register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split Motoristiklubi teemast   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
DevilDeVille
  
Split Motoristiklubi teemast
Edit: teema algus on siin: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=45060&page=99


Pole just esimene kord, kui sellest suunast kirgast paska tuleb, ega ka esimene kord, kus üritatakse hädalise juppe pantvangis hoida.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.03.2016 at 11:52 2 edits. Last edited 01.04.2016 at 09:54 by peep (Moderator)
mrtn
Split Motoristiklubi teemast
Sellist paska pole ma oma elu jooksul veel näinud.

Kadunud naabrimees värvis töö kõrvalt kodus autosid ja lubas ka minu žigulli ära värvida, kui ma eeltöödega valmis saan (kogu kere allpool aknaid). Ainuke häda oli see, et kutt kukkus regulaarselt tsüklisse ja just mulle vajalikul ajal oli oma kahenädalasel tuuril. Sain ta siis tänaval kätte, kus ta pooleldi neljakäpakil kodu otsis. Tassisin enda juurde garaaži, segasin värvi valmis, andsin pritsi kätte, lülitasin kompressori tööle ja hoidsin teda püksipersest püsti, kuna muidu ta püsti ei püsinud. Homofoobidele: ülevalt poolt ei saanud hoida, kuna see segab maalri flowd.

Öesnaga, mees värvis mul auto, üks silm kinni (fokuseerimise huvides), raskes joobes ära nii, et kogu kerel ei läinud ükski tilk voolama, apelsinikoort ei tekkinud kuhugi ja asi nägi välja nagu tehasest tulnud.

Mis seisundis ülaltoodud kere värvitud on, ei kujuta ette.
31.03.2016 at 12:41
ramman
Split Motoristiklubi teemast
Kui sul on võimalik kuidagigi tõestada raha üleandmist sellele urkale, siis anna asi kohtusse. Veskid jahvatavad küll aeglaselt, aga sellised tegelased tuleb maa peale tuua. Eksperthinnang on sul olemas ja see peaks olema piisav alus hagi alustamiseks. Kas siis urka kulul mujal üle värvida või raha tagasi maksta.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
31.03.2016 at 12:50
hents99
  
Split Motoristiklubi teemast
quote:
ramman: Kui sul on võimalik kuidagigi tõestada raha üleandmist sellele urkale, siis anna asi kohtusse. Veskid jahvatavad küll aeglaselt, aga sellised tegelased tuleb maa peale tuua. Eksperthinnang on sul olemas ja see peaks olema piisav alus hagi alustamiseks. Kas siis urka kulul mujal üle värvida või raha tagasi maksta.

Me tegime lepingu omavahel, et üksteise vastu edaspidi pretensioone pole seoses millegi nõudmisega - see oli ainuke viis kiiresti jupid kätte saada. Tuli ka kukrut kergitada, aga minul oli tähtis, et auto valmis saaks. Ja kõik käis selle puuduva 600€ pärast, mis ta veel juppide eest nõudis. Ma isegi ei tahtnud materjalile kuluvat raha tagasi.
Eelmine päev tulin advokaadi juurest ja menetlema oleks reaalselt hakatud sügisest, mitte varem. Oleks eelmise aasta lõpus juba paberid sisse viinud, siis oleks ka see kevad protsessima hakatud.


Seepärast veel toonitan, et tehke lepingud. Mul oli vaid arve materjali ostmise eest (ca 480€), sest käisime koos ostmas ja maksin ise ära. Ülejäänud olid kõik sulas - no poleks ju arvanud, et foorumlane, kes minu arvates on entusiast ja tehnika austaja, niiviisi käitub....

Pigem olgu minu kogemus teistele mõtteaineks.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.03.2016 at 12:58 1 edit. Last edited 31.03.2016 at 13:26 by hents99
kaimex
Split Motoristiklubi teemast
Olen ise ka teinud pisivärvimisi ja nüüd plaanis paar suuremat ette võtta. Sellist laki jooksma laskmist näen esimest korda. Tehti vist liiga vedel, timmiti liiga palju peale ja liiga aeglaselt vms. Ise olen aerosoolidega ka kunagi parema kvaliteedi saanud. Siiani korraliku asja tahtes olen lasknud linna ääres venelaste pundil teha. Läbi tuttavate olen saanud kiiresti jutule ja mehed üle 20a teinud. Vist üle 30-gi. Eile just sõpradega arutasime, et hinnavahe on kohtadel suht väike, et ei tasu igast soperdiste kätte viia.
Ise annaks ka kohtusse, või teeks midagi hullemat. Edu igatahes.
31.03.2016 at 13:10
DevilDeVille
  
Split Motoristiklubi teemast
Analoogne lugu ühe teise autoga. Modus operandi suht üksühele.

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1959&start=15

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.03.2016 at 13:10
ervin
Split Motoristiklubi teemast
huvitav oleks nüüd lugeda, kuidas ka seekord tellija ebapädevus ja negatiivne suhtumine värvi voolama ja kooruma ajas, sest kodanik üllar ju tegi kõik nii nagu peab. kas sa ikka täpsustasid, et sa korralikku tööd tahad? :D
31.03.2016 at 16:25
Injection
Split Motoristiklubi teemast
31.03.2016 at 17:49 1 edit. Last edited 04.01.2017 at 20:11 by Injection
DevilDeVille
  
