register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Holley tüüpi kütuse rõhu regulaatori anomaalia  
Poster Message
rnx69
 
Holley tüüpi kütuse rõhu regulaatori anomaalia
Ehk tekib kellelgi ideid, enne võssa viskamist.

Klassikaline holley tüüpi regulaator karpa jaoks. Kirjade järgi krutitav vahemikus 4-9 psid, reaalselt hoiab rõhku 9psi peal ning keeramisele ei allu, vahest kukub rõhk korraks 6psi peale ja siis ronib üles tagasi. Võtsime eile regulaatori lahti ning esimese anomaaliana sai avastatud, et kuul on reaalselt nii väike, et seda ei tsentreeri mitte miski, kukub ühte seina ja ei sulge ava, peale kuuli õiges mõõdus kuuli vastu vahetamist hakkas stabiilselt 9psi rõhku hoidma, aga keeramisele ei allu ikka. Membraani osakond on ilus ning regulaator seest puhas, sadet või sodi pole.

Sama juttu olen internetist lugenud ka originaal Holley kohta koos soovitusega neist kauge kaarega mööda kõndida :) Reaalselt ei tahaks uskuda, et nii lihtne asi ei saa põhimõtteliselt töötada.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
30.06.2016 at 08:10
rnx69
 
Holley tüüpi kütuse rõhu regulaatori anomaalia
Ise küsin, ise vastan.

Lähemal uurimisel selgus, et kuuli jaoks mõeldud pesa ei sobinud reaalselt kummalegi kuulile, ei sellele väikesele, mis seal enne oli, ega ka sellele, mis õiges mõõdus asenduseks pandud sai. Kus ei aita hüva nõu, aitab loll jõud ning seda sama kuuli stantsina kasutades sai paar nätsu vasaraga antud ning messingist pesa sobitus kuuliga ilusti kokku. Enam kütus kuuli vahelt üles ei leki ning reguõaator toimib ja hoiab seda rõhku, mille määrad.

Ehk on kellelegi abiks ning päästab järgmine kord raha kulutamisest uue regulaatori peale.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
01.07.2016 at 06:39
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Holley tüüpi kütuse rõhu regulaatori anomaalia  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.