register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Express G1500   1 2 3 4 5  
Poster Message
pimeroolis
Chevrolet Express G1500
quote:
ramman:
quote:
mrtn: Millised selle kastijahutuse torude radika poolsed liitmikud on?

Ma Taurusel möllasin nagu segane, mingid ebamäärase tihendiga ja tehnilise lahendusega jäiga alumiiniumtoru plastikust kiirliitmikud, mis ei oleks mingi nipiga tohtinud pidama jääda, aga jäid.
Tal sellised kiirliitmikud. Traadist splint hoiab kinni toru ja toru otsa tihendab liitmikkus sees O-rõngas.
No sa tegid nende liitmikega ka midagi või loodad hea õnne peale. On olnud suht haige koht, ne liitmikud ja seal vahel olevad kummitorud.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
29.10.2017 at 17:02 1 edit. Last edited 29.10.2017 at 17:02 by pimeroolis
ramman
Chevrolet Express G1500
Radikal olid uued tihendid kaasas. Puhastasin toru otsad ja liitmikud ära, et stoppertraat ilusti liiguks ja kokku pannes kontrollisin, et oleks ilusti fikseeritud. Muud midagi keerulist ma seal ei näinud.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
29.10.2017 at 19:03
ramman
Chevrolet Express G1500
Täna käisin bussiga ülevaatusel. Läbis puhta lehega. Kaks pisimärkust tehti, üks piduritule pirn oli jõudnud ära kustuda ja üks tagapidur võiks olla parem, kuigi oli normi piires aga natuke lahjavõitu.
Roolisüsteem kõik korras, sildades ei mingeid lõtke ja heitgaasid ideaalsed.
Selle koha pealt jälle aastake mureta :)
Võiks kiita ka ülevaatuse kohta ja mehi, ei karda usakaid. Jüri tehnopargis, DAFi esinduse juures A-Ülevaatus.
Mõne koha peal on tunne, et ülevaatajal on mingi isiklik vimm kohe USA autode vastu, norib iga asjaga ja otsib ka kõige pisemaid asju, et läbi kukutada, imeb vigu välja.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
04.11.2017 at 18:45
kaedoo
 
Chevrolet Express G1500
quote:
ramman: Täna käisin bussiga ülevaatusel. Läbis puhta lehega. Kaks pisimärkust tehti, üks piduritule pirn oli jõudnud ära kustuda ja üks tagapidur võiks olla parem, kuigi oli normi piires aga natuke lahjavõitu.
Roolisüsteem kõik korras, sildades ei mingeid lõtke ja heitgaasid ideaalsed.
Selle koha pealt jälle aastake mureta :)
Võiks kiita ka ülevaatuse kohta ja mehi, ei karda usakaid. Jüri tehnopargis, DAFi esinduse juures A-Ülevaatus.
Mõne koha peal on tunne, et ülevaatajal on mingi isiklik vimm kohe USA autode vastu, norib iga asjaga ja otsib ka kõige pisemaid asju, et läbi kukutada, imeb vigu välja.
Kunagi oli Caprisitariga sama, sinakad klaasid ei meeldinud, ruumis sees taheti mürataset mõõta, rehvid ei meeldinud ja oldi pahased et kompuutrit ei saanud ühendada, :)
04.11.2017 at 19:37
ramman
Chevrolet Express G1500
Nii. Hulga muretuid miile läbitud. Vahepeal ka õlivahetus tehtud.
Tilk tõrva meepotis siiski. Hakkasid pihta erinevad elektrijamad ja peale mõningast kaevamist tunnistasin vigaseks süüteluku põhja. Praegu auto seisab.
Kas kellelgi on kuskil vedelemas korralikku süüteluku põhja? Kui muidu ei saa, siis laenutaks miskise tasu eest, kuni uus kohale jõuab.
American Beautyst on otsa saanud ja Karol ütles, et juurde on tellitud, aga kaup jõuab umbes kahe nädala pärast.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
12.06.2018 at 19:57 1 edit. Last edited 12.06.2018 at 19:57 by ramman
Tim
 
Chevrolet Express G1500
Ega su bussile vist trucki süüteluku põhi ei sobi? Mul peaks garaažis üks Adelco oma olema: https://www.rockauto.com/en/parts/acdelco,D1414D,ignition+starter+switch,4700
15.06.2018 at 06:46
ramman
Chevrolet Express G1500
quote:
Tim: Ega su bussile vist trucki süüteluku põhi ei sobi? Mul peaks garaažis üks Adelco oma olema: https://www.rockauto.com/en/parts/acdelco,D1414D,ignition+starter+switch,4700
Pildi järgi tundub sama olema. Kas üks-ühele sobib, seda ei tea. Lammutasin enda oma laiali ja seal sees on terve rida kontakte, mida ühte võlli pöörates ta neid järjest lülitab. Peale vaadates võib asi sama olla, aga kas täpselt õiged kontaktid õigel ajal kokku-lahku lülitab, seda ei tea.
Minu omal on Rockauto kataloogi järgi koodid AcDelco D1498C vargavastase seadmega ja AcDelco D1424D ilma vargavastase seadmeta. Mis neil sinu omaga vahet on, ei tea. Kuigi visuaalselt on nad üks-ühele.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
15.06.2018 at 23:42 2 edits. Last edited 15.06.2018 at 23:44 by ramman
Tim
 
