register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 84` Firebird 5.7L   1 2 3 4 5  
Poster Message
mrtn
84` Firebird 5.7L
Originaal terve päev, iga päev.
08.04.2017 at 12:27
savi
84` Firebird 5.7L
Ilmselgelt ema vs tütar teema. Puristidele siuke kombinatsioon ilmselt ei istu, kuid kas ajab just oksele? Ilmselt ei ole ma ise 100% veendunud, et see on parim lahendus - muidu oleks juba veljed all ja poleks küsimust. Samas olen just nüüd valiku ees. Kas jätkame vanaviisi ja lepime kehvema juhitavusega ägeda stiili nimel või laseme laia kaarega arvamuste pihta ning ilmselt tuleb paremini juhitav auto :) Paremat kombinatsiooni ma hetkel leidnud ei ole ja IROCZ tehasevelgi firebirdile põhimõtteliselt ei pane. Muuseas on teretulnud ettepanekud, kuidas lahendada kõrge rehvi ujuvus originaalvelgedega. Hea meelega teeks seda, kui suudaks leida hea parema kombinatsiooni. Hetkel all esimesed General Tire (235/60/15) ja taga Cooper Cobra (255/60/15). Moment on valikus ka General Tire Grabber HP samades mõõtudes.
08.04.2017 at 12:31 2 edits. Last edited 08.04.2017 at 12:49 by savi
Vanaisa
  
Moderator
84` Firebird 5.7L
äkki paned alla, mis endale meeldib ja p****tunde järgi parim tundub? :)
Meie 6000+ liiget suudavad ilmselgesti nii paarsada erinevat varianti sulle välja pakkuda. Milline neist küll valida :uhoh
08.04.2017 at 13:53
Nicholas
84` Firebird 5.7L
quote:
Vanaisa: äkki paned alla, mis endale meeldib ja p****tunde järgi parim tundub? :)
Meie 6000+ liiget suudavad ilmselgesti nii paarsada erinevat varianti sulle välja pakkuda. Milline neist küll valida :uhoh
Nõus.
Osta ära, mulle igatahes meeldib väga :)
Plussiks see, et originaalid jäävad ju alles.

____________________________
Mustang Bullitt ‘08
Mustang GT ‘20
Challenger ‘15
08.04.2017 at 14:29
Itimees SS
 
84` Firebird 5.7L
Vb siit midagi

http://www.americanracing.com/wheels.cfm?intYear=1984&intMakeID=52&vMat=Pontiac&intModelID=595&vMot=Firebird&intSubmodelID=Trans+Am&redirectTo=browse-wheels.cfm
08.04.2017 at 15:51
savi
84` Firebird 5.7L
Ma seda American Racingu lehte juba pea aasta näppinud :) Seal on nagu kas classic muscle car veljed võib bling-blingid. Näiteks palavalt armastatud Torque velg 3 gen alla ei passi üldse. Midagi viiskamat olen ka leidnud, aga siis suurus üle 15" ei tule. Siuke nokk kinni ja saba lahti tunne.
08.04.2017 at 16:26
90Deville
 
84` Firebird 5.7L
Ma soovitaks kuskilt laenata mingid täitsa suvalised veljed, millele peale oleks vöimalik tömmata su soovitud möötudega rehvid, ning siis minna katsetama kas paranes miskit.
Omalt poolt vöin lubada, et juhitavus jääb kuhugi mosse ja sierra vahele ka üksköik kui madala rehviga, ehk siis pole end vaja auto kiirest kujust eksitada lasta, see ei ole sportauto.
Mitte midagi isiklikku ega halvustavat, see auto on oma ajastu vili ja parim sellisena nagu tehas teda andis.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
08.04.2017 at 17:21
wagoneer
84` Firebird 5.7L
Ma gto-le panin alla ette 225/45/18 ja taha 255/45/18
Ütleme nii,et kurvisuutlikus paranes oluliselt võrreldes 15" ja kõrge rehviga. Vähemalt ei teki enam tunnet,et peeglid kurvis vastu asfalti lähevad. Aga nagu ülapool kirjutanu mainis juba, siis vaatamata väliskujule ei ole see sportauto. Ja võrreldes mis iganes natuke tänäpäevasema liikuriga ikka paras süldipüss.
Nii,et pane alla mis endale meeldib,aga ära loo illusiooni sportlikust sõidust(no ma mõtlen,et kohe rinkale sobilik või nii. aga paremaks läheb küll).

