register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : pontiac chieftain 1956   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
supp
pontiac chieftain 1956
järjekordne laip omale hoovi lohistatud, ehk siis eesti ajalooga massin, tehnika puudu, selle tarvis soetatud tavaline van-i tehnika 5l, kuna erilisi investeeringuid ei ole plaanis teha, tagaklaas soomest vaja ära tuua, kere absoluutselt auguvaba, ehk siis tuleb rotikas, seest on 5+ , väikesed maalingud peale ja sõitu, kindlasti peab järgmise aasta kevadeks valmis olema, muidu müün raipe maha




01.10.2016 at 19:25
krooks
  
pontiac chieftain 1956
Vot sellised asjad mulle meeldivad. Esmalt tolle leidmine ja siis ideed mida ja kuidas teha. Väga lihtne on osta söitev sile muuriklane ning ässata aga kui see asi nt c5 körvale parkida ei ole peale krevetiklubi enda mitte keegi seda c5te seal vaatamas. Loodan, et viid projekti löpuni. Vani tehnika asemel muidugi kaalu ka seda: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=44785. Viperduse kone peal ja masinat väljast mitte ilustades ning kroomi läikima löömata saaks tast uhke sleeperi. Ensv nr jäta külge, väljalaskele miski flamethrower versioon ja tore röökiv trainhorn kompressoriga. Hirmus.



____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
02.10.2016 at 07:20
supp
pontiac chieftain 1956
ega muud polegi lisada, et triibud tegi jarmo peale (seda näeb tema teemast),tutikas klaas oli kuttila tuulilasis olemas (350.-) see ka kohal, lähinädalatel vaja mootor peale aretada (plaan on ikka kiievisse ja minski minna kevadel)
natuke sai uuritud auto ajalugu, see mis teada sain ei pruugi vastat küll absoluutsele tõele aga:
auto olevat toonud üks läti meremees (ilmselt 60nendatel), arvatavasti hollandist, sest pagassil sambla all on üks hollandi kleepekas, seejärel ostis selle talt üks eesti baarmen (selle ameti esindajad oleid ju kõige rikkamad NL-s), siis aastal 1973 sattus selle rooli üks naisterahvas kes lasi mootori kotti, mootor võeti koos kastiga maha ja saadeti mingisse kolhoosi remonti, kus see aga "ära kadus", vahepeal tekkis omanikel idee sinna istudada gaz 53 mootor, selleks lõikati käigukasti tunnelisse gaasikeevitusega 30x30cm auk, aga see nii jäigi ja auto on vedelenud ca 43a ( migis musatmäe garaasis suuremalt jaolt), millest viimased 8a õues selle tegelase käes kellelt mina ta ostsin ja kes ostis selle algselt omanikult (kes, täpselt ei tea aga, vist on juba manalamees), auto olevat ka osalenud mingitel filmivõtetel omalajal jne
väidetavalt olevat ka ühes avariis osalenud, ehk mingi volga sisuliselt pooleks sõitund aga masinal endal ei juhtunud midagi aga noh need on legendid ilmselt
kui nüüd keegi teab midagi veel sellest autost, siis oleksin info eest väga tänulik, ja kui keegi oskab nimetada filme kus see osalenud on
21.11.2016 at 20:20 1 edit. Last edited 21.11.2016 at 20:26 by supp
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Sellise rariteediga oleks au koos kruiisida. :beer
21.11.2016 at 21:50
reisisell
pontiac chieftain 1956
selline armas ja sinine

____________________________
1957 Desoto Firesweep Shopper
22.11.2016 at 09:02
supp
pontiac chieftain 1956
niisiis sattus minu kätte dvd millel on fragment ühest lenfilmi teosest (lenfilm lasi selle youtubist eemadada), kus on peaaosas minu pontiac cheiftain, millega tundub sõitavat jüri järvet ja kõrvalosas mb 300sl gullwing millega rallib vist einari koppel, veel on kaadri taga näha kerese ramblerist jne, mis filmiga on tegemist?
07.12.2016 at 21:41
kadjakas
pontiac chieftain 1956
https://www.kinopoisk.ru/film/46770/
07.12.2016 at 22:23
supp
pontiac chieftain 1956