Chevrolet Express G1500
Kui koodid nõnda erinevad, siis ma arvan, et on sisu ka ikka teine. Päris kallis jupp, et niisama korra maha põletada :)

Aga oled sa proovinud neid kontakte seal sees puhastada 0-liivapaberiga? Mul chevyl kaa see lukk jamas, tellisin uue. Senikaua, kuni uus aga tuli, harutasin vana lahti. Puhastasin ja panin kokku. Siiamaani toimib ja uus jupp ootab riiulis praegu lihtsalt oma aega.
16.06.2018 at 11:54
ramman
Chevrolet Express G1500
quote:
Tim: Kui koodid nõnda erinevad, siis ma arvan, et on sisu ka ikka teine. Päris kallis jupp, et niisama korra maha põletada :)

Aga oled sa proovinud neid kontakte seal sees puhastada 0-liivapaberiga? Mul chevyl kaa see lukk jamas, tellisin uue. Senikaua, kuni uus aga tuli, harutasin vana lahti. Puhastasin ja panin kokku. Siiamaani toimib ja uus jupp ootab riiulis praegu lihtsalt oma aega.
Tegingi nii, harutasin lahti ja puhastasin peene liivapaberiga kontaktid ja ladusin kokku tagasi. Sain auto liikuma. Uus jupp siiski tellitud ja kui jõuab, vahetan ikkagi ära. Käidud ka Äksi üritusel ja nüüd kodus tagasi. Siiani on kõik toiminud tõrgeteta.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
17.06.2018 at 13:02
ramman
Chevrolet Express G1500
Nii, täna sai jälle auto kallal pusitud. Sain kätte tellitud süüteluku põhja ja ostsin ka uue aku. Vana aku ei kestnud enam üldse ja tihti oli vaja täkku anda, et käima saaks. Piisas sellest, kui uksed olid vähe pikemalt lahti ja laetuled põlesid.
Renovaarist võtsin 95Ah aku, mahtus kenasti vahele ära. Kuna külgklemmid lisavad samaväärsele akule hoobilt +60 €, siis läksin teist teed. Võtsin kohe sealt samast poest tavalised pealmised klemmid, maksid mõni euro tükk. Usa variandi külgklemmid lõikasin küljest ära ja panin juhtme otsa tavalised klemmid.



Süüteluku põhja vahetamine polnud nii lihtne. Kuna autol on peale pandud puldist käivitus, siis tuli kogu süsteem uuesti ühendada. Eelmis(t)e omaniku enda või siis ihuelektriku tahaks küll juhtmega üles riputada. Kes kurat paneb suure vooluga juhtmed näpuga kokku ja isoleer peale. Hea, et auto siiani põlema polnud läinud. Harutasin need pornoühendused sealt vahelt minema ja kõik ühendused jootsin kenasti kokku.



Sisu sai ka korralikuma puhastuse, nahka kreemitasin. Istmed neelasid kreemi nagu kuivatuspaber vett. Vahepealsed kuumad olid nahale kurnavalt mõjunud.
Seniks aga naudin mugavat kulgemist :)


____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
05.07.2018 at 19:26
ramman
Chevrolet Express G1500
Nii, pikalt aega möödas viimasest postitusest. Vahepeal juhtus nii mõndagi.
Paigaldasin bussile lällarit ja harutasin päris palju sisu lahti, et saaks juhtmed kenasti polstrite tagant veetud jne. Ühesõnaga, asi pidi viisakas saama. Antenn oli juba paigas ja vedasin antenni juhtme ilusti ära. Samuti oli paigas jaam ise ja vedasin selle juhtmed ka piilari polstri tagant armatuuri alla, jaama paigaldasin keskele lakke. Vaatasin seal armatuurialuses juhtmestikus ringi, kust voolu saaks ja kuhu ühendada. Leidsin koha ja jätsin asja sinnapaika, et panen ülejäänud sisu kokku ja siis ühendan juhtmed. Mõeldud tehtud. Toimetasin pika kardinapuuga tagadiivanil ja järsku tunnen kerget kärsakat, ise mõtlesin, et naabrimees teeb jälle lõket ja põletab sodi. Mingi hetk läks kärsakas intensiivsemaks ja kui ringi pöörasin, et vaadata, kust see tuleb, nägin armatuuri alt paksu tossu tulemas. Ühe hüppega olin tagadiivanilt juhiistmel (kuidas see võimalik on, ei tea siiani) ja kapott lahti, et aku juhe maha saada. Klemm oli peal kenasti kinni ja jooksuga sain tööautost 13-võtme ja klemmi maha. Armatuuri alt hakkas suitsu vähemaks jääma. Käed värisesid ja peale natukest toibumist hakkasin vaikselt uurima, kust ja mis. Siis sain aru, et olin sokkis ümber bussi jooksnud, jalad märjad ja porised. Vaatepilt armatuuri alla oli jube. Lisan mõned fototõestused.

