register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?   1 2  
Poster Message
PlyVal64
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Pole ammu kirjutanud aga seekord ei suutnud vastu panna.

Ah et "Otstarbekohase lkasutamisel segab"??? Miskipärast on needsinased tüübid tavaliselt esimesed miilitsale kaebama jooksma, kui on korralikult lõuga saanud, sest nende TEISTE Kodanike vara sittav, elu ohustav ja lihtsalt KOLE tehnika ongi eelpoolnimetet "Tegevusega" tegelenud!!! Tüübid arvavad siin AVALIKULT, et neile SEADUSED ei kehti??? Eelmine kord teatas samasugusel moel mingi tattnokk-jäätes, et giga-mega scoop ei koti ja mis tuli välja - ongi kõrvadega emm!!!

Olge vähemalt vait ja ärge ÕIGUSTAGE omaenda seaduserikkumist, teiste Inimeste õiguste peale sülitamist etc. Ja kui nüüd keegi kunagi tõesti pesapallikurikaga pea puruks lööb ja autole tule otsa pistab, siis ei tasu kaebama minna! Nagu koer külale, nii küla koerale! Teate küll...
11.03.2017 at 11:24
rommel
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Saamata hommikupoolik või lihtsalt lühike? Kuskohas sul see seaduserikkumine silma hakkas? Kui mudas sumpamine/maastiku läbimine sinu jaoks seaduserikkumisega seostub siis... mul on kahju su piiratuse pärast.
Maakohas reeglina peavad jahimehed maaomanikega läbisaamist tähtsaks ning keegi teise inimese maatükke segi kündma lihtsalt ei lähe (üksikjuhtumeid on, need hakkavad silma ja rikuvad tõrvatilgana kogu meepoti kuid tegelikult on tegemist siiski üksikjuhtumitega). Teisalt pole meie vabariigis kahjuks või õnneks kõvakattega tee näol ligipääsu igale katastriüksusele ning oma maatükini jõudmiseks tuleb kasutada maastikusõiduki abi. Kui juhtub, et sihtpunkti jõudmiseks peab üle sõitma kellegi teise maatükist siis reguleeritakse see a)omavahelise kokkuleppega või b) servituudi seadmisega. Mul lemmikud kuuseriisika korjamise paigad asuvad kolhoosiaegsete karjääride servades ning nende läbimist maastikusõidukiga ei panda pahaks (osa on valla ja osa "eravalduses), sõiduautoga sealt läbi ei pääse. Lisaks on meie kandis koprad metsavaheteed koopaid ja auke täis kaevanud ja väikse rattaga masin sealt läbi lihtsalt ei saa.

Kogu su postituse tooni vaadates tundub, et ainuke oss oled siin sina ise. Pesapallikurikaga vehkides vaata, et sa sellega ise vastu kukalt ei saa ;)

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
11.03.2017 at 12:06
PTC
  
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Huvi pärast mõõtsin enda 97 sierra üle - tagapamprist maapinnani u 52 cm. Tagaosa on silma järgi mitte eriti kõrge. Samas siin on täiesti legaalne ja registreeritud 16 Sierra http://www.ameerikaauto.ee/auto-myyk/kasutatud-autod/#vehicle=mzfgjgzxgdahmdz mille tagaosa tundub olevat selgelt üle 55 cm. Aga tõket silm ei tähenda?
11.03.2017 at 12:15
Maik
  
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Mulle küll usa autod meeldivad,aga kas see mitte päris kirves ei ole?

Selle raha eest..on päris head valikud juba :)
Need istmed näevad nii ebamugavad välja juba,et ma olen enamvähem kindel,et täpselt nii ebamugavad nad ongi.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.03.2017 at 23:10
Kummipuru
 
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Sa V6sa kasutasid sõna "kõrvalevingerdamine" ja mul on ikka selgusetu kus sa seda näed? Jutt oli toimingutest, mis teostatakse seaduse piires mitte JOKK skeeme kasutades. Kui nõue on, et tõkke vajadus on alates 55cm ning mõõt on 53cm, siis on tegemist NOK (Nii Ongi Korrektne) olukorraga ja kogu lugu. Kus sa näed kõrvalevingerdamist??

Nagu su jutust oletada võib üritad sa öelda, et tehn.nõuetes etteantud mõõdud on "liiga suure loksuga" ning iga vastutustundlik autoomanik peaks neid omal algatusel kitsamaks kruvima, kas see oli su jutu mõte? Sorry, ei saanud sealt pikast jadast ja traktorite-koppade mõõtude vahelt pointi kätte... Mina väidan, et tehn.nõuete mõõdud põhinevad mingitel arvutustel või katsetel ja pole minu kui mitteteadlase või -inseneri asi neid arvustada.

Aga las ta jääb, pole mõtet seda teemat rohkem risustada. Sulle jääb alati õigus seadusi ja nõudeid enda tarbeks kitsendada.

