register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : pontiac chieftain 1956   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
90Deville
 
pontiac chieftain 1956
Vaata veepumba oled pörandale unustanud, kui ei jöua peale kruttida siis viska vähemalt pagassi :)

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
22.04.2017 at 17:18
supp
pontiac chieftain 1956
kui su kotkasilm seletab, siis uus on juba küljes, igaksjuhuks panin uue, aga krt roolivõimupumbaga on kepp, esialgu polnd seal midagi, aga sai midagi muredsetud ja krt nüüd avastatud, et ikka rihma liin ei ole loogiline, homme istun kaine peaga maha ja äkki mõtlen mingi lisa pingutus rulli välja liini
aga üldiselt hakkab auto ehitamine minu jaoks juba koomilist möödet võtma - nimelt on inimene kes oskab teha elektri süsteemi, gaasihoovastiku ja kkasti hoovastiku, lahkumas minski matkaautode ürrile kolmapäeval, ehk kui ta viitsib/tahab/oskab need asjad järgneva paaripäevaga õhtuti valmis ehitada, siis on lootus auto miski ürriks valmis saada, kui ei siis viskan lusika nurka ca paariks kuuks
22.04.2017 at 19:25 1 edit. Last edited 22.04.2017 at 19:40 by supp
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Rahu, ainult rahu. Tulen Su töölt esmaspäeva õhtupoole läbi, äkki mõtleme midagi välja.
22.04.2017 at 20:17
supp
pontiac chieftain 1956
eemaldasin põranda all oleva nn istmesoojenduse radiaatori ja selle kopsikus vedelesid originaal raadiol puudu olevad pöördnupud (vahepeal mõtlesin neid ebayst otsima hakata), sain remonditud pagassi luku ehk lukkusepp tallina kaubamajas tegi sellele võtme ja ülla-ülla - sama võti keerab ka uksi lukku nüüd, ehk mustmiljon pisiasja

PS see raadio nuppude värk oli küll mõnus emotsionaalne laeng, nagu varanduse leidmine, ilmselt olid need seal põhja all vedelenud 50aastat
23.04.2017 at 15:29 1 edit. Last edited 23.04.2017 at 15:31 by supp
olevtoom
 
pontiac chieftain 1956
quote:
supp:... sain remonditud pagassi luku ehk lukkusepp tallina kaubamajas tegi sellele võtme ja ülla-ülla - sama võti keerab ka uksi lukku ...
Ma pontu kohta täpselt ei tea, kuid tollal oli kombeks, et asjad ei käinud ühe võtmega. Üks avas uksi ja keeras süütelukku, teine aga pakiruumi ja kindalaegast. Noh, et autot pessu või hooldusesse jättes saaksid tagada, et keegi su asjades ei soriks.
Kuid see oli niisama jutujätkuks, Su praegune seisund on tõenäoliselt mugavam.


____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
23.04.2017 at 19:27
Oldermann
 
pontiac chieftain 1956
jah, originaalis peaks olema nii, et 1 võti paneb käima ja avab uksed, pagasiruumi jaoks on teine võti ja eraldi väiksem võti on veel kindalaeka jaoks. Kuna mul on bensiinipaagi kork ka võtmega, siis on kokku 4 võtit isegi.

____________________________
Universumi arhitekt
24.04.2017 at 07:55 4 edits. Last edited 24.04.2017 at 14:04 by Oldermann
supp
pontiac chieftain 1956
esialgu 2 võtit küll ja veel, suuremajagu kola autol küljes v.a. istmed, natuke nagu tahaks madaldust aga sellega tegeleb tulevikus
24.04.2017 at 18:32
rabakana
 
pontiac chieftain 1956
Tehnilisest poolest ma pole täpselt aru saanud, aga kui ta nüüd korralikud keretööd, värvkatte ja salongi saaks, siis oleks ikka päris hea! Hetkel on veits kahju. Selliseid kuskilt juurde ei tule.
24.04.2017 at 19:13 3 edits. Last edited 24.04.2017 at 19:17 by rabakana
supp
pontiac chieftain 1956
just nimelt, keretööd ei tule, sest selliseid restaureerituid on igalpool, aga orignaalis säilinuid juurde ei tule
24.04.2017 at 19:53 1 edit. Last edited 24.04.2017 at 19:54 by supp
Ri-Q.
 
pontiac chieftain 1956
quote:
supp: just nimelt, keretööd ei tule, sest selliseid restaureerituid on igalpool, aga orignaalis säilinuid juurde ei tule
Just nimelt, sellised piiratud eelarvega, isetegemise projektid on kõige huvitavamad, kahjuks täna pea täielikult kadunud. Kalli raha eest tipptegijate juures taastatud autod on natuke hingetud ja seeläbi ka pisut mõttetud (vabandust!).

