register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L  
Poster Message
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Tervitus!

Mõtlesin, et olen ka eeskujulik ja teen siis oma väikse postituse ka oma autost ära :).

Sai omale märts 2016 soetatud eelnimetatud pill. Auto on foorumikasutajatele ja ABCS-l käijatele kindlasti tuttav. Auto on saanud nii mootori, kui ka tulede ümberehituse, mis on ka ilusti passis olemas. Aisade vahele on eelneva 2.8L mootori asemel tõstetud SBC 350 mootor koos Carter Performer 650cfm karburaatoriga, mootor sai lahtivõetud, puhastatud ja tihenditesari vahetatud. Lisaks pandud ka vähe järsem Holley elektriline kütusepump(mis ikka korralikult suriseb :D). SBC 350 istub T5 camaro 5.0 manuaalkasti ja gm 7.5"differi otsas.

2012-2013a sai auto omale uue, ja eestis ainulaadse värvikombo, mis minu arust koos kuldsete velgedega on võrratu. (Lauri esimene suurem värvimine).



Vahepeal oli/olevat olnud auto nagu rändkarikas, ausalt öeldes rohkem rapiti, kui head asja edasi ehitati.

Niisiis lõpuks u 2016a märtsi kuus nägin, et auto on Auto24-s müügis(huvi pakkus ka samal ajal müügis olnud kirsipunane 5.7atm), läksin vaatama ja hakkas meeldima ning saigi auto koju veeretatud. Ja sealt see USA-kate pisik alguse saigi.



2016. aastal põhimõtteliselt sõitsin autoga ja tegin hädavajalike hooldus töid: õlid, filtrid jne ja särasin ABCS`l.



See aasta on autoga plaanid juba natuke suuremad... hetkel käsil sisu uuendamine. Vanad istmed ja uksepolstrid välja ning asemele tulevad "custom made" istmed ja uksepolstrid.



Kasutan valmistamiseks(ei tee ise) musta täisnahka ning topelt õmblused tulevad 1mm jämeduse kuldse niidiga, ning peatugedele masintikandiga kuldse ja beezikas-kuldse niidiga tulelinnud. Kui sisu valmis saab (aprill-mai), siis võtan ette siduri, ja differi simmerlingi vahetuse, mis mõlemad on juba suht väsinud.
Lisaks antud töödele tahaks veel jõuda karpat ja süüdet regullima mingi hea asjatundja juurde, ja kui aega ja raha veel üle jääb siis tahaks natukene väljalaset muuta. Näiteks vahetada viimane pütt flowmasteri või magnaflow vastu, kuna praegu karpa lärmamine summutab tagaotsa :D

Siis selleks aastaks oleks mu eesmärk oma kalli Pontuga täidetud ning järgmisel aastal tahaks Posi/LSD/Powertraxi alla saada.

Müüa autot plaanis ei ole, ehitan ainult endale!
05.04.2017 at 21:32 3 edits. Last edited 15.04.2018 at 05:55 by Ouwie
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Pilt mootorist:


See porr jahutusvedeliku lõdvik on nüüdseks vahetatud :)
06.04.2017 at 20:18
R.Ott
 
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Mismõttes ainulaadne värikombo? Ma võibolla ei saa mingitest detailidest aru aga selline kuldne seelik, koos kuldsete velgedega oli kunagi tehase valikutes ja neid on ka siinmail koos kohalike numbritega nähtud

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
06.04.2017 at 23:09
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Teist Firet sellise komboga Eestis küll näinud ei ole, aga võibolla tõesti.
07.04.2017 at 06:40
AltF4
 
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Üks sama värvi komboga oli kunagi minu omanduses küll aga hardtop ja twin turbo :)

quote:
Ouwie: Teist Firet sellise komboga Eestis küll näinud ei ole, aga võibolla tõesti.
07.04.2017 at 07:13
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
No siis midagi võibolla tõesti on veel.
07.04.2017 at 09:07
R.Ott
 
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Võimalik, et hiljem on algsed lahendused üle värvitud, kuna esimest korda nägin kuldsete aktsentidega tulilindu ca. 20-25 aastat tagasi, kus see resideerus Tartus Ristiku tänaval. Samasuguseid või sama autot (ühel korral oli ka kuldne kana suurelt kapotil), olen ka hiljem näinud. Viimati vast siiski paar aastat tagasi.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
07.04.2017 at 12:02
peep
 
Moderator
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
3-gen on juba klassika millel silm puhkab ! Edu, jaksu, vastupidavat rahakotti !
07.04.2017 at 14:36
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Tänud, annan endast parima :)!
07.04.2017 at 21:20
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Väike update, tagaistmed valmis :)

26.04.2017 at 07:03
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Sai natukene värskendatud tagatiiba, mis õrnalt kobrutas.




