register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1  
Poster Message
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Eelmise aasta sügisel tekkis plaan ja võimalus uuesti endale üks mürisev raud soetada. Senised kogemused, Ford Explorer, Firebird 4gen ja 3gen esimesel kahel jäi kahest lisa silindrist vajaka siis viimane oli 5,0 TBI. Seega arusaadavatel põhjustel kindel soov 5,7 ja F body. Mõnda sai ka vaatamas käidud, kuid nagu ikka ühel see ja teine viga jne. Kindel soov, tehnika peab töötama.

Möödusid mõned kuud kui silma jäi üks neljanda generatsiooni camaro mille kere meeldib mulle rohke kui fireka oma. Ennem kui vaatama läksin tegin eeluuringut auto ajaloo kohta ja nii ma siis juba müüjaga kohtusin. Proovisõit tehtud, väiksemad vead leitud ja koju kalkuleerima. Järgmisel päeval kõne ja auto koju.

Osad lehed näitavad VIN koodi sisestamisel sünniajaks 1994 ja mõni teine leht 1996 ARK on märkinud passi 1996 :) Eestisse on auto saabunud 2006 aasta Jaapanist, mida näitavad ka siit sealt leitavad hieroglüüfid.

Tänaseks vahetatud:
Mootoriõli, filtrid, temp andurid, termostaat, tosool, piduriklotsid, rooliotsad ja šarniirid.

Kui kellelgi on pakkuda roolilatti, armatuurlaua pealset (mõraline) siis võib minuga ühendust võtta.
20.01.2017 at 08:30
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Mingi jant vaevab autot peale termostaadi ja temp andurite vahetust. Kui jalg gaasi pedaalil sirgeks vajutada siis kipub puterdama, pöörded üleval siis ok. Samas päev hiljem toimetab nii nagu peab. Kas võib olla, et peale andurite ja termostaadi vahetust on kuidagi tosool jagajasse sattunud?
20.01.2017 at 20:22 1 edit. Last edited 20.01.2017 at 20:29 by AltF4
ramman
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
LT1-l on jagaja õrnake. Istub täpselt veepumba all ja kui sealt midagi tilkuma peaks, siis on otse jaga sisse. Haruta asi laiali ja vaata üle.
Minu Camarol oli kunagi ka mingine anomaalia, hankisin juba teise Optisparki, et läheb vahetuseks, aga lahti võttes, selgus, et rootor oli lahti. Kinni käib kahe imepisikese kruviga, panin keermeliimi ja keerasin rootori uuesti külge. Probleemid kadusid nõiaväel :)

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
21.01.2017 at 13:51
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Olen kursis, et õrnake ja veepumba all. Kummaline on see, et eile kaasipedaali järsemalt andes hakkas puterdama samas ühtlaselt sõites toimis. Täna proovisin uuesti ja kõik toimis. Aga homme plaan lahti arutada, eks siis näha kas viga optisparkis või peksab mujalt üle. Kahtlustan et kusagil miski niiskuse teema. Kas selline puterdamine veakoodi ei peaks näitama?

quote:
ramman: LT1-l on jagaja õrnake. Istub täpselt veepumba all ja kui sealt midagi tilkuma peaks, siis on otse jaga sisse. Haruta asi laiali ja vaata üle.
Minu Camarol oli kunagi ka mingine anomaalia, hankisin juba teise Optisparki, et läheb vahetuseks, aga lahti võttes, selgus, et rootor oli lahti. Kinni käib kahe imepisikese kruviga, panin keermeliimi ja keerasin rootori uuesti külge. Probleemid kadusid nõiaväel :)
21.01.2017 at 14:03 1 edit. Last edited 21.01.2017 at 14:06 by AltF4
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Tundub, et hetkel oli viga lihtsam kui jagajas. Ennem suuremat lammutamist kontrollisin igaks juhuks lõdvikud üle ja avastasin, et intake ja MAF sensor vaheline lõdvik lahti. Kodus netis tuuseldades selgub, et lõdviku ja intake vahel käib miskine vahetükk mida minu autol enam küljes ei ole.