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
08.04.2017 at 20:41 1 edit. Last edited 08.04.2017 at 20:44 by wagoneer
kaedoo
 
84` Firebird 5.7L
Ära hakka raha raiskama, ujumise pärast, velgede ja rehvide ostmisel. Madalama profiiliga rehvid maksavad rohkem(hea pidavusega), kui soovid uusi velgi siis osta mis Sulle meeldib. Mul pole Caprice ka sportauto aga kui sai tehtud korda esi ja tagasild siis ei uju ta roobastes midagi, rehvirõhk mängib ka rolli. Momendil ees 255/60/15 ja taga 275/60/15. Ujumine võib olla põhjustatud ka roolikarbis olevast loksust
Olen sõitnud ka A8-ga millel olematud rehvid ning Kadaka tee roobastes ujus hästi nagu haikala. :beer
08.04.2017 at 21:33 1 edit. Last edited 08.04.2017 at 22:13 by kaedoo
savi
84` Firebird 5.7L
Wagoneer tabas ilmselt kõige täpsemalt seda, millest rääkisin. Just nimelt kurvis (mitte soones sõites) on tunda, kuidas auto on justkui õhupallidel. Üks võimalus on seda aktsepteerida, kuid see tundub nüüd küll natuke ulme väide, et antud masinad tehasest nö parimana väljusid ja et aftermarket lahendustega ei ole võimalik neid paremaks saada. Eks ma nüüd ootan kumb enne katkeb, kas rehv või leian hea velje + madala rehvi kombinatsiooni.
08.04.2017 at 22:32
kaedoo
 
84` Firebird 5.7L
quote:
savi: Wagoneer tabas ilmselt kõige täpsemalt seda, millest rääkisin. Just nimelt kurvis (mitte soones sõites) on tunda, kuidas auto on justkui õhupallidel. Üks võimalus on seda aktsepteerida, kuid see tundub nüüd küll natuke ulme väide, et antud masinad tehasest nö parimana väljusid ja et aftermarket lahendustega ei ole võimalik neid paremaks saada. Eks ma nüüd ootan kumb enne katkeb, kas rehv või leian hea velje + madala rehvi kombinatsiooni.
Ta ei katke kui teed mõistusega, täna sõitsin päris kõrgest äärekivist ülesse aga kõik korras v.a tolmused jäljed rehvi külgedel. Auto kaldub sest vedrustus võib olla pehme, pane kangemad amordid aga siis kannatab trassil sõit.
08.04.2017 at 22:42
rnx69
 
84` Firebird 5.7L
Enda 3 geni kogemustest mäletan, et kõige rohkem andsid Firebirdile juurde WS6 versiooni stabikavardad, nendega oli juba mööndustega võimalik öelda auto kohta isegi sportlik. Enda omale said alla kruvitud ka IROC-Z Camaro vedrud ning jäigemad amordid ja läks olemuselt paremaks küll. 

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
08.04.2017 at 22:48
mrtn
84` Firebird 5.7L
Sellele tehakse isegi sõltumatut vedrustust, kui tahad täitsa lolliks minna.
08.04.2017 at 23:00
savi
84` Firebird 5.7L
Pole ammu midagi auto juures peale starteri peale ja maha võtmise jõudnud teha. Tundub, et ideaalselt hambuma ei saa või ei oska - igastahes shimminud ja sättinud teist nii mis kole. Endale tundub, et see odav aftermarket tuleb lõpuni ära pidada. Moment veel käivitades kõlab tsipa koledalt, kuid peale ei jää. Eks millalgi tuleb siis korralik&kallim osta, millel pinion gear otsast toestatud nagu ka originaalil. Teine selline tore asi mida praeguseks juba üle nädala alt võtan on kardaan. Eelmine aasta sai küll auto cardani poistelt tasakaalustatud ja uute ristidega kardaan, kuid paistab, et vibra välja saamine ei õnnestu. Homme uuele katsele. Vahemärkuseks siis, et laenuks saadud kardaaniga probleeme pole.

