?
08.12.2015 at 09:34
Rein000
 
Dodge Ramcharger 1980
Huvitav, kui suur oleks sellise haagisepea kasutamine, nagu on järelveetavatel suvilatel, millel on kerget pöörlemist takistavad klotsid see, mis pigistatakse ümber kuuli kinni?
08.12.2015 at 10:05
Jesper
 
Dodge Ramcharger 1980
99% tõenäosusega oli jama kahe teguri koosmõjus - raskus kärul liiga taga ja/või veduril sillapuksid väsinud/pehmed. Käru ja veduri vedrustuse koostöös tekibki mingisugune võnkering alati, lihtsalt normaaloludes on see isesumbuv ning "rahustamiseks" peab lihtsalt mitte midagi tehes ära ootama kuni rahuneb.

Mina kasutan sellist nippi, et pärast kõige kokku ühendamist ja auto kärule ajamist võtan veopeast kõvasti kinni ja sakutan seda vasakule-paremale - kui käte jõu all tundub tihke ja stabiilne, siis pole ka sõitmisel probleemi, kui ei siis tuleb autot käru peal ettepoole nihutada. Need jõud mis käru lõpuks risti viskavad on tegelikult suht tühised, paarkümmend kilo siia-sinna muudab käitumist juba oluliselt, selle pärast on ka oluline et käru peal olev auto kuhugi liikuda ei saaks. Kiirendamine imho ei ole hea soovitus, võibolla see töötaks juhul kui veduri võimsus oleks piisav et veopeas märgatavat hõõrdejõudu tekitada, aga no minu veduri tühise 155kW lahti vajutamine vibamist ei arstinud, küll aga oli pärast selle fakti selgumist puhtaid alukaid vaja.

Anoh mul muidugi on kogemusi ainult ühe veduri ja kolme-nelja käruga.

quote:
franz125: Kas kärul mõni pidur töötas ka?

Selle rendihaagis.ee kärud on suht uued ja korralikud, ei usu et selles probleem oli. Käruga pidurdamisel peab arvestama ka seda, et kergelt pidurdades ei hakka inertspidur tööle, tuleb sujuvalt survet suurendada kuni tunned et nüüd võttis.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.12.2015 at 10:28 1 edit. Last edited 08.12.2015 at 12:21 by Jesper
cartmann
Dodge Ramcharger 1980
Vb jäi kahe silma vahele aga mis vedukiga oli yldse tegu? Suht julm torn on ikka taga, see kõigutab igast väiksemat/kergemat autot suht kergelt.

____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
08.12.2015 at 11:59
Märt J
Dodge Ramcharger 1980
quote:
cartmann: Vb jäi kahe silma vahele aga mis vedukiga oli yldse tegu? Suht julm torn on ikka taga, see kõigutab igast väiksemat/kergemat autot suht kergelt.
Jäi jah vahele, tekstist nähtub, et Caprice.
Läks nagu läks, kokkuvõttes ikkagi hästi ja auto on äge, kiidame seda parem.

____________________________
Chrysler 300C
08.12.2015 at 12:31 1 edit. Last edited 08.12.2015 at 12:31 by Märt J
Vanaisa
  
Moderator
Dodge Ramcharger 1980
Laske olla, juhtub ikka, ka parimatel.
Masin ise aga vahva ja loodetavasti saab korralikult ülse vuntsitud. ;)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.12.2015 at 19:15
2TEP60
  
Dodge Ramcharger 1980
Reaalselt oli plaan sellest kõveralt pinnaselt ära sõita ja koormat kohendada.aga vaatasin et pole hullu ja ei kohendand.

____________________________
May the spring be with us!!
08.12.2015 at 19:46
Jesper
 
Dodge Ramcharger 1980
quote:
Vanaisa: Laske olla, juhtub ikka, ka parimatel.
Müts maha, et teemaalgatajal jätkus julgust oma õnnetust kirjeldada - vajadusel võib ju splittida vms, aga kahjuks autokoolis selliseid põhitõdesid ei õpetata ja enamus on sunnitud omal nahal neid kogemusi omandama. Auto vedamine treileril on tavalisest koormast paljude nüansside osas üsna erinev olukord - enamus sabas olevat massi on teepinnast kahe vedrustusega eraldatud ja laadimisel ei saa kaalujaotust nii täpselt timmida kui võibolla tahaks. Mõnel läheb natuke paremini, mõnel natuke vähem paremini.

Rääkimata sellest, et mingi puulehtedega koormatud olerexi rendizubronoki tõmbab ilmselt aveoga ka sirgeks tagasi, aga kolme tonni elusa rauaga sabas on see natuke teisest suurusjärgust üritus.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.12.2015 at 20:51 3 edits. Last edited 08.12.2015 at 20:57 by Jesper
Madlobster
Dodge Ramcharger 1980
Kas selle Caprice taha tohib nii palju raskust üldse panna?
08.12.2015 at 23:04
Maik
  
Dodge Ramcharger 1980
Enda camarot tallinnas tuues oli samamoodi selline ehmatus. Aitas vaikne pidurdamine, juhtus täiesti sirge tee peal, ehk rööbastest vms hakkas ujuma.
Veduk oli midagi taolist http://www.auto24.ee/used/2007544 ja tollel oli juba linnas kahtlane tagaots (tehase poolt juba pehme?) . Ilmselt maanteel võimendus.
Ära ehmatas kõvasti ja kiirust sai kohe vähemaks võetud. Auto ka praegu kärupilti vaadates,vägagi õigesti peal ja raskus kõik esisillal kärul.

On eestiski ju mitmed käruga kraavis käinud :)
Sellest metsatee pildist eriti aru ei saa, teoorias võiks käru olla 50/50 ka ju,mootor siiski ees broncol.





____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.12.2015 at 23:40 1 edit. Last edited 08.12.2015 at 23:41 by Maik
Rein000
 
Dodge Ramcharger 1980
Selles suhtes jah, et ikka juhtub igasugu äpardusi ja miks mitte teisi õpetada selliseid olukordi vältima :)
08.12.2015 at 01:07 1 edit. Last edited 08.12.2015 at 01:13 by Rein000
Rein000
 
Dodge Ramcharger 1980
Selle muna Jeep ikuga ei saa üldse miskit vedada, suht lödi ja hakkab ikka väiksel kiirusel juba kangutama, seal miskit väga vussi toodetud. Kia Sorento, no ikka see õige, esimese põlve oma, lahedalt 100 kanti. Sama käru ja koorem ka enam vähem sama, 70 ja no lenda uppi.
08.12.2015 at 01:16
90Deville
 
Dodge Ramcharger 1980
No sellisega on pool jeuroopat läbi kärutatud ilma probleemideta ligi 3t järgi, niiet ju viga oli siis konkreetses autos sul

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
09.12.2015 at 07:01
kadjakas
Dodge Ramcharger 1980
OT: Lödid nn bumerangi- ja/või eesmise diagonaali-puksid teevad WJ/WG-ga sõitmise, eriti käru vedamise, tõeliselt põnevaks.:)
09.12.2015 at 11:52
v6sa
Dodge Ramcharger 1980
quote:
Jesper:
Ilusti kokku võetud targutamised

Teemaalgatajale kiitus, et julges tuua ja julges näidata ka oma äpardust.

Mis plaanid teelkülitanuga on? Saab originaali, kukub kõhuli või kerkib torniks?
09.12.2015 at 14:30
tqhq.ee foorum : Minu auto : Dodge Ramcharger 1980   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.