Facebook messenger on korralikult pildid udukoguks muutnud :)
11.05.2017 at 08:41
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Veel üks update. Eile õhtul sai siis kast ja sidur maha võetud koos vennaga. (Siduri vahetuseks).



Ja lõpptulemus eile


13.05.2017 at 09:22
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Jälle väike uuendus:

Mõned pildid:



Nüüdseks on vahetatud:
1. Hooratas - 1-1.5kg kergem hooratas.
2. Sidurikomplekt koos survelaagriga
3. Kasti ja diffri õlid
4. Diffri kasti poolne simmerling

18.06.2017 at 17:11
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Sidur toimib hästi ja mootor töötab ka ühtlasemalt, kui ennem hooratta vahetust. Pöördesse läheb ka väga hästi. :)

Sisu ka kohe kohe valmis.
28.06.2017 at 10:21
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Kaua pole uuendanud. Sai differ lahti võetud, et näha palju poolassidel nuute on ja kahjuks avanev pilt oli suht nutune.

Taldriku üks hammas oli puruks ja kogu tükk, mis oli ära murdunud ulpis õlis diffrikorpuse põhjas.
01.04.2018 at 20:32
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Kuna oli plaan nagunii posi/lsd alla panna siis sai tellitud Auburni 90% lsd ja 3.73 ülekandega tigu ja taldrik, et saada maanteel pöörded alla poole. Ehk 2 nädala pärast on juba palju lõbusam ringi vurada :) (H)
05.04.2018 at 21:48
Maik
  
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Võtsin kunagi analoogsel autol kogu tagapüti alt ära ja ütleks,et hääl oli väga okei. Ja samas salongi ei pannud kumisema.
Aga ÜV jaoks pead ikka alla panema ma arvan.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
05.04.2018 at 22:20
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Ma lõikasin pooled sõelad ära ja hiljem üldse cutout vahele. :)
05.04.2018 at 22:28
max
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
quote:
Ouwie: ... 3.73 ülekandega tigu ja taldrik, et saada maanteel pöörded alla poole. ...
Mis ülekanne sul enne oli?
06.04.2018 at 19:00
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
quote:
max:
quote:
Ouwie: ... 3.73 ülekandega tigu ja taldrik, et saada maanteel pöörded alla poole. ...
Mis ülekanne sul enne oli?

2.8L differ ja 5.0 T5 Camaro kast, seega 3.23 äkki vms täpselt ei oska hetkel öelda, kui vahetuseks läheb, vaatan üle ????
06.04.2018 at 21:16
max
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Kui originaalis 2.8 ja T5, siis on seal tõenäoliselt 3.42. 3.73-ga lähevad pöörded sama kiiruse juures järelikult kõrgemaks, mitte madalamaks. tqhq kalkulaatoritega saad ise arvutada.
06.04.2018 at 21:48 1 edit. Last edited 06.04.2018 at 21:49 by max
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Täna siis oli see õnnis päev, kui ülevaatlus sai läbitud, aga peterburi tee peal tallinnas lõpetas differ koostöö. Õnneks sai auto konnaga koju tassitud ja uus differ järgmine nädal koos teo ja taldrikuga saabumas :)
14.04.2018 at 21:35 1 edit. Last edited 15.04.2018 at 07:45 by Ouwie
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L
Lähimal vaatlusel selgus, et differi sateliitidele oli paar taldriku tükki vahele jooksnud ja 2 sateliiti olid ribadeks
15.04.2018 at 15:36
Ouwie
Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L

Väike värvi kuur.
26.06.2018 at 07:30
tqhq.ee foorum : Minu auto : Pontiac Firebird/Trans Am 89" 5.7L  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.