____________________________
REC
BB
25.04.2017 at 08:59
Oldermann
 
pontiac chieftain 1956
sellises konditsioonis pontule ei teeks paha ka continental kit ja kerge ribi


____________________________
Universumi arhitekt
25.04.2017 at 10:45 2 edits. Last edited 25.04.2017 at 10:47 by Oldermann
ervin
pontiac chieftain 1956
quote:
Oldermann: sellises konditsioonis pontule ei teeks paha ka continental kit ja kerge ribi

:sick :kill
25.04.2017 at 12:22
supp
pontiac chieftain 1956
õues olev konditsioneer on ammu unistuste plaani võetud, nüüd lisandus sinna ka see tagaakna ribi, täna algasid meeleheitlikud ponnistused, et äkki ikka õnnestub massin nädalaga töökorda saada, õhtul sai korda käigu hoovastik, ehk mingi 80nendate th350 kasti käike on võimalik vahtetada originaal roolihoovalt ainult I käiku pole ja muidugi kirjad salongis ja reaalsed käigud ei ühti, sai soetatud mingi suvaline gaasitross uuele karpale, aga selgus, et orig süsteem pole mitte trossi vaid hoobadega (mida loomulikult pole säilinud), hetkelise mõttetöö tulemusena sai väljamõeldud rats, mis muudaks pedaali lükkavast tõmbavaks (eks näis kas õnnestub), esmasp peaks valmima mingi custommade radiaator, salongi soojneduse panen hetkel pimedaks, kuna sellega pole aega raisata, elektrimees jäi ööseks tööle, et äkki on homme ka kõik tuled olemas

ps antud auto nn prillikiviks taastamisel ei näe majanduslikku mõttet, kuigi toorik oleks super hea, samasugused korralikud usas maksavad ca 12-15t euri, hetkel mul tuleb ca poole odavam ja minu meelest poole lahedam masin, see ei ole mu ainus vanaauto ja ma ei jõua mingeid über projekte ei ajaliselt ega finatsiliselt ettevõtta
25.04.2017 at 21:19 1 edit. Last edited 25.04.2017 at 21:23 by supp
supp
pontiac chieftain 1956
kusjuures sai jälle finatsilisi kulusid arvestatud, ehk, mingeid suvalisi junne, polte jne on kuuga ostetud jällegi ca 700euri eest, krt finish juba paistab - tuled viled on, rihma liin paigas, roolivõimu vollad said täna ka külge nagu ka kkasti tross,
kuna aegade alguses sai plaanitud nn säästuprojektina rotikas, siis ikkagi peab tõdema, et hoolimatta võimalustest ise ehitada ja min maksta spets töödele, läheb raha ikka nagu hanguga visates - ok, päris 10k ei lähe aga 5k ka hakkama ei saa, vaadates et soomlased pakkuvad 9,5k kompl aga tegemist vajavaid roime, siis mõni tonn tuleb odavam
01.05.2017 at 19:33 1 edit. Last edited 01.05.2017 at 19:34 by supp
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Kuidas on? Legaalne või ...?
08.05.2017 at 19:21
supp
pontiac chieftain 1956
ei , krt, ei jõua
08.05.2017 at 20:24
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Kastikas ruulib!
08.05.2017 at 20:26
supp
pontiac chieftain 1956
reede õhtuks 22.30 sai asi niikaugele, et oli võimeline omaljõul liikuma ja panin haapsalu poole ajama, super tunne oli, paljud lahendused on ajutised ja palju on teha ning parandada aga ta sõidab.
nagu ma ikka tavliselt teen - sanga ja tuld, mis siis et rattad näiteks tasakaalustamatta jne, sõitis ilusti ja nüüd on kodus tagasi
esimeseasjana vist peab roolikarpi remontima, sest see lausa jookseb, kkast ka ei vaheta korralikult, muud on pisiasjad
16.07.2017 at 12:02 1 edit. Last edited 16.07.2017 at 12:03 by supp
otsiabi
 
pontiac chieftain 1956
reg.nr-d ka ilmselt ajutised? :)

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
16.07.2017 at 22:32
supp
pontiac chieftain 1956
roolikarbiga läks lihtsalt, ei pidand isegi maha kiskuma - pealmise kaane 60a vanused o-rõngad olid olematuks muutunud, aga leidsin tõsisema jama-ime et haapsalus ära käisin, nimelt oli vändaotsaratasi nii kõver ja kulunud, et sõi soonrihma korralikult ära, kui hästi läheb siis on homme need jamad likvideeritud ja saab jälle miile mõõta ja massinat vaikselt edasi ehitada, sest vaja on ju sõita
18.07.2017 at 19:52
supp
pontiac chieftain 1956
niisiis, massin sai omale legaalsed eesti nr märgid, üllatavalt lihtsalt läks, kuna autol dokumente polnud, oli vaid kaks ostu-müügi lepingut, näitasin masina ette, paluti kirjutada vabasvormis avaldus ja kahe päeva pärast saabus mail, et tulge regama,
aa installisin peegli, mis kunagi sai osta.ee 5.- ostetud, näha tast midagi pole aga vähemalt näeb äge välja:
26.07.2017 at 19:25
supp
pontiac chieftain 1956
asi tipnes sellega, et kkast oli ikkagi peetis ja sai tehtud selle remont, roolikarp lekib ikka kui mahlakask, mingi el kadu on tekkinud aga nüüd saab vähemalt enam vähem normaalselt sõita, eila-täna pärnus käidud ja järgmine nv ootab ees jurmala ürr, nr ka küljes, eks ta üks ekstraverdi auto on, sest pooltel on põidlad püsti linnas
20.08.2017 at 16:59
kaedoo
 
pontiac chieftain 1956
Täna purisesid Solarise keskusest mööda, mul kena vaadata(ei jõudnud fotograatsiat teha) ja rahva pilgud saatsid Sind. :beer
22.08.2017 at 18:46
A-Berg
  
pontiac chieftain 1956
vaataks Pontat suure huviga Jurmalas , kohtumiseni ! ;)
24.08.2017 at 07:57
Oldermann
 
pontiac chieftain 1956
eks maitseasi, aga nendele ei ole mõelnud:



____________________________
Universumi arhitekt
24.08.2017 at 08:55 1 edit. Last edited 24.08.2017 at 09:53 by Oldermann
tqhq.ee foorum : Minu auto : pontiac chieftain 1956   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.