quote:
AltF4: Olen kursis, et õrnake ja veepumba all. Kummaline on see, et eile kaasipedaali järsemalt andes hakkas puterdama samas ühtlaselt sõites toimis. Täna proovisin uuesti ja kõik toimis. Aga homme plaan lahti arutada, eks siis näha kas viga optisparkis või peksab mujalt üle. Kahtlustan et kusagil miski niiskuse teema. Kas selline puterdamine veakoodi ei peaks näitama?

quote:
ramman: LT1-l on jagaja õrnake. Istub täpselt veepumba all ja kui sealt midagi tilkuma peaks, siis on otse jaga sisse. Haruta asi laiali ja vaata üle.
Minu Camarol oli kunagi ka mingine anomaalia, hankisin juba teise Optisparki, et läheb vahetuseks, aga lahti võttes, selgus, et rootor oli lahti. Kinni käib kahe imepisikese kruviga, panin keermeliimi ja keerasin rootori uuesti külge. Probleemid kadusid nõiaväel :)

21.01.2017 at 16:31 1 edit. Last edited 21.01.2017 at 16:56 by AltF4
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Sai siis täna ikkagi jagaja maha võetud ja õige otsus ta oli. Veepumba laagrid separaatorist eraldunud, jagajakaanes pragu, tihend puru, plaadid kõvasti oksüdeerunud.

Sai pandud uus veepump ja uus jagaja. Kuna auto juba tõstukil siis sai ka just In case diffriõli vahetatud.
25.01.2017 at 15:36 2 edits. Last edited 26.01.2017 at 16:19 by AltF4
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Kui kedagi huvitab, mida tähendas Jaga vahetus? Mootor töötab ühtlasemalt, mootoris oleks just kui võluväel lisa jõudu tekkinud, käiguvahetus on sujuvam, kickdown reageerib hetkega jne. Ehk siis auto pakub rohkem emotsioone kui seni.

quote:
AltF4: Sai siis täna ikkagi jagaja maha võetud ja õige otsus ta oli. Veepumba laagrid separaatorist eraldunud, jagajakaanes pragu, tihend puru, plaadid kõvasti oksüdeerunud.

Sai pandud uus veepump ja uus jagaja. Kuna auto juba tõstukil siis sai ka just In case diffriõli vahetatud.
26.01.2017 at 19:05
anryo
  
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Kas sa vana jagaja viskasid juba minema? Mul oleks ühe modifikatsiooni tarbeks selle rootorit vaja, kui veel alles on?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
30.01.2017 at 09:38
christian
  
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
quote:
ramman: LT1-l on jagaja õrnake. Istub täpselt veepumba all ja kui sealt midagi tilkuma peaks, siis on otse jaga sisse. Haruta asi laiali ja vaata üle.
Minu Camarol oli kunagi ka mingine anomaalia, hankisin juba teise Optisparki, et läheb vahetuseks, aga lahti võttes, selgus, et rootor oli lahti. Kinni käib kahe imepisikese kruviga, panin keermeliimi ja keerasin rootori uuesti külge. Probleemid kadusid nõiaväel :)

mul oli impalal sama jama, aga enne seda sai juhtmed ja kyynlad vahetatud suures lootuses :D
30.01.2017 at 10:01
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Kahjuks ei ole alles. Kui kellegil on armatuurlaua pealset pakkuda siis võtke ühendust.

quote:
anryo: Kas sa vana jagaja viskasid juba minema? Mul oleks ühe modifikatsiooni tarbeks selle rootorit vaja, kui veel alles on?
01.02.2017 at 14:19
AltF4
 
Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1
Originaal raadio töötab sagedusribal kuni 90,0 kas seda on võimalik modida nii et ka 90+ sagedused töötaksid?
PS vana jagaja siiski alles.
01.02.2017 at 18:19
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Camaro Z28 5,7 LT1  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.