Niipalju tuli lammutada, et saaks täielikult ligi armatuurialusele juhtmestikule.


Sulanud juhtmed






Harutasin kogu juhtmestiku laiali ja kontrollisin viimse kui ühe kiu üle, et poleks sulanud kohti ega muid kahjustusi


Sulanud ja põlenud juhtmed said välja lõigatud ja uued juhtmed asemele joodetud. Kogu kimp kenasti kokku köidetud ja tagasipanek võis hakata


Kogu see lappamine ja parandustööd võttis kokku aega umbes kaks nädalat õhtuti ja nädalavahetuseti tehes. Viimased tööd lõpetasin täpselt sama päeva lõunaks, kui oli hooaja lõpukruiis.
Leidsin ka põhjuse üles, miks õnnetus juhtus. Jällegi saan tänada eelmist/eelmisi omanikke või nende ihuelektrikke. Keegi türbel oli võtnud millegi hui teab asja tarbeks kaitsmekarbist voolu ja seda ka vale koha pealt. Juhe oli millalgi läbi lõigatud ja isoleerimata ots lahtiselt armatuuri alla jäänud. Kui ma seal juhtmeid liigutasin ja otsisin kohta, kuhu lällari vool ühendada, eks kogemata liigutasin seda lahtist otsa ja ajasin kuskile massi ja tekkis lühis läbi juhtmestiku.
Lõppkokkuvõttes võib siiski öelda, et õnnelik õnnetus. Olin ise sel hetkel autos, kui asi kärssama läks. Oleks olnud toas, kasvõi näiteks lastele süüa teinud, poleks enne märganud, kui suur leek oleks väljas olnud, siis poleks midagi vist päästa enam olnud. Nüüd ei tohiks enam olla ühtegi lohakast elektrikust tulenevat üllatust.

Eneserahustuseks panin ka paari tiiru teibiga 13-võtme aku juurde, et mis iganes põhjusel saab kiirelt klemmi pealt maha


Ja President ise ka oma tööpostil


P.S. Kui keegi tahab armatuuri sama kehaga bussist välja saada, siis võin näpunäiteid jagada. Läbitud tee juba :)


____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
24.10.2018 at 19:52 1 edit. Last edited 24.10.2018 at 20:00 by ramman
Astro-97
  
Chevrolet Express G1500
" Antenn oli juba paigas ja vedasin antenni juhtme ilusti ära " …

Vaatan, et plastkatus kõrge... et kuidas tegid antennilahenduse ? mis antenn, kui pikk ja kuhu statskinnitusega pandud

____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
24.10.2018 at 21:39
ramman
Chevrolet Express G1500
Antenni jaoks vägivallatsesin bussi kallal, puurisin augu keresse. Juhi ukse taha küljepleki sisse sai auk ja sinna statsionaarne antenn. Enne puurimist muidugi seest polsterdus maha ja vaatasin põhjalikult järgi, kuhu ja kuidas saab panna, et juhe ja kinnitus kenasti ära mahub. Puurimisaugul haljale metallile kaks kihti värvi ka peale. 1.20m President miskine antenn, Tehnoturust võtsin. Praegu pole paremat pilti, homme valges saan teha, kus täpselt on ja kuidas istub.


____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
24.10.2018 at 22:14 1 edit. Last edited 24.10.2018 at 22:16 by ramman
rescue
 
Chevrolet Express G1500
Täielik joppamine et asi nii päädis, teadaolevalt pidid selle kerega alates vannid maru kiirelt maha palama. See 13mm võti on ülimalt hea mõte btw ;)
25.10.2018 at 20:42
DevilDeVille
  