Split Motoristiklubi teemast
Nuh, seltsimees Motorist on kena traktaadi mingilt teiselt kontolt kokkukritseldanud? Stiil on kaugelt tuntav, süüdi on kõik teised, jnejnejne. Pask ole mees ja tunnista oma vigu ning vali jõukohasem amet.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.03.2016 at 18:06
ervin
Split Motoristiklubi teemast
see jutt on täpselt nagu DevilDeVille eelpooltoodud lingil. kusjuures siin foorumil on ka varem käinud erinevaid teenusepakkujaid, kelle hädades on süüdi alati kõik teised.
31.03.2016 at 18:58
emty
Split Motoristiklubi teemast
et siis roostes autodel peabki v2rv voolama j22ma...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
31.03.2016 at 19:22
Martin460
Split Motoristiklubi teemast
Ikkagi kommunikatsiooniprobleemid. Klient ei tea mida meister päevad läbi teeb ...meister teeb aga vannub, et selle raha eest on väga hea jne...jne... Ma ise olen võtnud oma tegemistes viimasel ajal sellise põhimõtte et praktiliselt igal õhtul saadan kliendile pildid, et mida ma päeva jooksul olen teinud. Ilmselt on üks osa professionaalsusest ka see, et töö tegija oskab juba eos elimineerida need võimalused mis pekki saavad minna. Ja veelkord...suhtlemine, suhtlemine ja veel kord suhtlemine!

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
31.03.2016 at 19:49
hents99
  
Split Motoristiklubi teemast
Huvitav jah, et mina olengi nüüd süüdi.

Roostest niipalju, et jah. Auto polnud uus, tagatule nurk oli selline suurem asi, aga seda ei keevitatud vaid tehti pahtliga korda. Ma ise nägin seda....
Samas värviti autot mõni aeg tagasi, aasta-paariga tulevad ju eelpool kirjeldatud roostekohad välja, aga peale tagatule kohta polnud häda kedagi. 2 eelnevat auto omanikku on mul lähedased tuttavad, neist üleelmine lasi autot värvida.

Ühesõnaga oli kere nagu oli, roostekäkk vms. Pole viga, kahju, et seda mainiti praegu ja pärast kambrist tulekut.
Kui mina auto sain, siis oli auto oli avariiline (parem tagatiib, mille pleku päris siledaks sai (noh eks alati kõik konkurendid ju teevad s*tta, samas võin väita, et tegemist on ühe väga kõva plekimehega (Elvas Hr. Karu)) Vahetusse läksid ka parempoolsed uksed, tagumine uks korralik, esimene veidi kõvera ukseraamiga. Aga selles osas ei olnud mul absoluutselt pretensioone, isegi roostekohtadega mitte.
Minu arusaam normaalsest värvimisest on keskpärane tulemus, et inimesed näpuga ei näitaks, mis sest, et auto on metsaskäimiseks. Isegi metsloomad oleks naerma hakanud. Tegemist polnud mingi komakohaga, et vaja nokkida oleks.

Esiklaasi raam oli roostes, seda korda ei tehtud. Karbid olid OK`d, uksed OK`d. Kõrvalistujapoolne uks oli raami osas veidi kõver, sest tuli üle kaela käinud autolt, siinse kasutaja Märteni käest, aga mitte lootusetu ja mitte roostes. Esiklaasi all juhipoolse esitiiva taga oli roosteauk, mis lihtsalt värviti üle.
Ehk tegelikult roostekohtadega ei tegeletud, välja arvatud tagatule nurk. Ehk keevitamist ei tehtud. Tagantjärele hea öelda, et kere oli emex. Vaadates sealseid teisi autosid, tundus minu oma suht maasikas kusjuures....aga see selleks.

Kasutaja Injection on ilmselt sealt pundist keegi anonüümne või siis Üllar ise. Huvitav, et sulle öeldi, et midagi läks halvasti. Minule väideti lõpuni välja, et kõik on väga hea. Seepärast ei saa ma ka aru, mis te tõmblete. Kas hea töö (teie arust) ei vaja reklaami ja tunnustust? Seda ma küsisin Üllari käest ka toopäev, kui jupid kätte sain. Ja siis väitis, et töö oli korralik ja tema peab oma raha saama. Kõik, või tead sa mõnda muud versiooni? Minu arust polnud seal ruumis tookord peale Üllari, minu ja mu sõbra mitte kedagi. Sõber oli kaasas ja tema saigi Üllariga kokkuleppele juppide üleandmise osas, sest mina seda ei saanud teha, sest mind ignoreeriti (telefoni ja maili teel, mulle saadeti vaid ähvardusi ja rahanõudeid suvalistelt numbritelt). Käisin korduvalt ukse taga, aga kuna töökojauks oli lukus ja keegi seda ei avanud, siis polnud minul aega enam komejandiga tegeleda. Tegeles inkasso ettevõtlusega inimene, sest see oli loogiline käik. Kelleltki midagi jõuga ära ei võetud ja saime rahumeelselt kokkuleppele. Üllar tõi veel ise jupid ära, tänud sellegi eest!

Huvitav on see, et tööd tehti palju. Ma käsin erinevate sõpradega aeg-ajal töö kulgu jälgimas ja nö tagant surkimas, sest üks kuu venis teise järel ja mingi arengut polnud. Konkreetselt liialdusteta asi ei sujunud. Pole ju normaalne, et ala Aprillist Augustini tehakse värvivahetust. Sest roostekohti kui oli, siis nendega ei tegeletud välja arvatud ülal nimetatud koht. Enamus tüüblite auke pahteldati kinni. Puudujääke oli lihtsalt liiga palju, aga alati on hea süüdistada kõiki teisi peale enda. Lõpuni välja öeldi, et kõik on hea ja mina olen eit, et rahul pole ja väidetavalt tahan näitusekvaliteeti. Näitasin siis oma 190E mersut, mis on sama värvi ja värvitud kuuri all, mitte kambris ja mitte elukutselise poolt, vaid hobikorras. Kvaliteet on keskmine ja mulle see sobis. G-wageni puhul ei jõutud sellest 10% tulemusenigi.

