register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Laadimine/ genekas.   1 2  
Poster Message
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Kas kellelgi veel on sellist probleemi ette tulnud, et kui auto seisab umbes kuu, kaks, siis genekas enam ei lae. Mul Cadillacidega see pidev teema. Täna istungi ühega metsavahel ja ootan autot järgi. Jupp aega seisi õues, nüüd oli vaja minna, kohe käivitus, armatuuris mingit mittelaadimist ei näidanud ja kui armatuuri pimedaks võttis ja laetuled hõõgusi, oli pilt selge, tuleb kiirelt turvaline peatuskoht leida. :) Fleetwoodil sama teema, mitukuud seisab ja laadimine läinud. Olen paaril korral genekaid remonti ka tarinud, kuid öeldud, et kõik korras, puhastasime ainult ja toimib jälle.
03.03.2016 at 19:22
mrtn
Laadimine/ genekas.
Akujuhtmete kontaktid? Ka massijuhe kere pool.
03.03.2016 at 22:53
Crwq
Laadimine/ genekas.
Täiesti tuttav mure sama autotootjaga. Soojaga piisab nädalast seismisest ja kui temperatuur langeb alla nulli siis on see igahommikune rõõm. Peale käivitamist laadimist ei ole ja tuli ei põle. Mõne aja pärast viskab ka tule põlema. Natuke veel kohapeal tiksumist ja hakab laadima. Jõuab ilusti aknaid kraapida ja suitsu teha. Sõites on see protsess miskipärast oluliselt pikaldasem. Kõikide loomkatsete tulemusena olen jõudnud järelduseni et peaks aku utiliseerima mis pole enam kõige parema tervise juures. Sest kui viskan otse laadija tagant soojast toast võetud aku peale pole mingit probleemi.
Kui keegi alkeemik oskab seda jama nüüd teaduslikult seletada või õige tegeliku põhjuse välja tuua siis oleksin ka väga tänulik.

____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit
03.03.2016 at 23:04
mrtn
Laadimine/ genekas.
Mida laadimispinge näitab? Üle 14,8V on kurjast.
03.03.2016 at 23:42
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Mul suvel/ sügisel sai aku uus. Fleetwoodi sain ka viimanekord kohapeal pikeldasema käimisega juhuslikult laadima. Tegin kolletihendid korda ja põletasin neid puhtaks, mingi pooltunnikest tiksumist ja laadis jälle!
04.03.2016 at 08:25
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
quote:
mrtn: Akujuhtmete kontaktid? Ka massijuhe kere pool.

Neid kui mul oli kunagi PCM probla, siis neid korduvalt nühitud. See laadimise teemat üldse ei mõjutanud, tundub et puhtalt harjad ja nende puutepind.
04.03.2016 at 08:26
Crwq
Laadimine/ genekas.
Vastuseks laadimispingele, see on täiesti normaalne, ümmarguselt 13,8V
Olen samamoodi genekat remonti tassinud. Laboritingimustes on täiesti töötavaks tunnistatud, isegi sügavkülmas hoituna.
Pikema seismise puhul oleks harjad küllaltki loogiline aga siis ei tohiks ta ka remondimehe käes laadida ega korras olla.
Mul on aparaat igapäevases liikumises ja laadimise algamine sõltub täiesti välistemperatuurist. Miinuskraadidega hommikul veidi ootan ja soojaga unustan kogu jama :)
Aga sa proovi huvi pärast, tõsta värskelt laadijast võetud aku vahele ja vaata kas laadimine tuleb paugust tagasi. Minul tuleb :)
Seoses uue akuga. Viimase mis soetasin läks poole aastaga lolliks. Väliselt käivitades pold midagi aru saada. Inteligentne laadija ütles 15 minutiga et aku täis. Lolli laadija taga istus 2 nädalat väikese voolu peal enne kui tihedus normi sai. Ja sihuke pool pidune ta hetkel ongi. Tegin ise midagi valesti, keeras auto aku metsa või oligi sihuke nõrguke ei tea.

____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit
04.03.2016 at 11:03
v6sa
Laadimine/ genekas.
Kas geneka ergutust juhitakse läbi plussi või läbi maanduse? Kui läbi viimase, siis iga kontaktiprobleem kahekordistub. Kas sel genekal sisemist pingekontrolli üldse on või tuleb kogu vajalik ergutus ainult läbi kontrollmooduli?

Kas mittelaadimise ajal ergutus peale tuleb? Palju see on?

Kas laadima hakkamine toimub hetkega või kerkib geneka pinge vähehaaval?