pontu alustab sõitu 28ndal minutil
08.12.2016 at 18:22 1 edit. Last edited 08.12.2016 at 18:24 by supp
supp
pontiac chieftain 1956
niipalju siis arenguid, et moto koos kastiga vahele aretatud, kasutatud sai 200jase volvo kkasti patju ja jämedat metalli, nüüd järgmine aretus on kardaan ja kolled, mis ei saa väga lihtne olema, ning vaja ikkagi shoppama hakata, ehk korralik karpa, uus jagaja ja kõik uued piduri jubinad, udupilt:


mis veel meie nõukaaegset autopärandit puududab, siis sama hoovi pealt kus ma oma pontu tõin, vedas mu töökaaslane üleeila veel ühe mustade vene numbritega ameeriklase koju, nimelt 61a ford fireline 500ja, millel jällegi absoluutseld auguvaba kere, aga kobrutavat pahtlit ja värvi jagub, naljakas auto on veel sellepoolest, et sinna on peale aretatud 289cid v8 (mida antud autole ei pakutud) ja manuaal kast, krt unustasin pilti teha
08.01.2017 at 16:07 1 edit. Last edited 08.01.2017 at 16:08 by supp
otsiabi
 
pontiac chieftain 1956
quote:

mis veel meie nõukaaegset autopärandit puududab, siis sama hoovi pealt kus ma oma pontu tõin, vedas mu töökaaslane üleeila veel ühe mustade vene numbritega ameeriklase koju, nimelt 61a ford fireline 500ja, millel jällegi absoluutseld auguvaba kere, aga kobrutavat pahtlit ja värvi jagub, naljakas auto on veel sellepoolest, et sinna on peale aretatud 289cid v8 (mida antud autole ei pakutud) ja manuaal kast, krt unustasin pilti teha

pead silmas ilmselt ikkagi seda roosat fairline'i mitte mõnda prototüüpset fireline'i?

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
09.01.2017 at 10:52
supp
pontiac chieftain 1956
see sama pool roosa jah
09.01.2017 at 19:05
olevtoom
 
pontiac chieftain 1956
Fairlane kirjutatakse.

____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
09.01.2017 at 19:33
hotrod
 
pontiac chieftain 1956
wikipedia räägib et Fairlinedel ka 289 mootorit kasutati aga mitte vist 61.
' In 1963 it was available only in the Fairlane.

Mul jäi kahesilmavahele mis mootor nüüd chefi peale läks?

____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
09.01.2017 at 21:54
supp
pontiac chieftain 1956
tavaline 305cid +th350, karbuss tuleb vast ikka poest uus osta, kui kellegil on korraliku kasutatut, siis võib röömsasti pakkuda, mingeid erilisi jõunäitajaid taga ei aja
10.01.2017 at 19:30
supp
pontiac chieftain 1956
vahepeal on natuke nokitsetud ja poes sisseoste tehtud, igaljuhul eila sai esimest korda käima pandud, see seapesa:

mingist prügist on valmistatud mootori ja kasti kinnitused:


ootamatu probleem tekkis kardaaniga, kuna tagasild oli sellises komplektsuses:

ning olemas mingi vani kardaan, igavene keberniit oli silla nuudi otsa sobiva yoke leidmine, peale pikki ponnistusi õnnestus volga omast välja freesida sobiv, siis risti kinnitus tuli ka treiali abiga mingist toorikust teha ja ühesõnaga päris palju jooksmist ja eelarve välist raha nõudis kardaan, aga nüüd on see jama ka lahendatud
04.03.2017 at 10:06 1 edit. Last edited 04.03.2017 at 10:07 by supp
supp
pontiac chieftain 1956
täna sai ka pidurid lahti kistud igaksjuhuks, sest pid sil on min 4 varjanti, ning ilmselget on vaja need kõik koos muu pidurikontuuriga väljavahedada, kuna pid vedelikuna on kasutusel olnud BSK, üllatavalt selgus, et nii ees kui taga on kõik kuiv ja mutrid-poldid keeravad lahti nagu uued, hoolimata sellest, et masin on 47a seisnud:

peasilinder oli ainuke mis oli seest nagu rotipesa ja totaalselt kinni
vaja nüüd osta ka uued rehvid, noh nagu ma guugeldasin peaks olema 215/70r15 aga see on mulle majaduslikult ebameeldiv mõõt, hetkel kahtlen kas 205/70r15 või 195/80r15 vahel, valge randiga osta ei jaksa ehk siis panen nn peale käivad valged randid, omajagu on vaja teha aga mai ürrideks tahaks ikka valmis saada