Ehk tegelikult tehtid asi viimasel hetkel ja kiiruga, sest ma ju ei suutnud kannatada. Auto oli seal 5 kuud, noh kas sealne normaalne ülevärvimine võtab siis aastaid? Mina polnud süüdi, et keegi õigel ajal midagi ei teinud. Kui ma poleks peale käinud, siis poleks tänaseks päevaks valmis saanud, aga raha küsiti alati kiiresti ette. Ma ei jebinud ka rahaga, kui kõne tuli, et vaja selle ja tolle eest, siis vähemalt paari päevaga viisin raha, et jumala eest keegi öelda ei saaks, et raha taha jäi. Lihtsalt nii kaua võttis asi aega, see mida te kurat õigustate. Tehku tööd, mitte kasseerigu raha ette ja pärast loomulikult "surnud lehma" ei taha keegi kinni maksta.

Üleüldse pole ma mingi ilufriik, ma oleks leppinud ka veidi alla keskmise tulemusega. Minu jaoks keskmine on suvalises kuuris korralikult värvitud tulemus, aga see polnud ju nii.

Kõige huvitavam on ka see, et nende arust on vist näitusekvaliteet teise keskpärasus. Ma pole ausaltöeldus elusees nii kehva keretööd näinud. Olen enda autosid päris mitmeid värvida lasknud ja mitte suurtes firmades, pigem väiksemates, sest ma ei ajagi näitusekvaliteeti taga.


OK, kui juba summade peale läks, siis võime seda arutada siin.

2k, mis kulus mul kambrijärgse olukorrani. Üllar tunnistas, et sai 1300 Eurot töö vms raha, mida ja mille jaoks kasutati ei oska öelda - ok, ma ei lugenud ja summasid kirja ei pannud. Las olla 1300.
ca 480 eurot kulus materjalile, mille ma ise ostsin, arve hetkel advokaadi käes, kui vaja lisan skänneeritud faili. Ehk 300 Eurot materjalidele......nojah.
Kambri kasutamine 150 eurot. Vedamised ja muud asjaajamised ca100 eurot. Ilmselt mingid asjad veel, aga tegelikkuses polegi see tähtis, sest see oli minevik ja mina seda tagasi ei nõua, sest vastutusfond kui selline, sealse asutuse puhul puudub. Lihtsalt nemad ei tee ühtegi viga ja süüdi nemad kunagi pole.

Kamber kambriks, eks heal tantsijal ikka munad segavad....kõik detailid, mis värviti omades ruumides ja omades tingimustes, jooksid täpselt samamoodi. Ehk tegemist oli käekirja, mitte kehva kambriga
Mina ei valinud ühtegi materjali, et mind materjalides süüdistada, noh kuramus, ei võta omaks.
Et kambris peeti keerati (tegelikult oli ka kambris jooksukohti päris palju, aga Üllar väitis, et see on normaalne ja poleeritaksegi välja - kust kurat mina pean seda teadma, et vastutus mulle surutakse? Vasta palun, Injection).
Seal kambris on värvitud sadu autosid ja ükski pole selline. Enamus sealsest kambrist väljatulnud autosid on ilmselt USA-kad ja ma usun, et siinne kasutajaskond teab, millest räägin.

Nii lisaks üle 1000 Euro, mis annavad mulle 3k täis, täpsed summad polegi täna olulised, maagiline 3k piir sai täis ammu.
Ekspertiis - 200 Eurot (ekspertiis oli vältimatu, sest sõna sõna vastu, kas on hästi värvitud või mitte - noh vaja kolmandat, kes ütleks kellel on õigus. Küsimus on EI või JAH stiilis. Kas tehti hästi või halvasti. Eksperdi hinnang paraku Üllarile midagi ei tähendanud ja ta arvas, et tal on õigus. Noh nii ta läks.
Õiguskaitsekulud - päris mitmed sajad.
Siis 600 Eurot. Sellest 250 sai Üllar ja ülejäänud läks "lepitajale", kes aitas siis meil Üllariga lepingu sõlmida.
Pluss igasugu muid kulutusi seoses asjaajamistega, mis olid vältimatud.

Eks mina maksin kõik, mis küsiti, välja arvatud see viimane 600 eurot, millel polnud lihtsalt alust.

Tõin Üllarile võrdluseks näite mootoriremondi kohta, mida ma ise näiteks teenusena teostan: Küsisin, kas ta on nõus maksma mistahes summa (olgu või 500 eurot) mootoriremondi eest selliselt, et ta toob mulle aasta alguses katkise mootori ja soovib lasta selle minu korda teha. Ma siis aastake nokitsen, tegelen, kulutan töötunde....ükskõik siis mis mahus. Aasta lõpus pole mootor korras ja vajab remonti, et tööle saaks panna. Küsisin, kas ta oleks nõus maksma mu soovitud summa? Vastust kahjuks ei saanud.....
Kui ma tooks näiteks, et näed, ostsin ebayst kasutatud mootoriosad, aga need osutusid katkisteks ja panin ikkagi mootori kokku. Küsin töö ja juppide raha ja annan katkise mootori tagasi. Suht 1:1 võrdlus, lihtsalt teine valdkond, mõte jääb samaks.

Kes maksaks?


