register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : 93 Chevy Van g30 6.2 4x4   1 2  
Poster Message
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Tere.
Lisaks mitte valmis olevale Capricele, leidis minuni tee veel üks õnnetu pea 13 aastat seisnud G30. Täpsemalt tegemist siis 1993 a. kõrge katusega Chevy Van g30 4x4-ga. Mootoriks 6.2 turbo diisel.
Plussidest siis suhteliselt hea kere mis on suurema osa oma elust veetnud põhja Norras ja ei ole soola näinud. Roostest puutumata on kõik akna alused ja ukse alt ääred mis muidu van-ide tüüpilised mädad kohad.
Ainukesed ussitanud kohad on mõlemal pool külgedel väikse näpu suurused augud enne tagumisi rattakoopaid. Ja võrdlemisi kena sisu (maitse üle ei vaielda) mis hetkel küll korrastamist vajab. Miinustest siis käigukast mis jubedalt libiseb ja mingi imelik elektri anomaalia mis võib olla tingitud katkisest starterist või pea olematust massist. Mootori olen siiski käima saanud ja kui nõrga voolu ja laadimis probleem lahendatud saab siis on veel eriti hea. Siiski tuleb ilmselt veel palju üllatusi (loodan ,et ka häid) sest masin olnud minu käes kõigest mõne päeva. Rohkem teada saades ja või kui midagi bussiga toimumas kirjutan kindlasti ka siia.
Lõpetuseks paar pilti eks hiljem tuleb lisa.







26.06.2017 at 22:50 2 edits. Last edited 26.06.2018 at 07:50 by martmah
ramman
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Kas sellel kerel on nelivedu ja alusvanker laenatud mõnelt tolleaegselt kontsernisiseselt maasturilt või on kohe päris ehitatud bussi jaoks?
Muidu igati lahe pill, sisust ka pilte paluks :)

____________________________
GMC Sierra 2500 6.5 TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
27.06.2017 at 22:13
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Siinkohal jään vastuse kahjuks võlgu. Aga võin homme põhja alt mõne pildi proovida teha, ehk siis mõni targem oskab kaasa rääkida. Sisu on küll hetkel laiali. Toolid väljas ja kapott maas. Vaip tahab ka survepesu aga mingi pildi kui põhjast nii kui nii teen võin seest ka teha.
27.06.2017 at 23:56
Vanaisa
  
Moderator
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
http://www.quigley4x4.com/ neid teinud läbi aastakümnete, ju nad ise miskise komplekti välja töötanud on. Põhijupid (sillad-vahekastid) ikka sama margi valikust, ma pakun.
28.06.2017 at 06:45
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Nii. Paluti siis sisust pilte. Hetkel küll istmed väljas igalpool ripuvad juhtmed ja salong vajab hädasti keemilist aga mingi ülevaate saab ikka.






28.06.2017 at 16:03 1 edit. Last edited 26.06.2018 at 07:46 by martmah
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Nipet näpet jälle bussi jures tehtud. Esiteks sai maha pestud sammal mis oli ajaga tekkinud.





Sai vahetatud starter. Enne oli vaja 2 akut plus veel teise auto pealt täkku et mootor käivitamiseks piisava kiirusega ringi käiks, nüüd saab õnneks ühe akuga hakkama.


Kõvasti igasugu kasutuid juhtmeid eemaldatud mis niisama rippusid. Otsad olid isoleerimata ja pooltel oli vool sees.


quote:
Kas sellel kerel on nelivedu ja alusvanker laenatud mõnelt tolleaegselt kontsernisiseselt maasturilt või on kohe päris ehitatud bussi jaoks?
Panen nüüd mõne pildi ka põhja alt ehk mõni targem mees oskab vastata.











04.07.2017 at 22:52 1 edit. Last edited 26.06.2018 at 07:47 by martmah
ramman
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Panin tähele, et esisillal kummalgi pool kaks amorti. Erineva nurga all ka veel. Mis puhuks see vajalik võiks olla?
Saada on ju igat sorti amorte, mis kummalgi pool üksi suudavad ka kordades raskema auto kõigumise kinni peatada.

____________________________
GMC Sierra 2500 6.5 TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
04.07.2017 at 23:27
DevilDeVille
  
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Antud juhul viitab see topeltamordindus pigem sellele, et nad on kastika vedava silla lisamisest tingituna seal all nii lääbakil, et ühe amordiga ei saa lihtsalt vajalikku tulemit.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.07.2017 at 01:05
max
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
quote:
ramman: Panin tähele, et esisillal kummalgi pool kaks amorti. Erineva nurga all ka veel. Mis puhuks see vajalik võiks olla?
Saada on ju igat sorti amorte, mis kummalgi pool üksi suudavad ka kordades raskema auto kõigumise kinni peatada.
'88 Blazeril (K10) on ees samuti kummalgi pool 2 amorti, paralleelselt.
05.07.2017 at 16:14 1 edit. Last edited 05.07.2017 at 16:15 by max
johndoe
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Kannatab g20-nes keskmist kasvu mees ka püsti seista? Lihtsalt piltidelt paistavad roadtreki autod sama kõrged ja nõutav kõrgus on 170cm (ca)
05.07.2017 at 22:09
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Kõrgus jäi 153 - 160 cm. Nii et selga ikka sirgeks ei saa :)
06.07.2017 at 17:33
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Sai siis jälle pisut Van-iga tegeletud. Proovisin olude sunnil ise kasti remontida. Tegelikult ostsin ühe 4l80e kasti aga ei taibanud kasti tagant võlli mõõta ja hiljem selgus et see liiga lühike. Siis proovisingi neist kahest ühe kokku teha. Tulemus ei ole veel teada. Sorteerisin osad paremad sidurid vahetasin ühe täiesti puruks oleva detaili. Puhastasin ja võtsin töötavalt kastilt turbiini ja pumba.