Täna puhkuse esimese päeva puhul otsustasin ka tagasilda sisse piiluda - ei saa ju ometi uskuda külarahva juttu, mis seal sees on. Pealegi kui vedu taha tuleb, on maanteekiirusel kerge undamine
salongis. Sisemusest avanenud pildi riputan siia. Mulle tundub viisakas.

04.07.2017 at 21:57
savi
84` Firebird 5.7L
Kui undamine on gaasi andes, kui suur on tõenäisus et kulunud on side carrier bearings? Eriti arvestades ,et LSD paistab suhteliselt värske lisand? Selle mõttega saan täna uinuda.
04.07.2017 at 00:40
max
84` Firebird 5.7L
Halvasti installitud LSD puhul võib undamine kauba peale tulla ja kui see on mõnda aega nii olnud, siis päästab vaid teo ja taldriku vahetus + õige install.
05.07.2017 at 16:34
savi
84` Firebird 5.7L
Minu käes oldud aja on nii olnud jah. Ilmselt jääb oma arga ootama, sest sõitu ei sega. Tahtsin veenduda, et sisu iseenesest ok.
05.07.2017 at 16:46
savi
84` Firebird 5.7L
Seiklused kardaaniga jätkuvad. Auto Cardan ei saanudki asja korda ja seiklused kardaani taastamisega sealmaal, et ca 180eur tuulde visatud. Pingis on kardaan tasakaalus, kuid risti kinnitus kõver. Seda oleks võinud muidugi enne märgata aga mis sa teed. Hakkame siis uut otsima..v?i kellegi vana.
06.07.2017 at 19:40
kaedoo
 
84` Firebird 5.7L
quote:
savi: Seiklused kardaaniga jätkuvad. Auto Cardan ei saanudki asja korda ja seiklused kardaani taastamisega sealmaal, et ca 180eur tuulde visatud. Pingis on kardaan tasakaalus, kuid risti kinnitus kõver. Seda oleks võinud muidugi enne märgata aga mis sa teed. Hakkame siis uut otsima..v?i kellegi vana.
Kas Härradega läbirääkimine ei aita?
06.07.2017 at 21:10
mrtn
84` Firebird 5.7L
Ot, misasja. Kuidas saab eksisteerida ettevõte, mis võtab raha tegemata töö eest?
06.07.2017 at 21:36
savi
84` Firebird 5.7L
quote:
kaedoo:
quote:
savi: Seiklused kardaaniga jätkuvad. Auto Cardan ei saanudki asja korda ja seiklused kardaani taastamisega sealmaal, et ca 180eur tuulde visatud. Pingis on kardaan tasakaalus, kuid risti kinnitus kõver. Seda oleks võinud muidugi enne märgata aga mis sa teed. Hakkame siis uut otsima..v?i kellegi vana.
Kas Härradega läbirääkimine ei aita?


No ma uurisin, et kas ei ole midagi võimalik teha. Tellida yoke / kardaani poolne kinnitus?! Vastus oli kindel "ei". Võimalik ka, et kadus huvi. Lahkusin mõnes mõttes "saba jalgevahel", sest kuigi tööl oli 1 aastane garantii mõistan ka tegijat - s**t happens. Samas oleks võinud siis taastamise ajal öelda, et 70 grammi vastukaalu on topelt üle "normi" ja tulemust ei garanteeri. Sisuliselt olen alguses tagasi. Varem olin valmis ostma ka uue, kuid hea jutu peale, et vanast saab uueväärse, sulasin kui või.
06.07.2017 at 21:42
savi
84` Firebird 5.7L
quote:
mrtn: Ot, misasja. Kuidas saab eksisteerida ettevõte, mis võtab raha tegemata töö eest?

