Poster |
Message |
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Mure selles, et murdusid ära ülemise zarniiri kinnituspoldid. Ilmselt on jama selles, et õõtsal on augu suurus miskine 9mm, aga zarniiril 8. Ilmselt ma sinna mingit astmega polti ei leia, et kas puurin augud üle 10mm peale, võtan osakeermega 8.8 tugevusega poldid, vedruseibid ka alla ja mutriteks näiteks jätkumutrid, et kõvemini kinni kannataks tõmmata. Või olidki liigatugevalt kinni ja põrutuse peale murdis ära? Mida ise teeksite sellises olukorras? Kas suurema tugevusega polt samas survekorral kergemini ei murdu? |
23.10.2016 at 19:16 |
|
PTC |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
mina ostaks lihtsalt uue sarniiri kus poldid kaasas |
23.10.2016 at 21:13 |
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
No mis see päästab, kui auk õõtsas on tollmõõdus, aga poldid on kaasas 8mm! |
23.10.2016 at 21:17 |
|
charger |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Mina 8.8 ei kasutaks, sest pahatihti on neil osakeerme osa keermest peenem. BB-st peaks mustad tugevad poldid saama, ja siis nende järgi augud puurida. Võiks kasutada iselukustuvaid mutreid. |
23.10.2016 at 21:24 |
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Ma neid musti mõtlesingi, aga kas sisekuuskant, või tavaline? Iselukustuvad samas kas plastik, või pressitud? |
23.10.2016 at 21:56 |
|
charger |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
8.8 (kui ikka on nii tugev ) on tavaline ehituspoe tsink ja sellele käib nylock, mustadele (10.9) paneks pressitud |
23.10.2016 at 22:46 |
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Tänud! |
23.10.2016 at 23:07 |
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Leidsin põhjuse! Originaalis on polt keermega õõtsasees, kuna aga õõtsal keere maas, pisteti poldid läbi. Alt ülespoolne ja nüüd siis käändtelje serv peksis poldipead puruks ja 2el välimisel ja kui sealt enam tuge polnud, väänaski sisemised ka läbi! |
29.10.2016 at 21:21 |
|
rabakana |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
originaalis peaks ikka ülemine zarniir poldi ja muttriga kinnituma neil, mitte õõtsa sees oleva keermega |
29.10.2016 at 21:48 |
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Väga huvitav, mul oli seal keere sees nendel. |
29.10.2016 at 22:29 |
|
ROKIPEER |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Jutt tagavedusest?
Nelivedusel küll keeret pole õõtsa sees
Ja kurat kui mõelda siis tagavedusel ka ei tohiks olla.
Tehasest ju sarniirid needitud ültse |
01.11.2016 at 20:57 |
2 edits. Last edited 01.11.2016 at 20:59 by ROKIPEER
|
ROKIPEER |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
quote: Rein000: Väga huvitav, mul oli seal keere sees nendel.
Siis oli keegi enne sind juba jõudnud seal miskit persse keerata, kuna ei saanud tehase neeti kätte, see minu arvamus.
Need vahest tulevad ikka suht raskelt välja
Pakun et kõige mõistlikum oleks õõtsad välja vahetada, sest auk peab seal sees olema ikka sama mis sarniiril
|
01.11.2016 at 21:02 |
1 edit. Last edited 01.11.2016 at 21:06 by ROKIPEER
|
Rein000 |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
Lasin 10 mm peale, mustad osakeermega poldid sees ja zarniiri silmajuurest võtain kandid maha, et enam poldipead ei "neediks"! Aga kuram, hirm on nahas siiani! |
01.11.2016 at 21:35 |
|
vvt |
Chevy Silverdo esivedrustus/ zarniir.
quote: Mina 8.8 ei kasutaks, sest pahatihti on neil osakeerme osa keermest peenem. BB-st peaks mustad tugevad poldid saama, ja siis nende järgi augud puurida. Võiks kasutada iselukustuvaid mutreid.
Küsimuse vastus on selles, kas antud polt kannab mingeid olulisi koormusi või mitte. Kui antud poltliide on vertikaalsuunas ja kannab auto massi, siis puudub igasugune vajadus sinna "tugevaid" polte panna.
Pinnakattel (elektritsink, mustaks oksideeritud) pole tugevusega mingit seost. Need B-varuosad, mida olen näpu vahel veeretanud, omavad üldiselt tavalisi 8.8 tugevusega kinnitusi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.12.2016 at 12:15 |
|