Aga....kogu seda teemat siin üldse poleks, kui pool aastat OMA juppide kerjamist ja palumist oleks olemata olnud. Ma ju tahtsin vaid OMA JUPPE, 2k ja 1 aasta - kurat, kas see on normaalne?
Ma ei vii ju lihtsalt omast jonnist hästi värvitud autot uude kohta, kus pean teise 3k maksma. Nii jonnakas ma pole.
Lihtsalt vahel tulebki tunnistada, et läks untsu. Ma olin sellega nõus ja omade kulude/kirjadega olin nõus uues kohas auto uuesti tegema. Ei küsinud tagasi sentigi. Aga see, et tuimalt veel 600 Eurot küsiti, see ajas veidi harja punaseks. Pärast kõike seda aega ja vaeva.

Ja ütleme ausalt, töö oli väga ebakvaliteetne nagu märkis ära ka ekspert. Mis siin enam kobiseda. Kui ei aktsepteeri Eesti riiklikku eksperti, siis keda veel ?


Pärast seda, kui Üllar teemat nägi sain ka järjekordse ähvardava sõnumi temalt, nüüd isegi tema enda numbrilt. Eks näis, mis siis minuga juhtub, midagi pidi juhtuma. Õnneks on mul mingid mailid ja sõnumid alles.
Polekski nagu arvanud, et mina kõiges süüdi olen.


Mina üritasin pool aastat asja lahendada mõistlikult, käisin välja igasugu variante, et auto lõpuks valmis saaks, aga kõik oli nagu hane selga vesi. Päriselt.
Seda teemat nõuti.

Teema pole kellelgi laimamine ega halva reklaami tegemine, sest mina maksin väidetavalt hea töö(hea töö on hea reklaam ja Motoristiklubi saab selle tasuta, mul hea meel kui tööd juurde tuleb ja kliente on aastate jagu ette, ehk siis ka kvaliteet paraneb ja minu makstud kooliraha läheb asja ette) eest kogu nõutud summa. Mis sest, et 600 sai 250. Ja kogu see summa sellise töö eest - oleks siis stangedki värvitud. Need ei käinud veel selle hinna sissegi.

Edit: Vastuseks Martin460`le. Küsimus polnud ju rahas. Ma ei keeldunud kunagi maksmast õiglast hinda. Kui oli vaja tööd rohkem teha, siis oli kõik mõistetav ja töö eest on ka tasu. Aga mille kuradi pärast sa viid auto kambrisse ületuiskesse, kuigi tead, et all on kõik juba algusest saati mäda. Miks olen mina süüdi? Mina ei tea keretöödest muhvigi, ma lootsin, et nemad teavad. Pole ju loogiline, et viid kliendina auto keretöödesse ja seisad kõrval samal ajal juhendades, kuidas ja mida teha. Ma ütlesin alati, et tehke nii, et hea saab. Mitte ei käskinud kõike üle pe*rse teha, sest ma pole nõus maksma. Maksma polnd ma nõus seda viimast osa, sest eelnev oli peeti keeratud krundist lakini. Kui ikka värvi nagu kile maha tõmbad, siis kelle viga see on? Kas minu? Lihtsalt pärast kambrist tulekut nägi ta ise autot ja sai aru, et seda pole võimalik päästa. Seepeale kadus nagu tina tuhka ja lubas VAID uksed uuesti värvida.
Kapotilt oli tilkunud esitiiva horisontaalsele osale ca 4-5mm lakki (vaadake kapoti pilte), lisaks kapoti pealsed lohukohad oli lakki täis valgunud ja lohkude asemel oli sujuv pind otsast otsani. Kas see oli ka kambri süü?

Mis kommunikatsiooniprobleemidesse puutub, siis kuni sügiseni oli see meil 100% olemas. Sain mina teda ja tema mind kätte. No probleemo. Pärast seda kadus, kui tahtsin oma sinnajäänud juppe tagasi ja lisaraha maksta ei tahtnud. Ja mis puudutab aega, siis kõik on arusaadav, et ettenägematud asjaolud lisasid ajakulu. Minu autot lihtsalt tehti viimases järjekorras, vahepeal sai päris mitu teist autot valmis, ilma nalja ja liialdusteta. On ka minul projektid pikale veninud ja kõik on arusaadav, aga tunnista seda, et polnud aega või tahtmis teha. Ajas polnud otseselt küsimust, sest midagi konkreetset me kokku ei leppinud, aga nädalalõppudel sai käidud vaatamas ja no kuramus ei tehtud tööd. Mina nägin ainult ühte väga ilusat naisterahvast, kes siis matistas vana värvi. Ehk suht algstaadiumis, pärast teda oli pikk pikk paus kui üldse midagi tehti. Kui auto ikka sama värvi on pikalt, siis saad aru, et midagi pole ju tehtud. Tagumist tule kohta näitas mulle mitu kuud, et vaja ära teha. Küsisin, et miks sa siis ei tee, et juba mitu kuud samas seisus vedeleb. Olevad keeruline sellist plekki sinna keevitada.....no ja pärast pandi lihtsalt mingi kiudpahtel vms peale ja asi vask. Mis ajamaht seal oli? Kere oli mõlke täis ja mitte väikseid ja vähe, vaid päris palju. Ma ju maksin töö eest. Kas sellis tulemuseni töö on rohkem väärt? Enamus kliente poleks nõus ka seda maksma, sest tulemus on ju see, et auto vajab uuesti ülevärvimist ja see on ka kulu kliendile.
Ca 2-3 nädalat oli auto väidetavalt kambriootel ja kui see 2-3 nädalat tulemust ei toonud, pakkusin, et võin ise kambri otsida. Paar kõnet ja mõne päevaga oli kamber ettevalmistatud ja saigi aeg sõltuvalt Üllarist kokku lepitud. Miks ei öeldud enne värvimist, et siin kambris pole võimalik värvida? Pärast on ikka hea kellegi teise kraesse ajada, kui untsu läheb.