Chevrolet Express G1500
Ilmselt kõlan nigut pinsjuneer, a olen kaubandusvõrgus ka massilülijaid kohanud ;)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
26.10.2018 at 04:03
wagoneer
Chevrolet Express G1500
Õnnelik õnnetus peaks mainima. Aga mõmiseks rahulolevalt kaasa DevilDeVille mõttele massilüliti paigaldada. Kui midagi juhtub,siis tõmbad ähmiga selle võtme koos mõne juhtmega sealt küljest. Lisaks halvimal juhul võib see mingit raskust omav võti sealt sõites ära vibreerida. Põhjustades omakorda ebameeldivusi. Mul töös on Corvette millele omanik massilüliti paigaldanud. ÜLI mugav. Keerad rubilnikut ja mott. Saad rahulikult toimetada,kartmata,et midagi kusagile vastu läheb. GTO-le plaan ka kindlasti panna kui kunagi jälle liikuma hakkab.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
26.10.2018 at 06:08
TTUUL
 
Chevrolet Express G1500
quote:
wagoneer:Lisaks halvimal juhul võib see mingit raskust omav võti sealt sõites ära vibreerida. Põhjustades omakorda ebameeldivusi.

Soojemas keskonnas kipub teip kiirelt "libedaks" minema.

____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, .....
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
26.10.2018 at 07:21
Pets77
Chevrolet Express G1500



Selline akuklemm on hea, et keerad ja vool on läinud. Eestis pole veel kuskil müügil kohanud, kuid Rootsist sai üks toodud ja kliendi vanile peale pandud.

____________________________
Ram 1500 5,7 rwd reg.cab 2013
Gmc Savana 04
Ford F150 Flareside 97
Ford F150 SuperCrew Cab 01
26.10.2018 at 08:59
wax
 
Chevrolet Express G1500
quote:
Pets77:Selline akuklemm on hea, et keerad ja vool on läinud. Eestis pole veel kuskil müügil kohanud, kuid Rootsist sai üks toodud ja kliendi vanile peale pandud.

Sama põhimõttega, paljudes poodides letikaup.
https://www.motonet.ee/et/toode/481830/Massiluliti
26.10.2018 at 11:05
Pets77
Chevrolet Express G1500

Vot see sama oligi täpselt. :)




quote:
wax:
quote:
Pets77:Selline akuklemm on hea, et keerad ja vool on läinud. Eestis pole veel kuskil müügil kohanud, kuid Rootsist sai üks toodud ja kliendi vanile peale pandud.

Sama põhimõttega, paljudes poodides letikaup.
https://www.motonet.ee/et/toode/481830/Massiluliti



____________________________
Ram 1500 5,7 rwd reg.cab 2013
Gmc Savana 04
Ford F150 Flareside 97
Ford F150 SuperCrew Cab 01
26.10.2018 at 16:15
kaedoo
 
Chevrolet Express G1500
quote:
Pets77:
Vot see sama oligi täpselt. :)




quote:
wax:
quote:
Pets77:Selline akuklemm on hea, et keerad ja vool on läinud. Eestis pole veel kuskil müügil kohanud, kuid Rootsist sai üks toodud ja kliendi vanile peale pandud.

Sama põhimõttega, paljudes poodides letikaup.
https://www.motonet.ee/et/toode/481830/Massiluliti


Ostsin sellise Akukeskusest Akadeemia teelt juba 2 aastat tagasi.
26.10.2018 at 17:45
ramman
Chevrolet Express G1500
Selge pilt, tänud vihje eest.
Endal käis ka mõte peast läbi, et paigaldada massilüliti. Aga peast läbi lastes tulid meelde Belarusi rubilnik ja mingid küllaltki suured pooltööstuslikud asjandused. Lähen mingi aeg poodi ja otsin ka sellise kiirühendusega klemmi. Siis on kindel.

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
26.10.2018 at 18:47
franz125
Chevrolet Express G1500
No veokatel on see tegelikult plussi lüliti.Ja sinna paneks mina ta ka ning raadiumile veaks eraldi plussi ligi.A vot laisk olen ja ei viitsi seadistada kogu aeg.
26.10.2018 at 20:44
ramman
Chevrolet Express G1500
Nonii,
Bussiga mure ja ei oska enam kuskilt lahendust otsida. Mootor ei taha käima minna, kerides justkui tõmbaks täis ja tahaks tagasi lüüa. Nagu süüde oleks väga varajane. Jagaja ilusti omal kohal kinni ja pole paigast nihkunud. Aju võtsin ka maha ja kerge niiskus oli sees, puhastasin kõik ära ja kuivatasin öö otsa ahju peal ja siis tagasi, ei miskit. Küünaldel säde on ja kõik oleks nagu justkui paigas ja õige. Käiates jube bensiinihais ka summutist.
Oskate soovitada, kust otsida ja mida uurida?

____________________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
MB 280T CDI
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
19.11.2018 at 20:10
kjoll
Chevrolet Express G1500
Kas jagajakaane alla ka piilusid?

____________________________
Cadillac DeVille 4,9 1991
Cadillac DeVille 4,6 1997 ex
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,1 x2
19.11.2018 at 21:41
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Express G1500   1 2 3 4 5  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2019. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.