Endal on ka narr olla. Uued ristid, tasakaalustusraskused, värske värv, aga mida pole, on tulemus. Auto Cardani silmis on kardaan pingis tasakaalus aga kas yoke on kõver või kardaani poolne kinnitus enne risti.
06.07.2017 at 21:47
rabakana
 
84` Firebird 5.7L
quote:
savi:
quote:
mrtn: Ot, misasja. Kuidas saab eksisteerida ettevõte, mis võtab raha tegemata töö eest?

Endal on ka narr olla. Uued ristid, tasakaalustusraskused, värske värv, aga mida pole, on tulemus. Auto Cardani silmis on kardaan pingis tasakaalus aga kas yoke on kõver või kardaani poolne kinnitus enne risti.
ristid, tasakaalustus ja mõtetu värvimine maksis 180?
edit: ristid panevad nagu nii odavaimad ja selliseid, mida määrida ei saa
06.07.2017 at 21:53 1 edit. Last edited 06.07.2017 at 21:57 by rabakana
savi
84` Firebird 5.7L
quote:
rabakana:
quote:
savi:
quote:
mrtn: Ot, misasja. Kuidas saab eksisteerida ettevõte, mis võtab raha tegemata töö eest?

Endal on ka narr olla. Uued ristid, tasakaalustusraskused, värske värv, aga mida pole, on tulemus. Auto Cardani silmis on kardaan pingis tasakaalus aga kas yoke on kõver või kardaani poolne kinnitus enne risti.
ristid, tasakaalustus ja mõtetu värvimine maksis 180?

Midagi sinnakanti ta oli jah. Võin natuke eksida, sest tasusin talvel sulas. Kardaanil oleva numbri alusel pidi garantii kehtima aasta, seega ei muretsenud ega kiirustanud ja oli pakilisemaid teemasid. Nüüd siis hakkas saaga ca kuu aega tagasi kui jõudsin reaalselt proovima hakata. Paluti lisaks veel kardaani tagumine kinnitus viia, et kogu kupatus otsast lõpuni kontrollida. Diagnoos kõver yoke või kardaani poolne kinnitus.
06.07.2017 at 21:58 3 edits. Last edited 06.07.2017 at 22:04 by savi
rabakana
 
84` Firebird 5.7L
quote:
savi:
quote:
rabakana:
quote:
savi:
quote:
mrtn: Ot, misasja. Kuidas saab eksisteerida ettevõte, mis võtab raha tegemata töö eest?

Endal on ka narr olla. Uued ristid, tasakaalustusraskused, värske värv, aga mida pole, on tulemus. Auto Cardani silmis on kardaan pingis tasakaalus aga kas yoke on kõver või kardaani poolne kinnitus enne risti.
ristid, tasakaalustus ja mõtetu värvimine maksis 180?

Midagi sinnakanti ta oli jah. Võin natuke eksida, sest tasusin talvel sulas. Kardaanil oleva numbri alusel pidi garantii kehtima aasta, seega ei muretsenud ega kiirustanud ja oli pakilisemaid teemasid. Nüüd siis hakkas saaga ca kuu aega tagasi kui jõudsin reaalselt proovima hakata. Paluti lisaks veel kardaani tagumine kinnitus viia, et kogu kupatus otsast lõpuni kontrollida. Diagnoos kõver yoke või kardaani poolne kinnitus.

Nende usakate kardaanidega on neil vähe keeruline jah, käisin enda omaga (silmad olid lopergused, risti kausid sai näpuga plups sisse-välja lükata) polnd neil midagi pakkuda. Siinkohal küll pärnu kardaani vendadest räägin. Tuli osta ka kõrvale doonor millelt silmad sai. Nüüd igaks juhuks veel üks kardaan juurde ostetud. Uut Yoket us parts hoobilt pakkuda ei suutnudki, mingi tuli aga vale ja sinna see saaga jäi. Lisaks veel pakkusid kardaani ässad, et teeme eurooplaste stiilis kardaani alla, aga vist mitte..see pole see
06.07.2017 at 22:11
tqhq.ee foorum : Minu auto : 84` Firebird 5.7L   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.