Isegi tagaust ei krutitud külge, ehkki eelmine päev Motoristiklubi töökojas pakkusin enda abi, et uks ette tõsta. Üllar lubas seda ise teha, aga kambrisse läks auto ilma tagaukseta ja see värviti hiljem.

Mina seadistan näiteks erinevate mootorite juhtajusid. Kui öeldakse, et seadistame ala 1000hp autot ilma turvavööta ja istmeta turvapuuri vahel, siis ma ütlen, et nii ei saa ja mina pole nõus tegema, sest töö tingimused pole sobivad ja ainuke variant on dünos. Värviti ikkagi, järelikult võtad ise vastutuse, aga nagu ma ennist ütlesin, siis polnud kambril häda kedagi, päriselt ka.

Võibolla oli töövahendite viga, ma ei tea tõesti. Ma enda veaks seda ei peaks. Paarisaja eurone püss võibolla ei olegi suuteline, sest sama asjaga värvis ta ka oma tingimustes ja kõik detailid jooksid. Isegi iluvõre jooksis korraga horisontaalse ja vertikaalse pinna pealt. Kuidas....seda ei tea. Mina ju ei andnud talle oma tööriistu, et tööd teha.
Arusaadav, et tegijal juhtub, kurat tunnista midagigi. Kordan veelkord, et minule väideti võiduka lõpuni, et Motoristiklubi midagi valesti ei teinud ja töö kvaliteet oli hea.

Tervitustega
Hendrik

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.03.2016 at 19:50 3 edits. Last edited 31.03.2016 at 20:21 by hents99
rnx69
 
Split Motoristiklubi teemast
Lihtsalt antud temaatika koha pealt - koorumine ei pruugi olla sugugi kehva matistamise tulemus. Lasin oma igapäevaautot värvida ühel kodanikul, kes on päris pikka aega värvitöökojas töötanud ning tunneb tehnoloogiaid piisavalt hästi, olen näinud töid, mida ta kodugaraažis on võimeline tegema. Auto oli kätte saades nagu prillikivi, küll aga viskas mõne nädala pärast pestes esimese killu värvi krundi pealt lahti. Meister võttis asja omaks ja tegi nurga korda. Nüüd peale talve on veel paaris kohas väikesed tükid irdunud. Meistri arvamus - värv ei kuivanud korralikult ära enne lakkimist, lahusti jäi alla ning peale välja auramist kiht enam ei nakkunud. Ehk siis seda nahana maha koorumist võib põhjustada ka mitte kehv eeltöö, vaid kiirustamine värvimisel.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
31.03.2016 at 20:13
hents99
  
Split Motoristiklubi teemast
Lugesin veel kasutaja Injection postituse ja tooks välja mõned faktivead.

1. Minu ees pole mitte keegi vabandanud. Mille eest üldse? Sina tead, et töö laks nahka, aga MITTE KEEGI EI TUNNISTANUD, et midagi üldse untsu läks - vot see ajas mind närvi. Kui teed, siis tunnista.
Nüüd tagantjärele targutada on veidi hilja. Edit: Tänaseni pole keegi mulle tunnistanud, et töö hästi ei saanud, kahju, et ta minu asemel seda sinule ütles. Õigust jääb ikka nii palju üle....

2. Pärast värvimist pakuti mulle VAID: 4 ukse uuestivärvimist, sest nende jaoks olla töökojas ruumi, auto uuesti värvimisest polnud grammigi juttu, pidavat piisavalt hea olema, parem on vaid näitusekvaliteet???. Ma ise ütlesin, et auto on vaja üle värvida, sest lisaks krundini ühe ukse lihvimist olid enamus laki jooksukohad näha. Mind need mõlgid väga ei häirinudki ja need oleks ma alla neelanud. Aga kereplekk lainetas nagu liivapritsist oleks tulnud. Kuramus, sinisena olles seda polnud. Kõige hullem koht oli tagatiib, kus oli plekitööd tehtud, aga pärast värvimist oli see koht üks parimaid. Selles osas polnud mul ainsamatki pretensiooni.

Ca 10 inimest, kes värvitöödega on tegelenud reaalselt kauem (vastupidine seis on võimatu inimeste vanuste tõttu) kui Üllar, rääkisid kõik nagu ühest suust, et neid jooksusid ei poleeri välja. Jääb näha.

Seda küsisin ka Üllari käest enne kui ta üldse poleerima hakkas. Küsisingi selle mõttega, et kas on mõtet sellega aega raisata. Ütlesin kohe, et ise otsusta. Kui saab hea, siis proovi, kui tead, et niikuinii ei saa, sis pole ju mõtet kellelgi oma aega raisata. Ja enamus kohti olidki kaugelt vaadates erineva struktuuriga ja torkasid kaugelt silma.

3. Ma ei väitnud, et Üllar 3k sai. Ma väitsin, et minul kulus vähemalt 3k selle kogu protsessi peale algusest lõpuni. Kui oleks mõistlikult asju lahendatud, siis oleks ma 2k ja poole aastaga pääsenud.
Ja lisaks oleks olemata olnud see teema siin. Üllarile ma ka seda mainisin, aga see tema otsust ei muutnud. Nüüd on natukese hilja end õigustama hakata. Ei hakka ka mina. Ma panen lihtsalt faktid ritta.
Ma juhtisin tähelepanu juba kohe sellele, et mul pole vaja kusagil mingit teemat teha, tahan vaid oma juppe. See 2k oli mul juba kaotatud lahing ja seda ma ei küsinudki.

