register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : SVT Cobra vol?  
Poster Message
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Sai siis selline liikur Eestisse tiritud:

Kõige koledama kerega, aga see eest Top 1 SVT Mustangidest siiani:
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/
17.04.2016 at 14:07
Raxo
  
SVT Cobra vol?
Kõige koledam kere? Come on!
Lihtsalt veljed ei ole piisavalt kurjad (aga vähemalt staggered setup) ja natuke kõrge on ka.


P.S. Kui ei meeldi, ma võtaks heameelega endale :D

____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6
17.04.2016 at 14:22
DevilDeVille
  
SVT Cobra vol?
See esimese generatsiooni Mondeo kerega variant on vist veel koledam.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.04.2016 at 14:30
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Noh, mulle endale meeldib Sn95 94-98 kõige rohkem - see "New Edge" upgrade on nii ja naa. Aga selle auto juures pole see välimus nüüd kõige olulisem point.
17.04.2016 at 14:46
Märt
SVT Cobra vol?
quote:
BlueStang: Noh, mulle endale meeldib Sn95 94-98 kõige rohkem - see "New Edge" upgrade on nii ja naa. Aga selle auto juures pole see välimus nüüd kõige olulisem point.
Ma siiani nutan, et oma '95 GT kunagi lolli mõtte najal ära müüsin...
SVT on muidugi edev - ALATI :)


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
17.04.2016 at 16:13
rnx69
 
SVT Cobra vol?
Minu arust tolle gene lõpuots näeb just jälle pisut Mustangi moodi välja, erinevalt algusepoolest, mille kohta mul proua arvas, et disaini poolest võib selle suvalise Toyotaga segamini ajada :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
17.04.2016 at 19:48
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Sai vähe müratud Haapsalus (kaader päris huvitava nurga alt):

Standing Mile tuli autolt siis vaatamata juhipoolsele vastupunnimisele 252kmh ära.

14.06.2016 at 18:48 1 edit. Last edited 14.06.2016 at 18:49 by BlueStang
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Sai siis ABCS-l vähe termineeritud:p
Taaskord vaatamta juhi vastupunnimisle sai auto mõnest liikurist kiiremini finsihini - peab ütlema, et suved on meil libedad või on lihtsalt tihend roostes;)
Väike stiilinäide siis selline - 03 Cobra vs 12 Charger SRT 6.4 470hp.:


Parim aeg kvalis jäi 12.8, kuigi nähtud stardiuisutamine ja parim lõppkiirus 182,26 lubaks äkki paremat?



18.07.2016 at 18:44 1 edit. Last edited 18.07.2016 at 18:45 by BlueStang
gets
SVT Cobra vol?
Väga timm! 12 algusesse peaks jaksama ilusti.
18.07.2016 at 21:10
askeldaja
 
SVT Cobra vol?
Jaksab minna küll. :)

Huvitav, palju kergem hooratas kaasa aitaks? Tänavaautodel, millel pole mururulle all, pidavat kerge flywheel andma natuke tolku ja seda just 1.-2. käiguvahetuse kandis. Ei pidavat enam nii kergesti suitsuks kätte minema, raskema hoorattaga saavad rehvid juba madalama pöördega nagu kuvaldaga pähe (eriti kui 2.käik sisse lüüa).
19.07.2016 at 11:02
Maik
  
SVT Cobra vol?
Tänaval niisama sõitmine seevastu kehvem,seega valikut küsimus.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.07.2016 at 21:11
BENBEN
  
SVT Cobra vol?
Kunagi sõidetud oranž Mustang näitas tänavarahviga aega Tartus 13.0(külm ilm ja ettevalmistamata rada, pidamine ilmus teise käigu lõpus), parim slikkidega 11.95 Alastaros all day long. Tundub umbes sama kaalu-jõu suhe... :)

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
20.07.2016 at 12:07
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
quote:
BlueStang: Sai vähe müratud Haapsalus (kaader päris huvitava nurga alt):

Standing Mile tuli autolt siis vaatamata juhipoolsele vastupunnimisele 252kmh ära.


Selle liikuri taltsutamine võtab ikka aega, Haapsalus tuli seekord 257kmh, aga ikkagi 5 käigu sissesaamisega oli mul siis jälle häda ja esimene sõit halvem, kui eelmine kord e 250kmh. No ei saa käiku kiirel sõidul 5 ndasse (tavakiirustel läheb laitmatult) - sai siis teine sõit neljandalt kiiremini kuuendale visatud ja siis tuli see 257kmh vähemalt ära. 6-käigulise kasti manageerimist pean veel harjutama kõvasti. Kellelgi T56 omanikest äkki vihjeid, millist käsitlemist see kast tahab saada normaalseks tööks.
21.08.2016 at 22:48
anryo
  
SVT Cobra vol?
quote:
BlueStang: 6-käigulise kasti manageerimist pean veel harjutama kõvasti. Kellelgi T56 omanikest äkki vihjeid, millist käsitlemist see kast tahab saada normaalseks tööks.