13,8 V võib olla piisav kusagil kuumas kliimas, kuid allanullikraadidel tähendab kõik <14V aku mahalaadimist ja selle aeglast hävimist, kui ei toimu perioodilist (nii kord-paar nädalas, sõltuvalt käivituste arvust ja sõiduga laadimise aja suhtest) järellaadimist. Mu praegune diiselmootoriga pereuniversaal laadib 13,9 V, igal päeval on kolm-neli külmkäivitust, millele järgneb reeglina 30 minutit maanteesõitu. Nädalaga on 100 Ah aku sedapalju lahja, et auto hakkab alapinge üle kurtma. Jätkan loomkatset kuni suveni, et näha alalaadimise mõju soojemal ajal.
04.03.2016 at 13:01
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Päris mitu korda on järellaadimine ikka tehtud, pole meelde jätnud, aga " niiöelda" pühapäevamassinaid seisis väljas 3. Aga selline probleem on ainult Cadillacidega. Fleetwood kaotab laadimisvõime ka suvisel ajal, aga ma pole uurinud, et mis süsteemiga tal seda juhitakse. 80 aasta, tollel ikka vist klemm / klemmiga see asi käib. Chevy jällegi nagu kellalt vaadates pidevas ülelaadimises, aga samas kui sõidus on siis ikka pikalt. Laadisin järgi Optimate laadijaga, käivitus kerge, aga seieri järgi jälle annab korralikult voolu peale. Kui aku kapsas, siis seieriga laadijaga jääb viimane lõpp pikalt enne nulli jõudmist vinduma?
04.03.2016 at 13:55
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
14,53 on tühikäigul ilma tarbijateta pealetulev ja 14,20 on kõik asjad järel. See siis mõnipäev tagasi täislaetud akuga. Chevyl.
04.03.2016 at 18:35
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
DeVille siis 11,57 ja kui sõitsin ümber krundi laadimiskohta oli juba 9, mis iganes. Mõtlesin, et kui lasta genekavahelt seda kontaktipuhastuse aerosooli, et kas ehk aitaks?
04.03.2016 at 20:11
Maik
  
Laadimine/ genekas.
Proovi lisamass tekitada geneka ja aku vahel.
Kasvõi krokodillidega katse mõttes.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.03.2016 at 08:35
GfffG
Laadimine/ genekas.
Segan teemasse vahele. Mul GM autoga ka laadimisega probleeme. Kui aku mõneks päevaks eemaldada ja uuesti peale panna, siis käivitub ja laeb, aga gaasi andes, rooli keerates või pidurdades kipub auto välja surema (voltmeeter näitab sel ajal pinge langust). Peale ca tunnist sõitu läheb kõik korda. Aku ja genekas on suht uued. Kas võib olla probleem pingeregulaatoris?
06.03.2016 at 09:53
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Loomulikult on teema üldine, et võib ka teisi sarnaseid asju siin lahata!
06.03.2016 at 10:49
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Vedasin lisa masse nii ja naapidi. Laetud aku oli 13,14 ja käivituse järgselt 12.40-43 ja kõik. Isegi otse geneka väljundist mõõtes.
06.03.2016 at 12:21
Vanaisa
  
Moderator
Laadimine/ genekas.
Need numbrid ütlevad et genekas ei lae. või on relee-regulaator tuksis.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
06.03.2016 at 12:43
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Ei ole miskit tuksis, tahab ainult saada harjade raja puhastamist. Mul mõlemad teevad nii. DeVille ja Fleetwood. Paar nädalat seismist ja kogu lugu. Fleetwood on ennast ise laadima saanud, aga kas siis DeVille on tundlik, või milles teema, tema ise ei hakka laadima. Proovin seda ka, et aku lahti ja paar päeva ilma vooluta seismist.
06.03.2016 at 14:18
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Korras!
Seisis tänaseni, akujuhtmed maas. Käivitamise järgselt 12,03 hetkepärast 12,22 siis hakkas sisse pilduma paar korda 13 ja järsku 15 mõne hetkepärast juba langes 14,89 peale ja lasen nüüd 5-10 mintsa kohapeal tiksuda, siis näeb, mis edasi. Päris omapärane on ka see, et nüüd põleb ka parempoolne pooltuli. Et siis kas aju hakkab "üleliigseid" asju välja lülitama, kui laadimist pole? ;) Ütle mida tahes, aga internett remontis auto ära sedapuhku :D
09.03.2016 at 15:03 1 edit. Last edited 09.03.2016 at 15:05 by Rein000
Crwq
Laadimine/ genekas.
Kui sulle tundub et sai terveks siis nii ongi, sulle tundub :)
Minu oma on ka juba paar päeva terve. Ilmad läksid soojaks :D
Jään huviga järge ootama :)

____________________________
Chrysler, Cadillac, Pontiac, KTM, CBR, Jawa, Riga.... -> 12,85 liitrit
09.03.2016 at 17:01
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Tester näitas! Parempoolne lamp läks ka põlema!
09.03.2016 at 19:19
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Samas punktis tagasi! Ei aita ka see, et juhtmed maas. Genekale ligipääs taksitatud rihma pinguti pärast. Nüüd küsimus, et kui on pinge maas rihmast, kas siis selle pinguti keskpoldi võib lahti võtta ja pingutuse poole küljest ära, või on vedru veel ka siis pinge all, et hiljem enam seda tagasi ei saa?
02.04.2016 at 19:58
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Genekal mähis lühises, läks garantiisse.
05.04.2016 at 17:05
kaimex
Laadimine/ genekas.
Kas oli mingi odavama tootja genekas, või "originaal"? Igatahes loodan, et saad asja korda. :)
05.04.2016 at 22:04
Rein000
 
Laadimine/ genekas.
Kusjuures AC Delco tehase taastatud. Aga ma enne ka saanud tehasetaastatud asju selliseid pehmeid.
06.04.2016 at 10:39
speedsta
Laadimine/ genekas.
M1009 Blazer, armatuuri voltmeeter punases, küpsetab läbi sõidutulede kaitsmeid. Multimeetriga mõõdetud Gen1 ~18V, Gen2 ~15V, sõidutulede kaitsme pesast tühikäigul 18V, kergelt pöördesse lastes ligi 20V. Probleem tuli päevakord viimasel nädalal, varem istus laadimine kenasti rohelises sektoris. Viga tuleks otsida kusagilt releedest/alalditest vms kohast?
13.09.2017 at 21:55
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Laadimine/ genekas.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.