ps krt kui maiks valmis ei saa, ehk tekib mingi jama, siis lasin oma GMC 454cid kastikale gaasi peale panna, et kaugemale kärutada
05.03.2017 at 19:20 1 edit. Last edited 05.03.2017 at 19:35 by supp
Pedaal
pontiac chieftain 1956
kitsa ~25...30mm valge randiga rehvid maksavad selles mõõdus ~80.- tk
peale pandavad randid maksavad kui palju ja mitu komplekti sa plaanid osta kui need lokkima hakkavad ja velje vahelt ära lendavad ?
05.03.2017 at 21:13
supp
pontiac chieftain 1956
mul ühel masinal on need randid, paraku veneaegsed, need vahest natuke lokivad (raiped on küll uued aga 30a olnud nööriga kokku seotud ), sõitnud olen nendega ca 7000km ja äralendamise soovi pole avaldanud, samas niipalju kui olen neid kaasaegseid atlase omi näinud, siis pole nad kellelgi lokkind, minema pidid lendama siis kui kasutatakse rehviseepi, samas tee mis tahad aga tahan laia ranti, need valged rõngad maksavad kohalikul turul 80.- kmpl
06.03.2017 at 17:40
Martin460
pontiac chieftain 1956
Ise ei taha teha?


____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
06.03.2017 at 18:28
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
quote:
supp: mul ühel masinal on need randid, paraku veneaegsed, need vahest natuke lokivad (raiped on küll uued aga 30a olnud nööriga kokku seotud ), sõitnud olen nendega ca 7000km ja äralendamise soovi pole avaldanud, samas niipalju kui olen neid kaasaegseid atlase omi näinud, siis pole nad kellelgi lokkind, minema pidid lendama siis kui kasutatakse rehviseepi, samas tee mis tahad aga tahan laia ranti, need valged rõngad maksavad kohalikul turul 80.- kmpl
Kuluta see raha mujale, hiljem paned. Sul ju tähtsam saada auto sõitma. :beer
06.03.2017 at 20:53
supp
pontiac chieftain 1956
nojah, sellessuhtes on sul õigus, aga minu jaoks tekitab emotsiooni välimus ja kui mootor käib, igasugu pidurid vigurid on nn "ah homme teen", antud liikuril muidugi surub aeg ka peale ja ma olen jube laisk ja mutreid keeran vasaku käega, seega üritan võimalikult vara mõelda nendele asjadel mis "kindlasti" vaja on
eelmine aasta oli see krdi jama, et see 69a fiat, mis ka 25-30a tagasi viimati sõitis, vajas veel 2 päevaenne talverallit igasugu jubinaid mida ei olnd poest saada, aga millele nagu ei osand mõelda ennem, aga rallile ta sai
07.03.2017 at 19:54
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Kui soovid kevadel kindlasti valget ranti rehvile siis saaksid seda valge värviga teha. Mingi aeg ikka püsib. Porr küll aga esimesed sõidud saad tehtud.
Edit: Näiteks http://www.hansavarv.ee/rubbercomp_spray/?id=309
07.03.2017 at 20:06 1 edit. Last edited 07.03.2017 at 20:24 by kaedoo
Maik
  
pontiac chieftain 1956
No kummist värv mis kummist väljatulevat õli välja ei lase võiks ikka päris kaua tegelt püsida valge.
Aga kuidas küll täpselt ringikujuliselt teip vms sinna rehvi peale saada :)?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
07.03.2017 at 21:36
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
quote:
Maik: No kummist värv mis kummist väljatulevat õli välja ei lase võiks ikka päris kaua tegelt püsida valge.
Aga kuidas küll täpselt ringikujuliselt teip vms sinna rehvi peale saada :)?
Näiteks liivapaber jne. :beer
07.03.2017 at 22:39
ramman
pontiac chieftain 1956
quote:
Maik:
Aga kuidas küll täpselt ringikujuliselt teip vms sinna rehvi peale saada :)?

Paned näiteks velje sobiva rummu otsa ja pöörlema vaikselt. Siis leiutad mingi kindla toe ja selle pealt saad markeri või millegi muuga juti rehvi külje peale vedada ja vastavale jutile teipida. Siis jääb ainult värvida.


____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
07.03.2017 at 00:21
tqhq.ee foorum : Minu auto : pontiac chieftain 1956   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.