4. Kamber oli soe. Väljas oli ca 27-kraadi sooja, sees oli soe ja higi voolas isegi Üllaril, sest tegemist oli kuumeima perioodiga Augustis. Üllari käest küsis Hr. Karu, et kas panen soojenduse ka või piisab selleski temperatuurist. Üllar arvas, et on piisavalt soe ja pole vaja. Seega jällegi vale argument. Samas ei saagi sa seda teada, sest sind polnud seal. Üleüldse, milleks selline anonüümsus. Tundub nagu salapärane vari, kes kogu aja juures passis, kuigi faktivead on nii ilmselged, et hakka või riikliku eksperdi hinnangut kriitilise pilguga üle vaatama.

Palun postitage siis siia need pildid, kus on näha töödeeelne seis. Pole ju saladus, milleks jääda nendega anonüümseks.

EDIT:
Ja üleüldse. Mis oli pistmist auto rooste või kipsist kere kohta järgmiste faktidega, mis põhinevad ekspertiisi tulemustel:

1. Ebaühtlane värvkattekvaliteet, lakipinna struktuur pole ühtlane
2. Värvkatte pind on reostunud värvkattesse ladestunud tolmuga (katus, mis värviti töö teostaja poolt valitud kohas ja tingimustel)
3. Värvikihi vähene kattevõime
4. Värvi valgumisjäljed, mida pole värvimisjärgsete viimistlustöödega võimalik eemaldada (Vaata juttu poleerimise mõttekuse kohta ülevalt)

Väljavõte ekspertiisist:

Ülevaatusel tuvastas ekspert hulgaliselt puudujääke (vaegtöid) värvitöödel:

Maha lihvimata pahtlirandid (esitiibade alaosas);

Ebaühtlane värvkate (kogu kere ulatuses)

Detailide servad värvimata või kaetud liiga õhukese värvikihiga (uste ülaosad)

Materjalikihtide väljakuivamise jäljed (katus)

Värvkattesse ladestunud tolm (katus)

Värvkatte valgumine (kogu kere ulatuses)


Kuidas kommenteerite seda. Ma ei ütle, et Motoristiklubist ei ole välja tulnud korralikult tehtud tööga autosid või muid liikureid, kindlasti on ja loodetavasti tuleb edaspidi ka. Millele ma tähelepanu juhtisin on see, kuidas või kas asjad korda aetakse. Üleüldine asjasse suhtumine.
Juhtus, tunnista ja aja see asi korda. On mune või ei? Sellise väikse asja pärast nii suurt numbrit poleks vaja olnud.

Injection`i varasemate postituste all seisab kirjas motoristiklubi tekst, saan aru, et olete ühe katuse all ja saate hästi läbi, sellest ka arusaadav sinu pahameel minu vastu, AGA pane ennast minu olukorda, olukord on sulle detailseni selge algusest lõpuni. Vasta palun, mis sina minu asemel oleksid teinud? Oleksid maksnud 3k, kaotanud aasta ja neelanud kogu loo alla ja mitte avalikult kirjutama, sest sõpsid teevad üldiselt ikka head tööd, mis sest, et minu oma aia taha läks ja pean nüüd uuesti 3k maksma, et auto lõpuks valmis saaks. Siis maru hea meel, et 6k eest ja pooleteise aastaga valmis sai, lisaks korralik närvikulu ja jebla transpordiga, sest oma auto on ju pikalt pikalt värvimises.....Nagu reaalselt, mida sa arvad?

Saan aru, et pole minuga ühel nõul, seega eeldan, et sina oleksid rahumeeli kulutanud 2.6k sellise(Osad detailid üldse värvimata, aga 4 ust oleksid ilusad ja tagauks endiselt mõlkis) tulemuse saavutamiseks? Juhindun sind eksperdihinnangule, mitte emotsioonidele ligimese suhtes.
Põhjenda, miks sa nii arvad. Pärast seda oleks hästi vahva sind reaalselt näha, et mis mees on nende sõnade taga. Aitäh!

Ma lihtsalt ei mõista, et mida mina valesti tegin, et mulle selle eest veel ähvardavaid SMS`e saadetakse? Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et kannatajaks oli hoopis teine pool, mitte mina.


Auto jääb mulle endale ja müügiplaani pole, seega vaatame, kaua see kipsist tehtud auto kestab. Ühtegi keevitust ega plekivahetust pole vähemalt paari aasta jooksul tehtud. Ei teinud Motoristiklubi, ega ka praeguses töökojas keegi.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.03.2016 at 20:48 6 edits. Last edited 31.03.2016 at 22:04 by hents99
DevilDeVille
  
Split Motoristiklubi teemast
Ära lase end seltsimees Motoristi valetamisest ja vassimisest häirida, see ongi tema takitka ja toimimisloogika. Olles veelkord hoolikalt teksti lugenud, kahtlustan endiselt, et monikeri Injection alt kirjastab just meistrimees ise. Ilmekas valetamine on see, mis puudutab kunagises cadillacisaagas esimese petismeistri tegemisi, kodanikku polnud lihtsalt võimalik tabada, kuigi üritati seda läbi kõigi mõeldavate ja mõeldamatute kanalite. Mingist hetkest oli kodanik Motorist see, kes teatas et tal oleks võimalik auto kättesaada. Aga seda siis ainult tingimusel, et õnnetu cadillaciomanik tellib temalt hunniku töid. Naturaalne väljapressimine, sama nagu Hendriku juppide tagastamisega.