Teemaalgatajale lihtne soovitus: võta nõuded ette ja loe läbi, mõõda auto üle, tegutse vastavalt mõõtmistulemustele. Kui tagaots kõrgemal kui 55cm, ei maksa ARK sõita, kui madalamal, mine kohale ja vormista asi ära.

quote:
v6sa:
quote:
Kummipuru: Pigem pean sinu käest küsima millist "kõrvalevingerdamist" sa silmas pead? Kui eemaldamise eelduseks on nõue maast maksimaalselt 55cm kõrgusel olev tagaosa ja reaalselt on see madalamal (2006 RAM 2500-l oli see 52cm), siis mis vingerdamisest saab juttu olla?
...


Seda ma ju üritangi siin seletada, et 55 cm on päris palju ja enamasti pole seda tõket seetõttu ka vaja, et serv on piisavalt madalal. Kuigi ametnikud angaarist seda valjuhäälselt nõuavad, kuna "on ju kastikas". Ning linnukese pärast pandud vinkelraud teeb pigem kahju kõigile sellega kokkupuutuvatele.

Neid mudalisi, millel seelikuserv üle 55 cm maapinnast, liikleb teel ikka harva. Aga neid leidub ja neid ka menetletakse kuuldavasti.

Teadmiseks, traktori kliirens on reeglina 35-40 cm, jõuüleande (ehk seina) kaugus tagaratta servast nii 60 cm. Rippsüsteemil kõlkuv ader või mõni muu kõblas võib küll oma meetrit 4 tahapoole ulatuda. Neid asju on üritatud paaril puhul maanteedel ära keelata, aga seni on kaine mõistus veel võitnud.

Kollasel kopal on sõltuvalt kopa laiusest kaugus jalgade traaversini pool meetrit kuni mingi 70 cm, kopp on reeglina meetri kõrgusel. Jalgade traavers on sisuliselt umbes 40 cm kõrguselt algav sein.

Samuti üritan meelde tuletada, et tasuta lõunaid ei ole olemas. Et võib küll 54,4 cm kõrgusel oleva stangerserva tõttu saada vabastuse allasõidutõkke paigaldamisest, aga sellesama serva alla sõidab suvaline pidurdav poekott pea meetri sisse... Kindlasti on inimesi, kes säärase intsidendi juhtumisel on rohkem mures kroomilemääritud ajude ja vere pinda kahjustava mõju üle, tundmata vähimatki ebamugavust kellegi hukkumise pärast. Aga enamus inimesi lihtsalt ei mõtle halbade stsenaariumite võimalikkuse ja tõenäosuse üle. Egas ülalpoolviidatud H2 pilootki läinud sõitma teadmisega, et ta kavatseb maanteekiirusel sõita koolibussi nurka. Aga näe, eksis. Igaüks meist võib eksida, kuigi eks me igaüks ikka vaikselt loodame, et minu puhul seda ei juhtu. Normaalne enese alalhoiuinstinkt.


____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud
13.03.2017 at 11:36
v6sa
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Ma siiski julgen endiselt jääda seisukohale, et kui keskmise sõiduauto esitala kõrgus on jämedalt 1 jalg, pole väga suurt vahet, kas kõrgekstõstetud torni serv algab 53 või 56 cm pealt - ühtmoodi kaugele alla sõidab sõiduauto igal juhul. Juristide jaoks on vahe muidugi mäekõrgune.

Mina ei nõua siin midagi. Vastupidi - kui ikka seadus ütleb, et 55 cm on täiesti lubatud, siis seda tulebki niimoodi nõuda ka LRB büroos. Ning hiljem tegelda võimalike ebameeldivate tagajärgedega. Kui neid üldse tekib. Näiteks afektiseisundis sugulastega, kuna allasõitjast endast tõenäoliselt enam tegelejat ei ole.

Herr, Rommel, kui kõrge Su maastikuvõimeka liikuri saba siis on? Huvitav oleks teada ka seda, kui kaugel tagastangest on tagasild? Ehk kui kole see asi tegelikult on.
13.03.2017 at 16:04
Suur Irokees
RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?
Masin on tänaseks arvel. Ilma tõkketa ja N1G kategooria. ARKi eelinfo tõkke kohustuslikkusest osutus valeks. Võimalik, et siin aitas kaasa masina ette näitamisel maksimaalselt alla lastud õhkvedrustus, kuid peale tagumiste porilapatsite mingeid atru ja asju rohkem ei nõutud. Mõõtsin huvi pärast tagastange kõrguse maast vedrustuse keskmises e. tavasõidu asendis ja sain tulemuseks 47,5 cm. Maastikusõidu jaoks saab seda veel 5cm kõrgemaks kohendada, max kõrgus seega ~53 cm, mis jääb varuga 55 cm sisse. Maakohas, kus militaarsõiduk kevadel ja sügisel teed mülkaks sõidab ning talvel lumega on nelivedu ja kõrge kliirens hädavajalik.

Pilt ka:





01.04.2017 at 01:15
tqhq.ee foorum : Autod : RAM 1500 arvele - tagumine allasõidutõke?   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.