Minu Camarol oli ka T56 aga ma küll aru ei saanud, et mingeid erikohtlemisi vajaks. Sidur alla ja käik sisse. Läks alati ja ilusti. Aga üks asi, mida võid uurida, on see et Camarol vähemasti on kasutusel mingi öko-värk, mis mingitel pööretel ei luba mingeid käike sisse panna - äkki sul sama asi? Selle junni saab lahti ühendada. Short-shifter tegi ka vahetamise paremaks/täpsemaks mul.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
22.08.2016 at 09:15
peep
 
Moderator
SVT Cobra vol?
T56 käike gaasi all hoides sisse raiuda ehk tõesti ei luba aga muidu ei meenu, et oleks mingeid probleeme olnud. Eriti kui probleem on ainult ühe kindla käiguga, siis kahtlustaks pigem viga kui omadust.
22.08.2016 at 15:54
askeldaja
 
SVT Cobra vol?
T56 kasti puhul on vahel täheldatud anomaaliaid, mis väidetavalt on kadunud (nt F-body, Vette ja GTO puhul), kui on kasutusele võetud Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit. Nali pidi seisnema selles, et isegi suht kauaaegsed hobilised ei saa enam aru, mis pagan toimub - mõni käik poob, mõni ei lähe hästi sisse jms, loogika lihtsalt puudub. Proovitakse kalleid õlisid ja tehakse mis pähe tuleb, kuid teema ei kipu lahenema kuniks vahetavad suurema pumba.

Võibolla on sellist ka Sinu Cobrale saada, kasvõi mõne kohendamisega (uuema oma vms)?

Mõte kõigil üks: OEM süsteem pidavat suhtkoht piiripealselt toimima ja kui kuskil on mingi väsimine või muu väike kala, siis korralikku lahutamist enam ei toimu ning käiguvahetus jääb mõnikord tegemata või kaasnevad muudki trikid (võib hakata ka käigukasti tervisele). Foorumites on väidetud, et peale selle installi saab mistahes hetkel käiku täiega sisse paugutada, kui löökkoormustest täiesti ükskõik. Lisaks, kiirem käiguvahetus.

Skip Shift on tüütu jubin, mille saab õnneks disableda. Võib jätta kummalise mulje, et näiteks 2.käik ei lähe vahel sisse, kui ei vaata näidikuid, kuhu viskab hetkeks vastava kirja. Endal õnneks seda kuigi tihti ette pole tulnud.

Kusjuures, ma ilmselt proovin selle modi ära. 41K originaalkilomeetrit ees, kuid kavas tagaülekannet muuta ja mõned muudki muudatused teha ning ilmselt proovin ka selle suurema mahuga pumba ära.

Kui auto on täiesti korras ja sidurisüsteem 100% täies jõus, siis ei pruugi midagi ette tulla.
22.08.2016 at 16:48 2 edits. Last edited 22.08.2016 at 17:13 by askeldaja
max
SVT Cobra vol?
quote:
askeldaja:...kui on kasutusele võetud Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit.
See kit baseerub tegelikult ühe tuntud toojta silindril (peast ei mäleta ja hetkel otsida ei viitsi), mis maksis ca $100. Tick on teinud sinna alumiiniumist kronsa + äkki midagi veel natuke. Kui raha pole ja juppide valmistamine üle jõu ei käi, siis saab ka odavamalt hakkama. Guugelda, esimeste vastete sees on kindlasti vastused olemas.
22.08.2016 at 18:14 1 edit. Last edited 22.08.2016 at 18:14 by max
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Tänud heade vihjete eest - tundub, et ongi mingi väike probleem. Nimelt kuna T56-l on 5-s käik ja tagurpidikäik nii lollisti kõrvuti, siis on kastil miski elektrijunn, mille nimi on Reverse Outlock Solenoid, mis kiirusel üle 5kmh paneb tagurpidi käigu "ukse kinni" nii, et seda ei saaks sõidu pealt sisse.

Ilmselt mul siis tegemist Reverse Outlock Solenoid malfunctioniga (või ei saa aju pihta, miks nii kiiresti liigutakse) ja tagurpidikäigul on tagurpidikäigu "uks lahti".

Eks siis oligi nii, et üritasin silm ruutus tagurpidi käiku 230+ kiirusel lülitada, õnneks ei läinud sisse :D

22.08.2016 at 18:57 1 edit. Last edited 22.08.2016 at 20:50 by BlueStang
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Reverse Outlock Solenoid ikka korras - tavakiireustel ei lase tagurpidikäiku 5-ndaaseml sisse panna. Alles alla 2mph kiirusega saab hakata tagumist lülima.
Nii see täpselt peabki toimima.
Ainult ei saa aru, miks just miilisõidul see avaldub. Täna käisin Pärnus ringrajal - seal 160 pealt lasi ilusti viiendat vahetada. Ei tea, kas läheb lolliks, kui kiiruseandur mingist tasemest kiiremat sisestama hakkab - näiteks kui tehase speed limiteri kiirust ületab vms?
23.08.2016 at 22:04
mrtn
SVT Cobra vol?
R lockout võiks sisaldada ka piduri vajutamise vajadust. vabastaks muudest nöökidest.
23.08.2016 at 22:12
BlueStang
 
SVT Cobra vol?
Kuuma ilmaga vahepeal vähe lugemist ka, kui väljas ei taha olla:
https://www.roadandtrack.com/car-culture/videos/a33247/the-terminator-mustang-svt-cobra-was-the-original-hellcat/

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
26.07.2018 at 12:41 1 edit. Last edited 26.07.2018 at 12:42 by BlueStang
tqhq.ee foorum : Minu auto : SVT Cobra vol?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.