Nüüd jään rõõmuga ootama seltsimees Motoristi väiteid, kuidas tegelikult valetan mina ja olen üldse räige m.nn ja kannan kõigi maailma keretööde tegijate peale vimma :D

Heameelega olen nõus kõiki oma väiteid kohtus kinnitama ja tõestama, tunnistajad on tänaseni elus viimseni.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.03.2016 at 22:12
Maik
  
Split Motoristiklubi teemast
Vaatasin topicu esimest posti ja kirjutan ruttu vastuse ära,
suht perses. Loen nüüd edasi,aga et laki ja värvi jooksmist normaalseks pidada...? See,et sa eeltöödega perses said, ei tähenda ju seda !

edit2: ikka täiesti perses. Sul täielik õigus kõike nõuda. Absurd ruudus.
Irooniliselt olen isegi vist seda Üllari värvimis blogi lugenud,või see mingi muu?
Toon näite omast käest: Viisin camaro vanema treileriga ühte odavasse kohta..... 3 kuud hiljem oli mingit sitta tehtud. Viisin väevõimuga sealt auto minema (ka töö kinni makstes). Ca nädal hiljem oli ÕIGES kohas auto juba korras ja värvitud. Ulme ? :)



:-/
Samas soovitan oma sõpra , hr Lauri Peeglit , facebookist täitsa leitav ja nii mõnegi ameeriklase juba taastanud Viljandi külje all.
Tööd teeb südamega ja loodetavasti jama ei keera ,eksole :)
Viljandis julgeks soovitada veel Latoog OÜ, aga laske,et Pikk värvib :P

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
31.03.2016 at 22:35 7 edits. Last edited 01.04.2016 at 07:32 by Maik
ervin
Split Motoristiklubi teemast
quote:
DevilDeVille:
Nüüd jään rõõmuga ootama seltsimees Motoristi väiteid, kuidas tegelikult valetan mina ja olen üldse räige m.nn ja kannan kõigi maailma keretööde tegijate peale vimma :D

ma võin sulle lingi visata, kus sellest räägitakse :D ... eeldusel, et sa edaspidi kõik keretööd motoristi käest tellid, loomulikult :D
31.03.2016 at 22:56
mees6
Split Motoristiklubi teemast
Höövlit nägi see auto esimest korda minu käe läbi. Keevitatud kohtade eeltöö vead ja eeltöö puudumine ülejäänud kohtadel, mõlgid olid sees, uksed lainetasid ja katmis vead. Ukse pakkud ja välja ulatavad detailid oli eri järjekorras värvitud ja ukse paku nurka oli teip tõmmatud ja üle lakitud, tulemuseks raske laki rant. Lakki oli sellele autole niimoodi kantud, et isegi p80 paberiga oli raskusi sellest läbi lihvimisel. Augukatete jms juhtme ümber olevate kummid olid oma kohal ja üle värvitud ja kui ma need eemaldasin jäi sinna ilus sinine ring. Laki all oli kohati värv või krunt kuivamata, ehk siis kui ma kuumapuhuriga ühte kohta soojendasin, hakkas lahusti aurustuma ja lõi laki koos värviga lahti, vb oli märg märjale krunt all läbi kuivamata (ei andnud liiga palju kuuma ka sest siis oleks poolmärja pahtli lahti löönud. ) Muidugi mõned kohad olid rooste peale pahteldatud ja vähe sellest, koopalaiendi ja ukse liistu kinnitus augud olid täis pahteldatud, ehk siis ma ei kujuta ette kuidas auto omanik oleks laiendid külge saanud. Kahepoolse teibiga vist. Vähe sellest, et terve kere jooksis, jooksid ka ukse pakud, ehk siis väga tore oli neid kuni viimase pesuni, enne värvi töid avastada ja välja lihvida. märgiks veel ära sellise asja, et vana oli mingi kärukonksu kleepsu ära katnud mille all pesitses endine kere värv. Ehk siis rasked lohakus vead. Tagatipuks need värvi koordumise kohad tulid esile alles siis kui auto kere oli värvitud, Vaatasin, et all oli mingi jooks jäänud aga sellgi head tööd. pooleks ol ikerge krundi jooks, mis kerge soojaga jälle elama hakkas. Mõtlesin, et ajan noa taha ja teen kerge kohtparanduse, aga tõmbasin hoopiski kogematta kuni uksepakuni selle laki kihi ja korraga vaatas vastu läkiv sinine värv. Algusest lõpuni väga lohakas töö. Loodan, et sellised mehed ei paljune.
31.03.2016 at 23:03 2 edits. Last edited 31.03.2016 at 23:06 by mees6
Maik
  
Split Motoristiklubi teemast
Mina tunnistan alati ausalt ,et ma olen loll,kui ma olen loll. (juhtub ehk rohkem,kui ma tahaks)

Aga lõpuni rinnani taguda ja,et ma pole midagi valesti teinud on täisidiootsus kuubis ja kõik taolised tegelased tuleks risti lüüa.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
31.03.2016 at 23:06 1 edit. Last edited 01.04.2016 at 07:32 by Maik
hents99
  
Split Motoristiklubi teemast
Konksukleepega lubasin mina jätta, see on täitsa võimalik, samuti võisid jääda need avad täis pahteldatuna, sest liistud käivadki tõesti kahepoolse teibiga originaalis. Kere ja paneelid on lihtsalt 70`ndate lõpust siiani sama ja esimesel põlvkonnal kinnitusid tüüblitega.
Ärge selles osas pahandage, need võisid olla kivi minu kapsaaeda.