Kasti avamine.



Ja kohe väikesed üllatused.





Sügavamale kõhtu.





Väike pesu ja uuesti kokku.











Kogu üritust siia piltide näol panema ei hakanud. oleks vist liiga pikaks läinud see teema. Aga nagu eelpool mainisin siis tulemus ei ole veel teada. Kui kasti alla saab eks siis näis.
Ise arvan ,et suure tõenäosusega tuleb ikka spetsialisti juurde viia :)
30.08.2017 at 19:32 1 edit. Last edited 26.06.2018 at 07:48 by martmah
ramman
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Ma ütleks, et julge pealehakkamine ja kas meil on sirgumas järgmine kastiguru :)


____________________________
GMC Sierra 2500 6.5 TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Uunikuna ZAZ
Tööauto MB Sprinter 316CDI
Club Fullsize
31.08.2017 at 11:08
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Kaotada polnud samas midagi. Kui siis ainult võita. Aga kas vaev ka ennast ära tasus või tegin asja hullemaks saab teada varsti kui kast alla läheb.
31.08.2017 at 11:17
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Seekord siis sai proovitud natuke välimust järele aidata. Soetasin odavama poolse poleerimis masina komplekti. mis juba tuli koos muhvide, pastade ja õnneks ka lihtsa õpetusega. Kindlasti kes poleerimisest rohkem teab ilmselt oskab kõvasti norida. Aga esimese töö kohta jäin ise rahule :) Ikka nagu öö ja päev.








01.09.2017 at 14:00 1 edit. Last edited 26.06.2018 at 07:49 by martmah
Marko L
 
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Mis komplekti, kust ostsid ?

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
03.09.2017 at 16:33
Tim
 
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Äge buss, edu :)
03.09.2017 at 17:54 1 edit. Last edited 10.09.2017 at 12:29 by Tim
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Asun enamasti Norras siis sai ka komplekt siit tellitud https://bilpleiekongen.no/produkt/startpakke-maskinpolering-1-2-3-kit/
03.09.2017 at 20:36
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Eile lõpuks sai käigukast alla tagasi, ja oh imet hakas tööle ka (loodan muidugi et see ei ole ainult ajutine ja kestab rohkem kui 10km) :) aga kahjuks ei lõppenud sellega probleemid. Kuna kasti eemaldamise käigus sai küljest võetud ka väljalase ja testimise ajaks seda tagasi ei pannud avastasin et hetkel esisilla juures lõppevast torust tilgub mootori töötamise ajal õli. Kas keegi oskab kogemusi jagada või midagi soovitada seoses turboga? Kuidas testida kas viga turbos või satub õli väljalaskesse mingil muul põhjusel? Tänud juba ette!
19.09.2017 at 08:44 1 edit. Last edited 19.09.2017 at 09:34 by martmah
Indrek_S
 
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Peale turbo muid mõtteid pähe ei tule küll. Turbo tasuks maha võtta ja remonti viia. Kui kuuma poole otsast downpipe maha võtad peaks õlileke turbo peal näha olema.

____________________________
not done until it's done
19.09.2017 at 10:53
ervin
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
remondi turbo ära. kui ta peaks juhtumisi sisselaske poolele lekkima hakkama, siis on potentsiaalselt juba väga pahasti.
19.09.2017 at 11:14 1 edit. Last edited 19.09.2017 at 20:37 by ervin
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Natuke siis proovisin uurida. Downpipe on täiesti õline ja sammuti ka toru mis sisselaskesse läheb. Turbo ise on nii halvas kohas ,et kuskilt otsast sinna sisse ei näe. Proovisin küll näpud otsast sisse ajada ja turbo võlli loksutada aga ega nii ikka eriti midagi aru ei saanud. Lühidalt siis ikkagi vist tuleb proovida maha katkuda ja spetsialistidele saata eks siis näis.
19.09.2017 at 19:30
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Tere taas. Ilmad uuesti soojemaks läinud, buss lume alt välja sulanud ja saab taas nokitseda. Otsustasin esialgu turbost loobuda ja rookisin kõik sellega seonduva maha.
See mure siis selleks korraks lahendatud. Sai ka esimest korda üle aastate ülevaatusel käidud mida kahjuks ei läbinud, pidi nipet näpet vahetama veel on jäänud tagumised pidurid ja rooli ots mida
hetkel ootan. Sain lõpuks kustu igasugused ohutuled armatuuris, sai vahetatud palju väikseid kuluosi ja üleüldse siit sealt korrastatud.


26.06.2018 at 08:19
martmah
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Lõpuks õnnestus saada ka ümberehituses kasutatud detailide nimekiri. Edaspidi saab varuosade ostmine lihtsam olema :)


26.06.2018 at 11:35
Vanaisa
  
Moderator
93 Chevy Van g30 6.2 4x4
Väärt list :)
26.06.2018 at 12:17
tqhq.ee foorum : Minu auto : 93 Chevy Van g30 6.2 4x4   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2018. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.