Edit: Maik, uued mehed juba tegelevad ja loodan, et see etapp auto loos saab läbi ja unustatud.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.03.2016 at 23:09 1 edit. Last edited 31.03.2016 at 23:13 by hents99
Maik
  
Split Motoristiklubi teemast
quote:
mees6: Höövlit nägi see auto esimest korda minu käe läbi. Keevitatud kohtade eeltöö vead ja eeltöö puudumine ülejäänud kohtadel, mõlgid olid sees, uksed lainetasid ja katmis vead. Ukse pakkud ja välja ulatavad detailid oli eri järjekorras värvitud ja ukse paku nurka oli teip tõmmatud ja üle lakitud, tulemuseks raske laki rant. Lakki oli sellele autole niimoodi kantud, et isegi p80 paberiga oli raskusi sellest läbi lihvimisel. Augukatete jms juhtme ümber olevate kummid olid oma kohal ja üle värvitud ja kui ma need eemaldasin jäi sinna ilus sinine ring. Laki all oli kohati värv või krunt kuivamata, ehk siis kui ma kuumapuhuriga ühte kohta soojendasin, hakkas lahusti aurustuma ja lõi laki koos värviga lahti, vb oli märg märjale krunt all läbi kuivamata (ei andnud liiga palju kuuma ka sest siis oleks poolmärja pahtli lahti löönud. ) Muidugi mõned kohad olid rooste peale pahteldatud ja vähe sellest, koopalaiendi ja ukse liistu kinnitus augud olid täis pahteldatud, ehk siis ma ei kujuta ette kuidas auto omanik oleks laiendid külge saanud. Kahepoolse teibiga vist. Vähe sellest, et terve kere jooksis, jooksid ka ukse pakud, ehk siis väga tore oli neid kuni viimase pesuni, enne värvi töid avastada ja välja lihvida. märgiks veel ära sellise asja, et vana oli mingi kärukonksu kleepsu ära katnud mille all pesitses endine kere värv. Ehk siis rasked lohakus vead. Tagatipuks need värvi koordumise kohad tulid esile alles siis kui auto kere oli värvitud, Vaatasin, et all oli mingi jooks jäänud aga sellgi head tööd. pooleks ol ikerge krundi jooks, mis kerge soojaga jälle elama hakkas. Mõtlesin, et ajan noa taha ja teen kerge kohtparanduse, aga tõmbasin hoopiski kogematta kuni uksepakuni selle laki kihi ja korraga vaatas vastu läkiv sinine värv. Algusest lõpuni väga lohakas töö. Loodan, et sellised mehed ei paljune.


Kas sa oled see koht kuhu hents99 oma auto viis või sellest järgmine koht. Jutust ei selgu ?

Isegi kui esimene,ei seleta see raskeid värvijooksu jälgi muide :)
Ah. üldiselt on enamvähem suhtlusmetootika selge ja kui mina omaks kainet mõistust ei viiks sinna ligilähedalegi midagi enam.
Kedagi, eriti auto omanikku väga ei koti kuida ENNE töid tehti. Kui MINA tahan tulemust ja ma MAKSAN selle eest. Sina parem tee seda,
või ütle eelnevalt,et oled maximas siiski parem piimamüüja.


Üldiselt mina olen viimaste aastatega asja kokku võtnud nii:
Make shit and do stuff =profit
Vastutus on null ja lase kõik üle mingi skeemi läbi=profit

PS. Ärge foorumi sõnavõtte päris inimese pähe võtke.






____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
31.03.2016 at 23:09 7 edits. Last edited 01.04.2016 at 07:31 by Maik
vipper555
Split Motoristiklubi teemast
Väga masendav vaadata js lugeda mis kuradi enakvsliteetset tööd ikka tehakse ja samas tostetakse oma lippu nii korgele et paha hakkab,aeg oleks maa peale tulla,mitte keegi pole nous sellise värvi kvaliteediga,värv eraldub krunt värvist,lakki jooksid nagu jää purikad,mis te monitate inimesi voi,peaks panema vist omad pildid yles mis moodi peaks tulema VÄRVITUD autod kambrist!!!
01.04.2016 at 06:06
mees6
Split Motoristiklubi teemast
Mina olen see õnnetu jah, kes peab seda autot üle värvima. Nende kleepsu ja aukude kinni pahteldamise koha pealt ütleks niipalju, et ükski maaler, kes enda tööd tõsiselt võtab, ei tohiks selliseid järeleandmisi teha, isegi kui klient seda lubab. Eriti kui teostusel on tooni vahetus. Ukse augud ukse aukudeks, aga laiendi aukudest ma küll aru ei saa. Sellegipoolest ei viitsi ma seda Injectioni teksti isegi läbi lugeda, sest töö kvaliteet on juba enda eest rääkinud. Alati kui ma olen mõne protsessiga lõpule jõudnud tuli jälle kas matistamise puudumisest tingitud koordumine vms esile. Ehk siis kaudselt on selle mehe lohakus mulle raskelt stressi tekitanud. Ukse tagumised pooled isegi jooksevad.
01.04.2016 at 07:07 1 edit. Last edited 01.04.2016 at 07:08 by mees6
kaimex
Split Motoristiklubi teemast
Ma ei tea, kuidas teised värvivad, aga minu tutvus ringkonnas, kui peaks juhtuma, et läheb jooksma. Mida siiski juhtub üliharva. Alustatakse nullist uuesti. Lihvitakse maha ja uuesti. Siin nüüd teisi süüdistada, või et auto oli roostes on väga kohatu, kuna eeltööd ju ise teinud. :D
01.04.2016 at 07:54
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split Motoristiklubi teemast   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.